הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך להבין שזוהי קריאת השכמה להתעוררות, המאפשרת לאנשים להשתחרר, מאחיזת תודעת האשליה של הממד השלישי. קודי אור הנשלחים, הם מאפשרים ותומכים בשינוי מכלול נפש גוף רוח, במעבר אל הממד החמישי, לאנשים שמתוך בחירה חופשית הביעו כוונה.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

קְרִיאַת הַשְׁכָּמָה לְהִתְעוֹרְרוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

טרם חשיפה למסר זה, זְכֹר להפעיל את שיקול הדעת. כל אדם הוא ניצוץ אֱלֹהִי של הבורא, ויש לו את הבחירה החופשית לקבל או לדחות, כל אחת מצורות המחשבה במסר.

האדם הוא תת-בורא בתוך מכלול האשליה האישי שלו, וצורות מחשבתו יַצְּרוּ מערכת אמונות, מה שמשפיע על המציאות האשלייתית שלו, בדמות או בְּצוּרָה.

הפדרציה הגלקטית ביקשה, להציב התראה לתודעה הקולקטיבית האנושית, כקריאת השכמה אחרונה. המטרה היא, לאפשר למי שמוכן לקבל את קודי האור של רטט הממד החמישי, על מנת לאפשר את התייצבותם של האנשים האלה, הנמצאים ברטט הממד החמישי של אהבה וחמלה.

כל אדם עליו לזכור, אהבה וחמלה הם הגורם העיקרי, המכתיב את כמות האינטנסיביות העצומה הזמינה, בממד החמישי של אהבה ואור. מבלי לוותר על ההיבט הישן של האישיות, שעיגנה עצמה למציאות הממד השלישי.

הכניסה לממד החמישי, לממד האהבה לא אפשרית עבור אנשים רבים, שטרם הסכימו לוותר על האחיזה בממד השלישי. מכאן, שכדי להרפות מכל אחת מההחזקות שבמציאות הממד השלישי, צריך קודם כל להרפות מכל הרגשות השליליים.

הרגשות השלילים, הם אשר טמנו את החוויות של כל אדם במכלול נפש גוף רוח, הנמצא במציאות האשלייתית. על ידי תהליך של שחרור כל אחת מהחזקות הָרִגְשִׁיּוֹת מהעבר, אנשים אלה מוכנים כעת לפתוח את ליבם לאהבה וחמלה.

אנשים אשר יפתחו את ליבם לאהבה וחמלה, זה יאפשר להם לחוות את קודי האור, ולהפעיל את התכונות הגנטיות הסמויות של גוף האור. אחר כך, זה יתחיל להשפיע לאט על אנשים אלה, לייצב אנשים אלה בתוך הממד החמישי.

קודי האור נשלחו מֵהַסְּפֵירָה הפלנטרית, לעבר המערכת הגלקטית של כדור הארץ. ישנם קודי אור רבים שנשלחו גם מגלקסיות שונות אחרות, שנועדו לסייע לאנשים שדרוש להם העלאת הרטט, במסלולם לעבר הממד החמישי.

קודי האור האלה ברגע שנכנסו לתוך המכלול הגופני, ולאחר שהתקבלו על ידי מכלול נפש גוף רוח, הם יאפשרו לאנשים אלה לחוות במלואו את הממד החמישי, מבלי לעבור בכניסה האחורית אל המציאות האשלייתית של הממד השלישי.

דבר זה מושג על ידי התייצבות מלאה של העצמי, בתנודות האהבה והחמלה, הַזְּמִינָה בממד החמישי. לכן אלו המבקשים לעזור לעצמם, אלו המבקשים לסייע לעצמם בנתיב ההתעלות, הם יכולים לקבל את הקודים מתוך בחירתם החופשית.

קודים אלה הגיעו לכדור הארץ, והתחילו את פעולתם החל מה-21 בדצמבר, למשך חודש אחד. קודי האור יהיו פעילים בַּסְּפֵירָה הפלנטרית של כדור הארץ, והם יתמזגו עם אנשים אלה במכלול נפש גוף רוח, המוכנים לקבל את זה, ולהתעלות גבוה יותר.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)