איך אדם יכול להישאר ברטט ממד חמישי לאורך שעות הָעֵרוּת? מָהֵם היבטי התודעה? כיצד התת מודע מסוגל ליצור מציאות? איזה תכנות פועל על התת-מודע? מהי טכניקת "נשימת הרוח", וכמה זמן יש לתרגל?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

שְׁמִירַת רֶטֶט מֵמַד 5

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

כל הנחשף למסר זה עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את צורות המחשבה, המספקות לו חוויה גדולה ועמוקה יותר של המציאות. במציאות בה האנושות מוצאת עצמה, מתקיים שינוי תודעה על הכדור הפלנטרי.

איך אדם יכול להישאר ברטט ממד חמישי, לאורך כל שעות הָעֵרוּת? בְּהֶקְשֵׁר לכך יש שני היבטים בתודעה, אלה מֻכָּרִים כַּמּוּדָע, והתת-מודע. היצירה דרך מתקן התת-מודע מספקת את עיוותי היכולת של כל אדם, להיות מסוגל לתמרן את המציאות בה הוא נמצא.

תת-המודע מסוגל ליצור מציאות על סמך הרגשות הרצויים, ועל סמך היעדים הרצויים שיש להשיג. כמו גם, בהתבסס על מערכות האמונה המתוכנתות, שהותקנו בתוך מכלול התודעה של אנשים. תכנות זה מאפשר לתת-המודע לפעול, וליצור את המציאות בה כל אדם רוצה להימצא בה.

מכאן, שבשימוש בתת-מודע ניתן לברוא רצון, על ידי שילוב של טכניקה הַמְּכֻנָּה, "נשימת הרוח". כלומר, עם כל נשימה ונשיפה של אוויר, אנשים הרוצים להישאר ברטט הממד חמישי כל הזמן, הם יכולים לומר שורה שהיא כדלקמן, "תודה שהעלית את הרטט שלי, הוא ברטט ממד חמישי".

כבר באמירת השורה הזו, היא תאפשר לרטט להישאר בממד חמישי כל הזמן. דבר זה ייתן סוג של תיקוף, בו המוח המודע יהיה במצב היפראקטיבי של ניהול צורת המחשבה, לקראת ההטיה לספק לתת-מודע את מנגנון התכנות הבא.

בדרך זו, מנגנון התכנות הבא, הוא יתנגן אוטומטית ברקע בפעולת מכלול הגוף והנפש. לאחר ביצוע פעולה זו, ומעקב למשך של כשבעה ימים, הוא יהפוך להיות אוטומטית בתוך התת-מודע, מה שיעניק לאדם דחיפת אנרגיה ורטט גדולים יותר, ויאפשר לו לפעול ממרכז הלב.

זהו שינוי תודעתי הנדרש להשגה על ידי אנשים, הרוצים להפוך להיות חלק ממכלול הזיכרון החברתי בממד החמישי, אשר מתהווה על הספירה הפלנטרית. לאחר מכן יש אירועים אחרים, שניתן להפעיל על הרטט הפלנטרי.

השימוש בשיטה זו מאפשרת יצירת שינוי אנרגיה לכל אדם, היא מומלצת מאוד. בעקבותיהם יבואו אנשים נוספים, שירצו רטט חיובי בציר הזמן.

עם זאת, אותו דבר יכול גם לחול על הצד השלילי, אבל הבחירה תלויה בכל אדם.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)