מהו השינוי הכולל המתרחש מסביב? מהו השינוי הפנימי המתרחש, ואיך ניתן לראותו? מדוע על כל אדם להישיר מבט לרצונותיו האינטימיים ביותר? מדוע אנשים נטשו את חלומותיהם? מה הבינו אנשים אשר מִמְּשׁוּ את חלומותיהם? מדוע ביטול הרגלים מזיקים חשוב, גם אם נראה היה שהם הובילו לרגעי שמחה? מָהֵם רגעי אשליה המובילים לשמחה? מדוע אנשים מתייחסים לגופם כחסר משמעות, מדוע מרעילים אותו? מדוע הרגלי אכילה שגויים פוגעים בתהליך התעלות לממד החמישי? איזה מאבק מתרחש בהתמכרות או הרגלי אכילה שגויים? מדוע חשוב לשמור על איזון הגוף? מה בַּמָּזוֹן מפר את האיזון של הגוף? איך ניתן לדעת מתי לא טוב לגוף? מהו התהליך למעבר לאכילת מזון מתאים לגוף? אלו סוגי מזון תואמים לגוף הקריסטלי?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מלורד סננדה

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַגּוּף כְּאֶמְצָעִי הִתְעַלּוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

לורד סָנַנְדָּה מסר, כדור הארץ נקי באופן מעשי, לכן הוא יכול להתחיל את מסלולו עם כל תושביו לְהִתְעַלּוּת. כיום, הרוב המכריע של האנשים עדיין לא מודע למה שקורה סביבם, הם לא מודעים לשינוי המתרחש סביבם.

אנשים לא מודעים לשינוי המתרחש בתוך כל אחד מהם, זה תהליך מורכב מאוד שכן שינוי פנימי הוא תמיד מאוד מסובך. השינוי פנימי, הוא דורש הסתכלות על העצמי חזיתית.

דבר זה דורש מהאדם להכיר עצמו, זה דורש להכיר בטעויותיו, ולהצליח ברצונותיו האינטימיים ביותר. זאת על אף, כל מה שננטש במשך הזמן מפגיעה מהאחרים.

מה שנשמר שם בתוך האדם נמצא מְאֻבָּק, על ידי פעולה מוזרה נראה כאילו התעורר מֵחָדָשׁ, נראה שצץ מחדש. להתמודד עם כל מה שנשכח, נמחק, ננטש למען האחר זה לא קל, זה עצוב, זה עמוק, זה כואב, ורבים מרגישים את הכאבים האלה.

אנשים רבים מצליחים לאזור אומץ להישיר מבט, ולהבין עד כמה הם לא היו צריכים לנטוש את חלומותיהם, מפגיעתו של אף אחד. אולם הם מגלים שעדיין יש תקווה בזמן, והם מתחילים לרדוף אחר חלומותיהם.

אנשים המגלים זאת, ומתחילים לרדוף אחר חלומותיהם, הם שמים עצמם במקום הראשון. אנשים אלה הבינו, כי הכניעות הזו לזולת, לא הביאה להם הרבה שמחה, לא הביאה הרבה אושר.

שינוי פנימי עבור כל אחד הוא לא קל, ביטול הֶרְגֵּלִים המזיקים מאוד לגוף ולנפש זה לא קל. רבים מפרשים לעצמם שחייהם גרועים, ואומרים לעצמם "לפחות יש לי את השמחה הזאת".

השאלה הנשאלת "איזו שמחה? האם זו השמחה שבבריחה? האם זו שמחת האשליה?, כי בסופו של אותו רגע שמחה כביכול, הוא יכול להטעות את האדם ביחס לעולם.

הבעיות עדיין שם, הן לא מתאדות או נעלמות, כי היה לאדם את הרגע הזה של אשליה והנאה. להיפך, בדרך כלל רגעים כאלה של אשליה ושמחה, הם גורמים נזק רציני לגוף והבעיות רק מתגברות.

