מדוע היה חשוב לפדרציה הגלקטית להעביר מסר זה לָאֱנוֹשׁוּת? מה מאפשר שַׁעַר הפורטל המחזורי ב-10 לאוקטובר? מה ביקשה האוריינטציה השלילית לעשות ביום הפורטל? אלו ישויות האוריינטציה השלילית השתתפו ביום הפורטל? מה ניתן לעשות בצירי הזמן בשדה הקוונטי? מה נמצא בשדה הקוונטי? איך זיהתה הפדרציה הגלקטית את התוכנית של האוריינטציה השלילית? איך ניתן להיכנס לציר זמן חיובי של כדור הארץ? מה ביטא המספר חמשת אלפים עבור האוריינטציה החיובית? איזה תפקיד לקחו חלק ישויות האפורים? מי הגיע לקוטב הדרומי, ומה הוא תכנן לבצע? באיזה אופן אנשים סייעו לנטרל את התוכנית של האוריינטציה השלילית?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַמַּאֲבָק עַל הַקְּטָבִים בְּצִיר הַזְּמַן

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית ביקשה להעביר מסר חשוב לקולקטיב האנושי, כדי שהוא יבין את מה שהתרחש מחוץ לתחום הפלנטרי, ומה תכננה האוריינטציה השלילית לעשות בכדור הארץ.

כדור הארץ נכנס לתוך חזית שַׁעַר, או ציר זמן, הָחֵל מה-10 לאוקטובר בתקופת זמן מרחב. המונח 10-10-2021 הוא פורטל שַׁעַר מחזורי של הזזת לוחות זמנים.

שַׁעַר זה יכול לאפשר לכדור הארץ באופן דרסטי, להיכנס לשלבים ההתחלתיים של תודעת הממד החמישי, או להיכנס לספירלה השלילית בהשפעת פחד.

כמו כן, בהשפעתם של הרפטיליאנים, האוריונים השליליים, וקולקטיב האנונאקי, הם הרכיבו מספרים מסיביים, ויצרו גם ישויות אפורים מסיביות להגדלת מספר הַתּוֹדָעוֹת. דבר זה נעשה, על מנת להשפיע על המסלול הפלנטרי של כדור הארץ להתקדם לְעֵבֶר השלילי.

בתקופה הנוכחית ישנה חשיבות לאנשים, להבין את משמעות הַשַּׁעַר ה-10 באוקטובר. אלה חייבים להבין שעל ציר הזמן הזה, כל אדם וישות, אם הם משתמשים בהיבט הכניסה לַשָּׂדֶה הקוואנטי, יש בו אינסוף צירי זמן ברמת השדה הקוונטי.

בשדה הקוונטי יש אפשרויות בלתי מוגבלות, אשר יכולות להתרחש ללא שום הרחבת זמן או הפרש זמן, כלומר, מתוך צירי הזמן השונים של השלילי והחיובי כאחד.

אנשים וישויות המבינים כקולקטיב את התהליך לְשִׁמּוּשׁ בשדה קוונטי, הם יכולים לקבל גישה לכניסה, ולבחירת ציר הזמן לכל כדור הארץ.

בעיקרו של דבר, ניתן להשיג זאת על ידי איסוף והתלכדות של אנשים או ישויות בעלי כוונה זהה, במספרים עצומים ובעלי רטט דומה, כאשר מטרתם היא להשיג הישג של בחירת ציר זמן. בהתבסס על רצון של כל ישות או אדם, דבר זה יוביל לצימוד של הרצון, וכל אחד יתחיל להשפיע על רמת התודעה הפלנטרית, והם יוכלו לבחור את ציר הזמן של החיובי או השלילי.

הפדרציה זיהתה מהגופות שהתאוששו של הישויות האפורים, וישויות הרפטיליאנים, אשר נאספו בעבר על ידי פיקוד אַשְׁתָר, במהלך החדירה האחרונה לבסיסים במאדים, בהם ישויות שליליות שילחו עצמן, על הַשַּׁעַר שבתאריך 10-10-2021.

מידע זה הושג מתוך בנק הזיכרון שנרשם בַּתִעוּד הָאַקָאשִׁי, של כל אחד מהגופים האלה שֶׁחָצוּ לצד השני. המידע היה בנוגע לתכנית, שהם יצרו לצורך איסוף, וליצירת כַּמָּה שיותר חברים פעילים תודעתית. כאשר מטרתם הייתה, לאפשר לכדור הארץ להיות מתומרן בכניסה לרמת תודעה שלילית גבוהה יותר.

