מה ירגישו אנשים ברמה החדשה של הרטט, במעבר לממד החמישי? באיזה אופן מרכז הלב יקבל החלטות לחיים? מה יקרה לאנשים שבחרו להישאר ברטטים נמוכים? מהי הטכניקה לפעול ממרכז אֵנֶרְגִּיַּת הלב בכל עת? מהי נקודת מבט של אדם ראשון? איך ניתן לזהות את דפוסי הנשימה? איך הנשימה יוצרת את המציאות החיצונית? איך סוג הנשימה במדיטציה, מאפשר מסע אסטרלי? מהי העתקת הנשימה, ולמה היא משמשת? איך ניתן לשמור על רגש מרכז הלב לאורך כל יום הערות? אלו יכולות יפתחו אנשים שקיבלו את קודי האור? איך קודי האור יתבטאו על העור ועל הגוף, ואיך ישפיעו על האחרים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים,

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַחַיִּים מִתּוֹךְ אֵנֶרְגִּיַּת מֶרְכַּז הַלֵּב

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

מבוסס על מסר מהפליאדים, המסר נמסר ממקום מושבם במערכת הכוכבים של הפליאדים, מכוכב הלכת טַיְגָתָהּ. כל אדם הנחשף למסר זה, עליו לזכור להפעיל את בחירתו החופשית והבחנתו.

האדם, עליו להפעיל את כושר הבחנתו בעת חשיפתו למסר, מכיוון שהוא עשוי להיות מידע שאינו מהדהד עם הלב הפנימי. במקרים אלה, הדרך הטובה ביותר, היא להשאיר מידע זה מאחור, ולקבל רק מידע המספק עומק גדול יותר של הבנה, של הטבע הפנימי.

השינויים הפיזיים שיתרחשו על מכלול הגוף האנושי, יכללו השגת רמה חדשה בקו בסיס הרטט. כלומר לאנשים רבים יהיה קו בסיס רֶטֶט חדש, כאשר הם נכנסים לרטט הממד החמישי.

אנשים יתחילו להרגיש ולהתייצב ברמה חדשה של רטט, בעיקר ברמת האהבה וְהַחֶמְלָה. הם יתחילו לחוות, ולחיות מאנרגית מרכז הלב, הם יתחילו לשפוט כל מידע שהם מקבלים, מאנרגית מרכז הלב שלהם.

דבר זה יתרחש, מכיוון שליבם יהיה קשור ישירות, לחיבור הפנימי עם העצמי העליון שלהם. אנשים אלה יתחילו לזהות את הערך בפתיחת מרכז הלב, היא המאפשרת הפעלה ושיתוף של אנרגיות אהבה דומות, גם בין אנשים אחרים.

בהתאמה לכך, האנרגיות של כדור הארץ הישן בשלבי גסיסה, מה שאומר שהרטטים הישנים, יחד עם האנשים אשר בחרו להישאר ברטטים הישנים, הם לא יִמְצְאוּ בקרוב מקום על הכדור הפלנטרי הזה.

לכן על מנת שאנשים יתכוננו לרטט הפלנטרי החדש, שכעת הוא חלק מכוכב הַלֶּכֶת כדור הארץ, נמסרת טכניקה סְפֵּצִיפִית. בטכניקה זו ניתן להשתמש, כדי להישאר במרכז אנרגיית הלב בכל עת.

אנשים הרוצים להשתמש בטכניקה זו מתוך בחירתם החופשית, השיטה היא פשוט לאפשר לנשימת הרוח לעבור. דבר זה יכול להיעשות בְּמֵדִיטַצְיָה, כאשר האדם נכנס לציר הזמן מנקודת המבט של האדם הראשון.

עליו להתחיל להתבונן בעצמו, ולראות שהוא כבר נמצא בכדור הארץ החדש, או שהוא כבר השיג רצון מסוים, או שהוא כבר השיג ציר זמן מסוים, שהוא רצה לחוות.

