מהי תצורת היישור, המקיימת את "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה"? מהו התאריך המחזורי, בו מתקיים "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה"? איך משפיע "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", על מתכנתי רשת אור הבורא היְקוּמִי? מה קורה בפתיחת "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה"? מדוע הקואליציה מגיעה לכדור הארץ, בתקופת פתיחת הַפּוֹרְטָל? מה תפקיד קואליציית הבורא ומתכנתי הרשת? מָהֵם שְׁלֹשֶׁת הבחירות האפשריות לאנשים? איך מתקיים מבחן הַתְגוּבָתִיּוּת לָאֱנוֹשׁוּת? איך ניתן להחליף אושר חיצוני זמני, באושר פנימי מתמשך? איך יכולים לסייע מתכנתי רשת האור, למתכנתי רשת הבורא? מהו התהליך המאפשר, התעוררות מהירה לאמת שבפנים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה

מְטַטְרוֹן כתודעה מגנטית סיפר, הוא מחובר לכל אדם באהבה ואור הבורא, ביסוד אהבת הבורא. טרם שיתוף מחשבותיו וְתוֹבַנוֹתָיו, כל אדם הנחשף למסר, עליו לקבל רק את המסרים, המהדהדים בלב הפנימי הַשְׂרָפִי, ולהשאיר מאחור את המסר שאינו מהדהד. "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה" השמיימי, בו כוכב סיריוס הידוע גם בשם שמש האריה, או השמש השנייה, הוא מתיישר עם כדור הארץ ובאותו הזמן יחד עם קונסטלציית אוריון, וביישור מושלם עם הפירמידות בגיזה. דבר זה יוצר שְׁלִישִׁיָּה מיושרת, אשר פותחת את "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה".

מסר זה מתייחס לפרק על "ארון הברית", אשר בו סִפְּרוּ הפליאדים בקצרה, אודות המאבק על חוקיות האחד, ועל הפירמידה בגיזה. כמו כן, כיצד נַעֲשָׂה שימוש ב"פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", בהיסטורית זמן מרחב, בנקודת זמן ה-08 לאוגוסט. אירועים אלה התרחשו בתאריך זה, והוא מכונה "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", אשר התרחש באותה תקופה היסטורית של זמן מרחב.

בכדור הארץ, ישנן רמות רבות של מציאויות, הקיימות בתקופה הנוכחית. כל רמה של מציאות מאפשרת חוויה שונה, עבור מתכנתי רשת האור השונים של האור היקומי, ביסודות אהבת הבורא מבוססי רמת תודעה. פתיחת "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", היא מאפשרת למתכנתים רבים של רשת האור היקומי, ביסודות אהבת הבורא, להגיע למצב הדומה לְהֶאָרָה או אושר, כמתכנת רשת האור. אולם, הבחירה נשארת לכל מתכנתי רשת האור היקומי, ביסוד אהבת הבורא. שכן מבחן הרטט של כדור הארץ, הוא בעיצומו על כל הכוחות החיוביים.

יחד עם המערכת המלאכית, מועצת כוכבי הלכת, והמדריכים האחרים המגינים על כדור הארץ, הם משדרים כל הזמן אנרגיות אהבה ואור הבורא, על מְנַת לַחֲלֹק אהבה, ואנרגיות אהבה ואור הבורא. יתר על כן, פעמים רבות מתכנתי רשת אור הבורא היקומי, ביסודות אהבת הבורא, הם חולקו לשתי קטגוריות בכדור הארץ. אלה אשר השתתפו במפגש ב-08 לאוגוסט, אשר ידוע גם בשם "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", והם יקבלו את אנרגיות אהבה ואור הבורא בשתי דרכים.

סוג אחד של מתכנתי רשת האור היקומיים, ביסודות אהבת הבורא, אשר בחרו בדרך השירות לאחרים, ובחרו בדרך זו להתעוררות, הם יקבלו מימוש פנימי זה, ותחושה עמוקה יותר של התעוררות הבורא. דבר זה עשוי להיחשב שונה, מזה של המידע ברמת פני השטח, שבדרך כלל מרחפת סביב מישור כדור הארץ. רמה עמוקה זו של התעוררות הבורא, היא תִּגַּע במתכנתי רשת אור יקומיים רבים, בִּנְשָׁמוֹת ביסודות אהבת הבורא.

אלה יתעוררו מבפנים, אנשים אלה אז יתחילו ליצור צורה, וְיִגְעוּ במציאות הבלתי מעורערת והניתנת לשינוי. אז יהיו סוגים שונים של מתכנתי רשת אור יקומי, ביסודות אהבת הבורא, כאשר באמצעות בחירתם החופשית, הם יחמיצו הזדמנות זו להעלאת רמת תודעתם, לרמה עמוקה יותר אפשרית. במהלך פרק זמן זה, בפתיחת "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", אנרגיות הבורא הופכות להיות בעוצמה גבוהה מאוד. מתכנתי רשת האור היקומי, ביסודות אהבת הבורא, אלה הבוחרים באור ובמסלול החיובי, הם גם יעברו לרמות המשנה הגבוהות יותר של הממד החמישי. רבים גם יחדרו לתודעת הממד החמישי, המגיעה כלפי מעלה, כדי להתחבר עם מתכנת רשת הבורא. בתקופה זו, תינתן בחירה לכל מתכנת רשת אור יְקוּמִי, ביסוד אהבת הבורא.