האוריינטציה השלילית סברה, שהיא תנסה להכניס את כדור הארץ לאוריינטציה שלילית גבוהה יותר. זו הייתה התכנית של האוריינטציה השלילית, מכיוון שהיא רצתה שכדור הארץ ייכנס לִסְפִּירָלַת הממד החמישי השלילי.

במהלך שַׁעַר זה, חשוב מאוד היה שאנשים בכדור הארץ, ואפילו אחד אחוז מהאנשים ייחשפו למסר זה, והם יקבלו את המסר. המסר יוכל לשמש ולסייע במניעת ציר הזמן השלילי הזה, ובמקום זאת, הוא יאפשר להיכנס לציר זמן חיובי יותר של כדור הארץ החדש.

למעשה ניתן להשתמש בציר הזמן בשתי דרכים, או שנכנסים לספירלה חיובית, או לתוך ספירלה שלילית. זה דורש לפחות תודעה קולקטיבית של יותר מסף התודעה האנושית, הנצברת למספר חמשת אלפים, השווים לזה של התודעה האנושית, בחלק האינדיבידואלי הנמצא כיום על כדור הארץ.

יתר על כן, נקראו הרפטיליאנים, והם אספו ישויות רבות בעלי טבע דומה בְּקָטְבִּיּוּת שלילית, ובתהליך הנדסה גנטית, ישויות האפורים הם העבירו תודעות.

בדרך זו, הם ביקשו ליצור תודעה חדשה דרך ישויות האפורים, כאשר התוכנית שלהם, היא הייתה להיכנס לקרום כדור הארץ בקוטב הדרומי של כדור הארץ.

בתאריך שַׁעַר זה, הפעלת היבט הטריגר, ואפשור כניסת הישויות השליליות לקוטב הדרומי באותו זמן המרחב, זו יכולה הייתה להיות טעות עבור הפדרציה, והן עבור הקולקטיב האנושי.

אולם, על פי התוכניות שאוחזרו, ממכלול המוח ברשומות הָאַקָאשִׁיּוֹת של הישויות שגופותיהם נאספו, עלה שהן כבר נכנסו לקוטב הדרומי בגלל ההשפעה שיש להן, ובגלל הסיוע שניתן מבעלי הברית שבכדור הארץ.

ישויות אלה כבר ייצרו סוג של בסיס על הקוטב הדרומי, וביום השער ה-10 באוקטובר הם תכננו לבצע מדיטציה מאסיבית. פעולה זו עשויה הייתה להיחשב כהפעלה לכניסה לשדה קוונטי, בו כל ישות מתאחדת עם האינטליגנציה האינסופית. באמצעות התאחדות זו, ניתן לבחור את ציר הזמן יחד, ובכך ליצור מערבולת, וורטקס כניסה לציר הזמן החדש.

בהקשר הזה, יצאה המלצה ובקשה לאותם אנשים, המעוניינים להיות בשירות לכדור הארץ בתקופת מרחב זמן זה. אנשים השתמשו ביכולת מרחב זמן זה, וביצעו מדיטציה ביום השער ה-10 באוקטובר מאוחדים.

ביום שַׁעַר זה, כל אדם ברטט שלו, הוא יכול להיכנס לשדה הקוונטי באחדות של מרחב זמן. כל אדם יכול ליצור קשר עם רטט אדם אחר, בעל טֶבַע דומה של לוחות זמנים חיוביים, ובכך להימשך על ידי האנשים האלה.

מכאן, אנשים אשר היו מעוניינים לסייע, הם יכלו להיכנס למצב מדיטטיבי, ולגשת לרמות תודעה גבוהה יותר. בכך, לא רק למשוך רטט של אדם בממד החמישי, אלא גם ציר זמן גבוה יותר, בממד החמישי מהר יותר לכוכבי הַלֶּכֶת בעלי טבע חיובי.

יתר על כן, על מנת לסייע בתהליך זה, אנשים יכלו להשתמש בהיבט המכונה מדיטציה משותפת, עם באמצעות "טכניקה למעברים וקפיצות בזמן".

דבר זה מאפשר לכל אדם, להיכנס לתחום הפלנטרי בממד החמישי, מה שמאפשר לכל אדם להפעיל אחר כך את ציר הזמן של הממד החמישי החיובי.

זהו שינוי בציר הזמן, הוא אפשר את המעבר הגדול ביותר של כדור הארץ לחיובי, וזה מה שתכננו הישויות באוריינטציה שלילית, בציר הזמן הנוכחי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הנך מוזמן להצטרף ולהיחשף לתכנים מיוחדים נוספים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת. תודה לחברים בקהילה עַל תְּמִיכַתְכֶם בְּאֶמְצָעוּת פַּטְרֵאוֹן, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.
להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)