מָהֵם הגורמים לכניסת כדור הארץ לימי החשכה? איך אנשים ירגישו לאחר ימי ההחשכה? מה ניתן לעשות בימים שלפני ימי ההחשכה? מדוע אין מקום לפחד בתהליך? במה עוסקים שלושת ימי החשכה? כמה ימים יארך התהליך המלא? איזה תפקיד לוקחת אנרגיית הפוטונים, ומדוע ימי החשכה? אלו אירועים יתרחשו ביום הראשון? מה נדרש מהאנשים לסיים בזמן? אלו הכנות אמא אדמה תקיים? מדוע חשוב לא לפחד בשעות הראשונות? אלו אירועים יתרחשו ביום השני? מה תהיה ההשפעה על קרני השמש והאקלים? אלו יכולות חושיות יִפָּתְחוּ לאנשים? איזו הבנה צריכה להימצא כדי שהמבחן יסתיים? אלו אירועים יתרחשו ביום השלישי? האם אנשים יוכלו לצאת לאחר 72 שעות? מָהֵם השינויים שיתחוללו בגוף? מהו מקור המזון החדש שיתאים לאכילה? איזה סוג אקלים קיצוני יתאפיין? מָהֵם השפעות הכבידה שיופיעו? כמה זמן ייקח לאנושות ללמוד להתמודד עם ההתחדשות? מדוע חשוב לסיים שיעורים בלתי פתורים טרם האירוע? אלו שינויים יתרחשו בשדה המגנטי של כדור הארץ? האם השינוי יתרחש בכל רחבי כדור הארץ? מה יחליף את הכוח החשמלי? היכן היא ממלכת ההדרכה, וּמִי חברים בה? מָהֵם הפורטלים בממד החמישי, ואיזה תהליך מתרחש בהם? איך הפורטלים מטפלים בבעיות רפואיות? מה יקרה לתוחלת החיים במעבר בפורטלים? מתי נפתחים הפורטלים של הממד החמישי? מה תפקיד עובדי הפורטלים הפנימיים, ומה תפקיד עובדי הפורטלים החיצוניים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר ממאסטר קיראל

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

שְׁלוֹשָׁה יְמֵי הַחְשָׁכָה לְהֶאָרָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

מאסטר קיראל מסר, שכל אדם עליו להשתמש בליבו הפנימי למסר, שכן הקולקטיב האנושי צריך להשתמש בשיקול דעתו, ובבחירתו החופשית לא רק בקבלת מסר מֵאֵין זה, אלא גם עם היבטים אחרים של תקשורת.

שאלות רבות נשאלו על שלושת ימי החשכה, וביניהם מתי הם יתרחשו? שלושת ימי החשכה עד שזה יִקְרֶה, זה משהו שעד שהוא יִקְרֶה כולם יהיו מוכנים אליו.

אנשים לא אמורים לספור את הימים, אלא לספור את חלקיקי האהבה. אנשים יראו את שלושת ימי החשכה, כאשר מישור כדור הארץ יכנס לתוך חגורת אור ענקית, והאור יתעצם כל כך.

נראה שיש כל כך הַרְבֵּה חלקיקים שעשויים לִמְחֹק את כוכב השמש, ויש כאלו שיאמרו שאלוהים יעזור, האם האנושות לא הולכת לִקְפֹּא למוות בלי השמש?

הבורא לא עושה טעויות, הוא יודע להביא מספיק חלקיקים דרך השמש, אבל ניתן לומר די בבטחה שאנשים ירצו לישון הרבה. למעשה אנשים ילכו לישון ישר דרך זה, והם לא יידעו שזה קרה עד שזה ייגמר.

כשזה ייגמר ואנשים יתעוררו, הם יימצאו בסערה עוצמתית של האור החמישי. הדבר הראשון שאנשים ירצו לעשות הוא לקפוץ משמחה, הדבר השני שהם ירצו לעשות הוא לרדת, כי הם הולכים לצוף שם למעלה די הרבה זמן.

ניתן יהיה לראות כאשר אנשים עוברים דרך החגורה הזו, הגוף הפיזי מותאם מחדש למרכזי האור. מרכזי האור הם החלקיקים שהאדם נשא אתו כל חייו, והוא רצה להצית במצב התודעה החדש.

