כיצד הלב יכול לשמש כברומטר לִבְדִיקָה? אֵלּוּ מרכיבים מרכזיים הלב יכול לבדוק? מה מאפשר פורטל 22 בפברואר? איך מתאפשרת התייצבות התודעה האינדיבידואלית? איזו אי הבנה קיימת לאנשים לגבי סיום לימודי הממד השלישי? מה מאפשר את ערוצי האור והתקשורת? מה יתאפשר לאנשים המתכננים מדיטציה ביום השער הזה? מה ההשפעה שתיווצר על המכלול החברתי? מה קורה ברגע שאדם יכול לגשת לרטט האהבה? מהי השיטה המומלצת לשימוש בזמן הפורטל? מה טמון בכוח המחשבה? לְמָה יכול לגרום ניהול כושל של המחשבות? מהי הטכניקה לשינוי דפוסי החשיבה לחיובי? איך הטכניקה מסייעת לקולקטיב לשינוי תודעתי חיובי?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

פּוֹרְטָל 22 בפברואר-הַחְזָקַת רֶטֶט הַמֵּמַד הַחֲמִישִׁי

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים, הם מעבירים מסרי אהבה ואור, אשר מגיעים לאנשים. שיתוף זה של אהבה ואור מתקיים, מכיוון שהבורא האינסופי האחד, הוא מאפשר להם לשרת את האנשים למסלול החיובי.

שיתוף המסרים עשוי לעורר את ליבם של אנשים רבים, לקראת הבחירה באהבה ואור, דבר המשרתת את הקולקטיב האנושי. מנהיגי הפליאדים, נמצאו בתחנה שבמערכת הכוכבים בפליאדים, להעברת המסר דרך תהליך חשיבה באוסמוזה, לאורך רצף זמן מרחב.

כל אדם הנחשף למסר זה, עליו להשתמש בכושר הבחנתו, ובבהירות הלב הפנימי שלו. עליו לקבל רק אם המקצבים של הלב הפנימי, אכן תואמים זה אחר זה את המסר.

האדם עליו להשאיר מאחור, מֶסֶר אשר אינו מהדהד עם הלב הפנימי. קצב האהבה והאור, הוא המנגנון הטוב ביותר לבחון כל היבט, משלב המעבר מהממד השלישי, למציאות הממד החמישי.

הלב הפועם של האדם, הוא פועם בקצב של אהבה ואור, והוא יכול לשמש כברומטר של נקודות בדיקה. הלב הפועם יכול לבדוק כל אחד מרצפי אוצר המילים של הכלים, כמו גם את כל צורות המחשבה ברטט הפלנטרי.

עבור תנאי זמן מרחב ב- 22 לפברואר, הפליאדים יחד עם ישויות רבות בממדים אחרים, הם מנחים את האנשים. בתקופת זמן זו, האנרגיות של כדור הארץ, הן יתייצבו לתוך תת-אוקטבה התחלתית של הרטט הממד החמישי.

המשמעות שהתודעה הפלנטרית של אמא אדמה, היא תתייצב לתוך רטט הממד החמישי יותר ויותר. דבר זה יאפשר לאנשים רבים, שליבם פועם בקצב הממד החמישי להתייצב יותר.

הסיבה לכך, כי היציבות של הלב כשהוא מתחיל לפעום בקצב המאפשר לכדור הארץ, והן לתודעה האינדיבידואלית להתייצב יותר ויותר. התקופה של פורטל ה-22 בפברואר, היא תאפשר לאנשים הרוצים לייצב את תודעתם באופן מלא יותר, לכיוון התודעה של מרכז הלב.

אנשים אלה ימצאו עצמם מבינים במלואם את שְׁכָבוֹת המציאות, כאשר הם נשארים בהפעלת מרכז הלב. אנשים צריכים לדעת שקיימת אי הבנה, לגבי רבים מההיבטים המתרחשים על פלנטת כדור הארץ, כמו אי ההבנה של היבט סיום הלימודים, והמעבר לממד גבוה יותר.

מכלול נפש גוף רוח של האדם חייב להבין היבט זה, שכן סיום הלימודים יתרחש בכדור הפלנטרי, עבור אנשים הרוטטים ברמת מרכז הלב.

כלומר בהתבסס על רמת התודעה, או רמת התודעה של האדם שיצר בכדור הארץ, למטרת מדידת הרטט שלו. רמת הרטט של האדם צריכה להיות, גם כאחוז אחד מעל רטט האהבה בתרשימי תודעתו.

האדם צריך להיות מסוגל להתייצב ברטט כזה, אשר יאפשר לו לעבור לרטט הממד החמישי של הלב. רטט זה פותח את ערוצי האור והתקשורת, ומאפשר זרימה של האינטליגנציה האינסופית בתוך ליבו.

בכך, אלה נותנים לאדם דחיפה תודעתית לכיוון רטט גבוה יותר, כי יש יופי במספרים, ויש קַלּוּת במספר. יש אנשים רבים שתכננו תהליך מדיטציה, לכניסה לרטט גבוה יותר של ייצוב.

דבר זה יאפשר לכל אחד מאנשים אלה, המייצבים עצמם ברגע פריצת הדרך, ובחיבור עם הבריאה של מכלול הזיכרון החברתי, המתחילה להיווצר על כדור הארץ.

