מהי החלוקה בָּאֱנוֹשׁוּת בין דם חיובי לדם שלילי? איך נוצרה שושלת הדם השלילית של RH? מיהו ומתי הגיע הגזע האגדי לכדור הארץ? מה היה תפקיד האנונאקי שהגיעו מכוכב הלכת ניבירו? למי סגדו העמים האקדים, האשורים והבבלים? אלו שינויים גנטיים התבצעו בְּאֶרֶץ שוּמֵר שבמסופוטמיה? מה הייתה מטרת השינויים הגנטיים שהתקיימו? אלו שינויים גנטיים נוצרו באותם אנשים היברידיים? מה היה תפקיד האנשים ההיברידיים באדמות שׁוֹמֵר ובבל? מה היה גובהם ומראם של האנונאקים שנמצאו באדמות שׁוֹמֵר ובבל? מה ארע תקופה ארוכה לאנשים רבים בעלי דם שלילי RH? מה אנשים בעלי דם שלילי צריכים למצוא בעצמם? מה ההבנה הידועה למאסטרים, שכל אדם יכול להיחשף לה כיום?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

שׁוֹשֶׁלֶת הַדָּם הַשְּׁלִילִי

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית מסרה, שהיא נמצאת במועצת שבתאי, כדי לחלוק את התובנות שלהן. אנשים רבים מבקשים להבין מהיכן מגיעה קבוצת הדם השלילי RH, שהוא סוג דם נדיר בקרב המין האנושי.

כל הנחשף למסר זה עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את צורות המחשבה, המספקות לו חוויה גדולה ועמוקה יותר של המציאות. המציאות בה האנושות מוצאת עצמה, מתקיים שינוי תודעה על הכדור הפלנטרי.

לרוב האוכלוסייה האנושית יש סוג דם חיובי RH, אולם יש הבדל מהותי בין אנשים עם דם שלילי RH, לבין אנשים עם סוג דם חיובי RH.

ההבנה כיצד נוצר סוג דם זה, היא תוביל להבנה רחבה יותר של סוג הדם. למין האנושי יש ארבעה סוגים ראשיים A, B ,AB ו-O, וסיווגים אלה נגזרים מהאנטיגנים בתאי הדם של בני האדם.

האנטיגנים הם חלבונים הנמצאים בתאים, והם מיועדים להיאבק בחיידקים ובווירוסים. תאי חלבון אלה, הם נמצאים ברוב האוכלוסייה האנושית, והם האחוז החיובי של אוכלוסיית כדור הארץ.

כמו כן, יש אחוז קטן מהאנשים שאין להם סוג דם זה, והם נכנסים לקטגוריה הנדירה שהאנושות מכנה סוג דם שלילי RH. איך נוצרה שושלת הדם השלילית של RH? מדוע בסביבות 2,130 לפני הספירה בזמן מרחב, גזע אדיר של מינים אגדיים הגיע לכדור הארץ מכוכב הלכת ניבירו?

מדוע גזע זה הביא צורה כלשהי של ידע? הוא עשה זאת, כדי לעזור בשיפור היציבות והחברה של שבטי האדם, אשר היו קיימים באותו זמן מרחב.

אלה היו האנונאקים אשר הגיעו מכוכב ניבירו, אלה היו כמה אנונאקים באוריינטציה חיובית שעזבו את ניבירו, בשל השליטה בכוכב הלכת שלהם, על ידי האנונאקים השלילים באותו זמן מרחב.

האנונאקים האלה, הם הגיעו לראשונה לארצות שהוכרזו על ידי בני העמים האקדים, האשורים והבבלים. וכך בני העמים האלה בכדור הארץ, הם התחילו לסגוד להם.

האנונאקים בנו ערים רבות בְּאֶרֶץ שוּמֵר, שנמצא בדרום מסופוטמיה אשר בדרום עירק. ישויות האנונאקי האלה, הם ביצעו כמה שינויים גנטיים דרסטיים ברכב הפיזי של אלו, שאיתם הם באו במגע.

