הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך להכיר בַּסִּימָנִים הפיזיים והנפשיים, המלווים את האדם בדרכו לְהִתְעַלּוּת לממד החמישי. תופעות שונות ומשונות המתלוות לקודי האור, כאשר הם פוגשים את המכלול הגופני של האדם, חשוב לדעת ולהכיר שֶׁאֵלֶּה תַּהֲלִיכִים זמניים, המאפשרים התאמת הרטט לממד הגבוה יותר.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהממלכות הגבוהות

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַכֵּר בַּשִּׁנּוּיִים בַּגּוּף וּבַנֶּפֶשׁ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

כל הנחשף לַמֶּסֶר חייב להשתמש בכושר הבחנתו המלאה, ולקבל רק את צורות החשיבה, המספקות תהודה עמוקה יותר ויותר עם ההיבט הפנימי של העצמי.

לא אתה לא משתגע, זה חלק מתהליך השינוי בהתעלותך, עליך להבין שאתה בסדר, וְחוֹוֶה את השינוי. זהו תהליך נורמלי, בו אנרגיית הרטט היקומית מאלצת את האנשים, להתעלות מעל רמת הקיום של הממד השלישי המוכר.

להרגיש במתח, כאילו אתה נמצא בסיר לחץ, או באנרגיה עזה של תחושת מתח. זְכֹר שאתה מסוגל לרטט גבוה יותר, ובסופו של דבר תווסת התנהגויות של דפוסים ישנים, ואמונות אשר יעלו מעל פני השטח, משום שיש הרבה שקורה בתוכך.

להרגיש חוסר התמצאות, מבלי לדעת היכן אתה נמצא, באובדן תחושת מקום. אינך נמצא יותר בממד שלישי בזמן שעברת, או בתהליך של מעבר למחוזות הגבוהים.

לחוש במיחושים וכאבים יוצאי דופן, לאורך כל חלקי הגוף השונים שלך. דרכם אתה מטהר ומשחרר אנרגיה חסומה ברטט ממד שלישי, בזמן שאתה רוטט בממד גבוה יותר.

להתעורר בלילה בין השעות 2 ל-4 לפנות בוקר, דברים רבים קורים במצב החלימה שלך. אתה לא יכול להיות שם לאורך זמן וצריך הפסקה, זו גם שעת הניקוי והשחרור.

לאבד זיכרון לטווח קצר, ולזכור רק זיכרונות מעורפלים של עברך. אתה נמצא ביותר מממד אחד בכל פעם, וחוזר הלוך ושוב כחלק מהמעבר אתה חֹוֶה ניתוק. גם העבר שלך הוא חלק מהישן, והישן נעלם לָנֶצַח במעבר בדרך אל העולם החדש.

לראות ולשמוע דברים, שאתה חֹוֶה בממדים שונים בזמן המעבר, הכול לפי מידת הָרְגִישׁוּת שֶׁלְּךָ, ואיך אתה מתחבר.

לאבד זֶהוּת, כאשר אתה מנסה לגשת אל העצמי הישן שלך, אבל הוא כבר לא שם. אתה אולי לא יודע על מי אתה מסתכל בַּמַּרְאָה, משום שניקית הרבה מהדפוסים הישנים שלך. עכשיו אתה מגלם הרבה יותר אור, וּפָשׁוּט יותר אור מטוהר אֱלֹהִי חדש.

להרגיש מחוץ לגופך, אתה עלול להרגיש כאילו מישהו אחר מדבר. כאילו זה לא אתה, זה מנגנון הגנה טבעי להישרדותך, כאשר אתה נמצא במתח קיצוני, או מרגיש טראומה, או בחוסר שליטה. גופך עובר הרבה, ואתה עשוי לא לרצות להיות בו. אולם זו הדרך להקל על התהליך, וזה נמשך רַק זמן קצר, וזה עובר.

לישון עמוק, תקופה של שינה עמוקה, אתה נח מכל שינוי האקלים הפנימי, אשר משתלבים ומכינים אותך אל השלב הבא.

להיות רגיש, רגישות מוגברת לסביבת רעש המונית של מזון, טלוויזיה וקולות אנושיים אחרים. גירויים שונים אחרים בקושי נסבלים, אתה מוצף רגשות בקלות רבה, והופך בקלות לגירוי יתר. אתה מכוונן, ויודע שזה בסופו של דבר יעבור.

להימצא בחוסר חשק, לא מתחשק לך לעשות מאומה, אתה בתקופת מנוחה, אתחול גופך יודע מה הוא צריך. בנוסף, ככול שאתה מתחיל להגיע למחוזות הגבוהים יותר, עושה וגורם לדברים לקרות. הדברים מתחילים להתיישן, ככל שהאנרגיות החדשות תומכות בַּנִּקֵבִיּוּת של קבלת הנאה, ביצירת טיפול עצמי וטיפוח. בַּקֵּשׁ מהיקום להביא לך את מה שאתה רוצה, בזמן שאתה נהנה ועושה כיף.

להימצא בחוסר סבלנות, לדברים ברטט נמוך של הממד השלישי, המשתקפים בשיחות, בהבעת עמדה, בתפיסת המבנים החברתיים, דרכי טיפול וכדומה, אלה ממש גורמים לך להרגיש חולה. בְּתוֹכְךָ אתה נמצא ברטט גבוה יותר, והאנרגיות שלך כבר לא בהתאמה, אתה נדחף להתקדם להיות וליצור את החדש.

