מלפני כמה זמן התקיימה תרבות אטלנטיס? היכן היו ממוקמות אדמות אטלנטיס? באיזה אנרגיה בוצעה מניפולציה על בלוטת האצטרובל? מהי אנרגית מכלול הנפש? למה האטלנטים הפכו להיות אובססיביים ? מהו הגורם שהוביל את האטלנטים לְמַאֲבָקִים? כיצד המלחמה גרמה לשקיעתה של אטלנטיס? לאיזה מדינות הגיעו נִצּוֹלֵי אטלנטיס? מהי מעורבותה של קונפדרציית אוריון, בשקיעת אטלנטיס? מה ביקשה קונפדרציית רא בהגיעה לאטלנטיס? מהי מטרת טֶכְנוֹלוֹגְיַת מכלול הנפש? מהי דרך פעולתן של ישויות באוריינטציה שלילית? מה לימדה קונפדרציית אוריון את האטלנטים? למי סגדו האטלנטים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מַאַבְקֵי הָאוֹרְיֶנְטַצְיוֹת בְּאַטְלַנְטִיס

הפליאדים מְסַפְּרִים, רבים מהאנשים מתבלבלים בין אטלנטיס לְלַמוֹריֲה, ומאחדים בְּנֵיהֶם. אולם אין להתייחס אליהן כתרבות אחת, אשר הייתה קיימת בכדור הארץ, משום שהן שתי תרבויות נפרדות. הגזע האטלנטי, הוא התקיים בזמן מרחב בעבר מלפני 30,972 שנה. המיקום בו נמצאו האדמות האטלנטיות, הן ממוקמות באוקיאנוס האטלנטי, במרחב היבשתי של אמריקה, בצד המערבי והמזרחי של אירופה, בחלק התחתון של אפריקה, ובחלקים המשתרעים עד האדמה לאנטרקטיקה.

לפני כ- 14,995 שנה, גזע האטלנטיים הפכו למתקדמים מאוד, והם צברו ידע בנוגע לשימושים השונים באנרגית מכלול הנפש. בעזרת הרטט של קונפדרציית אוריון, הם רתמו רבים בשימוש באנרגית מכלול הנפש של האינסוף האוניברסלי. האטלנטיים האלה, הם החלו להשתמש באנרגית מכלול נפש, ובאמצעותה לבצע מניפולציות על בלוטת האצטרובל. בנוסף הם השתמשו בקרן אינדיגו, על מנת לגשת לאנרגית האינסוף האוניברסלי באותו הזמן.

האטלנטיים האלה, הם החלו להיות מתקדמים כל כך, עד שכל מה שחשבו עליו, הוא החל להופיע בסביבתם. באמצעות אנרגיה זו, הם יצרו גם צורות חיים טכנולוגיות. אולם, האטלנטיים האלה נעשו אובססיביים בהתקדמותם, עד ששכחו להתמקד בצד הרוחני. במקום זאת, הם התמקדו לחלוטין באנרגית מכלול הנפש.

הצד הטכנולוגי שממנה אנרגית מכלול הנפש מורכב, הוא מכונה האגו. האגו הוא אותו מכלול הנפש, בו התמקדו האטלנטיים האלה, באופן בלעדי באותה תקופה. בהתאם לכך ניתן לראות, שתשומת ליבם נעה לכיוון האוריינטציה השלילית. לפני 10,951 שנה, האטלנטיים האלה הוטעו מאוד על ידי האגו שלהם, שהובילם להתחיל להתמקד בשירות לעצמי. בעקבות כך, מלחמה החלה באותה תקופה.

מלחמה זו חיסלה כמעט 37% מכלל האוכלוסייה האטלנטית, זה גרם לישויות אלה לעזוב את הממד. מיד לאחר מכן, התרחשה מלחמה אטלנטית נוספת לפני 10,525 שנה. למלחמה זו הייתה השפעה מאסיבית על התצורה המגנטית של כדור הארץ, אשר גרמה להתפרקות חלק גדול מאטלנטיס. חלק מֵהַנִּצּוֹלִים מהקבוצות האטלנטיות, הם עזבו את אדמותיהם לפני החורבן העצום של ארצותיהם.

