מדוע אנשי אור רבים חשבו לוותר? מהי מטרת הימצאות אנשי האור? מאלו כוכבי לכת נשלחים אנרגיות לכדור הארץ, ומהי מטרתן? מהיכן היגיעו מַרְבִּית הנשמות בכדור הארץ? איזה קיטוב קיים למרבית מהנשמות שהגיעו, וכיצד זה מתבטא ביום יום? מדוע יש חשיבות לאיזון בין העצמי הפנימי, לעצמי החיצוני? מהי הטכניקה ליצירת איזון בין העצמי הפנימי, לעצמי החיצוני? מי הם זרעי הכוכבים, וכמה אחוז הם מהנשמות הנמצאות? מי הם הנודדים, וכמה אחוז הם מהנשמות הנמצאות? מהו ההד העצמי, וכיצד ניתן להתמודד עם הסכנה שמביא? מה מאפשרת הגעת קרן האור? מה נדרש כדי לקבל את היכולות של קרן האור?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַגָּעַת קֶרֶן הָאוֹר לְכַדּוּר הָאָרֶץ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים העבירו את המסר ממקום מושבם אשר במערכת הכוכבים הפליאדות, מכוכב טאיגאתה. אנשים עליהם לזכור את ההזדמנות, אשר טמונה בכל אחד מהם ברגע זה.

הפליאדים ביקשו לציין, כל הנחשף למסר זה הוא מהאחים והאחיות של האור, עליו לזכור להשתמש בצורות מחשבתו, ולהשתמש בהבחנתו בִּתְבוּנָה, כי ללא כושר הבחנה תיווצר פגיעה בבחירה החופשית, שאין הם רוצים שתתרחש.

בימים הקרובים של חודש מרץ, הולך להתרחש נס גדול לכל אדם בחייו. הפליאדים ביקשו להדגיש, אנשים רבים בגלל השליליות בעולם החיצוני, הם חשבו לוותר.

לרבים מאנשי האור נמאס מהמשחקים שהתרחשו על הפלנטה, אשר מוסתת על ידי ישויות באוריינטציה שלילית. אולם חשוב לזכור, רבים מהם נמצאים על פלנטת כדור הארץ למטרת סיום הלימודים, ולמטרת שיתוף האור בין ההמונים בזמן בלבול.

לפיכך חשוב מאוד לזכור, שפריצת דרך גדולה מגיעה בחודש מרץ. שכן תנודות האנרגיה נעות לְעֵבֶר ציר זמן חיובי יותר, עבור פלנטת כדור הארץ.

אנרגיות רבות נשלחות לא רק ממערכת הכוכבים הפליאדות, אלא גם ממערכות כוכבים אחרות, שאפשרו לסוג זה של שינוי רטט אנרגיה להתרחש. תקופת הטיהור, או הניקוי של האנרגיות הישנות מתרחשת כרגע.

מָהֵם סוגי הנשמות שהתגלמו על פלנטת כדור הארץ? סוגי הנשמות המתגלמות כעת על פני כדור הארץ, הם מורכבות ממספר רב של נשמות. נשמות אלה היגרו מכוכבי הלכת מאדים ומאלדק, לאחר הרס של שני הַסֵּפֶרוֹת הפלנטריות האלה.

הנשמות הללו, הן חלק גדול מהנשמות הנמצאות כעת על פני כדור הארץ, בגלל הרס כוכב הלכת מאלדק ובגלל הרס כוכב הלכת מאדים. נשמות אלה שוכפלו, וניתנה להן הזדמנות נוספת להתגלם על פלנטת כדור הארץ.

עם זאת, הרבה מישויות אלה מכוכב מַאֲדִים, הן מקוטבות יותר לסוג תחרות מבין נשמות אחרות. סוגי נשמות אלה, הן יוצרות בכוונה תחרות בין אנשים אחרים.

בכך נוצר סוג של מצב, בו כל אדם צריך להילחם אחד בַּשֵּׁנִי על פרנסתו, והזכות ללמוד את לקחי הגלגול. זו בדיוק הסיבה, אשר הובילה להרס כוכב הלכת מאדים.

כמו גם יש את אלה מתרבות מאלדק, שהם נשמות שעדיין לא זכו לאיזון פנימי כמו החיצוני. הסיבה לכך, שהעצמי הפנימי והעצמי החיצוני, הם חייבים להיות מְאֻזָּנִים על ידי כל אדם, לפני סיום הלימודים, ובתחילת הַסְּפֵירָה הפלנטרית הבאה.

העצמי הפנימי המורכב מהדמיון של האדם, כמו גם מהדיאלוג הפנימי שלו, הוא דבר שרבים מהאנשים נושאים בתוכם, והוא דבר שצריך להיות מְאֻזָּן עם העצמי החיצוני.

העצמי החיצוני משתנה על סְמַךְ החושים, כאשר חמשת החושים מחוברים לעצמי החיצוני, והם אלה אשר הביאו כל אדם למכלול האשליה.

על כל אדם ללמוד שיעורים מסוימים, כדי להתקדם ולהתעלות ולסיים לימודים גבוהים יותר. יחד עם זאת, האיזון של העצמי הפנימי והחיצוני, הם עדיין לא נלמדו על ידי נשמות רבות מפלנטת מאלדק.

