מהו האירוע להחלפת הנשמה? מי הורה על ההנחיה עליונה? מהי ההנחיה העליונה? מָהֵם שלושת ההנחיות העליונות? מה התנאים לקיום החלפת נשמה? מה קורה לנשמה המוחלפת? איך החלפת הנשמה משרתת את האדם ואת היקום? אלו זיכרונות נשארים לאדם לאחר החלפת נשמה? אלו משימות של האדם מטופלות לאחר החלפת הנשמה? מדוע השנה אירוע החלפת הנשמה מהותי יותר? מי הם הנודדים המסייעים בהחלפת הנשמה? האם החלפת הנשמה היא עבור נשמות באוריינטציה חיובית או גם שלילית? באיזה מצב ושעה ביממה, החלפת נשמה עשויה להתקיים לאדם?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מהפדרציה הגלקטית

אֵרוּעַ הַחְלָפַת נְשָׁמוֹת-הַנְחָיָה עֶלְיוֹנָה

מקרא

חלק א' אֵרוּעַ הַחְלָפַת נְשָׁמוֹת-הַנְחָיָה עֶלְיוֹנָה

חלק ב' אֵרוּעַ הַחְלָפַת נְשָׁמוֹת-הִתְעַלּוּת אֱנוֹשִׁית

אֵרוּעַ הַחְלָפַת נְשָׁמוֹת-הַנְחָיָה עֶלְיוֹנָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

המסר הנחשף בא לשתף את מחשבותיהם ותובנותיהם, מבלי לפגוע בבחירה החופשית שנתן הבורא האחד.מועצת כוכבי הלכת הורתה לפדרציה הגלקטית, לַחֲלֹק עם מי שיידרש בתקופה זו את ה"הנחייה עליונה", הנוגעת לאירוע החלפת הנשמה. אירוע אשר מתקיים ב-21 לספטמבר ועד 6 לאוקטובר בְּצִיר הזמן, אירוע זה מתרחש באופן מחזורי.

"הנחיה העליונה" תביא את תהליך החלפת הנשמה לִשְׁלִיטָה, תהליך זה יתקיים רק על פי חוקיות "הנחיה עליונה", והתקנות כפי שנוסדו על ידי מועצת כוכבי הלכת.

"הנחיה עליונה ראשונה", היא בחירה חופשית לכל חלק אינדיבידואלי של התודעה, אשר מתגלם בתקופה זו בכדור הארץ. כמו כן, המתגלם בכל הגלקסיות בַּעֲלוֹת בחירה חופשית, וברצון לשירות חיובי או שלילי על ציר הזמן בממד השלישי.

כדור הארץ נמצא כעת בשלב המאוחר יותר של הממד השלישי, והוא עובר לממד החמישי, תהליך זה יתקיים עד 100 השנים הבאות, כחלק מתהליך מעבר.

יתר על כן, בתקופה זו לכל בני האדם תהיה בחירה חופשית, לבחור בשירות לְאַחֵר באוריינטציה חיובית, או בשירות השלילי לקוטביות השירות לעצמי. הבחירה החופשית חלה גם על זכות מיוחדת של החלפה, או כניסה של נשמה. מה שאומר, שכל אדם יכול לרצות להזמין ישות מהקוטביות החיובית או השלילית, על סְמַךְ הרטט המקורי שלו.

יש לזכור, כי פעמים רבות בתקופות קדומות, ובתקופה הנוכחית, ישויות באוריינטציה שלילית התקרבו לאנשים עם רטט שלילי, לצורך החלפת נשמה.

כמו גם, ישויות באוריינטציה חיובית, יתקרבו לחלקים תודעתיים המותאמים אישית חיובית, או המשתוקקים להחלפת הנשמה בתקופה זו, תוך שימוש בבחירתם החופשית.

כך כל חלק אינדיבידואלי של התודעה, יחד עם העצמי העליון שלהם יש את הבחירה החופשית, לאפשר בחירה בין האוריינטציה חיובית או האוריינטציה השלילית.

זה לא טוב או רע, לאפשר לאדם להימצא באוריינטציה שלילית. יתר על כן, זה לא טוב או רע, לאפשר החלפת נשמה, לאדם באוריינטציה חיובית. זאת מכיוון שאין ביקום או בבריאה נכון ולא נכון, מכיוון שבהתאם לחוקיות היקום, שני המסלולים מותרים על ידי הבורא, מכאן שלא ניתן להציע הצעות לכל מסלול.