האנונאקים האלה, הם הפעילו את בלוטות האצטרובל של המין האנושי, זאת מתוך רצונם להפוך את בני האדם להיות בדיוק כמוהם. מכאן הם ביצעו שינויים מתקדמים יותר, בדם של חלק מבני האדם באותו זמן מרחב.

שינויים אלה שנוצרו, הם אפשרו לאנונאקים החדשים כבני אדם היברידיים, יכולת שינוי צורה ושינוי צֶבַע, שכללה את היכולת לקרוא מחשבות וְטֶלְפּוֹרְטַצְיָה.

בנוסף, דבר זה הגדיל את תוחלת החיים שלהם, לפחות פי 10. יחד עם זאת, הם ביצעו את השינויים האלה, בהתחלה למספר אנשים מועט על פני כדור הארץ.

בני האדם ההיברידיים האלה, הם עברו שינוי דרמטי על ידי האנונאקים. כך האנונאקים לקחו אותם, והם הפכו אותם לְאֵלֵי מִשְׁנֶה על אדמות שׁוֹמֵר ובבל, והופקד בידיהם היכולת ללמד בני אדם אחרים על המסלול של האוריינטציה החיובית.

האנונאקים ההיברידיים האלה, הם גם כובדו כאלים על ידי בני העמים באותו זמן מרחב. כמו כן, הם לימדו בני אדם רבים על הדרך החיובית אותה עשו.

פעמים רבות, האנונאקי האלה היו צריכים לחזור לניבירו, על מנת להילחם בישויות אוריון שבאוריינטציה שלילית, אשר השפיעו על כוחות האנונאקי. מטרתם הייתה לשחרר את כוכב הלכת שלהם ניבירו, הַמְּכֻנֶּה גם כוכב הלכת איקס.

האנונאקים מתנשאים לְגֹבַהּ בין 2.4 עד 3 מטר, והם נראים כרפטיליאנים. לאנונאקים האלה יש אפילו את הכוח לשנות צורה, ולהופיע במגוון צורות.

אולם אלה אינם הרֶפֶּטִילְיָאנִים שבני האדם מכירים, הם שונים מישויות הרֶפֶּטִילְיָאנִים אשר היו חיים בתוך כדור הארץ. אם בני האדם יסתכלו אחורה בדפי ההיסטוריה, הם יוכלו למצוא אזכור לאנונאקים האלה בתפקיד לימוד החוקים לאנשי כדור הארץ, שהיה חלק מרכזי באמונות שוּמֵר ובהסברה.

כאשר האנונאקים בעלי אוריינטציה חיובית, שינו חלק מבני האדם, הם יצרו הכלאה עם בני אדם רגילים, מה שהוליד את שושלת הדם השלילי RH. זו גם הסיבה שאנשים עם סוג דם זה, הם נחטפים על ידי האוריונים, ועל ידי האנונאקים באוריינטציה שלילית, במטרה להסיר את גורם סוג הדם השלילי RH מסוג הדם שלהם.

גורם הדם השלילי RH, הוא נחשב יתרון לאותם בני אדם המחזיקים בו. לאותם בני אדם עם דם שלילי RH יש יכולות מסתוריות, אם הם לומדים להפעיל אותן.

אם בני האדם יסתכלו על ההיסטוריה שלהם, הם יגלו שרוב האנשים בכדור הארץ, שהשפיעו על האנושות הם היו אותם אלה, והם היו בעלי שליטה רבה, משום שהם היו עם סוג דם שלילי RH.

כמו כן, רבים מהאגודות הנסתרות ניהלו חטיפות אנושיות, על מנת ללמוד משושלת הדם השלילית. הם בִּקְּשׁוּ לראות מה ניתן ללמוד, משושלת חיבור דם האנונאקי.

רבים מהחטיפות האלה על ידי אוריון, ואנונאקי בעלי אוריינטציה שלילית, התבצעו ללא רשות הפדרציה הגלקטית או מועצת שבתאי, ונעשו בחשאיות.

האג'נדה העיקרית שלהם, מתבטאת ברצונם להסיר את גורם הדם הפלסטי הזה מהגזעים האנושיים. כך ניתן יהיה להפסיק את היתרון האלוהי, שיש לבני אדם אלה.