כאשר האדם יתחיל לחוות את קווי הזמן האלה, הוא גם יתחיל לזהות שיש שינוי קל בדפוסי הנשימה. השינוי בנשימה יתבטא בתחושות או ברגשות, מכיוון שהנשימה היא קו הבסיס שיוצרת את המציאות החיצונית, או את הרגשות של המכלול הגופני, שכן הנשימות הן החשובות ביותר.

בִּמְקוֹם להתמקד ברגשות שיש לשמור, יש להעתיק את הנשימה במהלך מדיטציה זו. אנשים אלה חייבים להיות מודעים לסוג הנשימה, אשר יש להם במהלך ציר הזמן, בו הם מוצאים עצמם במהלך המדיטציה.

סוג הנשימה במהלך המדיטציה, הוא מה שמאפשר להם מסע אסטרלי לתוך ציר זמן רצוי. על סְמַךְ החוויות שלהם, הם יכולים להעתיק את הנשימה שהם מרגישים, ואז הם יכולים לקחת את סוג הנשימה, לחיי ימי הָעֵרוּת הרגילים שלהם.

בָּרֶגַע שהם מעתיקים את הנשימה ליקיצה הרגילה של חייהם, הם יכולים לזכור ולזהות, שהנשימה מלווה את ההרגשה שהם חשו במהלך השלב בפועל.

אותה תחושה הַמְּלַוָּה אותם, היא תלווה אותם, אם הם ימשיכו את הנשימה במהלך יום הָעֵרוּת שלהם. בדרך זו, הם ייכנסו לצירי זמן כאלה מהר יותר, עם הַרְגָּשָׁה שהם כבר שם.

הרגש גם של מרכז הלב, הוא נשמר לאורך כל שעות יום הָעֵרוּת, שכן הנשימה היא ההיבט החשוב ביותר. זוהי נשמת הרוח, שכן נשמת הרוח מועתקת על ידי הנשמה וכל אדם, ובכך מתחילים לנשום בצורה שונה.

דבר זה יאפשר את ויסות הרגשות באופן אוטומטי, כמו גם את איזון הצ'אקרות התחתונות, שיהפוך אוטומטי. זה אחד השינויים, שיסייעו לאנשים להתרגל לרטט הפלנטרי החדש.

יתרה מכך, אותם אנשים שקיבלו את קודי האור, הם יתחילו לאט לפתח יכולות, וְיִמָּצְאוּ ברמת רטט חושית לרטטים של אנשים. הם יתחילו להיות מודעים, לרטטים המוקרנים מאנשים אחרים.

אנשים אלה, הם יוכלו לזהות את הרטטים המתלווים לכל אדם, כאשר הם מתחילים להתקדם יותר ויותר, שלב אחר שלב. יתרה מכך, המעבר מהקרן הצהובה-מרכז העיכול, למרכז אנרגיית הקרן הירוקה-מרכז הלב יתחיל.

לאט לאט מרכז אנרגיית הלב יתחיל להתרחב, ואז מחזורי החיים יִמָּצְאוּ בשליטה, בעיקר על ידי מרכז אנרגיית הלב. אנשים ינווטו את כל מה שהם עושים בהתגלמותם, בהתבסס על מרכז אֵנֶרְגִּיַּת הלב.

יחד עם זאת, זה יוביל להארה של כוח האור לאנשים אלה, אשר פועלים, עוקבים ומקבלים את קודי האור. בעקבות קבלת קודי האור, הם יהפכו לישויות אור, ויהפכו להיות יותר קריסטליות בטבעם.

לכן הקרנת חוט אור מעורם, כמו גם מגופם, הוא יכול להיתפס על ידי אנשים אחרים, כמוארים מאוד, ודומים, ובעלי איכות קריסטלית. הדבר יאפשר לאיכויות קריסטליות אלה להופיע, ולגעת באנשים אחרים.

בדרך זו, ניתן לתת השראה גם לאנשים אחרים, כדי שייקחו לעצמם מסלול כזה , בכניסה לתוך כוח רטט הממד החמישי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)