מהו האירוע החשוב המתרחש בכדור הארץ ובגלקסיה? מדוע יצרו הפדרציה הגלקטית וְהַפְּלִיאַדִים, הגנה מאסיבית סביב כדור הארץ? מי הן הישויות השליליות, המבקשות ליצור מחשבה שלילית בכדור הארץ? מהו מקור הישויות השליליות? מה גורם התקרבות כוכב שביט "בראנילי ברנשטיין" לכדור הארץ? אלו תופעות והשפעות עשויות להיגרם לאנשים ממכשירים טכנולוגים? מה נעשה כדי להגן על כדור הארץ מהאנרגיות השליליות? מה ההמלצה בהקשר לשימוש במכשירים טכנולוגיים? מדוע חשוב, ואיך אנשים יכולים לסייע בהגנת כדור הארץ מפני כוכב שביט? מהי הטכניקה לביטול האנרגיות בקוטביות שלילית? מה משמעות הביטוי "ירידה מהרשת"? מה משמעות הביטוי "שדרוג רוחני"? מהו המפתח להפעלת "צ'אקרת הלב"? איך ניתן להעצים את הכלי האנרגטי של האדם? מדוע חשוב להשתמש בכלי העצמה אנרגטית, בזמן מצבי שינה ולא במהלך היום?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

כּוֹכַב שָׁבִיט "בְּרַאֲנִילִי בֶּרְנְשְׁטֵיְן"

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים, הם שתפו מחשבותיהם ומידע פנימי, כאשר הם נמצאו במושב הפלנטרי שלהם, במערכת הכוכבים בפליאדות.

כל אדם עליו לקבל רק את המחשבות המספקות תחושת תהודה פנימית עמוקה עם ליבו, ולהשאיר מאחור כאלה שלא מְהַדְהֲדוֹת עם העצמי הפנימי שלו.

הפליאדים ביקשו למסור מסר חשוב לקולקטיב האנושות, מסר זה אינו בדיחה. כמסר לאנשי כדור הארץ, עליהם לחלוק מידע על אירוע חשוב מאוד המתרחש בכדור הארץ וגם בגלקסיה.

מתוך 1.5 מיליון ישויות נשמה להחלפת נשמה, הנכנסות לכדור הארץ הנוכחי מהממד הגבוה יותר, כ-1 מיליון נשמות נכנסו עד כה לכדור הארץ, הנותרים ימשיכו עד לתאריך ה-6 באוקטובר.

חודש אוקטובר טעון מאוד מבחינה אנרגטית עבור האנושות, לא בגלל כל הרכב אהבה ואור כלשהו או אנרגיות המגיעות מחוץ לגלקסיה, אלא בגלל סוג ההגנה של המועצה. הפדרציה הגלקטית יחד עם הפליאדים, הם פועלים ליצור את ההגנה סביב כדור הארץ.

דבר זה נעשה, על מנת להגן על כדור הארץ מפני פלישה קרובה של צורת מחשבה מקוטבת שלילית, אנרגיות מונחות פסיכולוגית. ישויות אלה המקוטבות שלילית, אינן אלה המתגוררות כיום על כוכב הלכת מאדים, המנוטרלים כרגע.

אלה הן סוג לא ידוע של ישויות, אשר באוריינטציה שלילית. הפליאדים זיהו שָׁבִיט הַמְּכֻנֶּה בְּרַאֲנִילִי בֶּרְנְשְׁטֵיְן, המתקרב לכיוון הגלקסיה של כדור הארץ, הוא מקרין אנרגיות מקוטבות שלילית, כלפי כוכבי הלכת שבתאי, וכמו כן לכדור הארץ.

הגל האנרגטי המקוטב שלילי הזה, הוא ישמש ככלי נשק ליצירת קוטביות שלילית יותר עבור אותם אנשים, המשתמשים במכשירים טכנולוגיים לטווח ארוך.

אנשים אלה עשויים לחוש בידיעה פנימית, עייפות פנימית, או מטען שלילי זה מצטבר בגופם הפיזי. כאשר האנרגיה השלילית הזו פועלת על כדור הארץ, ומשפיעה ביולוגית על אנשים בעלי רגישות למטען שלילי.

כאשר הפליאדים סרקו את הגלים השליליים המתקרבים לכדור הארץ, הם סבורים שעד ה-20 לחודש אוקטובר, גלי אנרגיה אלה יפגעו בכדור הארץ.