מדוע שאנשים לא יתחילו עכשיו? לָמָּה שלא יתחילו עכשיו לחפש בכל המערכת שלהם, בכל מדיטציה לחפש ולומר, "אני תוהה אם זה אחד מהחלקיקים הקטנים האלה".

פשוט לדחוף את זה קצת, ואם זה נוצץ בו לומר, "יש לי אחד", כי הם הולכים לַעֲלוֹת יום אחד, אבל לדמיין, רק לדמיין שיש לו קצת עכשיו. זה מה שבאמת שלושת ימי החשכה הם, לכן יש להפסיק לפחד וכל אחד יאפשר לעצמו לדעת, שאהבת הבורא לא תיתן לשום דבר לקרות לו.

בכל פעם שפחד יחלוף לאדם בחשיפתו למסר, עליו לקבל התנצלות חזקה וברורה, כי זה לא המטרה, וחשוב להימנע מזה בכל מחיר. שלושת ימי החשכה אינם עוסקים בפחד ובהלה, אלא בהתעלות לממד החמישי.

ההתנצלות מתרחבת שוב ושוב על כל פחד שעלול להתעורר, ויש להבין שאין ניסיון להפחיד, יש ניסיון כדי להכין לְהִתְעַלּוּת. השינוי הוא על אהבה, וכל פחד שאדם מרגיש הוא מה שבחר.

כל אדם עליו לבחור בחוכמה, שכן השינוי יהיה תחילתו של התעוררות לראות. שלושת ימי החשכה למעשה מתייחסים לכניסתה של אמא אדמה לחגורת הפוטונים, וזה ייצור את שלושת ימי החשכה.

האירוע הזה מבשר את תחילת השינוי או ההתעלות אל תודעת הממד החמישי, ולכן יינתן הסבר קצר על מה שֶׁיִּקְרֶה בתקופה זו. האירוע יתקיים על פני תקופה של 7 עד 10 ימים בערך, אולם אין להחזיק במספרים אלה, כי זה עלול להשתנות ביום או בדומה.

כך או כך, ביום הראשון תהיה תחושה של הַשְׁלָמָה, ומהומה מוחלטת. בשלב זה אין לִיצֹר פחד, כן הפחד מותר על ידי הבורא, אבל אין צורך להיכנס לפחד הזה.

אלו הנחשפים למסר זה, הם יהיו מודעים לאירועים שיתרחשו בתקופה זו. הם יגידו לעצמם, זה בדיוק מה שנמסר שֶׁיִּקְרֶה, אבל הם עדיין יצטרכו להדוף את הפחד, מכיוון שהוא יחלחל למישור כדור הארץ.

זוהי התעוררות של זִכָּרוֹן תָּאִי עמוק מאוד, שחייב לעלות לפני השטח. זה נוצר על ידי ישויות האור, כדי לוודא שכולם יעברו את השינוי על ידי ריפוי פחדיהם.

שוב, בגלל שאנשים חיים בכל כך הרבה פַּחַד, הם בעצם עושים כל כך הרבה דברים טובים מִפַּחַד. ריפוי הפחדים, הוא כולו חֵלֶק מהעיצוב של הבורא.

זו סיבה נוספת, מדוע אדם צריך לנסות להתמודד עם הפחדים הנוכחיים שלו. ככל שהאדם מתאמן בהתמודדות אִתָּם, ומפוגג את פחדיו, הוא יהיה מסוגל להתמודד טוב יותר עם השינוי.

כמה מהפחדים שאנשים מתמודדים איתם היום, הם דברים כמו הַאִם שולמו חשבונותיי? הַאִם אני יישאר נשוי, ואם לא מה אעשה? הַאִם אני יאבד את כל הכסף שלי על איזו השקעה מטופשת?

אלה כמובן מאוד אמיתיים, אבל כשמסתכלים על זה במציאות, כל מה שצריך לעשות זה להתעמת עם הנושא. להיות מוכנים לטפל בזה עד הסוף, בו הנושא מגיע לבהירות מוחלטת.

