היכן נמצא כוכב הלכת אִירְגָה? באילו היבטים החברה בְּאִירְגָּה מתקדמת? מדוע אִירְגָה לא חָשְׂפָה עצמה לאנושות? מדוע הַעֲבָרַת מֵידָע מתקדם לאנושות, הוא עשוי להיחשב עָבֵרַה על חוקי היקום? איך ניתן לבטל את הבידוד היקומי? מדוע אִירְגָה לא רואה את בוהק השמש? מה האקלים הקיים בְּאִירְגָּה? מה יחס אדמה ים בְּאִירְגָּה? מה המערכת הפוליטית וכלכלית בְּאִירְגָּה? מהי התפיסה החברתית בְּאִירְגָּה? כיצד אִירְגָה תופסת את האנושות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תַּרְבּוּת אִירְגָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

בני האנוש בכדור הארץ, עדיין אין להם את הערכים, או אתיקה של תרבות מתקדמת. ערכים אלה חוסמים את דרכם של בני כדור הארץ, להישג אינטגרציה קוסמית.

כוכב הלכת אִירְגָה, הוא נמצא במרחק כעשרה שנות אור מִשֶּׁמֶשׁ כדור הארץ. החברה בְּאִירְגָּה מתקדמת מאוד, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה רוחנית.

חֶבְרָה זו לא הכריזה על עצמה לאנושות, משום שבני האנוש בכדור הארץ, אינם מכירים את חוקיות התרבות הגבוהה יותר, ערכים ואתיקה.

חלוקה ושיתוף של מידע טכנולוגי מתקדם, עם כוכב לכת לא מפותח רוחנית וחברתית, זהו דבר הנחשב פשע, ויעמוד בניגוד לחוק הקוסמי. הדוגמה שניתנה על ידם, בני האנוש נושאים גששים למַאֲדִים, כאשר מחצית מאוכלוסיית כדור הארץ, היא חיה בעוני ורעב.

ניתן לבטל את הבידוד הקוסמי, רק כאשר הושגה רמה מינימלית של אתיקה. ברשותם טכנולוגיה, היא המאפשרת הקרנה של מֵעֵין סרט הולוגרפי.

בכוכב הלכת אִירְגָה, יש אטמוספירה עבה במיוחד, כך שתושבי אִירְגָה לא רואים אור שמש בוהק, והם לא רואים מאומה מהירח או הכוכבים. אִירְגָה הוא כוכב לכת ירוק עם אור עַרְפִלִּי, כאשר אוקיאנוס ירוק בוהק מכסה את רוב פני השטח של אִירְגָה.

טווח הטמפרטורה קטן בהרבה בהשוואה לכדור הארץ, אך גשם ושלג עשויים להיות גדולים פי עשרה. מכיוון שהאוכלוסייה גדולה פי מאה מזו של כדור הארץ, וכמות האדמה היבשה קטנה בהרבה מזו של כדור הארץ, עליהם להיות יעילים יותר בניהול החברה.

תרבות זו, היא עושה שימוש במתקנים ביתיים מדהימים ובקישורי רכבת טרנס-אוקיינוסים. אין כסף על כוכב אִירְגָה, יש להם מערכת פוליטית וכלכלית מסוג אחר לחלוטין, היא המבוססת על שוויון מוחלט לכולם.

המערכת הכלכלית בְּאִירְגָּה מכונה על ידם, מערכת כַּלְכָּלָה קוסמית, והיא לא דומה לקומוניזם או קפיטליזם. הם מחזיקים בשירות חסר אנוכיות, אלמוות ושילוב קוסמי כמטרותיהם הגבוהות ביותר.

בחברה זו, אין הבחנה בין מעמדות, והמטלות משותפות לכולם, נקבות וזכרים שווים. התפיסה הכוללת, היא מבוססת כולה על סוג אהבה מתוך חמלה.

האירגנים גובהם כחמישה מטרים, הם במקור היו יונקים אמפיביים, ועדיין יש להם קורים בין האצבעות והבהונות. הדחף המיני שלהם שׁוֹנֶה לחלוטין, מהמיניות הקיימת בכדור הארץ, שכן ילדיהם נולדים לחלוטין מאהבה, לעולם לא מתשוקה.

מערכת יחסים בין זכר לנקבה, המבוססת על רק על יחסי מין תיחשב כמשפילה ביותר. תודעתם מתפקדת על פי עקרון, רוח על פני החומר.

הם רואים בבידוד כדור הארץ, לא רק בידוד מאינטליגנציות חיצוניות, אלא גם בידוד מהבורא האחד, ומטרות בְּרִיאָתוֹ. לְטַעֲנָתָם, בידוד מלא של כדור הארץ יסתיים, כאשר המוני האנושות יכירו בבורא האחד, ובמטרתם האמיתית בַּהִמָּצְאוּת בכדור הארץ.

ישויות אלה עשויות להיראות מוזרות למראה, אך אין שום דבר מוזר, במה שחי בליבם ובתודעתם.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הנך מוזמן להצטרף ולהיחשף לתכנים מיוחדים נוספים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת. תודה לחברים בקהילה עַל תְּמִיכַתְכֶם בְּאֶמְצָעוּת פַּטְרֵאוֹן, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.
להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)