הַאִם אהבת ההורים, היא "אהבה ללא תנאי"? הַאִם אהבה לַיֶּלֶד, היא "אהבה ללא תנאי"? הַאִם אהבה לבן זוג, היא "אהבה ללא תנאי"? הַאִם אהבה לְחַיּוֹת, היא "אהבה ללא תנאי"? הַאִם אהבה לפלנטת כדור הארץ, היא "אהבה ללא תנאי"? הַאִם אהבה לבורא, היא "אהבה ללא תנאי"? מהי נביעת אהבה? מה ניתן לממש, כדי להפוך אהבה ל"אהבה ללא תנאי"? איך ניתן לדעת שמתקיימת "אהבה ללא תנאי"? הַאִם הממלכות הגבוהות מגשימות בקשות של האדם? מָהֵם התנאים להתגשמות רצון האדם? את מִי האדם צריך קודם לאהוב, כדי להגשים את רצונותיו?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מלורד סננדה

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא

ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

אַהֲבָה לְלֹא תְּנַאי

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

לורד סָנַנְדָּה מסר וביקש להביא מסרים של אהבה ותקווה, במקרים רבים אנשים התבקשו לנבוע "אהבה ללא תנאי". אולם יש להתחיל להבין מהי האהבה הזו המדוברת, האם זה לא דבר קשה, או לא בלתי אפשרי להרגיש זאת.

האנושות הגיעה מאיחוד של גבר ואישה, גם אם יש כאלה שאין להם אהבה להוריהם כרגע, מכל סיבה שהיא, ואין פֹּה שיפוט.

בשלב מסוים בבריאת האדם, הוא קיבל את האהבה של שתי האנשים האלה, אם כי ייתכן שהם לא היו מסוגלים להראות את האהבה הזו, אבל בוודאי הוא היה אהוב, והוא עדיין.

כדוגמה, סוג כזה לאהבה לילד כמובן, לא כולם מתנהגים כפי שהיו צריכים להיות הורים, אולם ההתייחסות היא למצב נורמלי. זוג מאוחד בקשרי אהבה, ומתוך האהבה הזו אדם אחר נולד, ישות זו מִבְּחִינָה גנטית, היא תוצר של האיחוד הגנטי של האם והאב.

כעת, איזו נשמה תתגלם בהוויה הזו? הנשמה הזו יכולה להיות נשמה שכבר ידועה לנשמת האם, או לנשמת האב, או פשוט נְשָׁמָה לא ידועה לחלוטין.

מה הטעם באבולוציה של שלוש הנשמות האלה? הבן או הבת האלה יכולים להגיע לאהבה מפוארת, לקבל אהבה, להביא שמחה, אבל זה גם יכול להביא שיעורים ללמידת סבל.

למה הכול כל כך שונה, משום שהזוג דרך הישות שנולדה, הם ילמדו שיעורים מהנשמה החדשה הזו, ובמקביל הם יממשו את תפקידיהם כאמא ואבא.

כל מי שמביא לעולם ישות, במרומז צריך למלא את תפקידו, כי אחרת זה גם מוסיף לכל הקארמה, שהנשמה הזאת כבר מביאה. זו עובדה שאין מנוס, אם האם והאב בוראים ילדים, הם מקבלים אוטומטית תפקידים, ואם הם לא מתקיימים, הם גורמים לשיעורי קארמה שיילמדו בעתיד.

אז ניתן לומר שזו סוג של אהבה, האם זו אהבה אמיתית? רבים יגידו שכן ושזו אהבה אמיתית. אולם אין הדבר הוא כך. משום שאהבה זו לובשת צורות שונות. זו יכולה להיות אהבה רשלנית, היא יכולה להיות אהבה מוגזמת.

כמו גם, היא יכולה להיות אהבה חונקת, זו יכולה להיות אהבה סוחטת, היא יכולה להיות אהבה חסרה, דחוקה, נטולת ביטוי. באמצעות עובדה פשוטה זו, אב וְאֵם שיש להם ילד לא מתייג אותם "באהבה ללא תנאי", אלא זה סוג של אהבה.

זה יהיה בלתי מותנה לחלוטין, אם הישות הזו שנוצרה, היא תימצא בתוך כל ההוראות הנכונות של "אהבה ללא תנאי". אולם בשביל זה, יהיה צורך שֶׁהָאָב וְהָאֵם יחיו את האהבה הבלתי מותנת הזו.

אז זו לא הדוגמה כמו שֶׁרַבִּים חושבים, כי אנשים לא פועלים ללא תנאי עם ילדיהם. אנשים יענו כן, אבל הם לא פועלים כך.

ההורה חושב שאהבת הילד מגינה עליו לעיתים קרובות, עד כדי כך שהוא לא יסבול. להיפך ההורה יוצר נשמה לא מאוזנת, כי הוא לא מוכן לכל מה שהעולם מבקש ממנו. אז אין לתת את הדוגמה של ילדים "כאהבה ללא תנאי", משום שזה לא כך.

