הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך בהכרת העצמי האמיתי שלך, את הערך העצום שלך, כְּיֵשׁוּת ואדם הפועל למען האור. ככל שתדע ותלמד להכיר ביכולת שיתוף האהבה, כך תוכל להאיר את האנשים סביבך, ולהתעלות גבוה יותר.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהמועצה העליונה מסריוס

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

בְּחַר לִהְיוֹת אוֹר גָּדוֹל

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

מסר זה מבקש לאפשר לַתּוֹדָעָה הקולקטיבית האנושית, להרחיב ולהבין יותר את טבע ההבדל העמוק, בין המציאות הישנה של הממד השלישי, לבין יצירת מציאות חדשה בממד החמישי על כדור הארץ.

בתקופה הנוכחית, מתקיימת הפרדה זו בָּרֶטֶט בכדור הארץ. עם זאת, אנשים רבים אינם מודעים לכך, שקיימת הפרדה זו של רטט, ויש הבחנה ברטט כדור הארץ החדש, כמו גם ברטט כדור הארץ הישן של הממד השלישי.

ההבדל ברטט הוא בכך, שניתן להרגיש יותר שלווה ורוגע, בכניסה לרטט הממד החמישי. כמו כן, אתה יכול להרגיש את האהבה המקיפה הבנה. זה מעבר להסבר הבנת מכלול הצליל הרטט שלך, הַמְּכֻנֶּה מילים.

מכאן ההבנה של הטבע הפנימי שלך, של הטבע האמיתי שלך, שאתה ישות אלוהית בעלת ערך אינסופי. לא רק שהיית כאן על הפלנטה הזו, אלא שמקורך התחיל מלפני זמן רב, בהרבה מערכות כוכבים אחרות.

מסר זה בעיקר נחשף לידי זִרְעֵי הכוכבים, והנודדים שמקורם בַּסְפֶרוֹת פלנטריות שונות. הם אלה אשר הגיעו לכדור הארץ, כדי לשרת את התודעה הקולקטיבית האנושית, וגם כדי לסיים את הַסְפֶרָה הפלנטרית הזו.

כוחו של האור, הוא כל כך אדיר שהוא יכול, וברשותו היכולת לשנות את הגאות והשפל של כל רטט פלנטרי. "ישות אחת, אדם אחד של אור שווה ערך ל- 100 מיליון ישויות חושך".

שכן אדם אחד של אור יכול להיות בעל כוח עצום של שיתוף אהבה, ואור עצום שיאפשר לאנשים אלה להתקדם הלאה, ולהשיג אופי עמוק יותר של הבנה, בעבודה פנימית של העצמי.

לאור הפנימי הזורח מבפנים פעם אחת, ההכרה מורגשת לכך, שכל אחד הוא מַהוּת הבורא האינסופי האחד. מורגש שכל אחד הוא הבורא האינסופי האחד, אשר חווה את מחזור ההתגלמות.

ברגע זה מורגש על כדור הארץ, אז לכל אדם יש את הבחירה, לאפשר לאור הזה להתבטא במלואו, או לאפשר לאגו הישן עצמו, להתבטא עבור כל אינטראקציה עם אנשים אחרים.

אפילו כאשר אתה מקיים אינטראקציה עם להבות תואמות שלך, או עם חברי הנפש שלך, יש לך הזדמנות להשתמש בדפוסים הישנים שלך, בתכנות של תודעת המציאות בממד השלישי בגוף הפיזי.

אתה חייב לזכור שהגוף הפיזי שלך, הוא מאגר זִכָּרוֹן תכנות עבר, אשר הותקנו בו לאורך העידנים של הַתּוֹדָעוֹת האנושיות, למרות שהנשמה שלך עשויה להיות מכדור פלנטרי אחר.

זו הסיבה, שבמקרים רבים, אתה מסוגל להרגיש חוסר התאמה בְּרֶטֶט של מכלול גופך, כמו גם חוסר התאמה בצורות המחשבה שלך. חוסר התאמה זה, הוא נוצר בגלל שלגופך יש היזכרות מִזִּכָּרוֹן עבר, ויש לוותר על זה.

אם הזיכרון הזה לא ישוחרר, אז זיכרונות אלה יישארו, ויעכבו את הרטט הנוכחי של כדור הארץ החדש. יש אנשים רבים בַּסְּפֵירָה הפלנטרית, שהפכו מודעים להיבט זה.

ברגע שכל אדם הופך מודע, יש לו את הבחירה גם להישאר במציאות הישנה של הממד השלישי, ולפעול עם הגרסה הישנה של הממד השלישי באגו לעצמי.

בכל אינטראקציה לכל אדם יש הזדמנות להקרין את האור, ולהעניק השראה לאדם אחר, על ידי שיתוף אהבה ואור שעולים מבפנים. בנוסף, עליו להבין את הפעולה הפנימית של טבע העצמי.

שכן אם אדם כזה, הבוחר להשתמש במסלול האור באינטראקציה, אז תהיה השפעה עצומה על העבודה הפנימית של הנשמה, או על הנשמה של אדם זה.

לכן נותנים לאדם, אשר בא זה עתה במגע עם אדם מואר את ההזדמנות, להביע ולבחור בנתיב האור. כמו כן עליך לזכור, החושך ניסה למנוע מהאור, להתפשט בַּסְּפֵירָה הפלנטרית.

החושך משתמש במוח האגו נגד העצמי, משום שגאווה ויהירות משמשים את אגו העצמי, ואת האנשים השליליים, כדי למנוע מהאנשים להתעלות על תת-אוקטבות גבוהות יותר.

שֶׁכֵּן האגו העצמי, הוא מונע מאנשים רבים האומרים שהם מוארים, אולם הם עדיין לא הבינו ותפסו את הטבע הפנימי של פעולת האחדות. להיות מואר לא מועיל, אם אין הבנה של אחדות התודעה, ואחדות ההוויה של כל אדם או ישות ביקום.

המועצה העליונה בסיריוס, היא נמצאת בשיתוף פעולה עם אנשים רבים, בַּסְּפֵירָה הפלנטרית של כדור הארץ. כמו גם המסר הזה שחולקים אתך, כדי שתוכל לפתוח את צ'אקרת הלב שלך במלואה.

בעשותך זאת, אתה תאפשר לאור הַבּוֹרֵא להאיר הלאה, ואז אתה תתחיל להיכנס, וּלְקַרְקֵעַ עצמך לתוך רטט המציאות בממד החמישי. תהליך זה, לא רק יעזור לך להתייצב אל תוך אנרגיות כדור הארץ החדשות, אלא הוא גם יעזור להאיר אנשים אחרים על הכדור הפלנטרי.

ככל שֶׁיִּשָּׁלַח יותר אור על ידך ודרכך, כך עולה התדר של כדור הארץ. דבר זה יאפשר לחושך להבין ולדעת, שהישויות באוריינטציה שלילית, אין להן אחיזה באור.

האור חייב להיות גדול יותר, כדי שהתקדמות כוכב הלכת בממד השלישי תהיה מהירה יותר. לכן זְכֹר, יש אנשים רבים על פני כדור הארץ, אשר פועלים עבור שני הצדדים. חלקם עובדים כדי להחזיק את האור, וחלקם עובדים עבור האגו עצמו, ומתענגים על השירות לעצמי.

לכן לך יש את הבחירה, זְכֹר להיות אחראי בבחירתך.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)