לשם מה חפרו הָרֶפְּטִילִיָּאנִים בתוך מאדים? מה הייתה מטרתה של לְהָבַת השמש שנשלחה למאדים? מה הצורך ברשת אור קוסמית סביב כדור הארץ? באיזה מקום באדם נמצאים השמים והארץ? איך ניתן להרחיב את מוּדָעוּת טווח הלב? איך מבצעים תהליך לשחרור מתחים במחשבה? איך מבצעים את מדיטציית רשת האור?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

רֶשֶׁת הָאוֹר לְהִתְעַלּוּת וַהֲגָנָה

לורד אַשְׁתָר בירך את תושבי כדור הארץ, ואת עובדי האור באהבה, ובאור של הבורא האחד. המצב במַאֲדִים לא השתפר לאחר זיהוי ארבעת מינים גלקטיים באוריינטציה שלילית, אשר התאספו על מַאֲדִים. הָרֶפְּטִילִיָּאנִים התחילו לחפור בתוך מַאֲדִים, יחד עם בני בריתם. למעשה, הם מָאסְטְרִים לייצור בסיסים בתוך כוכבי לכת. כך במַאֲדִים נוצר חלל על ידי ישויות בעלות אוריינטציה שלילית, יחד עם הדמויות הסמכותיות מאוריון.

האנונאקים והאפורים, הם יצרו בסיסים בתוך מַאֲדִים, והיה קשה לפיקוד אַשְׁתָר להתערב. לכן כאזהרה נשלח הבזק שמש, לְהָבַת שמש לעבר מַאֲדִים. הבזק שמש, הוא מהווה סוג אזהרה על התערבות על מַאֲדִים, ומשמש ליצירת תקשורת. פיקוד אַשְׁתָר משתמש בהתפרצויות השמש ובאמצעים אחרים כדי לתקשר, כאשר מצב מאבק מתרחש במערכת השמש.

הבזק זה הופנה כסוג של אזהרה כלפי מַאֲדִים, בְּתִקְוָה שישויות אלה אשר תפסו את מַאֲדִים יבינו, כי התערבות תגיע בקרוב. אם הם חֲפֵצִים, הם יכולים לעזוב את סביבת מַאֲדִים בְּשַׁלְוָה, וללא מלחמה. לורד אַשְׁתָר יחד עם כל הישויות האחרות, נמצאים כדי להגן על כדור הארץ. ישויות קואליציית האור, הן קוראות לכל מי שקורא או מאזין למסר זה, לבצע רצף מדיטציה קצר, הוא המאפשר הכנסת מיתרי אור לאדם העושה את המדיטציה.

כך כל אדם יוכל ליצור שרשרת של אור, היא הַמְּחַבֶּרֶת דרך אנשים שונים המבצעים מדיטציה זו. מדיטציה זו, היא אשר תיצור רשת אור קוסמית סביב כדור הארץ. בכל פעם שאדם אחר מבצע תהליך זה, הוא יוסיף שכבה לרשת אור זו. רשת זו תיצור את שכבת רשת האור הַמְּגִנָּה על כדור הארץ, היא תאפשר הגנה על האור בכדור הארץ, וכל השפעה שלילית תתפוגג, או תימחק על ידי רשת אהבה ואור זו.

השמים והארץ, הם יכולים להימצא בתוך מרחב הלב הפנימי של האדם. כל מה ששייך לבני האדם בכדור הארץ, וכל מה שלא, הכול מוּזָג בחללים זעירים במרחב לב האדם. תהליך זה מאפשר לכול אדם על פלנטת כדור הארץ, אשר הוא מְבַצְּעוֹ, למקד את תשומת ליבו, ולהחזיקו בתכנות הרצוי. בתהליך זה יש צורך, להעלאת התודעה לדרגה גבוהה יותר.

לאנשי כדור הארץ יש את טווח תשומת הלב הקיים לְיֶלֶד. על פלנטת כדור הארץ, תשומת הלב חולפת, לכן נדרש מיקוד תשומת הלב, כדי להגדיל את טווח תשומת הלב. כאשר מיקוד תשומת הלב יתמשך, הוא יעצים את רצון האדם המחפש, וטווח הַמּוּדָעוּת של האדם. כך האדם יגדיל את שינוי הַמּוּדָעוּת, ויעביר את תשומת הלב לאזור ליבו.

