איך ניתן להתחיל לתקשר, ולקבל הדרכות? מה התנאי הראשון, כדי לקיים מפגש תקשור? איך מים יכולים לשמש כחלק מהגנה לתקשור? במה נדרש אדם להתאמן, כדי להפוך לערוץ תקשור? מהו מוח האגו? איזה שער נפתח בהבנת הקשר בין המודע והתת-מודע? איך תהליך התקשור יכול להפוך למסוכן? מה נדרש לעשות במקום בו מְתַקְשְׁרִים? איך ניתן לייצר הגנה של אהבה ואור? על איזה חֵלֶק באדם, המודע או התת-מודע משפיע במערכת הדת? מָהֵם שני סוגי התקשור המרכזיים? אם מי מְתַקְשְׁרִים בתקשור רחב סרט? בתקשור בזמן עֵרוּת מה נדרש לסגור, כדי לקבל מידע באופן ישיר? איך ניתן לזהות רטט של ישות מסוימת? מה קורה שֶׁמְּתַקְשְׁרִים את היבט האגו?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַתְּנָאִים הַמְּאַפְשְׁרִים לְתַקְשֵׁר

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית, היא אשר קיבלה אישור מהמועצה לפעול על הַסְּפֵירָה הנוכחית, בתת-אוקטבה התחלתית של רטט הממד החמישי.

טרם חשיפה למסר הנוגע לתובנות, כל אדם חייב להפעיל את הבחנתו, כי ללא הבחנה המילים יהיו חסרות תועלת, אם הדפוס האבולוציוני של נשמת האדם יוכתב על ידי מילותיהם, ומערכות האמונה.

דבר זה מאפשר לנחשף למסר זה, לזהות את הטבע הדואלי של התודעה בַּסְּפֵירָה הפלנטרית. שכן, בַּסְּפֵירָה הפלנטרית הזו, ניתן למצוא את כל סוגי המידע שניתן לחפש ולרצות להרהר בו.

הרצון והרטט שהאדם יפלוט בדפוס כזה, הוא אשר ימשוך את סוג המידע המבוקש, ושיהיה שימושי למחזור האבולוציוני של נשמתו. דבר זה יפעל כזרז לאבולוציה של הנשמות המתעוררות, המתעלות לתוך רטט הממד החמישי.

הפדרציה הגלקטית ראתה רבות מהישויות בַּעֲלוֹת אוריינטציה שלילית, גם על פלנטת כדור הארץ. אין רצונם להפר את הרטט הפלנטרי של בחירת האדם, ואת זכותו לממש את הבחירה החופשית, בכניסה אל הרטט הגבוה יותר שהוא רוצה לחוות.

איך אנשים יכולים להפוך להיות למכשיר תקשור, הפתוח ברטט לקבלת הדרכות? התנאי הראשון להתרחשות מפגש תקשור, הוא שחייבת להיות הגנה מַסְפֶּקֶת על מפגשים אלו.

יש צורך לקיים הגנות, העשויות להיות בְּצוּרָה של מים הנחשפים לאהבה ואור. בעקבותיהם ייתכנו הליכים אחרים של מערכות אמונה, המתאימים לָעֲרוּצִים של מכשירים, המחליטים לתקשר.

במטרה להפוך לַעֲרוּצִים, האדם צריך גם להשקיע זמן רב בְּלִמּוּד, איך לנתק את האגו העצמי שלו. פעמים רבות במהלך מפגש תקשור, עלולות להתרחש חדירות של מוח האגו.

מוח האגו עשוי להופיע באמצע מִפְגְּשֵׁי תִּקְשׁוּר כאלה, שיוסיף מידע הנוגע להופעתו, או לטובת היבט האגו. חלק מתהליך הלמידה בתקופת זמן, יש להתמקד בלימוד עצמי.

במהלך התקופה הזו, יש להבין באופן אובייקטיבי את הקשר שבין המודע ותת- המודע. קשר זה מה שמאפשר לשער של האנרגיה האינטליגנטית להיפתח.

זה הזמן בו אנשים הרוצים להפוך לִמְתַקְשְׁרִים, יכולים לפעול על סוג רטט זה. זהו סוג של שינה, בדומה למצב בו יש חוסר בעצמי האגו. אולם המכשיר או הכלי המדובר, הוא יכול לשמש כערוץ פתוח לקליטת כל רטט המכוון אליו.

יחד עם זאת, תהליך התקשור עשוי להיות גם תהליך מסוכן עבור אנשים רבים. אנשים יכולים לזמן ישויות ממישורי האדמה הפנימיים, או ממדים אחרים שעשויים לפעול כבני ערובה.

ישויות אלה עשויות גם לקחת נשמות אלה כמארחים, ולמנוע מבחירה חופשית להתרחש, כלומר עשויה להיות חדירה והחזקה של ערכים אלה.