במיוחד להפסיק לאלה, שיש להם שושלת דם שלילי RH, למרות היותן מועטים אך יש ברשותם את האיכויות החיוביות ביותר של השירות לאחר.

מכאן שאלה מהווים אִיּוּם על סדר היום באוריינטציה שלילית של האוריונים, והאנונאקים באוריינטציה שלילית. אנשים עם סוג דם שלילי RH, הם צריכים לגשת לַכֹּחַ האנונאקי הפנימי שלהם.

אנשים אלה, הם יתחילו לרתום הרבה מהשינויים המתקדמים, שֶׁעָשׂוּ האנונאקים לפני שנים רבות בַּגֵּנִים שלהם. אולם נכון לעכשיו, בשל היטמעות בני אדם מתקדמים אלה בקרב בני אדם רגילים, הרבה מאיכויות אלה שקעו.

חטיפות אלה מתבצעות בעיקר בקרב צעירים, או ילדים בעלי סוג דם שלילי. בכל פעם שהם מעוניינים לנהל את בני האדם האלה, הם שמים תג מסוים על כלי הרכב הפיזיים שלהם, שיאפשרו להם לעקוב אחריהם בזמן מרחב.

בנוסף, רבים גם מכלי התעופה של אוריון, החלליות מגיחות אל כדור הארץ ומנהלות חטיפות אלה. על מנת למנוע הפרות אלה על פני כדור הארץ על ידי אוריון וחלליות אנונאקים, הפדרציה יחד עם פיקוד אַשְׁתָר הקימו כיסוי הגנה על כדור הארץ. אולם פעמים רבות ישויות אלו מסוגלות לפרוץ גם את הכיסוי הזה.

במסע הצמיחה הרוחנית של בני אדם, לכל אחד מהישויות הנמצא על פני האדמה בזמן הזה, יש את כל האנושות בנשמתו. כל אדם יכול להיות השינוי הגדול ביותר לסובבים אותו, על ידי הישארות בְּעַנְוָה, קשוב ובהקשבה, בִּמְקוֹם לכפות את רעיונותיו על אחרים.

רבים מהמאסטרים יודעים שהזמן הוא אשליה במהותה, פירוש הדבר שבני האדם מחוברים יחד בהווה כשלם, וכולם כקולקטיב. כל התפילות, הכוונות והמדיטציות, והמחשבות החיוביות מתמזגות בְּהַרְמוֹנְיַת האחדות של כל הישויות ביקום, מכיוון שאין זמן, ואין מקום.

לכן רבים אולי לא מבינים, אך למעשה כל בני האדם קשורים קשר הדוק, הרבה יותר ממה שהם אולי יבינו אי פעם. כך כשכל אחד מבני האדם יתקרב לטוהר השירות לאחר, אז בני האדם יאחדו את כל הנשמות על כדור הארץ.

הרצון להרגיש שייך, ולהרגיש מיוחד ולהרגיש עליון על האחרים, הוא החלק האומלל ביותר של מוח האגו בְּרַבִּים בזמן מרחב. אולם כעת, אנשים רבים לומדים דרך אחרת לעבוד יחד באחדות, ללא זרזיף של מוח האגו.

כל אדם צריך לראות עצמו כמפיץ אהבה, כל אדם מפיץ אהבה וחסד לאן שהוא הולך. חשוב לשמר את הבחירה החופשית של כל אדם, כאשר משרתים או מלמדים את האחרים.

יהי רצון, שהיום הזה יביא לכול אדם את חדות הדעה של אהבה ואור מהבורא האינסופי האחד.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

"קל יותר להבין את המאמר בזמן קריאה, אם כי בזמן הקריאה לא מתקבלת אנרגיה באמצעות תנודות קול, כפי שמתקבלת על ידי האזנה למסר.

אולם בזמן קריאה, החלק המודע והלא מודע במוח הקורא, הוא סופח בצורה פעילה יותר את המילים ואת הבנת המילים המוטמעות.

לכן לעיתים יש מידע רב הניתן בהאזנה, מכפי שניתן לקלוט להבין ולאפשר לו להשתלב במוח.

כולי תקווה שדבר זה יסייע לרבים, ויקל על האפשרות לקליטה, וגם להבנת המידע."

מסר אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)