מה המשמעות העומדת אחר צלצול האוזניים בהיבט הרוחני? מה צלצול האוזניים מסמל ומאותת? מה מסמל צלצול באוזן שמאל, ומה הוא בא לאפשר? מה מסמל צלצול באוזן ימין, ומה הוא בא לאפשר? כיצד מופעל מנגנון הצלצול בגוף, ומי מפעיל אותו? מה מסמל צלצול בשתי האוזניים, ומה הוא בא לאפשר? מה תפקיד בלוטת האצטרובל, ואיך ניתן להפעילה? איך ניתן לטפל בחסימה של בלוטת האצטרובל?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר ממטטרון התודעה המגנטית

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַגּוּף כְּאֶמְצָעִי הִתְעַלּוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

מִמְּטַטְרוֹן התודעה המגנטית מסר, שהוא היה בחיבור למתכנתים הגדולים האלוהים באהבה ואור. הישויות מממלכת המלאכים מתבוננות על הספירה הפלנטרית, והם חשו במספר גדול של אנשים המשתנים, לעבר רטט אהבה גבוה יותר של מתכנת הרשת האלוהית היקומית, הנמצא בתוך כל אדם.

לאחר הפעלת רטט זה, הוא מאפשר לאדם לַחֲווֹת רמת רטט גבוהה יותר של אהבה. כמות זו של אהבה ואור, היא תאפשר לאדם לתכנת את העצמי, להיות מְכֻוָּן יותר להוויה, דומה יותר לאהבה כפי שמתכנת הרשת האלוהית היקומית סיפק לכל אדם, מסלול להתאחד עם האהבה שבעצמי.

עם זאת, יש אנשים המשתמשים בשיטות אהבה להפצת פחד בעקיפין לאהבה. כמו כן, יש אלה שאינם משתמשים בסוג הבחנה בחשיפה למסרים אלה.

כל אדם עליו לבחור את סוגי מחשבתו, שהיה רוצה להיחשף בתוך מוחו, ולשחרר את סוגי המחשבות שאינם מתיישבים עם הרטט הפנימי שלו, כי כל אדם הוא ילד אהבה ואור של מתכנת הרשת האלוהי היקומי.

משום כך, כל אדם קיבל ממתכנת הרשת האלוהי היקומי את הכוח לבחור את סוג הרטט, שאליו הוא מתחבר. שכן לסוג הרטט שהאדם מקשר עצמו, יהיה לכך השלכה נוספת לרטט הנע החוצה לעולם.

רטט זה יביא ליצירת תגובת שרשרת, שתאפשר לאנשים אחרים על הכדור הפלנטרי, לרטוט גם בצורה דומה. זה סוג של אפקט הרטט הסובב על הכדור הפלנטרי, כך שאנשים בעלי רטט דומה נראים עובדים על משימות נפוצות עם אותו רֶטֶט.

מהי המשמעות העומדת מאחורי צלצול האוזניים, בהיבט הרוחני? לאנשים בפלנטה שהם נשמות מפותחות מאוד, בדרך כלל חווים את החוויה של צלצולים באוזניים. הצלצול באוזניים הוא הגורם המסמל והמאותת על התפתחות רוחנית של אדם זה.

למעשה צלצול באוזניים, בין אם זה שמאל או ימין, הוא תלוי בסוג המידע שאליו מקשיב האדם. שכן צלצול האוזן השמאלית, הוא מסמל את הצורך בהשתקת החלק האנליטי הקריטי של הנפש. כך שתקופה קצרה של שקט שתתקיים בתוך הנפש הגוף רוח של האדם, היא תאפשר לְיֶדַע רוחני גבוה להתעורר.

בעוד שמצד שני, הצלצול באוזן הימנית מסמל שיש הרבה התעוררות, או ידע על המהות הרוחנית העולה בתוך מוחו של האדם. אולם זה לא שולל את האפשרות לבעיה פיזית באוזניים של האדם. משום שיש אנשים רבים הסובלים ממחלות אחרות, המוכרות על ידי הרפואה.

מכאן, שכל אחד מהאנשים הוא ממתכנתי הרשת האלוהית, הוא צריך להיות מודע שאם אין לו מחלות פיזיות, אז זה מנגנון איתות שנעשה בו שימוש מהממלכות הגבוהות, כדי לשלוח הודעות לגבי סוג הרטט שהאדם מכוון אליו.

צלצול האוזן, הוא מסמל שבלוטת האצטרובל של האדם מקבלת מידע מהממד הגבוה יותר, מידע שיאפשר לאדם להשיג כמות מידע גדולה יותר בזמן קצר יותר.

אם האוזניים מצלצלות, חשוב מאוד להבין שצלצול האוזן מסמל, שיש לאדם מסרים לא רק מהממד הנוכחי, אלא גם מממדים אחרים, ושעליו להפעיל את בלוטת האצטרובל שלו.

תהליך הפעלת האצטרובל יכול להתבצע על ידי איזון הצ'אקרות התחתונות, ורגע של שקט שניתן למתוח לרגעים ארוכים יותר. מכיוון שיש רק את הרגע הנוכחי כפי שאנשים רבים כבר חוו, כל רגע המלא באהבה ואור.

בכל רגע אם האדם מודע לתודעתו הפנימית שהיא העצמי האמיתי, אז הוא יכול להיות מכוון לגמרי לקראת קבלת ידע כזה. הסוג הנוסף של צלצול אוזניים שאדם עשוי להרגיש, הוא צלצול של שתי האוזניים בו-זמנית, העשוי להרגיש כמו תחושה סתומה של האוזניים.

סוג כזה של חוויה מסמלת שהאדם נמצא פיזית ונפשית מותקף על ידי ישויות אחרות, או כאלה שאינן רוצות שהוא יעורר את בלוטת האצטרובל שלו.

מכאן שהחסימה יכולה להיות מורגשת כחנק באוזניים, מה שמסמל שהתקפה נפשית נמצאת בעיצומה. במקרה כזה, אנשים צריכים לדעת, שהדרך הטובה ביותר להתגונן מפני התקפות נפשיות כאלה, היא קודם כל להגן על הגוף הפיזי באמצעות אהבה ואור החשופים למים, ובשמירת המחשבות ברטט חיובי, שיאפשר רק לרטט חיובי להשפיע על הגוף הפיזי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)