מָהֵם קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ? איזה שימוש עשו כוהני אטלנטיס בקְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ? באיזו טכנולוגיה נעשתה שימוש, יחד עם קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ ? מדוע חשובה כעת העזרה לנשמות אטלנטיס? איך ניתן לעזור לנשמות אטלנטיס? היכן נמצאים קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ? ברגעים האחרונים של אטלנטיס, מה עשו כוהני אטלנטיס? מה היחס הקיים בין כמות הקריסטלים לקְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ? מָהֵם גְּוָנֵי קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ? מהי חשיבות האחדות, לעזרה לנשמות אטלנטיס?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

אַטְלַנְטִיס וּקְרִיסְטָל פְּסַאדוֹ

לורד אַשְׁתָר, הוא סיפר על ימיה האחרונים של אטלנטיס, כאשר כוהני אטלנטיס אגוצנטריים ואדוני חֹמְרִיּוּת, הם לכדו בני אדם רבים, "מהויות בתוך קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ". אין הַכַּוָּנָה שהנשמה המורחבת, או התגלמות האישית עצמה הייתה כלואה, אלא שחלק מסוים מהאנרגיה של הנשמה המורחבת, היא נלכדה. הפְּסַאדוֹ קריסטלים הם לא קריסטליים אמיתיים, משום שקריסטליים אמיתיים לא יאפשרו לזה לקרות.

הכוהנים האלה, הם יצרו את קְרִיסְטַלֵי הפְּסַאדוֹ, כדי שייראו כמו קריסטלים רגילים, וחלקם התחילו להגיע בתקופה האחרונה, ולעלות על פני כדור הארץ. אולם קריסטלים אלה לא מרגישים נכון, כאשר בני אדם מרימים ואוחזים בהן, האנרגיה בהן מרגישה מתה. על מנת שהנשמות האלה, יוכלו לעלות לשלב הבא שלהן באבולוציה, יש לשחרר את המהויות הכלואות בהן. לכן, נשמות הנמצאות במישור הפנימי, הן מבקשות שעבודה זו תעשה כעת, בגלל השינוי הגדול המתרחש על כדור הארץ.

לורד אַשְׁתָר ביקש, שכל עובדי האור יעזרו, בעבודה חשובה זו. הקריסטלים לא צריכים להישבר פיזית, כדי לשחרר את האנרגיה, פשוט צריך לעבוד איתם ברמה האנרגטית. ניתן להניח חלק מהקריסטלים הפְּסַאדוֹ, על גבי אשכולות קריסטל, ולבקש לרפא ולשחרר את האנרגיות אשר נלכדו בתוכן. ניתן גם לבקש שהפְּסַאדוֹ קריסטל יבריא, ויהפוך לקריסטל אמיתי.

כאשר המהות הלכודה עוזבת, פְּסַאדוֹ קריסטלים רבים פשוט נעלמים. חלקם עוברים לצורה אחרת, ואחרים לקריסטל אמיתי בשלבי ההתפתחות המודעת שלו. לורד אַשְׁתָר הצהיר, כי קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ אֵלֶּה, הם נמצאים בכל רחבי כדור הארץ, אך הם נמצאים במיוחד באפריקה, דרום אמריקה וארצות הברית.

לאחר שחרורה, המהות תחזור בדרך כלל לנשמתה. אולם במקרים מסוימים, המהות הלכודה, היא עשויה להזדקק להדרכה מסוימת, כדי לחזור לנשמתה. באטלנטיס, לקראת השעה הסופית, כוהני אטלנטיס למעשה יצרו מכונות ללכידה, כדי לבצע את התהליך. הם הצליחו לעשות את זה בלי המכונות, אבל המכונות עשו את זה מהר יותר. נַעֲשָׂה שימוש גם בשתילים, למשיכת המהות. חשוב מאוד לאפשר לבני האדם, להיות מודעים לתופעה זו, שכן רוב האנשים מעולם לא שמעו עליה.

לורד אַשְׁתָר הִסְבִּיר, מתוך 9 קילוגרמים של קריסטלים, עד 2 קילוגרמים עשויים להיות קריסטל פְּסַאדוֹ. עבודה עם קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ במדיטציה, כדי לשחרר את המהויות הכלואות, ולהפוך את קְרִיסְטַלֵי הפְּסַאדוֹ, הוא שירות נהדר הניתן להעניק לנשמות רבות. ניתן לעבוד עם קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ, גם מבלי לבוא איתם במגע פיזי. אם כי יש לגעת פיזית בכמה מהם, כדי להקל על תהליך השחרור.

לורד אַשְׁתָר סיפר, בעתיד, כדור הארץ יהיה בעוצמה כה גדולה של אור, עד כי המהויות לא יוכלו להישאר כלואות. רוב הקריסטלים הפְּסַאדוֹ, הם נראים כמו קוורץ שקוף, קוורץ מעושן, וְגַוָן לבנדר של אמטיסט, אחלמה סגול. לא ניתן להכיר קריסטל פְּסַאדוֹ רק על ידי התבוננות בו, יש צורך להרגיש את זה כדי לדעת בוודאות. אם כי, כאשר מסתכלים עליו בצורה חוץ חושית, ההבחנה ברורה כיום, יש מאות אלפי קְרִיסְטַלֵי פְּסַאדוֹ.

ככול שעובדי האור יתאחדו, ויתמקדו יותר בשחרור המהויות הלכודות, כך אחרים יוכלו לעלות על פני השטח, שכן רבים נלכדו בכדור הארץ.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)