תהליך האיזון מחייב פשוט להיות מודע לכך, שֶׁבִּשְׁעוֹת הָעֵרוּת במהלך היום יש להפעיל רק את התאים החיצוניים, ולא את העצמי הפנימי. הסיבה היא, שהפעלת העצמי הפנימי בִּשְׁעוֹת הָעֵרוּת במהלך היום, היא עלולה לגרום להצטלבות של מציאויות, ולגרום לאדם לצאת מאיזון.

חוסר האיזון, הוא לא יאפשר לאדם לתפקד באופן טבעי וברמה האופטימלית, במציאות החיצונית של הממד השלישי. כל אדם עליו לעקוב אחר תהליך האיזון, לעקוב ולהבין בהתבסס על סוגי המציאות, שהוא רוצה לחוות.

אנשים עליהם להבין, שלכל אחד מהם יש את היכולת להפעיל ולנטרל את העצמי הפנימי שלו, המופעל בדרך כלל כאשר אדם נכנס למצב שינה.

שכן הבנה זו והאיזון הם תהליך אימון, שרבים מהאנשים על הפלנטה צריכים ללמוד. ישנם נשמות שהתגלגלו על פלנטת כדור הארץ לצורך סיום הלימודים, ואלו הן רוב הנשמות המתפרסות, בסביבות 90 אחוזים מהנשמות המוכנות לסיום לימודיהם, לתוך רטט הממד החמישי של תודעת הל

הנשמות הללו עדיין לא למדו שיעורים מסוימים, שעשויים להיות תלויים בחלק הפרטני של התודעה, ובשיעורים הקודמים שהיא למדה. יתר על כן, ישנן נשמות ששילבו ידיים יחד בגלגול הזה בַסְּפֵירָה הפלנטרית.

נשמות אלה מופיעות ונובעות מגלקסיות שונות וממערכות כוכבים אחרות, אשר אנשים מתייחסים אליהם בעיקר כזרעי כוכבים. ישנם זרעי כוכבים פְּלַיׇאדִים רבים בכדור הפלנטרי, אשר מתגלמים בכדור הארץ, ויש גם המגיעים ממערכות כוכבים אחרות, במטרה לפעול כרשתות אור.

רבים מזרעי הכוכבים האלה, הם ישויות שכבר השיגו רטט גבוה יותר. זרעי הכוכבים האלה מתפרסים על פקטור של 7 אחוזים מהנשמות בכוכב הפלנטרי.

3 אחוזים נותרים מהנשמות הן אלו הידועות בשם הנודדים, אשר התגלמו בממדים הגבוהים יותר, בעיקר מהממד החמישי ומעלה. נשמות אלה מטרתן העיקרית במחזור הגלגול, היא מוּנַעַת בעיקר מהצורך ללמד אנשים אחרים.

הנודדים מלמדים את 97 אחוזים מהקולקטיב האנושי, את השיעורים הנדרשים לצורך סיום הלימודים הנמצא בהישג יד. בעניין זה ניתן לומר, שנשמות הנודדים, הן פעלו להפצת האור.

אולם ישנם גם אנשים כפי שצוין קודם, אשר התגלמו מכוכבי הלכת מאדים ומאלדק, אשר יוצרים פחד ומעוררים את מסר הפחד והתחרות על הַסְּפֵירָה הפלנטרית. בכך אנשים אלה מפעילים את ההד העצמי, ומצבים סמויים הנוצרים כעת, שהפלנטה מתמודדת איתם.

ההתמודדות היא מול התעוררות ההד העצמי שחייב להיות מְאֻזָּן, אחרת הוא עלול להוביל לחורבן וְהֶרֶס, בדומה לזה שהתרחש על כוכב הלכת מאדים. כוכב הלכת מאדים נהרס על ידי התושבים, שנמצאו בו באותו ציר הזמן.

אם דבר זה לא ייבדק באופן מודע על ידי האנשים, ואם סוג זה של איזון יימשך בַּסְּפֵירָה הפלנטרית, דבר זה עשוי להוביל לגורל דומה.

עם זאת, הפליאדים הצהירו שקיימת קרן אור שעומדת להגיע לפלנטת כדור הארץ בימים הקרובים, בשבועות שלאחר חודש מרץ. קרן האור הזו תפגע בכוכב הפלנטרי, ובכל ישות על הפלנטה. אלה המוכנים לקבל מעטה אור זה, יקבלו שדרוג גנטי לקראת רטט גבוה יותר.

למרות שיתכן שיהיו אנשים על הפלנטה, שאולי לא ירגישו את השדרוג הזה מתרחש. אולם, קודי האור שיגיעו לפלנטת כדור הארץ בימים הקרובים יפגשו את האנשים. אלה יהיו, אנשים שהרטטים שלהם בעלי אופי גבוה יותר, והם מוכנים לקבל שדרוג ביולוגי מבחינת רגשותיהם, ומבחינת הווייתם.

מכיוון שטבע ההוויה הוא כזה, שברגע שמתחילים להבין שכל אדם וכל ישות, באמצעות מניפולציה ותפעול של סוג הוויה המתרחשת על הַסְּפֵירָה הפלנטרית, ניתן לאפשר לטבע ההוויה, להתרחב כלפי מַעֲלָה אל הרטטים הגבוהים יותר.

לכן הפליאדים ביקשו להצהיר, שאלו הנחשפים למסר הזה ולא מוותרים בנקודה קריטית זו, כאשר קרן אור מגיעה אל כדור הארץ, הם חייבים להיות מוכנים לכך, ולדעת שנדרש איזון של העצמי הפנימי והחיצוני, כפי שצוין קודם במסר זה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)