הסוג השני של מתכנתי רשת קווי הייקום, ביסודות אהבת הבורא, הם יקבלו אנרגיות אלה, בתקופת "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה". אלה הם אותם מתכנתי רשת האור היקומי, ביסוד אהבת הבורא, שלא היו מודעים לאנרגיות אלה מרצונם החופשי, והם יבחרו שלא לקבל את האנרגיות האלוהיות המאירות האלה. במהותם, ישויות אלה עדיין יתמקדו בדברים חולפים, כגון תמונות מחשבות, והעולמות החיצוניים של שליטה חומרית בתחום הפלנטרי, דבר אשר בעבר הוביל לסבל ברמה הפלנטרית.

מכיוון שמתכנתי רשת האור היקומי, ביסוד אהבת הבורא, הם עדיין לא מבינים שההיאחזות בעולמות החיצוניים, וְהַדְּבֵקוּת בדברים חולפים, הם אלה שהולידו גם סבל פסיכולוגי רב. סבל לא רצוי, אשר מונע ממתכנתי רשת אור יְקוּמִי רבים, ביסודות אהבת הבורא, להגיע לפוטנציאל הבורא הגבוה ביותר שלהם.

בזמן הנוכחי, ישנם מתכנתי רשת אור יְקוּמִי רבים, יסודות אהבת הבורא בכדור הארץ, אשר רמת הרטט שלהם אם תופעל, היא תגיע עד לְמוּדָעוּת ממד חמישי, במחזור חיים אחד. כמו כן, גם מתכנתי רשת אור יְקוּמִי, יסודות אהבת הבורא, הם חייבים להבין, שהבחירה שהם עשו בתקופה זו, עם פתיחת "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", היא תהיה בחירה שתמשיך לעתיד. הבחירה תשפיע גם על השנים הקרובות.

ה-8 באוגוסט, "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", הוא יום מיוחד שבו פעמים רבות בעבר, חלליות בין כוכביות מהקואליציה של מתכנתי רשת הבורא, הם נכנסו אל מערכת השמש. מידי שנה הם נכנסים למערכת השמש של כדור הארץ, הם צופים וסורקים את האנרגיות של כדור הארץ. יתר על כן, חלליות אלה, אשר נשלחות על ידי קואליציית מתכנתי רשת הבורא, הן מתקדמות ביותר. מכאן שהם מסוות בפני רמת ראייה רגילה, אולם רק מכשירים מתקדמים, עשויים להצליח לקבל רמז לחלליות אלה, אשר מתבוננות ברמת התודעה בכדור הארץ. חלליות אלה אשר נשלחו על ידי קואליציית הבורא, ומתכנתי הרשת, הם יעריכו את רמת הרטט של האנשים החיים, על פני שטח היבשה בכדור הארץ, כי הם חשובים ביותר לרטט האדמה.

לכל מתכנת רשת אור יְקוּמִי, ביסוד אהבת הבורא, בפניו מוצגות שלוש אפשרויות ב-08 לאוגוסט, ב"פורטל שער האריות", אשר מגיע לשיאו ב- 12 לאוגוסט. שְׁלֹשֶׁת הבחירות יהיו, או שאדם יבחר להיות בשירות יסוד אהבת הבורא, שהוא סוג שירות שונה וגבוה יותר, בהשוואה לשירות לאחרים. סוג שירות זה אם יבחר, הוא יוביל ויאפשר למתכנתי רשת אור יְקוּמִי רבים, ביסודות אהבת הבורא להתעורר. אך גם בשירות למתכנת רשת הבורא, על ידי גישה ליסוד הבורא, האנרגיות יזרמו דרך רשת זו, והן יאפשרו לאנרגית מתכנת רשת הבורא, ליצור הכול בחייו. כך להשפיע על התודעה הפלנטרית, ולהגיע לרמה גבוהה דרסטית.

יתר על כן, בחירה שנייה, היא תהיה זו של רבים ממתכנתי רשת האור היְקוּמִי, ביסודות אהבת הבורא, אשר להם תינתן הבחירה, המופיעה כבר במישור כדור הארץ. דבר זה יעשה מתוך בחירה, או שירות לאחרים, או שירות לעצמי. מתכנתי רשת אור יְקוּמִי רבים, ביסודות אהבת הבורא, הם לא הבינו את ההיבט הזה. אולם הסיבה שבחירה זו פשוטה, היא למשל, שבכל פעם שאדם יוצא לרחוב, הוא פוגש אדם אחר הזקוק לעזרה.

