הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך להכיר ברמה הרצויה, כדי להגיע לתודעת כדור הארץ החדש. במטרה לדעת זאת, יש לבדוק ולגלות האם האדם מוכן להשלמת התהליך. אַרְבַּעַת נקודות הבדיקה, מאפשרות לכל אדם לבצע בדיקה פנימית בעצמי, לזהות, לשנות ולאפשר העלאת רמת הבריאות והחיוניות הנדרשת לו, כחלק מהתרומה לתודעה האנושית.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

פְּעַל לְהַשָּׂגַת בְּרִיאוּת וְחִיּוּנִיּוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים מסרו, דברים רבים מתרחשים במערכת השמש, קרניים קוסמיות מקרינות לעברכם, כדי להאיר את השמיים, תדר חזק מוֹחֶה את החשכה. קיימת משימה ספציפית, לעזור לאנושות בכדור הארץ, והיא להשלים את התפתחותו לתוך כדור הארץ החדש.

כל אדם עליו להשתמש בליבו הפנימי למסר, כל שכן עליו להשתמש בשיקול דעתו, ובבחירתו החופשית לא רק בקבלת מסר מֵאֵין זה, אלא גם עם היבטים אחרים של תקשורת.

לכן אלה באים אל האנושות, והם נותנים לו את קודי האור, שיעזרו לו להסתגל לרטט של כוכב הלכת החדש. אלה יודעים מתי הם צריכים להקרין חזק יותר, או להקרין חלש, כך ניתנים קודי האור למה שגוף האדם זקוק.

בתוך כל אדם נמצאים מַקְלְטִים, שיכולים לקבל את המידע החדש באופן פנימי, כך האדם מעבד את האור אשר נשלח אליו. כל אדם עליו להבין שהאור החדש שהוא מקבל לא כואב, לא מסנוור, הוא חודר לתאי הגוף.

האור בתוך גופך, הוא חייב להגיע לרמה הרצויה לכדור הארץ החדש. חלק מהאנשים מוכנים עכשיו, אחרים עובדים עליהם. אולם, אל תרגיש עַצְמְךָ בחוץ, גם אם אין אתה מרגיש את נוכחותם. אלה מגיעים לכל הזקוקים לזה, למי שזקוק לְעֶזְרָה יותר מכל.

אם אין אתה מרגיש את נוכחותם, אז אתה בדרך הנכונה, לכן עליך לבדוק ולגלות, האם אתה מוכן להשלמת כדור הארץ החדש?

בדיקה מספר אחת, עליך לשנות את התזונה שלך, המזונות המעובדים מתפוגגים. כדור הארץ לא יכול להתמודד עם הרעילות של המזונות כיום, אֱכֹל חלבונים בריאים ומלאים בחומרים שנתן הבורא, קְרָא את התוויות, והבן את המוצרים שאתה צורך וְאֹכֶל.

המזון הנצרך הוא בעל חשיבות עליונה, אין מקום לוויתור, כאשר צריכה של החלקיקים בלתי ניתנים לעיכול מתרחשת. ברוב המזונות המעובדים, תוצרי הלוואי עשויים ליצור סרטן. כמו כן, תוצרי הלוואי בלתי ניתנים לעיכול, הם נשארים בתוך המערכת שלך וגורמים לנזק.

אין מקום למשחקים, המסר צריך להיות ספציפי, הבטן שלך לא מיועדת לכימיקלים המיוצרים. הדוגמה שניתנה, אריזות שנרשם עליהן שנבדקו במעבדה, הן לא מכילות את המרכיבים הראויים, כך נארזים ונשטפים בדרך כלל בנוזל שאינו מתאים לבטן שלך.

תוכניתם של הפליאדים היא להודיע להמונים על זיהומי המזון, במרבית המקרים לסרטן, יש צורך בתזונה לכדור הארץ החדש.

בדיקה מספר שתיים, עליך לשמור על משקל גופך, ולשלוט בהשמנת היתר. בריאותך חשובה במעבר לכדור הארץ החדש, שמירה על משקל תקין היא המטרה.

דאג לבריאות גופך, התייחס אליו היטב כדי שישא אותך, גופך הוא הכלי שלך שֶׁבָּחַרְתָּ בְּהִתְגַּלְּמוּתְךָ, הוא חייב לשאת אותך דרכו. צריכת הקלוריות, היא לא השיטה הנכונה לשליטה בגוף במהלך עלייה במשקל.

גודל המנות, הוא אכן משחק תפקיד במשקל גופך, אבל המזון הנכון עם המרכיבים התזונתיים הנכונים, הוא מה שתורם לגוף בריא. אין עליך לחשוש, באם תשנה את הרגליך עכשיו.

בחר לשנות את הנתיב בו אתה נמצא, פַּנֵּק את הגוף במזונות בריאים. זה לא מועדון אקסקלוסיבי, כולם יגיעו לכדור הארץ החדש, מי שרוצה לעבוד על זה, ומי שיעשה את הבחירות הדרושות כדי להגיע לכדור הארץ החדש.

בדיקה מספר שלוש, הימצא עם ראש פתוח, אתה צריך להרחיב את גבולות מגבלותיך, אתה חייב לדעת שיש הרבה יותר בכדור הארץ הזה. אתה חייב לפתוח את הראש לכל האפשרויות.

אתה חייב להיות פתוח להזדמנויות המגיעות אליך, מתוך ראש פתוח ואלה ירגשו אותך. אל תגביל עַצְמְךָ לבחירות קטנות, חֲשֹׁב בגדול, הַאֲמֵן שיש יותר בחוויה האנושית ממה שאתה יכול לדעת.

התרגש לקראת הלא נודע, קח את הסיכויים בהטלת הקובייה, אתה חייב להאמין שהכול אפשרי.

בדיקה מספר ארבע, הפוך להיות החבר הטוב ביותר שלך. אל תסתכל על האחרים, כדי למלא את החללים שלך או למצוא מה אתה אוהב בעצמך.

לְמַד ליהנות מהחברה של עצמך, שיר לעצמך, רְקֹד עם עצמך, דַּבֵּר יפה לעצמך, תן לעצמך חיבוק. אין מישהו שיאהב אותך יותר, ממה שאתה צריך לאהוב את עצמך. עשה עבודה פנימית, כדי להגיע למקום בו אתה מרגיש בנוח סביב עצמך.

האם אתה נהנה לחפש ייעוץ, אִם תזדקק לזה מצא זאת בַּשַּׁלְוָה הפנימית שלך. בְּדֹק מה אתה צריך להבין על עצמך, כדי להפוך אותך לשלם, להגיע לנקודה בה אתה נהנה. אין מישהו שאתה תהיה שמח להיות אתו, יותר מאשר עם עצמך.

יש עוד דברים נוספים להוסיף, אולם הם יבואו בזמן אחר. כדור הארץ החדש יקבל את פניך, כשתהיה מוכן. הַקְדֵּשׁ זמן לרשימה שניתנה, התחל בהכנות לאהבה, כאשר כולם מתכוננים למסע החדש.

זאת המשאלה הגדולה ביותר, לעזור לאנושות.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)