מה יופעל בפורטל 21 לדצמבר? מָהֵם קודי האור, ומה השפעתם על גוף האדם? מה צריך האדם לדעת, בכניסה אל מועד הפורטל? מהו לבוש הנשמה? אלו צ'אקרות משפיעות על לבוש הנשמה? איך ניתן להבין את הלבוש שנשמת האדם לובשת? איך לבוש הנשמה משפיע על חיצוניות האדם, ועל סביבתו? מדוע חשוב שאדם יעטה בגד באוריינטציה חיובית, במועד הפורטל ובמהלך חייו?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

פּוֹרְטָל 21 לְדֵצֶמְבֶּר לְשִׁדְרוּג הַיְּכוֹלוֹת – לְבוּשׁ הַנְּשָׁמָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

כל אדם הנחשף למסר זה עליו להשתמש בכושר הבחנתו, לקבל רק את התובנות המהדהדות בליבו הפנימי. עליו להשאיר מאחור את אלו שאינן מְהַדְהֲדוֹת, שכן יש הבדל בין מה שהלב הפנימי יכול לזהות כאמת, ומה שהמוח האנליטי עשוי לקבל כנכון.

כל אדם עליו להשתמש בליבו הפנימי למסר, שכן הקולקטיב האנושי צריך להשתמש בשיקול דעתו, ובבחירתו החופשית לא רק בקבלת מסר מֵאֵין זה, אלא גם עם היבטים אחרים של תקשורת.

הפדרציה הגלקטית החליטה, לשלוח קוד אור לכדור הארץ ב- 21 בדצמבר. קודי האור האלה יתנהגו כמפעילי הדנ"א, עבור גני הדנ"א המוארים.

שכן לגוף הפיזי יש כבר את הדנ"א וְהַגֵּנִים, השוכנים רדומים, אשר יפעילו את הספירלה של הגוף הפיזי, ולמכלול המנטלי, לתוך רטט גוף האור בממד החמישי לאט לאט.

כאשר האדם יתחיל להתעלות ולהפעיל את גֵּן האור הזה, הוא יראה שינויים במכלול גופו. לסיוע בהפעלה זו, הפדרציה הגלקטית שולחת קודי אור לעבר כדור הארץ.

דבר זה יהיה ראשון מסוגו, שכן גלי האור יהיו בעלי אופי רוחב סרט גבוה. הם ישפיעו על מספר רב של אנשים, המוכנים לקבל תנודות אלה. לכן בתאריך זה, כל אדם חייב לזכור קודם כל, להיות פתוח לקבל רטטים אלה, להתכונן לרטטים של אהבה, ולבלות את היום באהבה ואור.

ישנם אנשים רבים על פני כדור הארץ, אשר מודעים היטב למושג "לְבוּשׁ רוחני של הנשמה", אולם ישנם רבים שעדיין לא מודעים להיבט זה. הלבוש הרוחני הוא בגדי הנשמה, או הבגדים שלובשת הנשמה, והם בדומה לבגדים העוטים על הגוף.

לנשמה יש לבוש שנלבש עם התגלמותה בכדור הארץ, הבגדים שהנשמה לובשת נקבעים על ידי הצ'אקרות, האדום- שֹׁרֶשׁ, הכתום-מין, הצהוב-העיכול והירוק-הלב. שכן רְטָטָיו של האדם, הם משתנים בין היבטים אלה.

לכן הדרך הטובה ביותר, להבין את הבגדים הרוחניים שנשמת אדם לובשת, היא על ידי הבנת סוג מצב הרוח, וסוג הנשימה הַמִּתְלַוָּה לו, במהלך יום הָעֵרוּת שלו.

עבור סוג מצב הרוח או הרגש, וסוג הנשימה שהאדם מלווה, היא בגד הנשמה שהאדם לובש. הלבוש הזה ישפיע על העולם החיצון, בין אִם האדם ירצה בכך ובין אם לא.

דבר זה בלתי נמנע, הוא יקרה כך שכל אדם, שבגדי נשמתו הם בעלי רטט מסוים, או רגש מסוים יתחיל להשתמע, וְיִצֹּר פעילויות מְצִיאוּת חִיצוֹנִיּוֹת מסוימות.

זה טבעם של בגדי הנשמה, כל אדם עליו להיות זהיר מאוד, במידה והוא לא מודע לבגדים שלובש. אם אדם לובש בגדים באוריינטציה שלילית, כגון מצב רוח שלילי בצ'אקרות, ונשימתו מְקֻוֶּצֶת, אז עליו לשנות עצמו, אם הוא רוצה להיתקל באירוע פורה וחיים מאושרים, במכלול האשליה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)