מה הטעם לברוח לרגע הזוי? מה זה שווה? לְרַבִּים יש את המודעות הזו, משהו שמעולם לא חשבו עליו קודם. אנשים אלה מתחילים לשאול עצמם, מה עשיתי בחיי? מה עשיתי עם הגוף שלי?

רבים מפרשים את גופם כמשהו חסר חשיבות, משהו שהם יכולים לפגוע בו, לזהם, להביא לחוסר איזון, להרעיל ללא כל גרימת נזק. אנשים לא חושבים שהגוף הזה נותן להם חיים, הגוף נותן להם הזדמנות להימצא בחיים הַיּוֹם.

לאנשים רבים היום יש את התודעה הזו, הם ניסו לשנות, הם ניסו להסתכל יותר על גופם בחיבה, בדרך אוהבת יותר. חשוב להבין, כאשר אדם מתעלה, גופו כבר לא מקבל את זה יותר, כי הוא עייף מכל כך הרבה עוול שהאדם עשה לו.

רבים לא מבינים זאת, והם ממשיכים לשמור על אותם הרגלים, והתוצאה לכך לא תהיה טובה. המשמעות להיכנס לממד החמישי היא לא רק מוּדָעוּת, זה לא רק מספיק שהאדם חושב שהוא אור כל הזמן.

להימצא בממד החמישי, זה איזון מוחלט שבין הגוף והנפש. אז מה זה עוזר לעשות מדיטציה, להגיד דברים יפים, להתפלל 24 שעות ביממה, ובאותו הזמן האדם עושה דברים נוספים, הוא מכניס מזון לקיבה אשר יוצר חוסר איזון בגופו.

מה התועלת שהאדם לוקח צעד קדימה ושני צעדים אחורה, כי כל מה שמזהם, כל מה שלא מאזן הוא הרבה יותר גדול וחזק ממה שהאדם מעלה, מכל החלטה טובה בכל רגע של אור.

ניתן לראות זאת כתואם קוונטום של אנרגיה, כל הַחֲלָקָה גדולה, כל התקפה יכולה להתאים למספר קוונטים של אנרגיה שלילית. המסע לא הולך קדימה, למרות שהאדם חושב שהוא הולך קדימה, אלא הוא הולך אחורה, כי עם כל חוסר איזון, ועם כל עודף, למעשה הנסיגה היא עצומה.

זה לא קל, כולם יודעים שלא קל לוותר על הֶרְגֵּלִים, התמכרות בתחפושת היא לא קלה. עם זאת, היום האדם יכול להתאחד עם גופו. נראה כאילו האדם וגופו הפכו אויבים, הנפש רוצה משהו שהגוף רוצה ההפך, וכך הם נמצאים במריבה נצחית, בריב נצחי ובחוסר הרמוניה.

מדוע לא לְאַחֵד כוחות, למה לא לעזור אחד לַשֵּׁנִי? ניתן פשוט לבקש מהגוף להראות לאדם בבירור, איך האדם צריך להתנהג כלפיו. להבין שזה לא מה שהאדם אוכל שמפר את האיזון של הגוף, זה הכמות של מה שהוא אוכל.

למרבה הצער, הגוף שיש לאדם היום, הוא הפך להיות כל כך רגיל לאוכל זבל, האדם אוכל ואפילו גם מתגעגע. זה לא המצב שהגוף אוסר על האדם לאכול הכול, כי הוא יפשוט רגל.

הדבר תלוי באדם בלהימצא בהרמוניה עם גופו, עליו לעשות עסקה עם גופו ולומר, "כאשר זה יותר מידי בשבילך תַּרְאֶה לי ואני אפסיק, ואתה תוכל לאכול את מה שתמיד אכלת, אבל בכמויות שלא יִצְרוּ חוסר איזון לגוף".