יהיו לכך שני סוגי תגובות, האחד שיעזור לאדם אחר, והשני שיתעלם. זו הדרך שמבחן זה יוצג בפני כל מתכנת רשת אור יְקוּמִי, ביסוד אהבת הבורא. הבחירה השלישית תהיה, גם בתגובת מתכנתי רשת אור יְקוּמִי, ביסוד אהבת הבורא, אשר יסלח לאחרים, או לא יסלח. האפשרויות בהן פשוטות, אך הבחירות שיבוצעו במהלך תקופה זו, הן ישפיעו כמו כן, גם על השנה הקרובה. שְׁלֹשֶׁת הבחירות האלה, הם יוצגו לכל מתכנת רשת אור יְקוּמִי, יסוד אהבת הבורא.

רבים מִדְּבָרִים אלה יתרחשו בפתאומיות, בין אם הם מבינים זאת, ובין אם לא, במהלך תקופת זמן זו. אם הם ערניים, הם יקבלו את השדרוגים האלה של החושים הפנימיים שלהם, ויעוררו את התודעה שתאפשר למתכנתי רשת האור היְקוּמִי, ביסודות אהבת הבורא, להגיע לרמות גבוהות יותר של תודעת הבורא. בעבר היה מתכנת רשת אור יְקוּמִי, ביסודות אהבת הבורא בכדור הארץ, אשר ביסס את אושרו על היבט המאהב.

יום אחד, לפתע הודיע הפרט השני המאהב, למתכנת רשת האור היְקוּמִי, ביסוד אהבת הבורא, שהוא לא רוצה יותר לשמור על מערכת יחסים. דבר זה גרם למתכנת רשת האור היְקוּמִי, ביסוד אהבת הבורא להימחץ, משום שכל חייו ואושרו, היו תלויים במאהב, ולכן ישות זו חשה כמויות אדירות של סבל. כך מתכנת רשת אור יְקוּמִי, ביסוד אהבת הבורא, הוא הבין שאושרו היה מבוסס על אירוע חיצוני, אשר היה חולף. מכאן הוא החליט מאותו רגע, להתמקד בדברים אשר לא חולפים, כמו נשימה.

כל אדם עליו לשאול עצמו את השאלה, "האם נשימתי אי פעם השתנתה בחיי?" יכול להיות שזה השתנה לפעמים, אולם השינוי הוא רק בנפח הנשימה, הנשימה הבסיסית נשארת זהה באופן דומה. ישות זו, היא הבינה שהיא מתמקדת בדברים חולפים, לכן מאותו רגע והלאה, היא התחילה להתמקד בנשימה, וכך היא הפכה לִשְׁלֵוָה ומחוברת למקור הבורא.

תהליך חיבור לרשת הבורא

מתכנתים רבים של רשת אור יְקוּמִי, ביסודות אהבת הבורא, הם צריכים להכין עצמם לתקופת ההתעוררות. קיימת שיטה אחת, שתעזור למתכנתים רבים ברשת אור יְקוּמִי, ביסודות אהבת הבורא בכדור הארץ, כדי להתעורר בקלות לאמת שבפנים. דרכה, הם יוכלו להבין את ההיבט העמוק יותר של החיבור בֵּינֵיהֶם, לבין מתכנת רשת הבורא.

התהליך הוא פשוט, יש להתמקד בתחושות אשר בלשון, בנגיעה בשיניים. רבים ממתכנתי רשת האור היְקוּמִי, ביסודות אהבת הבורא, להם יש 32 שיניים, כמספר השיניים לאנשים מבוגרים. כל מתכנת רשת אור יְקוּמִי, ליסוד אהבת הבורא, הוא חייב לגעת באופן פנימי בכל השיניים. המתכנת, עליו להרגיש את התחושות השונות, מכיוון שלכל שן תהיה תחושה שונה. כך עליו להישאר עם התחושה, עד אשר הוא יגיע לסוף השורה העליונה, כמו כן יעשה גם לשורה התחתונה.

התהליך הוא פשוט, בהתמקדות בתחושת הלשון, באמצעות נגיעה בשיניים. כך ניתן לבצע תרגיל זה גם בְּמַצָּבִים, אשר אינם דורשים תרגול ומדיטציה. דבר זה עובד, בגלל התערבות היבט זה, גם ללא תחושה בשיניים, מכיוון שבדרך כלל, אין לשיניים היבט תחושתי. אולם לשון האדם רגישה ביותר, והתנגשות עם השיניים, היא תיצור את החוש הפנימי הזה, דבר אשר יאפשר לאדם להישאר נוכח, ומחובר לרגע הנוכחי. זה הוא פֶּתַח לאינטליגנציה של מתכנת רשת הבורא, ביסוד אהבת הבורא.

תהליך זה יכול לעזור לכל האנשים, המבקשים להגיע להתפתחות תודעה גבוהה יותר, ולקבלת שדרוגים אלה, גם בתקופות "פּוֹרְטָל שַׁעַר הָאַרְיֵה", וגם לאחריהן, כחלק מהתפתחות והתעלות כוללת.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)