לְמָה דומה מחזור האבולוציה של נשמת כדור הארץ? היכן התחיל המחזור האבולוציוני של כדור הארץ? האם חוקי הפיזיקה בכל היקומים זהים? מדוע שם כדור הארץ השתנה מגאיה לכדור הארץ? לפני כמה שנים, ובאיזה מקום החל כדור הארץ את הממד הראשון? מה למדה גאיה בַּיְּקוּם הַמַּרְאָה? מה הגורם המאפשר לאנשים להתפתח יותר? כיצד כדור הארץ הגדיל מידותיו? אלו שיעורים למדה גאיה בממד השני, השלישי, הרביעי, החמישי, השישי? מתי החל כדור הארץ להתאחד עם סְפֵרוֹת פלנטריות אחרות? מדוע התמזגה גאיה לתוך חור שחור?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

נִשְׁמַת כַּדּוּר הָאָרֶץ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

המסר מגיע ממקום מושבם שבכוכב הלכת שבתאי, וכל הנחשף למסר עליו לזכור להפעיל את שיקול הדעת. כל אדם הוא ניצוץ אֱלֹהִי של הבורא, ויש לו את הבחירה החופשית לקבל או לדחות, כל אחת מצורות המחשבה במסר.

המחזור האבולוציוני של נשמת כדור הארץ, הוא סוג שונה של מחזור אבולוציוני נִשְׁמָתִי. אולם הוא דומה למחזור האבולוציוני של נשמת האדם, אם כי המחזור האבולוציוני של נשמת כדור הארץ, הוא התחיל לא ביקום הנוכחי.

מכיוון שיש יקומים מרובים, לכל יקום יש לקחים משלו שניתן ללמוד, כל יקום מספק חוקים שונים של פיזיקה. ביקום הנוכחי יש מערכת חוקים שונה, אשר נוצרה על ידי המשנה לבורא, שהפך את אמא אדמה בשם בני האדם, או גאיה כפי שמוכרת בשפת הנשמה שלה.

כדור הארץ התחיל בממד הראשון שלו כאטום, המוכר לאנשים ולמדענים. גאיה כישות, היא החלה את הגלגול הראשון שלה בסביבות 100 טריליון שנים, ביקום אחר בו יש השפעה של מציאות הַמַּרְאָה.

פרטים מלאים על יקום הַמַּרְאָה לא ניתנו, כי זה יבלבל את האנשים, מכיוון שרבים מהם אפילו לא חוו, או יכולים לדמיין את האפשרויות הקיימות ביקומים האחרים השונים.

ביקום זה היא התחילה ללמוד את שיעורי ההוויה , שכן השיעורים שיש ללמוד הם זהים. השיעורים הרוחניים זהים, כפי שהבורא זהה בתוך כולם, וכל אחד מהאנשים לומד לקחי ההוויה על היקום הנוכחי, בצורה של יסוד אטומי. גורם הַמְּשִׁיכָה, הוא המאפשר לאנשים להתפתח יותר ויותר, כאשר החלו להתעלות אל עבר התודעה בממד הגבוה יותר.

כדור הארץ, הוא התחיל לגדול במידותיו על ידי מגנוט עצמי, ומשך אליו יסודות אחרים. בעקבות הַמַּסָּה שהוא צבר בתודעת הממד הראשון, הוא הפך להיות גדול יותר ויותר.

כאשר הוא הגיע למציאות הממד השני, הוא הפך דומה לְגֹדֶל של כדור טניס. בממד זה הוא החל ללמוד שִׁעוּרֵי מוּדָעוּת ושל תנועה וצמיחה ביקום, המובילים את הישות הזו להבין את השיעורים, ולצבור מַּסָּה יותר ויותר, וכך התחיל להתקרב לתודעת הממד השלישי.

ברמת הממד השלישי, ישות כדור הארץ, היא בילתה את הגלגול באינטגרציה עם אלמנטים אחרים, ועם ישויות אחרות הדומות לזו של כדור הארץ, והחלה להתקרב לגודלו של לוויין הירח.

כאשר הגיע לממד השלישי בגודל כוכב לכת, זה אִפְשֵׁר לו את הזרז ההכרחי, בדומה לזרז הנמצא בכדור הארץ כיום, אולם לא הייתה שפה בזמן מרחב הזה.

החוויה של ישות זו הייתה רק של מודעות עצמית, היא הפכה להיות מודעת, כאשר יצרה אינטראקציה עם כדורי אור דומים אחרים, או כדורי מַּסָּה כפי שנאספו ביקום ההוא.

האינטראקציה הזו, היא הובילה את כדור הארץ אז להגיע אל תודעת הממד הרביעי שבמציאות האשליה. מיד שישות זו למדה שיעורי אהבה וחמלה, היא החלה לצבור כמות גדולה של מַּסָּה רוחנית, וגם הפכה גדולה יותר ויותר.

עד מְהֵרָה הפכה ישות זו לִגְדוֹלָה, כמו כוכב הלכת צֶדֶק ביקום הזה. היא הגיע אל הצפיפות השישית, לאחר שלמדה את לקחי החוכמה של הממד החמישי.

ישות זו, כאשר הגיע אל הממד השישי, היא התחילה ללמוד את לקחי האחדות, והחלה להתמזג עם סְפֵירוֹת פלנטריות אחרות ביקום הזה. בכך נוצרו מספר רב של מכלולי זיכרון חברתי, המורכבים מִסְּפֵירוֹת פלנטריות שונות.

גודלה של ישות זו בגלגול באותו הזמן מרחב, הוא דמה לזה של גלקסיית שביל החלב. וכאשר היא הגיע אל הממד השביעי, ישות זו נכנסה לסוג פירוק, אל האין, כפי שהממד השביעי הוא פירוק האין, אל האין זהות, אל הכול.

בכך ישות זו, היא התחילה להתמזג לתוך חור שחור, ולהרוס עצמה לאחדות כשהחלה ללמוד את השיעורים. היא החלה להבין שיש רק אחד, ושהוא אחד עם כולם.

לאחר מכן ישות זו נכנסה לתוך החור השחור, וכאשר היא החלה להיכנס היא התמזגה לתוך תודעת הממד השמיני של הבורא האחד. לאחר מכן, היא החליטה להגיע ליקום הזה, כדי לשרת במחזור הבא של למידה, עבור הַסְּפֵירָה הפלנטרית הזו.

הכדור הפלנטרי הזה, הוא התגלם אז ביקום הנוכחי ובגלקסיה הנוכחית. כדור הארץ נמצא כעת, בשלב התחלה של רטט הממד החמישי.

ישות זו במחזור הפלנטרי הנוכחי של המעבר, היא ידועה בשם הנשמה גאיה, וגם יצרה ישויות רוחניות רבות. יש ישויות רבות גם בצורה של תודעה קולקטיבית אנושית.

ישויות אלה, הם המהות של מכלול הזיכרון החברתי של גאיה מהעבר. הם כאן כדי לאזן את האנרגיות של גאיה, זהו תהליך האבולוציה שהתרחש במונחים של מחזור האבולוציה של כדור הארץ.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)