האם אדם יכול לחוות מספר תקופות חיים בו זמנית באותו ממד? מָהֵם התנאים, שמסע אסטרלי יצור תיאורים מדויקים של הסביבה? איך אדם יכול להשתמש בחושים הפיזיים, במהלך מסע אסטרלי? מהו היבט העיגון הבסיסי במסע אסטרלי? מהו הגורם המרכזי שלכד את האדם בגוף הפיזי, ולמציאות האשלייתית? אלו חושים קשה יותר לשכפל במסע אסטרלי? איך ניתן לשתף את העצמי בפעילויות במסע האסטרלי? מה סדר הפעולות במסע אסטרלי, כדי למנוע משיכה לציר הזמן הנוכחי?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַמַּסָּע הָאַסְטְרָלִי

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

המסר מגיע ממקום מושבם שבכוכב הלכת שבתאי, וכל הנחשף למסר, עליו לזכור להפעיל את שיקול הדעת. כל אדם הוא ניצוץ אֱלֹהִי של הבורא, ויש לו את הבחירה החופשית לקבל או לדחות, כל אחת מצורות המחשבה בַּמֶּסֶר.

מסר זה על המסע האסטרלי, הוא עשוי להיות שונה מהידע שנצבר בקולקטיב האנושי, משום שישויות רבות עושות מחקר גם על היבט זה.

הפדרציה הגלקטית סבורה שעל ידי תרגול שיטות מסע אסטרלי, כל אדם בכדור הארץ, הוא יכול לקבל שני תקופות חיים, או אפילו מספר תקופות חיים בו זמנית, באותו ממד חוויתי.

אולם, זה עשוי להיראות בלתי אפשרי לאנשים, אשר אינם מבינים את המושג במלואו. שכן מסע אסטרלי ,פירושו לקחת את הגוף האסטרלי של האדם, יחד עם הגוף הרוחני שלו לממד וצפיפות שונה.

במישור האסטרלי שום דבר אינו בלתי אפשרי, וניתן לגשת לכל הממדים על ידי הגוף הרוחני של האדם. אם רכב רוחני כבר היה בממד אחר בגלגוליו בעבר, או במספר מציאויות מקבילות, אז מסע אסטרלי כזה יצור תיאורים מדויקים של הסביבה.

לדוגמה, אם אדם בפלנטת כדור הארץ היה עוצם את עיניו, ולאחר מכן מרגיש עצמו באמצעות מכלול הדמיון שלו, מנקודת מבט מגוף ראשון, ויוצא למסע לירח. ברגע שהאדם הגיע ללוויין הירח, הוא יכול להתחיל לא רק לראות את הירח בעיניו, אלא גם יכול להשתמש במגע כגורם הַמְּעַגֵּן, או כמגע של החושים הפיזיים.

מכיוון שהמגע הוא גורם העיגון הבסיסי, מה שנדרש לאדם הוא לְעַגֵּן עצמו, בזמן שהוא במסע אסטרלי בגופים שונים. ברגע שהאדם מתחיל לנוע במסע אסטרלי בגופים שונים ומתחיל לגשת, הוא מתחיל לְעַגֵּן עצמו על ידי היבט המגע.

מכיוון שהאופן החושי של המגע כל כך עוצמתי, גם הנחשף למסר, והרבה אנשים אחרים כלואים ברכבם הפיזי. דבר זה נובע, בגלל קו הבסיס של המגע, הוא לא הראייה של האדם, או כל היבט חושי אחר אשר לכד אותו במכלול האשליה.

אולם לכידת המגע כהיבט החושי של המגע, היא מובילה למסגרת הבסיסית של הַהִצָּמְדוּת החושית למציאות האשליתית, בה כל אדם מוצא עצמו, שכן ניתן ליישם את אותו תהליך, ברגע שאנשים מגיעים לממד הבא.

לכן, את הרצון לחוות, הם יכולים קודם כל להרגיש את מכלול גופם, שבתוך המציאות האשליתית על ידי חוש המגע. הם יכולים להתחיל לְעַגֵּן עצמם במציאות זו, והם יכולים להתחיל לגעת בעצמם כאילו הם בממד הזה.

אנשים יכולים להרגיש עצמם הולכים בממד הזה, עם פרספקטיבה של האדם הראשון שלהם. על ידי כך, הם מתחילים להיכנס לממד הבא, ופעמים רבות ניתן לפצל לשכבות על ידי החושים הנראים, וחושי הקול שהרבה יותר קל לשכפל מאלו של המגע.

ברגע שהתחושות מוזגו יחדיו, ניתן להוסיף גם את התחושות הנותרות של טעם, ריח וצליל לאותה מציאות. בכך ליצור חיים שניים עבור אנשים אלה בצפיפות או בממד אחר.

כעת המציאות הזו היא אמיתית גם עבור העצמי, והעצמי יכול להשתתף גם בפעילויות שונות במציאות זו כמו כן. זה תהליך המסע האסטרלי שיכול להיות מיושם על ידי אנשים.

עם זאת, יש לנהוג בְּמִשְׁנֵה זהירות, האדם שמפעיל את ההיבט הזה של מסע אסטרלי, אם הוא עושה זאת כראוי עם חוש המגע כקו הבסיס, הוא ימצא עצמו בקרוב באותה מציאות.

לכן על האדם לזכור, עליו להביא רק בעיני רוחו, לפני הפרספקטיבה של האדם הראשון שלו, לסוג המציאות שהוא רוצה לחוות. אחרת האדם ימצא עצמו במהרה באותה מציאות.

דבר זה עלול להתרחש בגלל התקרבות הרוח, או גורם משיכת הרוח, כי במקום בו האדם מבלה זמנו, במישורים האסטרלים בגופו הרוחני, הוא ימשוך את ציר הזמן הזה גם למציאות הנוכחית.

אִי לְכָךְ, כל אדם עליו להיזהר, במה שהוא מתמקד במהלך הַהֶבֵּטִים של המסע האסטרלי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)