כמובן שלא ניתן להכחיש, שככל שהאדם מתרחק יותר ממזונות שלא מתאימים לו, הגוף יאהב את זה יותר. אין הדבר אומר לקחת הכול בבת אחת כדי לקבל, יש ללכת צעד אחר צעד עם הגוף. אין להיות אויבים אחד עם השני ולומר, "אני אוכל וכל השאר לא אכפת לי".

האדם לא אויב של גופו, כי כך הוא תוקף את גופו, והוא חוזר אחורה במסע הזה, אז יש להתאחד ולעשות חוזה הסכמה, כך כל מה שיש עודף הגוף יראה לאדם.

האדם עשוי לומר, "אוי איך אני יעשה את זה? כל אדם הוא מקרה פרטי, ולגוף יש את האמצעים לעשות זאת. אכילה בצורה מתונה, לשתות בצורה מתונה.

מומלץ לצמצם ואף להפסיק שתיית אלכוהול, כי הוא לא מוחשי. כל מה שמעובד, כל מה שמכיל אלכוהול הוא עשוי להיות רעל לגוף. אולם לא נאסר לאדם לצרוך אותו.

כאשר אדם יפחית את הכמות לאט לאט, יבוא היום שבו הוא לא ירגיש צורך לקחת כמות זו יותר. עליו לעשות עבודה הדרגתית, זה לא שמונה או שמונים, זה לא לאכול הכול, או לא לאכול כלום.

זה למעשה הסכם עם הגוף, משום שככל שהגוף נעשה יותר ויותר קריסטלי, הוא מאבד את הצורך שיש לו היום. כך האדם יפחית את הרגליו לאט לאט.

לא מדובר על איסור אכילה, אלא על אכילה באיזון, על האדם לעשות את ההסכם הזה עם גופו. ברגע של פנימיות עליו לומר, "גוף שלי, אנחנו יחד במסע הזה לְהִתְעַלּוּת, אז תַּרְאֶה לי בכל פעם כאשר אתה עובר לסף שרע לך".

ההסכם מובן וכל כך פשוט, ניתן יהיה לראות ולהבין שהגוף יאפשר לאכול בְּאִזּוּן, ובכמויות קטנות יותר. אולם ניתן לאכול, והכמויות יפחתו עם הזמן.

יבוא הזמן, שיהיה ניתן בקלות לבטל את ההרגל הזה, כך שאפילו האדם לא יתגעגע. הכול זה עניין של איזון, הכול זה עניין של לדעת כמה צריך לאכול.

זה חלק מהשינוי הפנימי שאנשים עוברים, גופם משתנה לתוך הממד החמישי, ולא יהיה להם את זה. ניתן לומר, שיהיה לאנשים מעט מאוד ממה שיש להם היום.

לאנשים יהיה מעט ממה שיש להם היום, כי הכול יהיה טבעי, הכול יבוא מהטבע, שום מזון לא יהיה מעובד, שום מזון לא יהיה עם חומרים משמרים, שום מזון לא יהיה עם חומרים משפרי טעם.

כל המזון יגיע ישר מהטבע, כי הטבע יודע מה גוף האדם צריך, האדם הגיע מגאיה, וגאיה נותנת לאדם בדיוק את מה שהוא צריך. אז כל אדם עליו להתחיל לעשות הסכם עם גופו.

כל זה הוא גם חלק מההתעלות, למרות שיש אלה החושבים שזה שטויות, ושמספיק רק לטפל בנפש וברוח.

התרעה זו הֻשְׁאֲרָה, אנשים לא עוברים לממד החמישי כנשמות, אנשים עוברים בגוף הנוכחי הנמצא איתם עכשיו, עליהם לבצע את המעבר עם גופם.

הגוף צריך להיות בריא, הגוף צריך להיות מְאֻזָּן, הגוף צריך להיות מוכן לממד החמישי. אנשים עליהם לנסות לעשות את ההסכם הזה, והם ייווכחו לאט לאט עד כמה קל יהיה, לאכול קצת מהכול מבלי להגזים.

בדרך זו כל אדם ישמור על איזון גופו, להעלאת התדר עבור הממד החמישי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)