מה היא תרבות לַיְּירָה? מה הקשר בין הַלֶיְירֶאנִים לפליאדים? מהי טכנולוגיית ספינות הַלֶיְירֶאנִים? מי הם הוֲוגָאנִים במערכת הכוכבים וֵגָה? איזה מאבק התרחש בְּלַיְּרָה? באיזה כוכבי לכת אחרים התיישבה תרבות לַיְּירָה? באיזה תקופה הגיעו הַלֶיְירֶאנִים לכדור הארץ, ובאיזה יבשת הם שהו? איזה סוגי גופים קיימים לגזעים שונים? איך נראים הוֲוגָאנִים? לאיזה מערכות כוכבים סייעו הוֲוגָאנִים ליישב? היכן נמצא כוכב הלכת אלטאיר? בַּמֶּה עוסקת תרבות אלטאיר?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע ממערכת הכוכבים ליירה

תַּרְבּוּת לַיְּירָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

בכוכב הלכת לַיְּירָה יש אוכלוסייה של ארבע עָשָׂר מיליארד, והיא שייכת גם לקונפדרציית כוכבי הלכת. הַלֶיְירֶאנִים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הפליאדים, ועם ישויות יקום דאל. חלק מהספינות שנבנו הם מתקדמות בשלוש מאות שנה מהטכנולוגיה העתידית בכדור הארץ, והם משמשות כבר לְמַעְלָה ממאתיים וחמישים שנה.

הטכנולוגיה של הַלֶיְירֶאנִים, היא ככל הנראה מקדימה כמה אלפי שנים, אפילו את זו של הדאלים. ישנם גם הוֲוגָאנִים, שהם ממערכת הכוכבים וֵגָה, מערכת זו היא חלק מקבוצת הכוכבים לַיְּירָה.הוֲוגָאנִים, הם ככל הנראה צאצאי הַלֶיְירֶאנִים הקדומים, וכך גם הַפְּלַיאדִים. הַלֶיְירֶאנִים, הם אבותיהם הקדומים של המשפחה הגלקטית.

הוֲוגָאנִים, הם ככל הנראה צאצאי הַלֶיְירֶאנִים הקדומים, וכך גם הַפְּלַיאדִים. הַלֶיְירֶאנִים, הם אבותיהם הקדומים של המשפחה הגלקטית.

לפני אלפי שנים, תרבות לַיְּירָה הגיעה לרמה טכנולוגית גבוהה מאוד, אולם היא נפלה לְמַחֲלֹקֶת, ופילוג התפתח בתוך תרבות זו. פלגים אלה יצאו למלחמה, והם הרסו חלק נִכָּר מֵהַחֶבְרָה.

רבים מישויות לַיְּירָה, הם עזבו בספינות הכוכבים, כדי להתיישב בפליאדות, במערכת הכוכבים הייאדס, ובמערכת וֵגָה. חלק מהפליאדים מאבות לַיְּירָה, הם הגיעו גם לכדור הארץ, בתקופה הַלֶמוֹרְיָאנִית והאטלנטית.

הלייריאנים, הם התפתחו זה מכבר, מֵעָבָר הסכסוך, ומֵעָבָר שלב האבולוציה דמוי מלחמה. ניתן היה לראות את התרבויות האחרות, בתור בני דודים גלקטיים של בני האנוש.

קיימים סוגים שונים של גופים, עבור סוגים שונים של כוח משיכה ותנאי אקלים, אולם כולם אחים ואחיות במשפחה האוניברסלית. כולם משפחה אחת גדולה, גם אם מנקודת מבט אנושית ממוצעת, אחרים נראים מוזרים, פחות יפים, או מעוותים.

חשוב לזכור, יופי הוא בעיני המתבונן, ובני האדם עשויים להיראות מוזרים לאחרים. ישנן גזעים מחוץ לכדור הארץ שהם קטנים, גבוהים, דְּמוּיֵי זוחלים, דְּמוּיֵי חרקים, דְּמוּיֵי תנינים, בעלי עיניים אלכסוניות, ללא שיער, ראש גדול, אצבעות ארוכות וכדומה.

הגזעים של לַיְּירָה, הם החלו בפינוי כוכב הלכת הַבֵּיתִי שלהם, לפני לְמַעְלָה מעשרים וּשְׁנַיִם מיליון שנה. גזעים אלה ביקרו בְּהִיפֶּרְבּוֹרְיָה, אחת היבשות הקדומות ביותר על פני כדור הארץ, בתקופה טרום למוריאנית. כך הַחֲבָרוֹת הקדומות ביותר על פני כדור הארץ, הן למדו מהַלֶיְירֶאנִים שביקרו.

טֶכְנוֹלוֹגְיַת וֵגָה, היא מקדימה ב-250 שנה את טכנולוגיית הַפְּלַיאדִים. הוֲוגָאנִים נמצאים גם בקשר עם היקום של דאל, ונעזרים בהם.

הוֲוגָאנִים, הם בעלי צבע עור כהה יותר מהַלֶיְירֶאנִים, ויש להם עצמות לחיים גבוהות יותר, ופנים משולשים יותר. הוֲוגָאנִים גם סייעו ליישב מערכות כוכבים כמו אלטאיר, קַנְטוֹרִי, סיריוס ואוריון בין היתר.

כוכב הלכת אלטאיר, הוא נמצא במרחק של כחמישה עשר שנות אור, מכדור הארץ. הציוויליזציה של אלטאיר, היא שקטה ומהורהרת, נתונה לעיסוקים פילוסופיים שלווים.

באלטאיר לא עוסקים בחקר החלל. כל הציוויליזציות האלה, הן מֻנְחוֹת על ידי יצורים לא פיזיים, אשר יושבים במועצת אנדרומדה. אנדרומדה, היא גלקסיה ספירלית גדולה, הקרובה לגלקסית שביל החלב, במרחק של 2.2 מיליון שנות אור.

התחלתי לפרסם בפטראון מאמרים כאלה, שהפכו להיות מצונזרים וייחודיים
 
https://www.patreon.com/NAOR4U

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)