ניתן לנחש, שתמיד מסתבר שזו לא המפלצת הגדולה הזו שנראתה, למעשה זה הופך להיות מנוהל מאוד לרוב. זו הסיבה שחשוב שהאדם יסיים את כל פרויקטי הלמידה העצמית שלו בזמן.

כאשר האדם למד היטב, שהוא יכול להתמודד עם פחדיו, זה יהפוך את השינוי להרפתקה בניגוד לסיוט. תרגול עושה זאת למושלם, אז כבר ביום הראשון אנשים ירטטו באשליה של מחלה המונית, והפרעה הרסנית לכאורה.

אנשים ממש יעזבו את תודעת הממד השלישי, והם ידבקו בממד החמישי עם אנרגיית הפוטון המתערבבת פנימה. ניתן יהיה לחוש את השינוי העיקרי של כדור הארץ, יותר ממה שאולי הורגש אי פעם עד לנקודה זו. אף אחד לא ממש ירצה להסתובב ב-12 השעות הראשונות לערך של היום הראשון, וכל אדם יאלץ להישאר נייח.

זו הדרך של אמא אדמה לעצור בחריקה בתקופה זו, היא מנערת את עצמה, ומסדרת מחדש רבים מההיבטים שלה. כל זה כבר מופה, והיא יודעת בדיוק כמה רחוק ללכת, מבלי להוציא עצמה לגמרי מהמסלול.

אז זו תהיה אחת האינדיקציות הראשונות להופעתה של סערה מסיבית, ואחריה אמא אדמה ממש תרעם. יהיו מספר רעידות אדמה לפני זה, רעידות אדמה יהפכו כמעט שגרתיות בשלב זה.

לא מדובר על רעידות אדמה עוצמתיות של שמונה או תשע בסולם רִיכְטֶר, אלא חמש ושש ומטה. זה המקום שאמא אדמה תראה שהיא רק מתכוננת.

אולם כאשר אמא אדמה מגיעה לעמדת השינוי הסופי שלה, האנרגיה של הממד השלישי עוברת לממד חמישי, ואנרגיית הפוטון כבר החלה להקיף את כדור הארץ.

אמא אדמה תכין את הבמה לסיבובים האחרונים שלה דרך הממד השלישי, לכן במשך כ-12 עד 16 שעות באותו היום הראשון יהיה לאנשים ממש קשה להישאר זקופים.

אין להיבהל, האם אנשים יודעים כמה פעמים הם צריכים להזכיר לעצמם את זה? הבקשה היא לא להיבהל. אם האדם לא נבהל בשעות הראשונות האלה, הדברים יתחילו להסתדר מעצמם, כי הנדנודים והגלגולים ילכו ויפחתו.

בשלב הבא, חלק מהמאפיינים האחרים יתחילו להתבטא, ירידה בטמפרטורה ובאור השמש. למעשה, זה יתחיל להיראות כמו שעות הערב המאוחרות ביומיים הקרובים, אנשים לא יזכו לראות הרבה שמש.

מכאן ואילך, עד שתצא השמש מהחלק הזה של המשמרת, בזמן הזה התעוררות מדהימה תתחיל להתבטא, בהתאם ליכולות החושיות הנוספות של האדם.

אותם חברים וקרובי משפחה שעברו לצד השני, הם יוכלו לתקשר עם האדם. זה יאפשר לאדם, לעבוד בצורה שרבים לא חוו בהתגלמות הנוכחית הזו.

זו רק סיבה נוספת לכך, שבשנים האחרונות המדריכים שיודעים על השינוי ממליצים על מדיטציה.

ביום השני חשכה הולכת וגוברת תתחיל לחלחל למישור כדור הארץ, יחד עם קור שטרם נחווה קודם. זה יהיה קור עמוק, כי היא יתחיל לחדור לתוך האדם, ובאותו הזמן הוא יתחיל ליצור קשר עם ישויות אחרות שאינן מבוססות פחמן.

הנה עוד סיבה מדוע אין האדם יכול לחיות את חייו בפחד, כל אדם יעמוד בפני מה שייראה כמבחנים הגדולים ביותר שלו. כל מה שצריך להבין שזה מבחן, יש צורך להחזיק רק באור, כי בשימוש באור לבן, הַמּוּדָעוּת של האדם תגיע לשיא והמבחן ייעלם.

