מי הוא השומר הגלקטי של מפתח 1? לאיזה צ'אקרה בכדור הארץ מתייחס המפתח? מה מיקום המפתח בכדור הארץ? איזה חוקיות מקודשת קיימת במפתח 1? מהי סוג ההפרעה הקיימת למפתח 1? מה תרומת הדתות למפתח 1? חלק 2 מתוך 13 הַמַּפְתְּחוֹת הַמְּקֻדָּשִׁים שֶׁל כַּדּוּר הָאָרֶץ

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מַפְתֵּחַ 1-צַ'אקְרַת הַשֹּׁרֶשׁ-הַר שָׁאַסְטָהּ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

השומר גלקטי הוא אַרְכִי-מלאך מיכאל, הוא המבטא את צ'אקרת השורש, המיקום בכדור הארץ הוא הר שֶׁאַסְטָהּ, הַתִּכְנוּת "חֻקִּיּוּת הַפְּעֻלָּה הַמְּקֻדֶּשֶׁת".

מפתח זה הוחזק בדחיסות נמוכה, על ידי בניית רגשות פַּחַד, אשמה, בושה בתוך הקולקטיב האנושי.

כמפתח 1, המייצג את המספר 1, הוא מייצג התחלות חדשות של צורות מחשבה. העקביות האלכימית של המספר 1, היא נמצאת בשימוש בצורה שלילית, המפרה את הדרך לבניית צורות מחשבה, ומביאה לרטטים נמוכים יותר לקולקטיב האנושי.

קיימת הַפְחָדָה רבה הנוצרת כל הזמן, באמצעות צורות מחשבה וטכנולוגיות שליליות. אלה מחזיקות את הַפַּחַד בהווה ועבר במרחב הנוכחי.

יכולות אלה של האוריינטציה השלילית, מתחברות לקולקטיב הכללי ומייצרות פַּחַד, אשמה, בושה על פני כדור הארץ, כדי לתחזק ולשמר את יכולות השליטה.

התכנות הקולקטיבי האנושי הגדול ביותר, הוא נוצר באמצעות דתות שיצרו פער גדול בין הגזעים השונים, ומלחמות עולם אשר חזרו על עצמן.

אלה עשו עבודה טובה מאוד בשמירה על הַפַּחַד, כאשר יש אנשים החושבים שהאנושות חוטאת. כאשר בני זוג המקיימים יחסי מין מקודשים, הם חשים בתוכם בושה ואשמה, אשר מעכבים וחוסמים את האנרגיות היצירתיות, שבחיבור ללב וזה עמוק מספיק.

התכנות הזה יוצר ניתוק, וניתוק זה מעצים יותר את ניתוק הקולקטיב האנושי, מהתחברות וְהִתְקַרְקְעוּת לתוך צ'אקרת השורש של כדור הארץ.

דוגמה נוספת לְפַחַד, היא כאשר לַמּוֹרֶיהָ שקעה באוקיינוס. פַּחַד נוסף, הוא נוצר בתקופות קדומות, כאשר אירועים קיצוניים התרחשו אצל אנשים וילידים, אשר הובילו אף למותם. דבר זה הוביל לְפַחַד, פקפוק בהבטחות שהיו חלק מהמציאות הטבעית, ואמונתם באחדות עם אמא אדמה.

המשך יבוא…

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)