השלב הראשון של התחלת תת-אוקטבה, בזיכרון החברתי הראשון בציר הזמן החיובי, הוא יאפשר לאנשים ברטט דומה להתחבר וליצור קבוצות, במטרה להפיץ אהבה ואור.

בנוסף, שלב זה יאפשר לרטט הפלנטרי להשתנות אפילו לְגָבוֹהַּ יותר, כמו קצב פעימות הלב. כל אדם מִלִּבּוֹ, עליו לנשום בַּקֶּצֶב ויאפשר לאנרגיות האהבה והאור להתרחב עוד ועוד.

התרחבות זו תאפשר לאנשים רבים להשפיע על התודעה הפלנטרית כולה. אפילו בגלל קיומם, אנשים אחרים ירגישו את האור ואהבה ממרחקים עצומים.

למילים היוצאות מאנשים אלה, תהיה השפעה גדולה יותר על הבריאה, ועל התפשטות האהבה והאור על הַסְּפֵירָה הפלנטרית. מהרגע שהאדם יכול לגשת לרטט האהבה, אין יותר מגבלה לקפוץ קדימה, במגמה גבוהה יותר של רטט, המאפשר יופי גבוה יותר של הטבע.

כך האדם יוכל לאפשר, ליופי גבוה יותר של רטט אהבה ואור פנימי, להתרחב בכל תודעת האחדות. להתרחב בכל מכלולי הגוף נפש רוח האישיים, הַמּוֹצְאִים עצמם בכדור הארץ.

לכן כל אדם הרוצה להתכונן, לרצף זמן מרחב ב- 22 בפברואר, השיטה הטובה המוצעת, היא שכל אדם יזכור קודם כל, שכל מחשבה שלו המתעוררת בתוך מכלול מוחו יוצרת קֶרַע של הרטט.

או שהרטט המתעורר תואם את רטט הלב, או שהוא משבש את רטט הלב. עבור כל מחשבה של האדם, רבים אולי לא יודעים, שיש השפעה על הרטט שלו, דבר המוביל בסופו לשינוי מכלול הגופני שלו, וגם לשינוי במכלול הרוחני שלו.

דבר זה אומר, שהכוח של המחשבה הבודדת של האדם, הוא כוח בלתי נתפס, ולא ניתן להבין את כוח המחשבה. רבים מהאנשים למעשה מתעלמים מכוח המחשבה, ומאפשרים לה להשתולל.

יש רגעים רבים במחזור האדם, שהוא מוצא עצמו מופגז בצורות מחשבה שליליות. צורות המחשבה השליליות האלה, הן לא רק מונעות מהאדם את הסיום, אלא גם משבשות את הרטט של אנשים, שכבר השיגו את רטט הממד החמישי של הלב.

עם זאת, הניהול הכושל של צורות המחשבה, היא תוביל אדם כזה להוריד את אמת התודעה שלו, לדפוסים ישנים של הממד השלישי. מכאן, חשוב מאוד שאנשים הרוצים להבין את המקצבים של מרכז הלב, עליהם לדעת לְשַׂחֵק את החלקים של השחקנים, בתוכנית הגדולה של האשליה בה מוצאים הם עצמם.

כל אדם הרוצה לעשות שינוי למען החיובי, חייב לתכנת מחדש את דפוסי החשיבה שלו. ניתן לעשות זאת, על ידי ביצוע הליך פשוט, שהפליאדים נתנו גם לישויות פלנטריות אחרות, שרצו לעשות.

התהליך הוא פשוט, בכל רגע ערות בו אדם מוצא עצמו, יש היבט שעליו להודות עליו בכל רגע ורגע. אדם יכול להודות על הֶבֵּט אחד המקיף אותו, הוא ההיבט האחד של הווייתו.

על ידי הַבָּעַת הודיה בתוך מכלול מוחו, האדם יתחיל להפיץ הכרת תודה. רטט הכרת תודה ואהבה דומים בטבעם, וישאיר אותו ברטט גבוה יותר.

אולם, השינוי בתודעה המתרחש בַּסְּפֵירָה הפלנטרית, הוא מקל על אנשים, הרוצים לתכנת מחדש את תודעתם לכל רגע ורגע. יש סוג של סיכוי, להיות בהודיה על הדברים הקיימים במחזור החיים של אנשים אלה, להיות בהודיה על כל הדברים המקיפים כל אדם.

הודיה זו תאפשר ללב לפעום בתבנית קצב של חן ואהבה, המובילים לעבר בהירות גבוהה יותר של מכלול נפש גוף רוח. ניתן לעקוב אחר התרגיל הזה, על ידי הצהרה על המילים כתפילת הודיה לכל הַסְּפֵירָה הפלנטרית, בשימוש בדוגמה.

האדם יכול להודות על הנשימה שלו, ואז כְּרֶצֶף המשך הוא יכול להצהיר, שהוא מודה על שפע העושר הבריאותי, ועל העלאת הרטט של כדור הארץ.

זוהי הדרך הטובה ביותר עבור הרטט הפלנטרי לשנות תודעה, מה שיאפשר לאדם להתמקד לא רק בעצמו, אלא גם בתודעה הקולקטיבית המתהווה על הרטט הפלנטרי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)