הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך לדעת שסמלים אלוהיים, וסימבולים של אלים ואלות ניתן למצוא לאורך תקופות ארוכות, בין היתר גם פסלים מצריים. דבר זה הוא סמלי, וסימבולים אלה אין להם את כוחם יותר, כפי שהיוו במחזוריות של הממד השלישי. תרגל את הטֶכְנִיקָה לְהַפְעָלַת חֶמְלָה בַּשָּׂדֶה הָאֵנֶרְגֵּטִי

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהבורא העליון

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הִתְחַבֵּר לַבּוֹרֵא שֶׁבְּךָ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

אנשים רבים מסתכלים על יצורים אלה, האלוהויות האלה, סמלים אלוהיים או סמלי חוכמה, שאותם העריצו, עבדו והפכו לפולחן. אנשים מסתכלים על יצורים אלה בשביל החוכמה, בִּמְקוֹם להסתכל פנימה, אם כי במשך שנים רבות סמלים אלה סייעו לאנשים רבים, ואין שום דבר רע בכך.

זה היה תפקיד שהם מילאו, אבל אתה נמצא בתקופה בכדור הארץ, בו אֵלִים, מְאַסְטְרִים נְעָלִים, אלוהות, והגורואים אינם מהמקום ממנו נובע כּוֹכָחֲךָ. החוכמה והכוח הטבועים בכל אדם, הם מתעוררים ומופעלים כעת.

הגיע הזמן לחזור לחוכמתך, לידיעתך מי אתה, מה יש בְּתוֹכַךָ, הכוח שיש לך, והקשרים והחוכמה הקדומים שיש לך. הגיע הזמן עכשיו לעבוד עם הידע הזה, בִּמְקוֹם רק לחזור אחורה בַּזְּמַן כביכול.

אכן, לסמלים האלה וליצורים האלה יש עדיין הרבה מה להציע, כי הם ידעו הרבה על הדרכים הקדומות, אבל אין לעבוד אותם, ואין לשים את חוכמתך עליהם.

עליך לאהוב ולכבד עצמך, הֱיֵה עדין עם עצמך ועם האחרים. זְכֹר, אתה נמצא בתקופה של שינוי גדול בכדור הארץ. עבור חלקכם הוא מופיע בחיים האישיים, ובשביל זה התאמנתם.

בחיי היומיום שלך, נראה שמרגיש לך איכשהו נורמלי, מכיוון שאתה מווסת ומסתגל מהר מאוד לאנרגיות המשתנות, והתרחישים על פני כדור הארץ.

אולם עבור אנשים אחרים זה מאוד מפריע, הם לא יודעים איך להתמודד, הם לא יודעים איך לשלב את האנרגיות, הם לא מבינים מה קורה, הם מלאים צער וחרדה.

חלק מהאנשים מלאים בְּאֵנֶרְגִּיּוֹת לא מאוזנות בגוף, וזה מוביל לפסיכוזה או מחלות, או חולי ומכאוב בתוך גופם. לכן אנשים מסוימים על פני כדור הארץ מתקשים מאוד להסתגל, הם לא יודעים איך לשחרר את עברם, ולאמץ את החדש.

לכן דבר זה, הוא מאוד מְאַתְגֵּר עבורם בחוויה זו, לעבור דרך השינוי המתרחש על פני כדור הארץ. זו סיבה גדולה יותר עבורך, לכבד ולאהוב את עצמך, ולהיות עדין עם עצמך.

ככול שאתה יכול להיות עדין עם עצמך, ולחוש חֶמְלָה עצמית, כך תוכל לחוש יותר חֶמְלָה כלפי האחרים. מה שהאנרגיה הקולקטיבית צריכה מעובדי האור, הִיא חֶמְלָה. חמלה היא כביכול המילה, היא מה שנדרש ממך, ומכל אחד אחר הנחשף למסר זה.

טֶכְנִיקָה לְהַפְעָלַת חֶמְלָה בַּשָּׂדֶה הָאֵנֶרְגֵּטִי

זוהי הזמנה לרגע זה, התכוונן אל לִבֶּךָ, להרגיש את לִבֶּךָ, ולאפשר התרחבות ופתיחה בלבבך. זה מְקֻדָּד בחתימות האנרגיה של חמלה, אהבה-עצמית, כָּבוֹד עצמי, ועדינות לעצמי בִּשְׁבִיל העצמי.

באמצעות עדינות לעצמי, כך תוכל להביא עדינות לַסּוֹבְבִים אותך, לאנרגיה הקולקטיבית. ממנה תוכל לנבוע ולהעניק חמלה מהווייתך, למי שמוכן לאפשר הפעלת חמלה, בתוך השדה האנרגטי שלך.

בדרך זו, בכל מקום שאתה תלך, ועם מי שאתה יוצר קשר, אתה תפלוט חמלה. כך שאור החמלה יעבור מליבך, לליבם של אלה שאתה פוגש, ואיתם אתה יוצר קשר.

קח נשימה, וְאַפְשֵׁר לחמלה להיות מופעלת בתוך הווייתך, כפי שתבחר. כך תוכל לחלוק זאת עם אחרים, זְכֹר לתת חמלה לעצמך. זְכֹר להישאר בהכרת תודה על מה שיש לך. הכרת תודה על הזדמנויות השליטה שלך. הכרת תודה על המשאבים שלך. הכרת תודה על המתנות הרוחניות, והכישרונות שלך הממשיכים, הממשיכים לחזור להכרת תודה.

לְרַבִּים מאלה הנחשפים למסר זה, יש הרבה משאבים, ובכל זאת אתם ממשיכים לראות מה חסר לכם. זו לא הדרך לשקם את גן העדן עלי אדמות.

הדרך הראויה עוברת דרך לִבֶּךָ, ודרך הכרת תודה, אהבה וחמלה, ועליך לבחור. הבחירה תלויה בך מה תחליט, איזה פרספקטיבה תיקח על חַיֶּיךָ, מאיזה עדשה תבחר להסתכל.

כאשר אתה מסתכל על חייך, אתה יכול להתלונן על מה שאין לך, או אתה יכול להסתכל על כל המשאבים שלך, הפיזיים והאנרגטיים ושל מה שביניהם. זה הכול תלוי בך, הנך מוזמן לעשות את הבחירה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הנך מוזמן להצטרף ולהיחשף לתכנים מיוחדים נוספים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת. תודה לחברים בקהילה עַל תְּמִיכַתְכֶם בְּאֶמְצָעוּת פַּטְרֵאוֹן, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.
להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)