הפליאדים מנסים כל הזמן, לבנות גשר הגנה של אהבה ואור מסביב לכדור הארץ, כדי להגן על הכוכב הפלנטרי, מפני התקפה אנרגטית שכזו, המתקרבת לכדור הארץ בקצב מהיר.

הפליאדים כמו גם המועצה, והפדרציה הגלקטית, עדיין לא מזהים את נקודת המוצא של כל האנרגיה השלילית הזו, המתקרב במהירות ברחבי הגלקסיה, והעומד להגיע למושב הפדרציה הגלקטית, במושב המועצה בשבתאי.

יתר על כן, בשל גילוי זה, הפליאדים אמורים להודיע לאנושות, כי עליה לתכנן תקופה של 30 יום בְּהֵעָלְמוּת מהרשת, כדי להשתמש פחות במכשירים.

אנשים עליהם להיות מוכנים נפשית, ולהיות במצב חיובי, מכיוון שהאנרגיות השליליות מתעצמות, כאשר אנשים משתמשים במכשירים שלהם במשך תקופה ארוכה.

הַמְלָצָתָם לאנשים להשתמש במכשירים לפרקי זמן קצר, ולא לתקופה ארוכה, מכיוון שהוא עלול להוביל להצטברות המטען השלילי בתוך גופם הפיזי, מה שעלול להרגיש כחוסר איזון גופני במכלול הגופני של האנשים.

הפליאדים יחד עם המועצה והפדרציה הגלקטית, הם פועלים יחד ליצירת ליבה אנרגטית קצרה של אהבה ואור סביב כוכבי הלכת, ועבור האנשים על פני כדור הארץ, המבקשים לסייע לאמא אדמה להגן על האנושות מפני פגיעה באהבה ואור שכזה.

אנשים יכולים להשתמש באנרגיות אהבה ואור, ולשלוח אהבה ואור לעבר כיוון השביט המכונה בראנילי ברנשטיין. על ידי כך, האנרגיה השלילית תנוטרל, דבר שיוביל למעבר וביטול האנרגיה השלילית המגיעה לְעֵבֶר כדור הארץ.

הַמְלָצָתָם לאנשים המשתוקקים להיות בשירות לכדור הארץ, במרחב זמן זה, לשקול עובדה זו, ולעזור לאנשים אחרים גם על ידי הפצת המסר, שהם יכולים לסייע גם בהפצת אנרגיות אהבה ואור בזמן זה.

תהליך הפצת אהבה ואור הוא פשוט מאוד, פשוט להיכנס למצב מדיטציה, ואז לשלוח אהבה ואור טעונה אנרגטית, או להרגיש את האהבה בגוף ואז לדמיין אותה מתרחבת ומגיעה עד לליבה החיצונית של הגלקסיה.

ככל שאנשים רבים יותר, מתחילים לעשות זאת על כדור הארץ, האנרגיות החיוביות האלה יגיעו לכוכב שביט, ואז הן יבטלו את האנרגיות בקוטביות שלילית המגיעות מהשביט בזמן מרחב.

יתר על כן, הפליאדים בִּקְּשׁוּ להבהיר את משמעות הרוחניות מחוץ לרשת, כפי שאנשים רבים בכדור הארץ שוקלים בהקשר זה. הרעיון של מכירת חומרים פיזיים, ויציאה מהרשת היא למעשה מכשול עבור האבולוציה של האנושות.

האבולוציה של האנושות תלויה בתגובה לזרז המוצג במחזור הגלגול, התגובה של האדם מבוססת על האינטראקציות שיש לו עם אנשים אחרים המתקשרים עמו על בסיס יומי.

מכאן, שאין צורך בהיבט מכירה של כל הרכוש החומרי והפיזי, ולאחר מכן ירידה מהרשת, משום שזו תהפוך למכשול עבורו. שכן האנשים הרוצים ללמוד מהר יותר בקוטביות הזו, הם צריכים להבין את משמעות הירידה מהרשת הרוחנית, השונה לחלוטין מהמשמעות של ירידה מהרשת הפיזית.

שדרוג רוחני, פירושו להיות בעל יכולת להרחיק עצמך מהתרחשויות העולם החיצון. אפילו ההתרחשויות של העולם החיצון, אין לרשום במכלול המוח כחיובי או שלילי.