כל אדם עליו לזכור גם את "הנחיה עליונה השנייה", על פי המועצה, נשמות הישויות אשר יוחלפו בגופים הפיזיים. הם יישארו במצב הקפאה במישורים האסטרליים, עד אֲשֶׁר החוזה הבלעדי של החלפה יחידה זו יסתיים, ולא יהיה ניתן לישויות לפגוע בהם.

ברגע שהחלפת הנשמה החלה, המשמעות היא שנשמת האדם מוחלפת, הגוף הפיזי של האדם יישאר זהה. אולם הנשמה עשויה להיות של נודדים מהקוטביות החיובית, או ישות מכוונת שלילית מממד גבוה יותר.

שניהם מותרים, והנשמה אשר החליפה פעם את השדה המקורי, היא תישמר במישורים האסטרליים במצב הקפאה. אסור לנשמה לבצע משימות אחרות, והיא לא תזהה שהיא קיימת עד שיסתיים תהליך עצירת הנשמה.

יתר על כן, קיים סוג של החלפת נשמה, שבה לנשמה שהוחלפה איתה תהיה הזכות, ותהיה לה השפעה מסוימת על האירועים החיצוניים. מכיוון שהיא נמצאת על המערך האחורי של מכלול המחשבה, של אותו גוף פיזי, וזו "הנחיה עליונה השנייה".

"הנחיה עליונה שלישית", היא שכל אדם בקלות, נשמתו תוחלף רק על פי בחירה חופשית, ועל פי התקרבות העצמי העליון שלו בהקשר לזה.

ניתן לתת דוגמה, בחור שרצה להחליף נשמה, מבלי ידיעת מודעותו המחשבתית. זאת מהסיבה שמודעותו הביאה אותו למצב קשה, במהלך השנה האחרונה בתקופה זו. ובגלל הרצון של הישות והבחור לבצע את ההחלפה, בתקופה הקודמת של סביבת ה-22 בספטמבר בשנה הקודמת, עבור נשמה נודדת של הממד החמישי באוקטבה המאוחרת יותר.

דבר זה קרה, מכיוון שהבחור, הוא לא היה מסוגל להתמודד עם הזרז החיצוני. הוא לא היה מסוגל לנווט, והרגיש כאילו הוא עומד לסיים את גלגול חייו.

בגלל זה, הפדרציה הגלקטית וכמו כן המועצה, והעצמי העליון של הבחור, הם אפשרו לו להיכנס לאירוע עצירה. בעטיו נכנס נודד לתוך גופו הפיזי של הבחור.

מחזור חייו של הבחור השתנו באופן דרסטי, כל הבעיות הקודמות שלו נפתרו. הייתר ייפתרו בימים הקרובים מבלי להשתמש בקסם. דבר שהבחור נהנה ממנו בעבר, "הנחיה עליונה שנייה".

הסכמי הנשמה המתרחשים, במהלך מקור האירועים, יהיה ידוע לשתי הישויות שיתגלמו. כלומר ברגע שמתרחשת החלפת נשמה, הישות שתתגלגל מחדש לגוף הפיזי של האדם, החפצה בהחלפת נשמה, היא לא תהיה מודעת לאירוע החלפת הנשמות, כלומר לאדם זה ייראה טבעי כאילו התעורר מחלום.

כל הזיכרונות מהגלגול הראשון או הגלגול הקודם לא יישארו, רק זיכרונות של הגופים הפיזיים הנוכחיים. מתוך תת המודע של האדם אירועים אלה יישאבו, והוא ייזכר בתהליך חשוב ביותר זה. גבולות השכחה, הם יישמרו על פי "הנחיה עליונה" של המועצה. לא תתבצע חדירה לגבול, אפילו במהלך החלפת הנשמה.

"הנחיה עליונה" נוספת, היא שהאדם לו מוחלפת הנשמה, ונשמת הישות החדשה הנכנסת לגוף הפיזי, היא תהיה בעלת רשות לפתור את כל הבעיות, או מצבי החיים הקודמים של האדם.