היום השלישי, ביום השלישי אמא אדמה תיכנס במלואה לחגורת הפוטונים, והמעבר בְּפֹעַל לממד החמישי יתרחש. זה יהיה המקום שבו אנרגיית הפוטונים עוטפת את מישור כדור הארץ ושלושת ימי החשכה מתחילים.

הרצועה החיצונית של אנרגיית הפוטון צפופה מאוד, על מנת לטאטא החוצה את המהות של הממד השלישי, ולהצית את אנרגיית הממד החמישי.

תימצא חשכה, כי חלקיקי האור כל כך צפופים, שהם מקבלים מופע של חוסר אור. ייקח כשלושה ימים לעבור את הרצועה החיצונית הזו, וזה ייראה כאילו האנושות בחושך מוחלט.

אין להתעורר כעבור 72 שעות ולצאת החוצה, ואז לומר שזהו אני בחוץ מכאן. משום שהאדם צריך לשים לב ולא להיות מנותק מהזמן, כי זו תחבולה אשר תגרום לאנרגיה לקחת אפילו זמן רב יותר להירגע.

במעבר אל אנרגיית הפוטון, היא ממש תחסום את אור השמש, תיווצר חשיכה אמיתית. למהות אנרגיית הפוטון יש יכולת לחסום את אור השמש, וכאשר מדובר על חשכה זה טוהר אמיתי של החשכה.

אולם חֵלֶק מהאנרגיה הטרמית של השמש תעבור, כך שהאנושות לא תצטרך לחוות את עידן הקרח. היא לא תעבור שינוי רֶטֶט, כדי לפצות על חוסר הַנַּיָּדוּת שרבים יחוו.

זה לא יהיה הגיוני לנסות ולצאת לתקן משהו, זה לא יהיה הגיוני לנסות לרדת לחנות הפינתית, ולבדוק אם היא פתוחה. אף אחד לא ימות ברעב, אף אחד לא ימות ברעב תוך שלושה ימים.

מלכתחילה חילוף החומרים בגוף ישתנה, כך שאנשים לא יזדקקו לאוכל. אנשים יכניסו לקיבתם רק את הקלים שבחומרים. בתחילה יהיה רק מה שהבורא הביא אור לתוכו, מזון בצורת עולם הצומח, וזה מה שהבורא תמיד סיפק לאדם.

מכל סיבה שהאדם לא השתמש במזון זה בחוכמה עד לנקודה זו, כעת אנשים לא רק ינצלו את הצמחים בחוכמה, אלא יהיה להם זמן להדהד עם זה. אולם מרבית האנשים יתחילו ליהנות ממקור המזון החדש הזה.

איך אנשים באקלים חם יכולים להתכונן לתקופה כזו, לא על ידי קְנִיָּה של 10 שמיכות או בניית חדר חסין קור? לא יהיה צורך בבניית מקלטים באדמה, ובהצטיידות בקופסאות שימורים. שום דבר מזה לא יהיה נחוץ הפעם, האירוע הזה למעשה בולע את מישור כדור הארץ.

אלה שנועדו לחוות את מלוא האירוע, הם ילמדו על העברת גוף רטט וברית התנועה. המהות תהיה מוגנת לחלוטין, וברור שאנרגיית הגוף תעביר את כולם, לכן חשוב לחבק את האחים והאחיות באהבה.

אף אחד לא יקפא למוות, בגלל שאנשים למדו על מדיטציה והעברת גוף רטט. כל הדברים האלה שהאדם לומד ברמה המאוד ארצית, הם למעשה הכנה לִזְמַן לא כל כך רחוק לעתיד.

באמצעות שלושת הימים האלה של החשכה מוחלטת וקור, רוב אוכלוסיית העולם תהיה משותקת. אנשים יאטו למצב כזה ששלושת ימי החשכה, הם לא ירגישו כמו הזמן הנוכחי.

בדרך הזו חלק מהפחד יעקר, אנשים בקושי יזכרו שהם עברו את החלק הזה של הממד. ברגע שזה יתחיל ,והאדם יגיע ליום הראשון מִבֵּין שלושת הימים, הוא ממש יכנס למצב של תרדמה בתוך עצמו.