לכן אמצעי הזהירות הראשון שאנשים צריכים לנקוט, הוא ניקוי המיקום בו תקשורים אלה יבוצעו. כמו גם יש מתן הגנה מספקת באמצעות אנרגית אהבה ואור.

מימוש זה, הוא באמצעות שימוש במים חשופים לאהבה ואור, כמו גם במילים המבטאות אהבה ואור, שעשויה להיות בצורת ספר דתי שהאדם מאמין בו. אם כי רק האמונה חשובה ולא הספר.

כמענה לשאלה הנשאלת רבות על מערכות האמונה של הדת, הם מבוססות רק על אמונות התת-מודע של אנשים, שנותנות להם כוח. אין כוח דתי חיצוני, או ישות חיצונית הידועה בתור הבורא, כי הבורא נמצא בתוך כל אדם.

בהגנות אלה על כל אדם להשתמש, כאשר הוא רוצה להפוך לערוץ, וכמו כן נדרשת התמקדות בהתעלות מהיבט האגו מהגלריה האישית. נדרש ההיבט המאפשר את הערוץ הפתוח, ואספקת הרטט הנחוץ לקבלת מידע, ותובנות מצירי זמן וממדים אחרים.

במהלך תהליך התקשור, עשויים להיות שני סוגים של תקשור. האחד הוא תִּקְשׁוּר רחב פס, בו ניתן לגשת לישויות כאלה המציעות תקשור רחב סרט, כמו ישויות המלאכים. השני, ישויות אחרות מממדים נמוכים יותר הַזְּמִינוֹת יותר, שיכולות להיות נְגִישׁוֹת על ידי אנשים רבים בַּסְּפֵירָה הפלנטרית.

אפילו ללא תהליך של כניסה למצב דמוי שינה, ניתן להשיג תקשורת זאת, על ידי אנשים המציעים ומתרגלים את ההיבט הַמְּכֻנֶּה, "תִּקְשׁוּר בזמן עֵרוּת".

"בתִּקְשׁוּר בזמן עֵרוּת", ניתן לסגור את מוח האגו, כדי לקבל מידע באופן ישיר. במהלך אירועי תקשור אלה, העוקבים אחר נתיב ההבנה, הם מאפשרים את מעמקי הבריאה של הוויה זו.

אנשים כאלה אשר מאפשרים התעלות של מכלול רוח נפש גוף, ניתן להם לקבל מידע זה, העשוי להיות שימושי עבור השאילתות המוצגות על ידם כמענה.

יתר על כן, אנשים הרוצים להיות ערוץ תקשורת, צריכים לדעת שלכל מילה, לכל תמונה, ולכל צורת מחשבה, ולכל מצב בתוך מכלול התודעה יש רֶטֶט.

למשל, אם אדם היה זוכר תמונה של ישות מסוימת, בין אם זו תמונה של חבר או מישהו שהוא אוהב ברטט מסוים. לעומת זאת, אם אדם מסתכל על הרטט של ישות שאינו אוהב, כגון אויביו כביכול במרחב הזמן הנוכחי שלו, הרטט שלו יובחן על ידי מודעותו.

סוג מודעות זו, היא נדרשת עבור אנשים כאלה שהופכים לַמְּתַקְשְׁרִים, על מנת למנוע חדירה של ישויות אחרות בעלות אוריינטציה שלילית, דבר זה יאפשר להם לחוש את הרטט של ישויות אלה.

כאשר אנשים כאלה המוכנים לקבל מידע מערוצים אחרים, או ממד אחר של רטט, הם יכולים להתכוון לרטט הזה, על ידי החזקת התמונה או על ידי החזקת מכלול הצליל הרוטט של המילים.

למכלול רטט המילים יש גם רטט מסוים עבור כל ישות כרטט, אותו אפשר לכוון ולפעול כערוץ, אם התקשורת מותרת על ידי המועצה. אולם יש גם מְתַקְשְׁרִים בכדור הארץ, אשר מְתַקְשְׁרִים את היבט האגו שלהם, אשר שונה מהתקשור המתרחש, כאשר לא מוצג היבט האגו.

אין חדירה של העצמי בתוך העצמי, והמידע המגיע הוא בעל אופי טהור. כְּכָּזֶה יש צורך גם בהבחנה, למרות שהמסר עשוי להיות טהור בגלל שפת הַסְּפֵירָה הפלנטרית האנושית, היא אינה מאפשרת לתקשורת מלאה להתרחש בזמן מרחב.

השפה האנושית, היא חסרה מאוד במשמעות האמיתית של מתן חוויות של שפת האינטואיציה. התחושות והרגשות ברובן לא ניתן להעביר, על ידי השפה האנושית. כמו כן, גם את סוג המצב, שממנו נמסרו אירועים כאלה לא ניתן לתקשר, ולכן יש צורך בהבחנה אישית כמו שתמיד מוצעת.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)