מהו כוכב מאלדק, ומה הקשר לכוכב מַאֲדִים? מָה היו מאפייני בְּנֵי מאלדק? מה הביא להרס מַאֲדִים? להיכן העבירה מועצת שבתאי את בְּנֵי מאלדק? מתי בעבר נַעֲשָׂה שימוש ראשוני בגוף האדם? מה הקשר בין האטלנטים לבְּנֵי מאלדק? איזה מידע העבירו האוריונים לאטלנטים? כיצד ניצלו האוריונים את יום השוויון? מה היה חלקם של הכוהנים באטלנטיס? מהו הגורם המרכזי לשקיעת אטלנטיס? מָהֵם המסקנות המעודדות לתקופה הנוכחית? 

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

הַטֶּכְנוֹלוֹגְיָה לִשְׁקִיעַת אַטְלַנְטִיס וּמַאֲדִים

הפליאדים מְסַפְּרִים בקצרה, על ההיסטוריה הקדומה יותר של ישויות תושבי מַאֲדִים, והגזעים האטלנטים, דבר אשר התרחש מלפני 75,000 שנה. באותה תקופה, היה קיום של כוכבי לכת ביקום הנוכחי, אשר בחגורת האסטרואידים במערכת השמש. אחד מכוכבי הלכת הנמצא בסמוך לכדור הארץ, הוא זה המכונה הכוכב האדום, או כוכב הלכת מַאֲדִים.

השם המקורי של כוכב הלכת הזה היה מאלדק, כך הוא היה נשמע במונחי השפה באותה התקופה. תרבויות מאלדק באותה התקופה, הן התקיימו על כוכב לכת זה, הם דמו ברכב הפיזי לבני האדם. עם זאת, גובהם היה למעלה מפי עשרה מבני האדם, הוא נע בין 21 ל-28 מטר, ותוחלת החיים הייתה כמעט פי 5 יותר. בְּנֵי מאלדק, הם התמקדו בהתקדמות טכנולוגית אחרת למעט רוחניות.

בנוסף בְּנֵי מאלדק, הם לא חשפו את רגשותיהם כפי שבני האדם נוהגים. בְּנֵי מאלדק אֵלֶּה, הם עסקו בבנית כלי נשק להשמדה המונית ומלחמה, בִּמְקוֹם לחפש את הדרך לאחדות, ולאבולוציה רוחנית באותה תקופת זמן מרחב. מַאֲדִים היה כוכב ראוי לִמְגוּרִים, עבור כוכב הלכת של בְּנֵי מאלדק, בתקופת זמן מרחב מלפני 75,000 שנה. במַאֲדִים בְּנֵי מאלדק התקיימו, כדוגמה, הדבר שקול לירח, אִם הייתה אוכלוסייה של ישויות מתגוררת בו.

הדבר היה דומה לזה על הירח, וכמו בכוכבי לכת אחרים. אולם יחד עם בְּנֵי מאלדק, נמצאו ישויות אוריון המקוטבות באוריינטציה שלילית, אשר באו במטרה לזרוע הרס. ישויות אוריון אֵלֶּה, הן היו מתקדמות מאוד מממד גבוה יותר, והם השפיעו על בְּנֵי מאלדק, ובאמצעות טכנולוגיות אלו, בְּנֵי מאלדק נכנסו לְמִלְחָמָה. בְּנֵי מאלדק באותה תקופת זמן מרחב, הם נמצאו על כוכב הלכת מַאֲדִים, והאוֹרְיוֹנִים לימדו אותם על טכנולוגיות מתקדמות ליצירת נשק. דבר זה גרם לְמִלְחָמָה, רצונם של בְּנֵי מלאדק להשתמש בו, הוא הוביל להרס כוכב הלכת, ורבים מבְּנֵי מאלדק הועברו אז לכוכבי לכת שונים אחרים.

אולם, מועצת שבתאי מצאה שכוכב הלכת המתאים ביותר, להעברת ישויות אלה, הוא כדור הארץ, בשל קרבתו. לכן בשל הסמיכות, הועברו בְּנֵי מלדאק לכדור הארץ, על ידי מועצת שבתאי. מועצת שבתאי החליטה על העברתם, על מנת לאפשר להם לחוות את החיים, ברכב פיזי אחר של בני האדם הניאנדרטליים. מאוחר יותר בְּנֵי מאלדק, הם נכנסו גם למלחמה פנימית, היא אשר גרמה לחוסר יכולת התיישבותית בו.

כל זה נבע מהשפעתן של ישויות אוריון על כוכבי הלכת האלה, כמו כן גם בְּנֵי מאלדק הועברו לכדור הארץ. לאחר מכן בְּנֵי מאלדק, הם הועברו לכדור הארץ ברכב הפיזי של בני האדם, הוא אשר שֻׁנָּה על ידי מועצת שבתאי, או הפדרציה הגלקטית של האור. כפי שידוע לאנושות, כלי הרכב הפיזיים הנוכחיים, הגופים הפיזיים בהם בני האדם מתגלמים בכדור הארץ, דבר זה התרחש מלפני כ- 46,000 שנה, בזמן הלינארי של זמן מרחב.

באותה תקופת זמן מרחב, האטלנטים היו קבוצות בעלות אוריינטציה חיובית ביותר, אשר חיו בכדור הארץ. אולם האטלנטים האלה, מאוחר יותר הם גם סגדו לאוֹרְיוֹנִים כאלוהיהם. הַאוֹרְיוֹנִים כאלוהיהם, הם חָלְקוּ עִמָּם את טכנולוגיית הפירמידה המתקדמת, לימדו אותם על קריסטלים, ואיך לרפא באמצעותן. בנוסף, כיצד לבנות מקדשים מקודשים, כדי להכניס פנימה את אנרגית המקור, כהכנה לְהִתְעַלּוּת.

בתהליך יום השוויון, הם לא היו מודעים, שמתחת לכך הסתתרה השפעה, ואג'נדה בעלת אוריינטציה שלילית של השירות לעצמי. כוהני אטלנטיס, הם החלו לבצע מניפולציות על האטלנטים, והם הפכו אותם למרוכזים בעצמם יותר, ובעלי אוריינטציה שלילית. כוהני אטלנטיס, בנוסף, הם לקחו מהאטלנטים את הבחירה החופשית. הכוהנים הסתירו את התורות המתקדמות, והם מנעו מאזרחי אטלנטיס את הגישה לפירמידות, ולמקדשים אשר נבנו.

כוהני אטלנטיס, הם השתמשו בקריסטלים ממניעים פסולים וזדוניים, אשר לא העצימו, ולא ריפאו יותר את מכלול הרטט האטלנטי, בהיסטוריה קיומית זו. כוהני אטלנטיס, הם התמקדו באופן בלעדי בהתקדמות הטכנולוגית, כך הם חיסלו את עצמם, ואת התרבות האטלנטית כמעט לחלוטין. זמנים אלה על כדור הארץ חשובים ביותר, מכיוון שעם בוא העידן החדש בכדור הארץ, בני האדם אשר מתמקדים בצד הרוחני, הם יקבלו את היתרונות הגבוהים ביותר, אם יעשו זאת מרצונם החופשי, מתוך בחירתם החופשית.

התמקדות מוחלטת בטכנולוגיה אינה הדרך, אלא הדרך האמצעית, כפי שנלמדה דרך רבים מהמאסטרים הנעלים. הדרך האמצעית היא הדרך, בה צריך להיות בְּאִזּוּן, בין הצד הרוחני, והטכנולוגי של הדברים.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)