אחרי השינוי יתחולל בצד השני של אותם ימים של החשכה, יתרחש דבר מעבר לציפיות הפרועות ביותר של האדם. כאשר החשכה תתפוגג, יהיו עוד יומיים או שלושה לפני שֶׁיַּחֲזֹר אור היום.

זה יופיע כמו בין הערביים, כאשר האדם יעשה את הצעד הראשון שלו, הוא יבין שהוא כבר לא צועד באדמה כמו פעם. הוא יגלה שהוא יכול לקפוץ לאוויר ולהישאר שם קצת, ולחזור בחזרה לְמַטָּה.

יהיו כיסים של אנרגיה חדשה, זו שעדיין מְעַט עָבָה, אז זה עשוי להיות קצת מבלבל לפעמים. האדם ירגיש שמשהו חדש עובר בגופו, והוא יגלה שהוא יכול למלא גופו באנרגיה החדשה הזו, המקרינה מבפנים מלמעלה למטה.

האדם יאהב את ההרגשה החדשה שתציף אותו לחלוטין, את העצמי החדש. זה ייקח שנתיים עד ארבע שנים לרוב, ללמוד איך להתמודד עם ההתחדשות הזו, בהדרכת מורים שיובילו את האדם במציאות החדשה הזו.

המדריכים יזכו לכבוד על מה שהם חולקים, ואנשים יעריכו את כל אלה שתרגלו בצד הזה, כדי ללמוד את אומנות הביטוי. האם ניתן כעת להתחיל להבין, למה זה כל כך חשוב להשלים את השיעורים לפני השינוי, כך לא יהיה צורך לחוות אותם לאחר מכן.

לשם הזהירות, יש לזכור שאנשים ייקחו את כל החוויות הלא גמורות למציאות החדשה. לכן לפני השינוי, יש להתכונן כמה שיותר כדי לא לבזבז זמן יקר, בזמן שאחרים נעים בקצב החדש.

אנשים יתהו מדוע הם לא רעבים, משום שזמן יחלוף ולא רק שלא יהיו להם תחושת כאבי רעב קלים, אלא שרוב אם לא כל השומן בגוף ייעלם.

כאשר סוף סוף האדם יהיה רעב, הוא יזהה שהוא צריך לאכול משהו שהבורא ברא, ואז הוא יסתכל על הצמחים שתמיד היו שם, אבל מעולם לא שמו לב אליהם קודם.

האדם יבחר אחד מהם ויכניס לפיו והוא יתמוסס לאט, והוא ירגיש את האנרגיה בוקעת לתוך מערכת גופו. יחד עם זאת, פתאום האדם יבין שהוא נושם אחרת, הנשימה שלו תיכנס דרך הכתר שבראשו, ותמלא את גופו בצורה שהוא לא ממש רגיל אליה.

באותם ימים ראשונים שלאחר השינוי, האדם ילמד כיצד לתפקד עם כל מה שהוא שונה. דברים חדשים רבים יעסיקו את תהליך החשיבה הנאור החדש.

תהליך החשיבה יהיה כל כך ברור, והזיכרון יהיה מעבר לכל מה שהאדם התכונן אליו. יהיה לאנושות בערך 2,000 שנים, להתענג על תהליך הממד החמישי.

למרות שזה ייראה כמו מצב די מטלטל, זו תחילתה של תקופת ההארה המוחלטת. מרבית מהאנשים הנחשפים למסר התכוננו במשך תקופות חיים רבות, רק כדי לזכור את מכלול ההתעלות.

מאומה לא התבזבז, אז אין לשאול "למה לא חיכיתי לזה, בִּמְקוֹם לעבור את כל הטראומה". יש ללמוד מתוך רצון גדול, כדי לא לקחת שום מטען ישן לעידן החדש והמרגש הזה.

זו רק ההתחלה, אין לשפוט את החוויה הכוללת על פי פרק הזמן הקצר הזה, ובוודאי לא להיבהל.

מסגרת הזמן האמיתית לאירוע אינה רלוונטית, השאלה היא לא מָתַי אלא המסע עצמו. הרבה מאוד תלוי באמא אדמה, ובמערכת הרטט שלה.