תהליך לאיזון ומיקוד, ❞הנח את יָדֶיךָ על ליבך, או גע בפרק כף ידך, או גע בְּצִדֵּי צווארך, כדי לחוש בְּדֹפֶק הלב. באחד מדרכים אלה, אתה תוכל להרגיש את רטט תנועת הדם, הַדֹּפֶק, ההנעה דרך הרכב הפיזי שלך. לאחר שהרגשת את רטט תנועת הדם הנעה בגופך, התחל לקחת נשימות עמוקות וארוכות. קח נשימה אט אט, וְהַחַזֵּק אותה, וּנְשֹׁף החוצה. קח נשימה נוספת, וְהַחַזֵּק אותה, וּנְשֹׁף, והחזר את הנשימה.

בדרך זו, הנך נמצא בהכרת תודה לליבך, הוא אשר אִפְשֵׁר לך את המרחב, ואת החיים שאתה חי. עכשיו ליבך, הוא מרכז האנרגיה החשוב ביותר בגופך. הסוד הגדול, שאת מרכז הלב צריך לאזן מפעם לפעם, עליך לחשוב על ליבך ונשמתך כנשמות עתיקות. רְאֵה את הנשמות העתיקות נפגשות שוב לאחר מסע ארוך, לאורך מחזורי חיים בכוכבי לכת שונים.

חוש וְהַרְגֵּשׁ בשמחה, אשר הנשמות מרגישות בהתאחדותן מחדש, בשיחתן על חייהן בכוכבי הלכת השונים. הַרְגֵּשׁ בהן, כאשר הן צוחקות משמחה בהסתכלות אחורה על דברים, אשר אתה קראת להם בעיות במהלך חייך. זה היה תרגיל, חוויה, היא אשר שחררה את כל המתחים במחשבתך, כהכנה למדיטציית רשת האור❝.

לורד אַשְׁתָר סיפר על התהליך העיקרי של מדיטציית רשת אור זו, בה האדם מתחיל ליצור רשת אור זו סְבִיב רכבו הפיזי, היא תתרחב בכל כדור הארץ, ותתחבר עם כל ישות ואדם שתבצע תהליך זה. מדיטציה זו, בכל פעם שמתבצעת, היא הופכת את הקשר לְחָזָק יותר ויותר.

תהליך להגנה, ❞קח נשימה עמוקה, וְשַׁחְרֵר את הנשימה. התחל לסְפֹר את פעימות הלב והדופק, סְפֹר עד 5 פעימות לב, קח נשימה עמוקה שוב. סְפֹר עד 10 פעימות לב, גם כאן המשך לנשום כרגיל בזמן הספירה עד 10, וקח נשימה עמוקה נוספת.

סְפֹר עד 20 פעימות לב, שִׂים לב לליבך, לפעימות ולמקצב, הַרְגֵּשׁ את האהבה שהעניק ליבך במהלך חייך. לאחר שתסיים לסְפֹר 20 פעימות, קח נשימה עמוקה נוספת. סְפֹר עד 30 פעימות לב, שִׂים לב לליבך, ובסיום קח נשימה עמוקה.

הגדל את מספר פעימות הלב בכל פעם ב-10, כך עד אשר לבסוף תסְפֹר 100, כך תגיע לרמה הגבוה ביותר של תודעה, היא אשר תתלווה אליך לתודעת הממד הגבוה יותר החמישי. בצע את המדיטציה הזו לפחות פעם ביום, על מנת ליצור אור חזק ועצום יותר, סביב כדור הארץ❝.

תהליכים אלה מאפשרים לכל אדם, לאזן את מחשבותיו ולנקותם, בכך הוא פנוי להתמקד ולהתאחד עם ליבו ותחושותיו. בנוסף יצירת רשת הֲגַנָּה, סביב הגוף או חפץ, או אפילו סביב כדור הארץ, באמצעות אור עצום וחזק הנוצר סביב הרשת.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

3.3/5 - (3 votes)