מָהֵם המפתחות המקודשים של כדור הארץ? מה תפקיד קַוֵּי-לֶיי בכדור הארץ? מי הם המגינים על המפתחות? איך אדם יכול לדעת לאיזה מפתח הוא מחובר? מי גרם להפרעה של המפתחות? איך ניתן לדעת במה הופרע כל אחד מהמפתחות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

13 הַמַּפְתְּחוֹת הַמְּקֻדָּשִׁים שֶׁל כַּדּוּר הָאָרֶץ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

כל הנחשף למסר זה עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את צורות המחשבה, המספקות לו חוויה גדולה ועמוקה יותר של המציאות.

קיים ידע מקודש על 13 מפתחות, חוקיות הטבע המקודשת של היקום, המחוברים לקַוֵּי לֶיי האורגניים שבכדור הארץ. ניתן לראות את קַוֵּי לֶיי כָּעוֹרְקִים חיוניים, המהווים את כוח החיים של מה ששומר על הזרימה האורגנית של אמא אדמה, גאיה מאוזנת ומטוהרת.

13 המפתחות, קַוֵּי לֶיי הם חוקי הטבע של בריאת היקום, המסייעים לשמור עליו בְּאִזּוּן. לכל מפתח יש את המיקום שלו, ואת מה שהוא מסמל, ויש את המשגיחים והמגינים הגלקטיים לכל מפתח.

מה שמוצג במפה, הוא המקום בו נמצא מוקד הליבה של כל מפתח, קַוֵּי לֶיי. אולם עוֹרֵק האנרגיה זורם ממנה ומקיף את כדור הארץ, כמו חיבוק רחב.

לכן ניתן לחוש את נקודות הצ'אקרות האלה, בכל חלקי העולם כאשר צועדים עליהם, כיוון שזה עוֹרֵק מתמשך המפעיל כוח חיים.

כל אדם התגלם והתנדב לעזור לְמַפְתֵּחַ, קַוֵּי לֶיי, לכן הוא יכול לשאול עצמו, על איזה חוקיות טבע של היקום או צ'אקרה, הרגשתי שהכי ממקדת אותי לאורך כל החיים?

זה יכול להיות התכונה החזקה ביותר שלו מראשית זיכרונו, או שזה יכול להיות הצ'אקרה שעבד איתה כל חייו, כדי לרפא ולהתעלות ממנה.

המפתחות האלה הופרעו על ידי קולקטיב באוריינטציית חשיבה שלילית, המתמקד בהזנה ספציפית של רטטים נמוכים, וחוסר איזון רגשי.

מדוע אלה חשובים וכיצד? בני האדם הם יצורים רבי עוצמה, שבוראים במהלך כל יומם, עם כל צורת מחשבה המתבטאת דרך המערכת הנירולוגית שלהם.

כאשר קבוצה או קולקטיב במודע או לא במודע, ממקדים אנרגיה דרך צורות מחשבה אלה, הם נבנים לאורך הזמן, ואז הם באים לידי ביטוי בַּמְּצִיאוּת.

ניתן לעיין במפתחות המקודשים האלה, ולבחון את האופן בו כל אחד מה-13 המפתחות הושפע בעבר שְׁלִילִית, כדי שיהיה ניתן לנתק, וליישר את נקודות האנרגיה החיוניות הללו לאנושות.

המשך יבוא…

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

4.5/5 - (2 votes)