מבוסס על מֶסֶר מְסַנְּט גֶּ'רְמָן, מתוך עתיק יומין ניוזלטר 178.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

הִמָּצֵא בְּרֶטֶט חִיּוּבִי גָּבוֹהַּ

שלום לכם,

הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך בידיעה ובהבנה של האירועים המתרחשים, ולהימצא באוריינטציה חיובית. עליך לדעת שהכוחות באוריינטציה השלילית, הם מנסים להפיץ פחד על פני כדור הארץ.

דבר זה מתקיים, לא רק בחלקים מסוימים של הפלנטה, אלא בכל כדור הארץ כולו. השינוי הזה מתרחש, באמצעות ההתעוררות הגדולה הזו, ורבים מהאנשים מעלים את הרטט שלהם.

יותר ויותר אנשים ברחבי כדור הארץ, עוד ועוד נכללים בהתעוררות הגדולה הזו של הדורות. למרות שפעמים רבות, הנך מסתכל על חבריך והמשפחה שלך, ונראה לך שהם עשויים להיות יְשֵׁנִים, אבל זה לא אומר שהם יישארו כך.

רבים מהם יתחילו להשתמש בבחירתם, והם יראו מציאות חדשה. מציאות זו עשויה להיראות פעמים רבות חשוכה בחוץ. משום שנמצאה אוריינטציה שלילית, בתוך התודעה הפנימית של אנשים רבים אחרים.

בגלל האוריינטציה השלילית הפנימית הזו, מציאות זו השתקפה החוצה, וכעת היא הגיעה פנים אל פנים. עכשיו הוא הזמן להבין, הנך חייב לשמור על עצמך ברטט חיובי גבוה, בִּמְקוֹם להתמקד ברטטים נמוכים יותר.

עליך להתמקד ולהשיג חסינות, מפני הפחד המתפשט ברחבי כדור הארץ. זְכֹר כי אהבה תמיד תנצח את הפחד. היכן שיש אהבה ללא תנאי, לא יכול להימצא פחד.

הפחד הוא חלק מאשליה, אשליית הממד השלישי, וְלַפַּחַד אין מקום, בתוך תדרי הרטט הגבוהים יותר של הממדים הגבוהים יותר. אנשים רבים מתקדמים לעבר הממדים הגבוהים, וחלקם חוזרים לרטט הישן שלהם.

בעוד שחלק בוחרים להישאר ברטט החיובי החדש, האני התודעתי שוכן בתוך עצמם. הנך יכול להשתמש בתודעה זו, כדי לקבוע כי לא תוחזק עוד בידי האוריינטציה השלילית, וכי הנך בוחר באור.

האני התודעתי, והבחירות שיעשה הוא יצליח, אז הוא יתקדם קדימה. דבר זה יעזור לך להבין, האור הוא המקור החזק ביותר. זה המסר הנבחר לְשַׁלְוָה, אהבה ובשיתוף האור הסגול, הממשיך לנקות את הפחד. שלום ואהבה יִמָּצְאוּ בכולם.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)