מה הגורם המרכזי לשינויים שהחלו בגוף הפיזי? מָהֵם התנאים המקדימים, המאפשרים לאנשים את הפעלת גני האור? מה המטרה המרכזית לכל אדם בגלגולים השונים? במה מתבטא כדור הארץ החדש? מה הייתה השפעת קודי האור על דפוסי כדור הארץ? מה יקרה לדפוסים הישנים שבקוטביות שלילית? מה מֶשֶׁךְ הזמן הנדרש ליישום מכלול זיכרון חברתי חדש? כמה מאוכלוסיית העולם נמצאת בקוטביות חיובית של אהבה וחמלה? מדוע יש אנשים התוקפים את קולקטיב אַשְׁתָר, או הפדרציה הגלקטית של האור? אלו תוצאות עלולות להיגרם בְּבִקֹּרְתִּיּוּת על ישויות אור, כמו קולקטיב אַשְׁתָר?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים,

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַתְאָמַת רֶטֶט לְכַדּוּר הָאָרֶץ הֶחָדָשׁ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

המסר נמסר ממקום מושבם במערכת הכוכבים של הפליאדים, מכוכב הלכת טַיְגָתָהּ. כל אדם הנחשף למסר זה, עליו לזכור להפעיל את בחירתו החופשית והבחנתו.

האדם, עליו להפעיל את כושר הבחנתו בעת חשיפתו למסר, מכיוון שהוא עשוי להיות מידע שאינו מהדהד עם הלב הפנימי. במקרים אלה, הדרך הטובה ביותר, היא להשאיר מידע זה מאחור, ולקבל רק מידע המספק עומק גדול יותר של הבנה, של הטבע הפנימי.

שינויים החלו להתרחש בגופים הפיזיים, במכלול הנפש גוף רוח של הקולקטיב האנושי. שינוי זה קורה, מכיוון שקודי האור מתחילים להפעיל את גני האור.

הפעלת גני האור, מתרחשת בקרב אנשים שכבר הפעילו את רצפי הדנ"א שלהם, על ידי לבישת לבוש הנשמה, שתוארה על ידי הפדרציה הגלקטית במסר קודם. הדרישה הייתה לשמירה על הרגש, ועל סוג לבוש הנשמה בעל אופי חיובי, כדי לקבל את קודי האור האלה.

האדם מתחיל להתקדם לאורך הגלגול שלו, ובגלגול דרך שיעורים, הוא מגיע ללקחים של זרזים בממדים ובצפיפויות השונות. יש רק שיעור אחד ללמוד, והשיעור הוא להתחבר לבורא בתוך העצמי, שכן זו המטרה העיקרית, או הסיבה העיקרית, מאחורי הקיום של האדם בַּסְּפֵירָה הפלנטרית.

הפליאדים מָסְרוּ, שהרטט הפלנטרי הנמצא הוא של כוכב לכת חדש. כדור הארץ עשוי להיחשב ככוכב לכת חדש, לאחר שקודי האור הגיעו לכדור הפלנטרי.

קודי האור הגיעו, והם גרמו לדפוסי הרטט של כדור הארץ להשתנות באופן דרסטי. לכן כדור הארץ, הוא כעת בממד החמישי, בתת האוקטבה ההתחלתית של תת-הצפיפות הראשונה, ברטט הממד החמישי.

משמעות הדבר היא שכדור הארץ מכיל תנודות אנרגטיות חדשות, אשר תומכות ברטט האנרגיה של אהבה וחמלה יותר ויותר. לכן הדפוסים הישנים של כעס, קנאה וכל חדשות הפחד, ומקורות אחרים יתחילו לגווע.

בעתיד, הרטטים הנמוכים האלה, הם אינם נתמכים ברטט הפלנטרי הנוכחי של אהבה ואור. הרטט הפלנטרי של אנשים שהם מחסידי האהבה והחמלה, ניתן יהיה לראות שהם פועלים באופן דרסטי לשיפור הקולקטיב האנושי.

לאנשים אלה יהיה הרבה יותר קל להתקדם בַּסּוּג החדש של רטט, שכן אף אחד מהרטטים הנמוכים, הם לא תומכים ברטט האחר, ולאט לאט יתחילו לגווע.

בהתאם לכך, ניתן לומר שכדור הארץ הוא כוכב לכת חדש לחלוטין. ישנם כללים מסוימים שנוספו גם על הרטט הפלנטרי החדש. כללים אלה פועלים מחוץ לכוכב הלכת, בְּמֻנָּחִים של היווצרות מכלול זיכרון חברתי.

עם זאת, זה עשוי לקחת זמן רב, אבל השלבים ההתחלתיים של היווצרות מכלול הזיכרון החברתי, הם יתחילו בקרוב להתמזג, ולהתרחש על הפלנטה.

ייתכן שדבר זה לא יתרחש עד ה-50 שנה הבאות, משום שבדרישות כאלה, נדרשים איזונים אנרגטיים, אשר יפגוש את האנשים תושבי הפלנטה הזו.

יתר על כן, ניתן לומר שכ-65% מאוכלוסיית כדור הארץ, הם נמצאים ברטט חיובי של רטט אהבה וחמלה בממד החמישי. דבר זה אומר, שיש להם את היכולת לעבור ולהתעלות גבוה יותר ויותר בתודעה.

שכן רק לאחר ביצוע בחירות נכונות, תהיה לאנשים הזדמנות להבין, ולפתוח את מרכז אנרגיית הלב שלהם במלואם. ישנם גם אנשים רבים בכדור הארץ, והם פועלים ליצור בלבול בספירה הפלנטרית.

אלה תוקפים את הישויות הידועות כקולקטיב אַשְׁתָר, ואלה הם אותם אנשים שגם תקפו את הפדרציה הגלקטית של האור בעבר. לפיכך, ניתן לקבוע שהאנשים האלה, הם תמיד מחפשים לתקוף אחרים, ולהפוך עצמם לצודקים.

הדבר האחרון שאנשים אלה רצו לעשות זה לבקר את העצמי שלהם, מכיוון שהם מחפשים אנשים אחרים להעביר עליהם ביקורת. הקולקטיב האנושי חייב להיות זהיר מאוד, בהקשבה למסריהם.

בִּקֹּרְתִּיּוּת כזו לא רק טומנת בְּחֻבָּהּ רגשות שליליים בקרב האנשים, אֵלָה גם אינה טובה עבור אנשים אלה, המעבירים ביקורת על ישויות כאלה בעלות טבע מואר, כגון קולקטיב אַשְׁתָר.

בעשותם זאת, אנשים אלה יוצרים קארמה רוחנית שתחזור אֵלֵיהֶם, לכן יש להתנהג בְּמִשְׁנֵה זהירות לאנשים שנוהגים כך, הם המתמכרים לרגשות הנמוכים יותר, כמו לשפוט אנשים אחרים.

לאנשים יש את היכולת להכיר, גם בערך הפנימי של העצמי. כאשר אנשים אלה מתחילים להתקדם עוד ועוד, ולומדים להכיר בטבע הפנימי ובטבע המציאות, גם הם חייבים להכיר ולהבין, שההתקדמות של מהותם הרוחנית תלויה בבחירתם בגלגול הנוכחי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר