מה הסיבה שֶׁנְּשָׁמָה בוחרת את מגדר הזכר או הנקבה? איך מתקיים השילוב בין המגדר לסוגי הקוטביות? מָהֵם השיעורים שהזכר והנקבה מגיעים ללמוד? מדוע קיימים שילובים בין המגדר לסוגי האנרגיה? מה האדם מגיע ללמוד דרך חווית הקוטביות? מה מְבַטֵּא "האמן הנצחי"? מהו התהליך המאפשר הפיכת האדם ל"אמן נצחי"?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

חֻקִּיּוּת "הָאָמָּן הַנִּצְחִי" וְהַמִּגְדָּר

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים העבירו את המסר ממקום מושבם אשר במערכת הכוכבים הפליאדות, מכוכב טאיגאתה. אנשים עליהם לזכור את ההזדמנות, אשר טמונה בכל אחד מהם ברגע זה.

הפליאדים ביקשו לציין, כל הנחשף למסר זה הוא מהאחים והאחיות של האור, עליו לזכור להשתמש בצורות מחשבתו, ולהשתמש בהבחנתו בִּתְבוּנָה, כי ללא כושר הבחנה תיווצר פגיעה בבחירה החופשית, שאין הם רוצים שתתרחש.

קיים אופן בו נשמה בוחרת את סוג הַמִּגְדָּר טרם התגלמותה, כך שלכל מערכת פלנטרית יש תת-קבוצה שׁוֹנָה של חוקים, ויש כוכבי לכת מסוימים שאין בהם מִגְדָּרִים, כפי שזמינים בפלנטת כדור הארץ.

הַסְּפֵירָה הפלנטרית, היא מחולקת בעיקר לְמִגְדָּרִים על סְמַךְ הקוטביות של הַזִּכְרִיּוּת וְהַנִּקְבִיּוּת. יש אנשים הנמצאים באמצע סולם הקוטביות הזה של זִכְרִי וְנִקְבִּי.

זאת הסיבה, שבגללה אנשים התגלמו בצורה של מכלול אנושי נפש גוף רוח בסוג גוף גבר, לצורך איזון האנרגיה הגברית, ולמטרת שליטה באנרגיה הֲזִכְרִיּת.

ישויות אלה שהתגלמו בצורה של מבנה גוף גברי, מטרתן הייתה להכיר בכך, שהאנרגיות הַזִּכְרִיּוּת חייבות להיות מאוזנות, וגם את לקחי המימוש מהמחזור הגלגול הקודם, אשר היה מסוג נִקְבִּי.

זה מתרחש בדרך כלל בזמן מרחב של הגדור הפלנטרי, בו הגלגול הקודם בילה בעיקר בגוף נשי. אז הגלגול הבא, אם האנרגיות לא היו מאוזנות כראוי, הוא יהיה מסוג גַּבְרִי.

שיעורי האיזון של הֲזִכְרִי וְהַנִּקְבִּי, הם השיעור החשוב ביותר שכל אחד צריך ללמוד במרחב זמן. האיזון יכול להתרחש על ידי תהליך הבנה, שהאדם הוא אמן נצחי, ושגם מערכות האנרגיה שלו משפיעות על כל שאר האנשים.

אם ישות היא גַּבְרִית ביותר בהתגלמותה בזמן הנוכחי, אז הישות הזו תצטרך ללמוד את לקחי הנשיות בגלגול הבא. לכן יש על הפלנטה כאלה שהם מסוג האמצע, או הנמצאים כדי ללמוד את הלקחים של זִכְרִי וְנִקְבִּי בו-זמנית.

קבוצת האנשים הזאת, היא נמצאת בכדור הארץ גם בגלל חוסר האיזון, שהם התמודדו בגלגול הקודם. הם עדיין לא התאזנו, וטרם בחרו בקוטביות לחקירה של הזכר או הנקבה בגלגול.

עם זאת, דבר זה נפוץ כיום בַּסְּפֵירָה הפלנטרית, יש נשמות שרוצות לחוות את הסוג הזה של גלגול, אשר עשוי להיות סוג של בלבול בין זכר לנקבה. לכן, העושר של חיים אלה מוערך גם כן.

זוהי בחירתה של נשמה אינדיבידואלית, אשר רוצה לחקור את הֲזִכְרִי בצד הנשי. לכן זו הסיבה מדוע נשמות רבות אחרי שמסיימות וחוצות, אם הן חוו חיים מלאים באנרגיה גברית שברובו חסר איזון, אז הן ימצאו עצמן בגלגול הבא בוחרות בחיים בגוף נשי, במטרה לחקור ולאזן וללמוד את הלקחים של הֲנִקְבִּי.

יתרה מכך, כל אדם מוצא עצמו בציר הזמן הנוכחי נוכח בגלגול הזה, בעיקר כדי להפעיל וללמוד את לקחי המניפולציה של המציאות. באמצעות תהליך המימוש, שהמציאות בה אדם מוצא עצמו, היא נוצרה בעיקר על ידי הווייתו, ותודעתו.

התהליך של הפיכתו ל"אמן נצחי" נדרש להיות מובן, כי כל אדם המוצא עצמו בציר הזמן הנוכחי, הוא "אמן נצחי" המסוגל לצלם תמונה, ולאחר מכן להשתמש בתמונה בעיני רוחו, וּלְשַׁנּוֹת צורתה כרצונו.

תהליך זה דורש תרגול התבוננות, וגם לכידת תמונה כזו בתוך המוח. ברגע שתמונה כזו נתפסה בתוך המוח, לאחר מכן ישות זו יכולה לזכור, שהמניפולציה של התמונה יכולה להתבצע על ידי מיקוד תשומת הלב.

דבר זה יאפשר לכל גבר או אישה, לכל אדם להפוך ל"אמן נצחי", שהוא רוצה להיות בפלנטת כדור הארץ. זו גם אחת מהסיבות והשיעורים שאדם עליו ללמוד, כדי להיות "האמן הנצחי" במשחק החיים.

האדם עליו לתפעל את התמונות בעולם החיצון, על ידי לכידתן בתוך תודעתו. לאחר מכן, הוא יוכל לעשות את מה שהוא רוצה, כי זה ישתקף לעולם החיצוני.

די מהר, כאשר ההשתקפות תוצג על מצב ההוויה הפנימי של מה שהאדם עושה בפנים, הדבר ישתקף על החוץ. זה הכלל והחוק של "האמן הנצחי".

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)