בוא נדבר על אהבה אחרת, נדבר על אהבה בין שני אנשים, אז זו דוגמה רעה "לאהבה ללא תנאי". משום שהבן זוג דורש, הוא סוחט, הוא תוקף, וניתן לשבת ולמלא שעות על פעולות רבות, שבני הזוג מבצעים בתוך מערכת היחסים. ניתן למתוח את זה גם לאהבה בין חברים, בין מַכָּרִים.

אהבה באה בדרכים רבות, ואפשר לדבר על אהבת החיות, שגם זו אינה "אהבה ללא תנאי". ניתן להרחיק לכת ולומר, עם זאת יש התקרבות, משום שרבים מאלה שאוהבים את החיות שלהם, הם אוהבים מאוד, אולם זו עדיין לא "אהבה ללא תנאי".

כדי שאדם יוכל יהיה להגיד את זה, הוא יצטרך ליצור את עצמו מחדש, הוא יצטרך לחיות אחרת לגמרי, בדרכים שונות, עם חומרים שונים.

רבים חושבים שהם מושלמים מידי באהבת הפלנטה, אבל אם הם יחפשו, הם ימצאו משהו שישבור את האמת הזו. העולם סביבם מכריח אותם, אין מצב שהם יכולים לאהוב את גאיה ב-100 אחוז ללא תנאים, כי עולמם נוצר כדי להרוס את כדור הארץ, ולכן כדי שזה יהיה אפשרי, יש צורך שהעולם ישתנה.

בחזרה לתחילת המסר על אהבה נובעת, כאשר נאמר אהבה נובעת לאחים, אהבה נובעת לכדור הארץ, ויהיו שיאמרו "אני מגיב לזה בקלות. הו, אני אפילו עוֹשֶׂה את זה כל יום".

אבל איך האהבה הזו נובעת מהאדם? האם פשוט לומר "אני שולח אהבה לכל האחים שלי בָּאֱנוֹשׁוּת על הפלנטה", זה קל ועובד. התשובה שלא נִתָּן לשלול את זה.

אולם אז השאלה היא, "האם אתה מודע לכך שבתוך האהבה הזו שאתה שולח לכל האחים בָּאֱנוֹשׁוּת, אתה שולח אהבה לָרוֹצְחִים, אתה שולח אהבה לאלה הפועלים נגד החברה שלך, אתה שולח אהבה לאלה הַמַּכְרִיזִים על מלחמה, אתה שולח אהבה למי שהורג, אלה שאונסים, לכל מי שמפר את האיזון בעולם".

האם זה נכלל באהבה הזו? התשובה המובטחת היא לא, אלה שולחים אהבה לכל אחיהם בָּאֱנוֹשׁוּת. במרומז במוחם נמצאים רק אלה שהם אוהבים, אלה ההולכים זקוף, אלה שפועלים נכון, האחרים כמובן שלא.

אם כך, רבים יוכלו לומר, "אז מה שאני עושה הוא חסר ערך כמובן", ברור שיש לזה ערך. אולם מה שבאמת צריך לקרות בכל אדם על הפלנטה, הוא שאהבה אמיתית תשרוד בשביל אהבת אמת, שתיוולד מחדש.

יום אחד אלה יחיו את האהבה הזו, כל נשמה שהתקיימה חיה את האהבה הזו, גם אם זה היה לשנייה, ומה שקרה עם הזמן זה נשכח. אז המטרה הגדולה, היא לגרום לאהבה הזו לגדול ולא משנה למי.

זה לא יכול להיות רק ביטוי ריק, או סוג של סטיקר, שפשוט אומר "אני שולח אהבה לכל האחים שלי בָּאֱנוֹשׁוּת". נכון, זה משפט יפה ועוצמתי, אבל מה שיצא מהלב יצר את הביטוי הזה. יצא רק מהפה ויצא מהמוח, האם הוא יצא מהלב?

ניתן לומר שהביטוי הזה יוצא מהפה והמוח, זה עובד ויש הפצה של אהבה יעילה. אולם זו אהבה חַלָּשָׁה שייקח זמן רב, כדי להוסיף אותה לכל שאר האהבות הנובעות באותו האופן, כדי לגרום לתוצאה יעילה.

לכן כל אדם שרוצה לעשות את חלקו עבור כדור הארץ, רוצה לעשות את חלקו עבור אֶחָיו בָּאֱנוֹשׁוּת ביעילות, זה הזמן בו הוא חושב על הרגע הזה.

כאשר האדם מתכוון לומר את המשפט, "אני שולח אהבה לאחיי בָּאֱנוֹשׁוּת", עליו לחשוב מיד על כל אלה, שלעולם הוא לא ינבע אהבה עבורם. עליו לראות אם ליבו ממשיך לזרוח, ולחזור על המשפט "אני שולח אהבה גם לכל האחים האלה".

אז כן, בדרך זו האדם יעשה את השינוי על הפלנטה. שליחת אהבה מהירה לא יכולה להיות שטחית. שליחת אהבה לא יכולה להיות רק לנחמדים, או רק לאלה שאלוהים מברך, כפי שהדתות אומרות בדרך כלל.