כל אדם צריך להיות פשוט מאוזן ולא משנה מה יקרה, לתת לכל הדברים להתקיים, כפי שהם יכולים להתקיים עם הקוטביות של החיובי והשלילי. יש לאפשר את הריקוד במכלול האשליה, וזה אשר מתכנן להיות מחוץ לרשת מִבְּחִינָה רוחנית, עליו להישאר מְאֻזָּן, מבלי לצאת מאיזון על ידי כל הפעילויות המתרחשות בחוץ.

הפליאדים שיתפו במפתח, אשר יסייע לאנשים המעוניינים, להעיר את מרכז האנרגיה של הקרן הירוקה, היא צ'אקרת הלב הנמצאת בגוף הפיזי, וכעת מתקרבת להפעלה.

אנשים בכדור הארץ הולכים ופוחתים מנקודת ההפעלה עד לביטול מרכז האנרגיה של הקרן הירוקה. לפעמים אנשים חשים אהבה ואנרגיה הבוקעת מבפנים, בעוד שפעמים אחרות אינם מרגישים אהבה ואור גם לאנשים אחרים.

זוהי דוגמה לאנרגיות המתמעטות מהחיובי לשלילי, או שהתודעה נכנסת לתתי האוקטבות הגבוהות יותר, ואז חוזרת לאחור. יתר על כן, אנשים רבים בכדור הארץ, הם צריכים לאזן עצמם.

הָאִזּוּן הוא של מתחם המוח, והשימוש במכלול המוח. ניתן לראות בכך את מֻרְכָּבוּת מוח האדם, הדמיון וצורות המחשבה, או הקול הפנימי, בו אדם יכול להשתמש כדי ליצור כל סוג של מצב, וזה כלי שנוצר לצורך עבודה אנרגטית, או מניפולציה על אנרגיה.

הכלי הזה הוא רק מוגבר, או יָעִיל בזמן מצבי שינה, או במהלך הזמן שלפני הכניסה למצבי שינה. מכאן שהשימוש בכלי זה בשעות הָעֵרוּת ביום אינו יָעִיל.

אנשים רבים עדיין לא מבינים שהם מבזבזים את זמנם היקר, ומבזבזים את הפעלת מרכזי האנרגיה, על ידי עיסוק רב מידי בצורות המחשבה במהלך היום. העיסוק במהלך היום הוא לא יָעִיל בשימוש בצורות מחשבה, וברצפי הדמיון במכלול המוח ניתן להשתמש רק במהלך מצב בו תת המודע מופעל, במיוחד בזמן שהאדם יָשֵׁן.

במצב זה בו מניפולציה באנרגיה, או העבודה שהאדם יכול לעשות עם מרכזי האנרגיה שלו יוגברו, אז התוצאות יהיו מהירות באופן דרסטי. לכן אדם בכדור הארץ, הוא חייב להשתמש בבחירה חופשית בניסיון להפריד בין ההיבט, הבנת ההבדל בין הבחירה החופשית, לבין ההבדל שבין בחירה כביכול.

אנשים חייבים להבין, שהם צריכים להפריד עצמם במהלך שעות הָעֵרוּת כמה שיותר ממכלול המוח. מכלול המוח הוא כלי המשמש לעבודת אנרגיה, ליצירת מצבים וסביבות במכלול המוח על מנת לתמרן במציאויות.

אולם במהלך היום, התעסקות יתר בהיבט זה, הוא ימנע הפעלה של מרכז האנרגיה הירוקה. התהליך הוא פשוט, להבין את העובדה, שבכל פעם שאדם מתחיל להשתמש במכלול המוח במהלך היום, הוא יכול להבין שזה לא מועיל להשתמש בו במהלך היום.

לא מועיל להשתמש במכלול המוח במהלך היום, מכיוון שבלי התערבות כביכול של הקרן הצהובה היא צ'אקרת הטבור, או מוח האגו, אז האדם יתחיל להפעיל את מרכז האנרגיה הירוקה שלו, ויתחיל להרגיש את האהבה בוקעת מעצמו.

זה תהליך פשוט, בו אנשים בכדור הארץ יכולים להשתמש בזמן מרחב, כדי להפעיל את מרכז האנרגיה הירוקה, צ'אקרת הלב

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הנך מוזמן להצטרף ולהיחשף לתכנים מיוחדים נוספים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת. תודה לחברים בקהילה עַל תְּמִיכַתְכֶם בְּאֶמְצָעוּת פַּטְרֵאוֹן, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.
להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)