כאשר ארצות אטלנטיס החלו לשקוע, ולהישטף לתוך הריסות האוקיאנוס האטלנטי, חלק מהאטלנטים הצליחו להעביר עצמם לארצות גבוהות יותר, טיבט, פֵּרוּ, הודו וטורקיה. כיום, רבים מהנשמות האטלנטיות, הם התגלגלו לרכבים פיזיים במכלול גוף האדם. כמה מהאטלנטיים המקוריים, הם עדיין נמצאים בארצות באנטרקטיקה.

אולם האטלנטים האלה, הם יצרו מכלול זיכרון חברתי קולקטיבי קטן, ולא נִתָּן לזהותם על ידי בני האדם. הסיבה מאחורי המלחמות האטלנטיות, היא נבעה מהשפעה של האוריינטציה השלילית מאוריון. מטרתן העיקרית של האוריינטציה השלילית מאוריון, היא הייתה התפשטות. בנוסף, הפיכת התרבויות לכיוון האוריינטציה השלילית, על ידי התמקדות בשירות לעצמי בִּמְקוֹם באחדות.

בתקופת הזמן של לפני כ- 18,100 שנה בעבר האנושי, אלה המכונים קונפדרציית רא, הם שליחי חוקיות הבורא האחד הגיעו לכדור הארץ. קונפדרציית רא, היא הגיעה באותה תקופת זמן, ובירכה את תושבי מצרים. קונפדרציית רא ביקשה ללמד את הדרך לאהבה ואור, ואת הדרך לשירות לאחרים. באופן דומה, האוריונים נחתו בארצות האטלנטים, במטרה ללמדם על טכנולוגיות מכלול הנפש.

לימוד טכנולוגיות מכלול הנפש, הוא נעשה בעיקר בְּמַטָּרָה, להנציח את אג'נדת השירות לעצמי של האוריונים, המקוטבים באוריינטציה שלילית. אוריונים אֵלֶּה, גם הם היו נמצאים בממד החמישי, אולם בממד החמישי השלילי. אוריונים אֵלֶּה, הם בחרו להישאר בממד החמישי, בשלבים המתקדמים יותר של הקוטביות השלילית, בִּמְקוֹם להתקדם לעבר הממד השישי. הסיבה הייתה, הם רצו לשמר את הקיטוב השלילי שלהם, הדבר נובע מהעובדה, שבממד השישי הַפְרָדָה לא יכולה להימצא.

בממד השישי, אין הפרדה, אין קֹטְבִיּוּת, אין שְׁלִילִיּוּת. כך שקיימים רק אחדות ואהבה בממד השישי, ניתן לומר שקיים רק ממד שישי באוריינטציה חיובית. החשיבות העליונה של קונפדרציית רא, היא בהפצת חֻקִּיּוּת האחד, לזכור שאין לפגוע בבחירה החופשית של בני האדם. באופן דומה הטיפו האוריונים את תורת השירות לעצמי, והם לא התמקדו בשמירה על הבחירה החופשית של כל אדם, באשר הוא.

באופן כללי, כיצד פועלות ישויות בעלות אוריינטציה שלילית? הן ינסו לבטל את הבחירה החופשית של ישויות אחרות. בדרך זו, הן ינסו לכפות את האג'נדה העצמית שלהן על ישויות אחרות, בניהן בני האדם. האוריונים האלה, בדומה לקונפדרצית רא, הם לימדו את האטלנטים את האומנות לבניית פירמידות, ולגשת באמצעותן לעוצמה הרוחנית של היקום. האטלנטים אשר השתמשו בטכנולוגיה זו, הם גם למדו לרפא את גופם, ולהפוך למרפאים מתקדמים, והחלו לסגוד לאוריונים, ולראות בהם את אלוהיהם.

גישתם של קְבוּצַת רַא לאחר שקיעת אטלנטיס הייתה של זהירות, התבוננות וניסיונות מתמשכים, במטרה לגלות באופן יצירתי שיטות לְסִיּוּעַ. כיום נחשף מידע ושיטות מישויות האוריינטציה החיובית, חיבור בין עבר להווה, במטרה להועיל עם פחות עיוותים, ומעל לכול אפשרות פחותה ליצירת סטיה, אפשרות אשר לא תימצא מנוגדת לכוונה המרכזית שבשיתוף המידע.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)