ככל שהרעידות של אמא אדמה מתגברות, זה בעצם מאט את מהירותה לעבר אזור האפס. בזמן הזה, ההמונים יכולים להתכונן בצורה שלמה לְהִתְעַלּוּת.

באופן אירוני, ככול שהאדם ינסה להתכונן מפני הפחד, הוא מהר יותר יתקדם לעברו. לכן האתגר הוא להבין איך ללמוד בלי פחד. המאסטר סנננדה בא לכדור הארץ כדי ללמוד בלי פחד, המסטר מְסידהארטה בודהה הגיע כדי ללמוד איזון ולא פחד, כל המאסטרים ניסו ללמוד בלי פחד.

עם זאת, תהליך המחשבה האנושי, והיעדר 12 גדילי הדנ"א אפשרו לכמה אנשים, להשתמש בפחד כדי לשלוט על ההמונים, ולהשיג יותר מנקודת מבט אישית. לא ניתן להכות באור, הוא יכול רק להתקבל כפנינה.

אם אדם רוצה להניע את אנרגית הפוטון כסדרה, עד אֲשֶׁר האוכלוסייה תהיה מוכנה עבור זה, אז האדם צריך להיות נאור יותר. אין להיכנס לפחד, אנרגיית הפוטון מגיעה ואף אחד לא יכול לעצור את זה, אבל ניתן להתכונן יותר לשינוי עם יותר יופי ואור, כך שיותר אנשים ישתתפו בתודעת הממד החמישי.

במהלך שלושת ימי החשכה, השדה המגנטי של כדור הארץ יֵרֵד לאפס, וכל הפעילות האלקטרומגנטית תופסק, זה מכונה "אזור הָרִיק", המסמן את השינוי מהממד השלישי לחמישי.

במעבר לממד החמישי הזמן הופך להיות דחוס יותר, זה למעשה מייצר דחיסות למערכת הפלנטרית עצמה. כך שהיבשת של אמא אדמה נדחסת לתוך שטח אחר, וזה יִצֹּר שינוי פיזי, כמו גם שינויי אנרגיה, אשר יאפשרו לאמא אדמה לטהר עצמה.

האם עצם הידיעה של מה עומד להתרחש מונעת פחד? קל לומר, אבל הזיכרון הוא גם סולרי. זה לא יהיה סוג של פחד שאנשים מתמודדים על בסיס יום יומי, למרות שֶׁרַבִּים יהיו מודעים לרוב החלקים, להמונים תהיה תגובה שתתבטא בתודעה המונית.

ניתן להתחיל לראות את החשיבות, שלא ליפול טרף למחשבות של האחרים. בהירות תהיה כשכר עידוד, ואלה המודעים לחלוטין יוכלו לעזור לאחרים להבין.

אין מקום לפאניקה, כל אדם עליו לזכור ולשנן כמה פעמים שנדרש, אין מקום לפאניקה.

האם השינוי יתרחש באותו האופן בכל רחבי כדור הארץ? התשובה המהדהדת היא כן, זה שינוי כולל של כדור הארץ. אין מקום אחד שהתהליך יֵחָסֵךְ ממנו, לָמָּה שמישהו ירצה לפספס את זה?

תקופת האי שֶׁקֶט, היא רק הקדמה לכל האנרגיה הַיָּפָה של הממד החמישי. מהות כדור הארץ תהיה בְּרֶטֶט האפשרי הגבוה ביותר, שהיה כבר מלפני אלפי שנים פשוטו כמשמעו.

איך ניתן לשרוד ללא חשמל וגז, בישול, מזון ומדיה? אנשים רבים הפכו להיות תלויים בנוחות של העולם, עד שהם לא יכולים להבין איך הם יוכלו לשרוד.

אולם יש לזה שני חלקים, ראשית כאשר מאבדים את הכוח החשמלי, אנרגיית הפוטונים תחליף אותה. יש לזכור שההסתמכות על דלקים מאובנים, היא אחד הדברים המחזיקים את האנושות כבני ערובה של הקרטלים בתקופה זו.

טוהר החיים ללא כל הקישוטים, הוא יהיה בקרוב צורת ההבנה הגבוהה יותר. שנית, האחווה הגלקטית תסייע לאנושות בהמרת האנרגיה, הם ינועו במהירות כדי לראות שהצרכים החשובים ביותר מטופלים. האדם לא יכול לדמיין את המהירות, בה הם יסייעו למהות הנותרת במישור הזה.