אלו חלק גדול מהסיבות, בגללן אנשים רבים עושים החלפת נשמה. התשוקה היא עצירת הנשמה על ידי ישויות בממד גבוה יותר, כיוון שאלה לא היו מסוגלים לנווט את מצב החיים הנוכחי, או שהם אינם מסוגלים להבין את זכותם המלאה במחזור חייהם.

לכן המועצה שואפת לעצירת הנשמה, כך שישות כזו תוכל לפתור את בעיות המצב הנוכחי, ולאחר מכן לבצע את משימותיה של האדם. הנודד המגיע, או ישות המקוטבת שלילית אשר תיכנס, להחלפת נשמת האדם לתוך גופו הפיזי, מטרתה העיקרית תהיה ביצוע של משימות בלתי פגומות, או משימות בלתי מטופלות של האדם הקודם, ורק אז הוא ימשיך בביצוע משימותיו, לסיבה שבגינה בוצעה החלפת הנשמה.

"הנחיה עליונה" נוספת, שהאירוע החלפת הנשמה יהיה מנוהל, ושיתקיים במצבי חלום. לכן רק לישויות הרוצות מאוד, אז יתקרב אליהם במהלך המכונה מצב חלום, ישות עם רטט תואם.

ישות ברטט תואם של הממד הגבוה יותר, או הממד הגבוה יותר יקרב ישות כזו, ויציע את רְטָטָיו, יחד בקבלה של האנרגיות. כמו כן, גם הזכות של רצונות האדם, להחלפת נשמה, אז מתקדמת קדימה לעצמי העליון שלו.

רטט הצליל של העצמי העליון, לוקח הצעה כזו, ממד המשנה שלו שחווה את החיים על כוכבי לכת שונים. לאחר מכן הציבו אותו בפני המועצה, על מנת לאפשר את אירוע החלפת הנשמה.

אירוע החלפת הנשמות יתקיים במקביל בכל הגלקסיות, בעת ובעונה אחת בתקופה מסוימת. דבר זה יאפשר איזון והבנה של מצבי חיים, והתקדמות עתידית של נשמות כאלה בכוכבי לכת כאלה.

"הנחיה עליונה" הסופית, היא הסיבה לאפשרות להחלפת הנשמה, היא רק כדי לאפשר לרטט פלנטרי להעלות את התודעה, או להיכנס לציר זמן אחר. הדבר מותר על ידי המועצה, כי הרטט הפלנטרי חשוב הרבה יותר, כיוון שכדור הארץ כולו נכנס לתוך הממד החמישי החיובי, או לרטט אחר.

כמו במקרה של כדור הארץ, חשוב בעיקר שכוכב הלכת נכנס לממד החמישי החיובי, מכאן שתקופת זמן כזו, היא חשובה ביותר. המועצה לא יכולה לאבד זמן, על ידי מתן אפשרות לגופים להתגלגל מחדש, או גופים פיזיים חדשים.

עבור האנשים שאינם מוכנים להמשיך בגלגול זה, רבים מהם כבר עשו חוזים של נשמה טרם גלגול זה, והם יחליפו נשמה בימים הקרובים. גם דבר זה מותר, מכיוון שהרטט הפלנטרי בתקופה זו, הוא זקוק לנודדים רבים להתגלם על פני כדור הארץ. וכן צבירת חוויות של אנשים רבים, כ- 1.25 מיליון גופים פיזיים כבר צברו ניסיון עצום.

מכאן שזה עשוי היה להיות הפסד עצום, עבור המועצה ועבור כולם, לא לאפשר אירוע משנה נשמה כזה, בקוטביות החיובית. אולם ישנה גם קוטביות שלילית, שתתקרב לאנשים בתקופה זו, ותמיד על האדם לשמור על הרטט שלו חיובי, בעת כניסה למצב שינה. החלפת נשמה בתקופת זו, היא תתרחש במהלך מצב שינה.

לעולם אין על האדם להיכנס למצב שינה במצב שלילי, חשוב להישאר חיובי גם במצבים שליליים, וגם במצב חלום. בכל פעם שאדם מתקשר עם ישויות אחרות, עליו לבדוק אם הוא מסוגל לסרוק את הרטט שלהם, אם הוא חיובי אז יוכל לקבל את ההזמנה.

התחלתי לפרסם בפטראון מאמרים כאלה, שהפכו להיות מצונזרים וייחודיים
 
https://www.patreon.com/NAOR4U

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)