מה המשמעות האמיתית של ביאת המשיח? האם המשיח יגיע כאדם בגוף פיזי? מהי תודעת משיח אמיתית? אצל מי נמצאת תודעת משיח? מה מאפשרת תודעת משיח? מה נדרש כדי להגיע לתודעת משיח? מדוע התורות מספרות על מָשִׁיחַ בשר ודם?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מארכי-מלאך מטטרון

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

בִּיאַת הַמָּשִׁיחַ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

אַרְכִי-מַלְאַךְ מְטַטְרוֹן, הוא אשר מעביר מִסְרִי אהבה ואור אלוהיים של מתכנת הרשת האלוהי היקומי. המסר מועבר מתוך ממלכת המלאכים, המשקיפה על התקדמות הפלנטה, בהתעלות לקראת מימוש אהבה ואור הבורא בכל האוכלוסייה האנושית.

כל הנחשף למסר זה של מתכנת הרשת האלוהי, אהבה ואור אֱלֹהִי, עליו להשתמש בכל רגע כמתנת בחירה, בחירת סוג צורות המחשבה, שהוא היה רוצה לארח בתודעתו.

הנחשף למסר עליו גם לזכור, שכל רגע אינו אלא נצח בהרחבה תמידית של הנשמה. שכן כל רגע הוא רגע מתרחב מתמיד, לכל נשמת אדם יש סוג של שליחות על הפלנטה.

ישנם רגעים רבים בציר הזמן האנושי, בהם אַרְכִי-מַלְאַךְ מְטַטְרוֹן יחד עם ישויות מלאכיות אחרות שמו לב, שיש אנשים רבים על הפלנטה, המודעים היטב לשינויי האנרגיה.

אולם ישנם כמה, אשר בחרו להישאר במסלול הישן, והם דחו את הצעת האור. יחד עם זאת, ישנם רבים שקיבלו את הצעת האור, והם מתפתחים מהר יותר, ועולים לרטט גבוה יותר בכל רגע.

יש את אותם האנשים ששלטו על האנושות, אך כל הדפוסים הישנים של המערכות האלה מתפוררים, וּבְרִיאָה של סוג חדש הרמוני בדפוסי מחשבה על הפלנטה מתהווים.

מה המשמעות האמיתית של ביאת המשיח? היו מספר רב של אי הבנות, שכן ישנם אנשים המאמינים, שמתכנתי הרשת האלוהית היקומית, אהבה ואור אלוהית, הַמְּכֻנֶּה גם כתודעת משיח תחזור בצורה בגוף פיזי, אולם לא נִתָּן לקבוע עובדה זו כנכונה.

כאשר ישויות המלאכים השקיפו על כדור הארץ, הם הצהירו שלכל אדם יש הזדמנות ליצור אנרגיה זו בתוך גופו, ובתוך הווייתו. אנרגיה זו ניתן להשוותה לתודעת המשיח, שרבים מהאנשים כבר מכירים בה.

כמו כן, המשמעות האמיתית של ביאות תודעת המשיח, היא להבין שהיא נמצאת בתוך כל אדם. בנוסף לכך, נמצאת באדם הרשת האלוהית, היא המקור האלוהי של כל ידיעה.

ברגע שאנשים יצליחו לאפשר למקור האלוהי הזה של כל הידיעה לזרום מתוך גופם, אז יהיה להם רטט ומערבולות אנרגיה שיעלו מַעְלָה, ויובילו אותם להפוך למשיח בעולם בו הם נמצאים.

דבר זה יאפשר לאדם לבצע פעילויות ריפוי, ופעילויות עיקריות אחרות, שרבים מהאנשים מוצאים אותן כמרשימות. אולם הפוטנציאל העיקרי המרשים, היא היכולת של הנשמה הפנימית של האדם לרטוט בְּרָמָה כל כך גבוהה, שֶׁלְּנוֹכְחוּת האדם תהיה השפעה על תודעת האנשים.

האדם לא יצטרך להרים אצבע, בשביל ליצור השפעה של רטטים חיובים, היוצאים מהווייתו ומרשתות האור. רטטים חיוביים אלה הבוקעים מגופו, הם ישפיעו על אנשים אחרים, והם ירגישו את האור הבהיר הזורח מתוך האדם.

תודעת המשיח מסתתרת מתחת לכל אדם, היא מְכֻסָּה בשכבות על שכבות של אשליה זו, ובשכבות על שכבות של בלבול. תודעה זו מְכֻסָּה גם בשכבות על שכבות של אי הבנה.

בגלל זה, כל אדם עליו לזכור שהוא יתעלה בתודעה, רק כאשר הוא יוכל לחשוף את תחושת השלמות האמיתית הזו, של האחדות עם המתכנת הגדול האלוהי היקומי, אז הוא יהפוך לתודעת משיח, אשר רבים מהאנשים כבר הצהירו עליה, ושמו לבם.

תודעת המשיח הזו ברגע שתתחיל לפעול בתוך כל אחד מהאנשים, היא תאפשר להם את היכולת לחלוק אהבה וחמלה, כלפי הישות שרבים מהאנשים מתייחסים אליה כאל המשיח.

ההתייחסות למשיח, היא כאל ישות אשר התגלמה על פני כדור הארץ מתוך רטט אהבה וחמלה, וְהֵפִיצָה מסר של אהבה וחמלה בקרב האנשים. אבל יש כאלה שלקחו תורות אלה, והסיטו את תשומת ליבם של אנשים רבים מהאמת, וכך הם לכדו את האנשים במכלול האשלייתי.

אם אדם מחפש את המשיח בחוץ, הוא מחפש את המשיח הלא נכון, כי המשיח שאדם מחפש הוא נמצא בתוך העצמי שלו. כאשר אדם נותן לשכבות להתקלף, הוא ימצא את המשיח, תודעת המשיח האמיתית.

תודעת המשיח האמיתית, היא הכוח והאחדות עם מתכנת הרשת האלוהי היקומי. בחיבור אל תודעת משיח, האדם אז יתרחב ויתמזג עם תודעת המשיח.

בכך האדם יצור מיזוג חדש ואיחוד גדול לסוג תודעה, להיווצרות בדמות קבוצות בה האדם מוצא עצמו שותף. זו המשמעות האמיתית של תודעת המשיח כפי שאנשים ביקשו לדעת.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)