אמא אדמה היא כמו כל הישויות האחרות, היא ישות נושמת, וְחַיָּה בדיוק כמו גוף האדם. ישות הגוף הפיזי של האדם, היא נראית קטנה בהשוואה למכלול האדם, אבל הוא חי וקיים.

מֶשֶׁךְ הזמן של "אזור הָרִיק", הוא יהיה לא נוח לכל גוף שאינו מואר. יש שתי אנרגיות, שהאדם יכול לעבוד איתן בכניסה ל"אזור הָרִיק", צליל ואור.

מכיוון שגוף הממד השלישי של האדם, הוא במבנה מולקולרי המורכב מאור, הגופים הפיזיים והיסוד האנושי, הם בין התנודות הנמוכות יותר ביקומים השונים.

זה לא אומר שזה שלילי, זו רק האמת, אבל זה מה שהאדם בחר כשהחליט להיות, להפוך לחלק מופחת בדנ"א למטרות הסבר ולימוד. גוף האדם בממד שיש לו, הוא נמצא בקצה התחתון של הספקטרום.

יחד עם זאת, קיימים טווחים שונים בספקטרום הגבוה יותר, כגון ממלכת המלאכים וממלכת ההדרכה. ממלכת ההדרכה, הוא מקום בו מאסטר קיראל, מאסטר סננדה, ורבים אחרים ממסדר מלכיצדק, כל המאסטרים הגדולים שהתגלו בגוף האור קיימים בממלכת ההדרכה.

מעבר לממלכת המגינים קיימות ישויות אור שמחלחלות לכל מהות חיה בכל היקומים שמעל ישויות האור. יש את רצועת האור החיצונית, הוא המקום בו קיימות צורות מרוכזות יותר של ישויות אור. יחד עם התיעוד האקאשי ומעבר לכך, ניתן להגיע לתודעת המשיח ולמכלול אנרגיית הבורא.

האם עדיין ניתן לקנות מכונית או בית? האדם מוצא עצמו אומר שאין צורך לקנות משהו עכשיו, או להיכנס להסכם ארוך טווח, כי כאשר השינוי מתרחש לא יהיה לזה כיוון, אז האדם צריך לתפוס עצמו, הוא לא צריך לצאת בהצהרה פזיזה יותר.

תוכנית החיים של האדם קוראת לחוויות מסוימות, וכל אחת מהן נועדה להביא רמה חדשה של הבנה. בכל פעם שהאדם בוחר לקצר שיעור, זה פשוט נִדְחָה למציאות החדשה בשביל האדם לעבוד עליה.

לא משנה מה, אין להתכחש לאפשרויות החוויה. ניתן לדמיין שהאדם מתעורר באנרגיה שבה הכול עבר לחלל. האדם חלם עליו בעבר, וכאשר הוא מסתכל סביב הוא רואה את פוטנציאל החיים, זה יפה ועוצר נשימה.

האדם יתחיל להבין את הגוף החדש שלו, ואת היכולות בתוך המציאות החדשה הזו. אולם עקב מצב למידה לא שלם, העצמי הגבוה שלו מתכנן תוכנית, לפיה הוא חייב לחזור על חוויה בזמן, עד שכל אדם ירצה את האנרגיה החדשה, לכן לא ניתן להזיזה עד שהכול נשלט.

אין להשאיר אפשרויות לא שְׁלֵמוֹת, יש לשלוט בכל מה שהעצמי העליון מניח לפני האדם בתשוקה. זה מה שמביא את האדם לאלף החדש הזה. הממד החמישי, הוא המהות של מחשבה טהורה, וכל דבר וכל מה שקיים בממד שלישי כנראה מקורו בחמישי.

זה למעשה הגשר בין מרחב הלמידה שבני האדם תופסים, לבין כל שאר המציאויות. זהו מרחב שכל האנשים המתפתחים חייבים לגשת, הם יכולים לתקשר ולשתף את הלמידה , תוך שהם מעניקים את המותרות של למידה עצמית, שכן השינוי תופס תאוצה ומאפשר לאנשים, מקום חדש ומרגיש להתפתח בו.