הבורא, אבא אמא יברך את כולם, אפילו אלה הסוטים לגמרי מדרך האור, אין הבדל לַבּוֹרֵא אבא אמא. זה שיעור נוסף המועבר, בזמן שמפיצים אהבה לאחים בָּאֱנוֹשׁוּת, ויש לתת לכל אלה שלעולם אין הסכמה לנבוע אהבה להתגלגל, והרשימה ארוכה.

אם בסוף הרשימה הזו, האדם יוכל להמשיך להגיד את זה, וימשיך לנבוע אהבה לכל אלה, אז ניתן לומר לו, שהוא מתחיל לחיות את "האהבה ללא תנאי".

זה שלא שופט, זה שלא מבקר, זה שלא קורא תִּגָּר ומתמקח, זה המשחרר, זה שפשוט נמצא בלי לדרוש שום דבר בתמורה.

ניתן להוסיף, אנשים רבים מסתכלים מעלה ואומרים, שהם אוהבים את הבורא אבא אמא, ומוסיפים "תאהב אותי, אהוב את כל ישויות האור". אבל למעשה הם מתמקחים, הם מבטיחים הבטחות, אם תיתן לי את זה, אני אתן לך את זה.

האם זו "אהבה ללא תנאי"? האם התמקחות מתקבלת? אז הוא ממשיך לנתח, גם את צורת האהבה שיש לו לממלכות הגבוהות.

האדם לא צריך לתת לממלכות הגבוהות כלום, אם הוא אוהב אותם זה מספיק, ולא בכדי שיעשו משהו בִּשְׁבִילוֹ. הם לא אלה שכותבים את הנתיב של האדם, זה הוא בעצמו והם רק מנחים.

אלה הרוצים ללכת בדרך הנכונה, הממלכות הגבוהות מאפשרות להם לקבל החלטות נכונות, כדי שיהיה ניתן לממש את הדרך הזו, אבל הם לא אלה שמגדירים שום דבר.

הממלכות הגבוהות, הם לא אלה המראים את הדרך קדימה. האדם קוצר את מה שהוא שותל, לכן אין עליו להתמקח איתם, יהיה לו את מה שהוא נובע.

אם האדם ינבע, הוא יקבל חזרה בין אם טוב או רע, ואין עליו להטיל את הנטל עליהם, כי זה לא נכון. זה לא שהם מגדירים את דרכו של האדם, הוא עושה זאת בעצמו.

אז איזה סוג של אהבה יש לאדם לממלכות הגבוהות? האם זאת אהבה "אוי, אני הולך לאהוב אותם, כי אז זה עוזר לי". הם לא מתמקחים, הם עוזרים לאלה שבאמת רוצים ללכת בדרך הנכונה.

הממלכות הגבוהות עוזרות לא בגלל שאדם מבקש, לא בגלל שהוא התמקח. כאשר אדם מגיש להם בקשות, זה מהדהד ביקום.

אִם זו בקשה אפקטיבית לאבולוציה של האדם, הוא יתפתח, ולא כי הם נענו לבקשתו, אלא כי הוא יצר את התנאים המאפשרים לזה לקרות.

האדם הוא זה המגשים את רצונותיו, ולא הממלכות הגבוהות. זה יהיה מאוד לא הוגן שהם יענו לבקשתו של אחד, והם לא יענו לבקשתו של אחר.

האדם מבקש הרבה מהממלכות הגבוהות ובכללן הבורא, אבל זה תלוי במה שהוא ביקש, ואיך התבקשה הגשמת המשאלה. הממלכות הגבוהות והבורא לא מגשימים את הרצון, האדם הוא זה שיוצר את התנאים להגשמתו.

יש להבין זאת, הממלכות הגבוהות לא מתמקחות על שום דבר, והם גם לא מחפשות אף אחד בשום מקום ביקום, הם מסתכלות על כולם ומתייחסות לכל אחד אותו הדבר, אין לשכוח מזה. למעשה זו "אהבה ללא תנאי", כל אדם עליו להפנות את ליבו לסוג כזה של אהבה.

האהבה הראשונה שהאדם צריך לטפח ולפתח, ותמיד לשמור על בריאותה, היא האהבה לעצמי, אהבה לעצמו. זה הדבר הראשון שצריך להיות מעל הכול ומעל כולם.

כן, מעל הכול ומעל כולם, כי מי שאוהב את עצמו בכבוד, שלא נותן לעצמו להיסחף לכל דבר שעשוי להזיק לו, הוא יבנה גם מסלול מואר. אז הרצונות האלה הופכים קלים יותר להגשמה, כי הוא אוהב עצמו, הוא מכבד עצמו, והוא עוזר לעצמו.

לכן, הדבר הראשון שהאדם צריך לאהוב, לא זה לא את הבורא אבא אמא, זה לא את הממלכות הגבוהות, זה לא אף אחד, זה את עצמו. אין דרישה של אף אחד מהממלכות הגבוהות, או הַבּוֹרֵא לאהוב אותם קודם, כי אחרת זו לא תהיה "אהבה ללא תנאי", זו תהיה דרישה והם לא עושים את זה.

אהוב את עצמך קודם, ואז את כל השאר, זה הלימוד הגדול, ולמרבה הצער מְעַטִּים פועלים כך.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)