הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך להרחיב את התודעה, ליצור הכרה להבנה רחבה יותר של אחדות. קיימת חשיבות רבה לדעת שהבחירה המתאפשרת, אינה מוכתבת על ידי אחרים, ושהאנרגיה שבשימוש היא חיובית, ולא אנרגיה שְׁלִילִית הַמּוּנַעַת מִפַּחַד או חשש.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהארקטורים

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הֱיֵה מוּדָע לִבְחִירוֹתֶיךָ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

קיים רצון לספק הדרכה לטרנספורמציה של החברה האנושית, לכניסה לָעוֹלָם החדש ברטט תודעת הממד החמישי. המחשבות והתובנות יסייעו למי שזקוק בציר הזמן הנוכחי, למטרת הרחבת התודעה ולהכרה בפוטנציאל האמיתי הטמון בכל אדם.

כל אדם הנחשף למסר זה, הוא צריך להשתמש בכושר הבחנתו, לצורות המחשבה המובעות. יש לזכור, כל אדם נמצא באמצע טרנספורמציה, לתוך הרטט הגבוה יותר של תודעת הממד החמישי.

האנרגיות הרוחניות והמישורים הרוחניים של הקיום, הם נמצאים תמיד במציאויות השונות. אל מציאויות אלה ניתן לגשת על ידי רבים מהאנשים המודעים למציאויות האחרות, המתקיימות במקביל למציאות הנוכחית, שכל אדם חוֹוֶה כעת בהווה.

כאשר אתה מתחיל לחוות ולהיכנס לציר זמן רטט גבוה יותר של קיום, עליך להרחיב את תודעתך לקראת מידה רבה יותר של הכרה, לקראת הבנה גדולה יותר של אחדות.

כאשר הבנה זו תימצא בך, אתה תתחיל לקבל את ההתגלות הגדולה ביותר, וההתרחבות הגדולה ביותר האפשרית לתוך רטט הממד החמישי.

הדבר החשוב שעליך לעשות בזמן הקרוב, הוא לבחור ולהיות מודע לבחירתך. זו הסיבה שיש הרבה אנשים על הפלנטה, שבחירתם מוכתבת על ידי אנשים אחרים.

אולם אתה צריך להיות מודע לבחירותיך, ובחירתך בשני היבטים תקבע את סוג הכוח שֶׁיִּתְפַּשֵּׁט ביקום, ואת סוג התודעה שֶׁתִּתְרַחֵב בכדור הארץ.

ההיבט הראשון, הוא שכל אדם העובד על תודעתו, הוא יכול לשנות עצמו על ידי תהליך מדיטציה, ובאמצעות תהליך צום מחשבתי. דבר זה יאפשר לכל אדם הרוצה לטהר עצמו, להיות מוכן לאנרגיות המתקרבות הפוגעות בכדור הארץ, המגיעות לסייע לקראת רטט גבוה יותר.

תהליך העבודה על תודעתך, ידרוש ממך להבין שאפשר לתכנת את תודעתך. כמו כן, ניתן לנקות את תודעתך לתוך צירי זמן חיובים מתאימים, על ידי דיאטה נפשית של חִיּוּבִיּוּת.

בנוסף, בעקבות משטר שמירה על האנרגיות הרוחניות שלך ברטט חיובי, דבר זה ייתן לך יכולת גדולה יותר, להישאר בשלווה ואנרגיה אוהבת.

ההיבט השני, מה שחשוב מאוד בַּזְּמַן הזה, הוא להישאר בְּאֵנֶרְגִּיָּה שְׁלֵוָה ואוהבת, ולא משנה מה העולם החיצון עשוי להראות לך. העולם החיצון משקף לעיתים רבות את הַפְּנִים, ולכן זו הסיבה שכל אחד צריך לשמור על עצמו קרוב זה לזה.

קרבה זו באה לקראת השגת הבנה, ולקראת הבנה גבוהה יותר של אחדות. כך זה יאפשר לך להתרחב לתוך הרטט הגבוה יותר של אהבה וחמלה.

בנוסף עליך לזכור, שהכוח השלילי תמיד מנסה להפיץ פחד ורגשות נמוכים אחרים. רגשות שלילים אלה, הם אינם מאפשרים להפריד עצמך מהאשליה, ולהיכנס פנימה למציאת מהותך האמיתית, לכן זו היא בחירתך.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

"קל יותר להבין את המאמר בזמן קריאה, אם כי בזמן הקריאה לא מתקבלת אנרגיה באמצעות תנודות קול, כפי שמתקבלת על ידי האזנה למסר.

אולם בזמן קריאה, החלק המודע והלא מודע במוח הקורא, הוא סופח בצורה פעילה יותר את המילים ואת הבנת המילים המוטמעות.

לכן לעיתים יש מידע רב הניתן בהאזנה, מכפי שניתן לקלוט להבין ולאפשר לו להשתלב במוח.

כולי תקווה שדבר זה יסייע לרבים, ויקל על האפשרות לקליטה, וגם להבנת המידע."

מסר אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)