לאבד תשוקה למזון, גופך מסתגל למצב גבוה יותר של הוויה, גם חלק ממך לא רוצה להימצא יותר כאן בַּיָּשָׁן.

להיעלם פתאומית, היעלמות פתאומית של חברים, פעילויות, הרגלי מקום עבודה ומגורים. אתה מתפתח מעבר למה שהיית פעם, והאנשים והסביבה עשויים כבר לא להיות תואמים לרטט שלך, החדש יגיע בקרוב וירגיש הרבה יותר טוב.

להימצא בשגרה, אתה לא ממש יכול לעשות דברים מסוימים יותר. כאשר אתה מנסה לחזור לשגרה ולפעילויות הרגילות שלך, זה מרגיש ממש נורא. אתה מתפתח מעבר למה שהיית פעם, והאנשים סביבך, הם עשויים לא להיות תואמים לרטט שלך, החדש יגיע בקרוב ותוכל להרגיש הרבה יותר טוב.

להימצא בעייפות, ימים של עייפות קיצונית מלווים אותך, משום שגופך מאבד את צפיפותו, ועובר בניה אינטנסיבית מחדש.

לאכול לעיתים קרובות, צורך המרגיש כמו הַתְקָפוֹת בעלייה ברמת סוכר נמוכה בדם, ועלייה במשקל במיוחד באזור הבטן, בתשוקה לחלבון, אתה זקוק לכמות עצומה של דלק לתהליך ההתעלות הזה. לכן נוצרת עלייה במשקל, ללא יְכֹלֶת לְאַבֵּד משקל ולא משנה מה אתה עושה, זו אחת החוויות האופייניות ביותר. יחד עם זאת, עליך לסמוך על כך שגופך יודע מה הוא עושה.

לחוות קִיצוֹנִיּוּת רגשית, אתה חֹוֶה עליות ומורדות רגשיים. בכי רגשותיך, הוא הַמּוֹצָא שלך לשחרור, וכך נוצר שחרור גדול.

לרצות הביתה, אתה רוצה לחזור הביתה, כאילו הכול נגמר ואתה לא שייך לכאן יותר, לחזור למקור, הכול נגמר. אולם רבים נשארים לחוות וליצור את העולם החדש, וגם התוכניות הישנות שלך בהגיעך לכאן הושלמו.

להרגיש משוגע, אתה מרגיש שאתה משתגע, או שאתה בטח פיתחת מחלת נפש כלשהי. אתה חֹוֶה במהירות כמה ממדים, ופותח הרבה מהם כי הם זמינים עֲבוּרְךָ כעת. אתה פשוט לא רגיל לזה, הַמּוּדָעוּת שלך מוגברת והמחסומים שלך נעלמו. זה יעבור ובסופו של דבר תרגיש מאוד בבית, כמו שמעולם לא הרגשת בעבר, שכן הבית הוא עכשיו כאן.

להיכנס לְפָאנִיקָה, חרדה ופאניקה מלווים אותך, האגו שלך מאבד הרבה מעצמו, והוא חושש שגם המערכת שלך בְּעֹמֶס. קורים לך דברים רבים שאתה אולי לא מבין, אתה גם מאבד יותר דפוסי התנהגות של רטט נמוך, שפיתחת להישרדות בממד השלישי. זה עלול לגרום לך להרגיש פגיע וחסר אונים, הדפוסים וההתנהגויות האלה שאתה מאבד, הם אינם נחוצים בממד הגבוה יותר. דבר זה יחלוף, ובסופו של דבר תרגיש כל כך הרבה אהבה, ביטחון ואחדות, זה רק עניין של זמן.

להרגיש דכאון מהעולם החיצון, הוא עשוי לא להתיישב עם הרטט החדש והגבוה יותר. אתה לא מרגיש כל כך טוב שם בחוץ, אתה גם משחרר אנרגיות שליליות אפלות יותר, וְרוֹאֶה אותן תלויות שם.

לחלום פרוע, חלומות פִּרְאִיִּים ולפעמים אלימים אתה משחרר מתוכך, הרבה תקופות חיים של אנרגיית רטט נמוכה. לרוב לאחר מכן תחווה חלומות יפים, כך שמצב חלומותיך ישתפר בסופו של דבר, ואתה תַּהֲנֶה מהם שוב. חלק חווים את השחרור הזה בזמן ערות, כסיוטים בשעות היום.

להזיע בלילה, הזעה בלילות וגלי חום, גופך מתחמם כאשר הוא שורף שאריות.

לשנות תוכניות, התוכניות שלך משתנות פתאום באמצע, והולכות לכיוון אחר לגמרי, הנשמה שלך מאזנת את האנרגיה שלך. זה בדרך כלל מרגיש נהדר בכיוון החדש, מכיוון שהנשמה שלך יודעת יותר ממך, היא שוברת את בחירות השגרה והרטט.

להימצא בסיוט, יצרת מצב שנראה כמו הסיוט הגרוע ביותר שלך, עם הבטי סיוט גרועים. נשמתך מַנְחָה אותך להתמתח אֶל ההיבטים של עצמך, היכן שאתה חסר או מתכוון להקטין היבטים, מול היכן שיש לך שפע יתר, האנרגיה שלך תאזן עצמה, ותאפשר לך למצוא את דרכך.

המצב בו אתה נמצא, הוא המבחן שהגדרת לעצמך. זה המסע שלך, נשמתך לא הייתה מְכַוֶּנֶת אותך אם לא הייתה מוכן. אתה זה שמוצא את הדרך החוצה, כשתסתכל לאחור תהיה לך הכרת תודה על החוויה, כשאתה אדם אחר.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)