הממד החמישי הופך לבית הספר החדש ביותר, עם דמיון קטן או בכלל לא, למה שהאנושות עוזבת. כאשר האדם נכנס לממד החמישי, קריסת הממד השלישי יוצרת ואקום. דבר זה יוצר כוח משיכה, שמושך אוטומטית אנרגיית ממד חמישי לעבר השינוי הנוכחי, בו האדם יגלה את ממד האהבה.

המסע האנושי לתוך הממד החמישי יהיה קצר יחסית, הלימוד יתקיים בקצב מהיר, וכל מה שיישאר יהיה לחזור לְאֵיךְ שהיה פעם בתקופת למוריה.

ברגע שהאדם הגיע לרמת הממד החמישי, אין לו יותר אחיזה בפחד שחלחל, לכן הממד השלישי מתקדם לממד החמישי, והופך להיות נתון שהאדם יזכור את קיומו במישור למוריה.

זמן קצר לאחר ההתעוררות לממד החמישי, האנרגיה הגלקטית שאולי האדם נושא תונח הצידה, כאשר אנרגיית האהבה שבחיפוש תהפוך נחלת הכלל. הממד החמישי מציע שפע של חוויות חדשות, ואנשים ירצו לבלות זמן בפורטלים שלו.

פורטלים הם דפוסי אנרגיה מעגליים, וכאשר אנשים יעברו דרכם הם יטהרו ויעבירו אותם אל דפוסי החשיבה החדשים של הממד החמישי. הפורטלים יאפשרו לאנשים להבין יותר על התגלמותם, שכן הם הכניסות לשינוי עצמו בפורטלים.

עובדי הפורטל יסייעו לנכנסים לממד החדש, ברגע שעוברים בפורטל מתחיל הניקוי. זה המקום שבו מוּסָרוֹת כל האנרגיות המיותרות, שאולי נשא האדם.

בהנחה שיש לאדם סַרְטָן או שחפת, או כל סוג של מחלה, על פי רוב היא תוסר, כדי לאפשר התחלה חדשה. שכן כל מחלות הממד השלישי נוצרו ללמידה עצמית בתוך הממד השלישי.

האדם יגלה שהוא לא רוצה ליצור מחלות, הוא יתפתח מעל 99 מהמבנה המולקולרי שלו. התגלמות הפיזית תגיע ליישור שׁוֹנֶה בהרבה.

קצב חילוף החומרים של האדם ישנה את ליבו מחדש, וכוח המוח יתרחב. התגלמות האדם תשתנה לכליות גדולות יותר, ולחץ דם טוב יותר וכן הלאה.

אם הנחשף למסר בסביבות 50 בזמן השינוי, ניתן בבטחה יהיה להוסיף עד 150 שנה. תוחלת החיים הממוצעת יכולה להגיע בקלות למאות גבוהות, ואפילו את זה ניתן להאריך אם האדם ירצה, הוא בוחר.

הפורטלים למעשה יהיו פתוחים לגמרי, לפני שלושת ימי החשכה, אולם הם לא יהיו גלויים כלל עד אז. האחווה הגלקטית כבר תודיע על נוכחותה, עובדי הפורטל הפנימיים יהיו אלה שכבר התפתחו לממד החמישי, והם יעזרו לאחרים להתפתח בצורה אוהבת עדינה יותר, הם יעזרו גם להפיג כל פחד שנשאר.

עובדי הפורטל החיצוניים, הם יחוו את השינוי מהיסוד הגבוה ביותר, אך קשה להסביר במונחים של ממד שלישי. אולם אם האדם בחר להיות עובד פורטל חיצוני, עליו לדעת שהוא התחייב לִפְנֵי הַגִּיעוֹ וַעֲלִיָּתוֹ לפלנטת כדור הארץ.

ההתחייבות כנראה חסכה לאדם 10 ל-20 תקופות חיים בממד החמישי. האדם יתוגמל באורו של מאסטר סננדה, וכל המאסטרים הגדולים, שהם יהיו שם לסייע.

כולם יהיו ישויות אור, ובפעם הראשונה ירגישו את האהבה מהממד החמישי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)