מדוע יש אנשים שמסוגלים לתקשר, ואחרים לא? מה נדרש ללמוד כדי לתקשר? מה מטרת מַדְרִיכֵי הרוח? מתי המדריך האישי עובר לצידו של האדם? מה תפקיד המלאך השומר של האדם? מה יעשו או לא יעשו המדריכים האישיים? מי הם רוחות בעלי החיים אצל הילידים והשאמאנים? מה תפקיד הטומטומים של בעלי החיים? מי הם המדריכים האישיים, ומה תפקידם? מי הם מדריכי המסרים, ומה תפקידם? מה תפקיד המדריכים הכימאים? מה תפקיד המדריכים הרפואיים? מה תפקיד המגן או שומר הסף? מה תפקיד המלאך השומר? מה מאפשרים הלורדים והמאסטרים הנעלים? איך מוקצים לאנשים המדריכים הרוחניים? מָהֵם יסודות התקשור? מָה חלק הַמַּיְנְדְּפוּלְנֵס בתקשור? איך התאמת המזון עוזרת לתקשור? במה ההילה של האדם קשורה לתקשור? מתי חשוב להשתמש בהגנה רוחנית?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

חִבּוּר לְמַדְרִיכִים הָרוּחָנִיִּים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

כל הנחשף למסר זה עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את צורות המחשבה, המספקות לו חוויה גדולה ועמוקה יותר של המציאות. המציאות בה האנושות מוצאת עצמה, מתקיים שינוי תודעה על הכדור הפלנטרי.

אנשים רבים נואשים ליצור את החיבור למדריכי הרוח שלהם, זה נתפס כסוג של חוויה אזוטרית, ונשאלת השאלה מדוע יש אנשים שיכולים להתחבר, ואחרים לא?

ניתן לראות אנשים, שנראה כאילו הם עשו את זה כל חייהם, ואדם עשוי לשאול עצמו, למה לא מאפשרים לי? אולם, למרות שֶׁכַּמָּה מוכשרים באופן טבעי, 99% מהאנשים האחרים היו צריכים ללמוד איך לחדד את כישוריהם.

זו לא חוויה ששמורה ללהקה נבחרת באוכלוסייה, כולם יכולים להתחבר למדריכים שלהם, מה שאומר שכל אחד יכול. כל מה שצריך הוא להתאמץ, וכמובן לתרגל.

ניתן לדלג קדימה אם זה מֻכָּר, אולם אולי חלק מההגדרות יִמָּצְאוּ די מעניינות. אם כל זה חדש, מי הם המדריכים הרוחניים של האדם.

מדריכי הרוח, הם סוג של נשמה הפועלים מעולם הרוח, מטרתם לסייע לאדם באתגרים העומדים בפניו. ככול שהאדם מתקדם במסע נשמתו, הוא יכול לחשוב עליהם כמתווכים בינו לבין הרוח.

מהרגע שהאדם נולד יש לו מדריך רוחני לצידו, למעשה יהיו לו רבים במהלך חייו, כל אחד יגיע כאשר הוא יידרש, בהתאם למטרות האדם באותו הזמן.

רבים נוספים יבואו מבלי שהאדם ידע, כדי לסייע בשיעורים ספציפיים. למרות התפנית שהאדם תמיד יבצע, מדריך אחד יישאר קבוע לאורך כל המסע של האדם.

בנוסף לכל, יש לאדם גם מלאך ששומר עליו כל הזמן, המלאכים האלה אינם זהים למדריכים האישיים. המלאכים פחות מתעסקים בענייני היום-יום של האדם, ויתערבו רק אם יש בעיה דחופה, גם אז האדם לא יהיה מודע לנוכחותם.

המדריכים של האדם תמיד נמצאים כדי לעזור לו, הם לעולם לא יעבירו מסרים שליליים. המדריכים לעולם לא יזלזלו במאמצים של האדם, והם לעולם לא יתפשרו על בחירתו החופשית, כלומר לעולם לא ימסרו את התשובות לכל הבעיות.

המדריכים של האדם נמצאים אתו כדי להדריכו, הם לא כאן כדי להשלים את המסע הרוחני שלו עבורו. ישנם מספר סוגים של מדריכי רוח, ואיך הם מסייעים לאדם מאחורי הקלעים?

אדם יכול לצפות לִפְגֹּשׁ מדריכים רוחניים במספר צורות, ברגע שיתחיל לתרגל איך ליצור עימם קשר. למעשה, הם יכולים להגיע במסווה בצורות שונות, בהתאם לאופי המסר שלהם.


המדריכים הרוחניים גם מבססים את מראם על הדרך הטובה ביותר, במטרה למשוך את תשומת לב האדם. להלן הסוגים הנפוצים ביותר של מדריכי רוח, שאדם צפוי להיתקל בהם, אם כי זה לא מְמַצֶא הכול, או מבטיח סדר מסוים הקשור להיררכיה.

רוחות של בעלי חיים, אולי אדם אינו רואה ברוח חיה את המדריכים הנחשקים ביותר, בגלל היעדר מחסום שפה כביכול. אבל יש חוכמה גדולה באופי של כל החיות, לכולן יש משהו ייחודי ללמד את האנשים, אם האדם מוכן לפתוח עצמו למסר שלהן.

השמאנים הילידים העריצו יצורים רבים ילידי ארצם, וביקשו את עזרתם בעת ביצוע קריאה לנשמות. זה היה טקס שנועד לאחד מחדש אנשים עם רסיס נשמה אבודה שלהם, שעשויה להיות עבודה מסוכנת עבור חסרי הכשרה.

לעיתים קרובות, הם היו מכינים טומטומים של בעלי החיים שלהם, כדי לספק הגנה רוחנית ולהבטיח מעבר בטוח.

מדריכים אישיים, זה המדריך שיהיה לאדם את הקשר הרב ביותר אתו במסע חייו. המדריך האישי הוא בדרך כלל מישהו שיש לאדם קשרי חיים חזקים אתו.

המדריכים האישיים עשויים להיות חבר בקבוצת הנשמה שלו, שהמשיך קדימה לפניו, כדי לאמץ יותר מנטליות של מדריך למורים. זה יכול להיות שהם התגלמו במהלך חייו הנוכחיים של האדם, מה שמאפשר לו לעשות חוזה נשמה אחד עם השני, כדי שהם יהיו המדריכים שלו.

אלה נחשבים בדרך כלל כמדריכים ברמה נמוכה, והם שם כדי לעזור לאדם לפתור את הבעיות הַקַארְמָתִיּוֹת שלו, ולעזור לו להתפתח רוחנית.

מדריכי מסרים, רוחות אלה בדרך כלל מפותחות הרבה יותר מהמדריכים האישים של האדם. מטרתם העיקרית, היא לעזור לאדם לפתח את מתנות התקשור שלו.

ברגע שהאדם התקדם מספיק רחוק במסע הרוחני שלו, הוא יעבור סדרה של התעוררויות, כדי לאפשר קשר קל יותר עם המדריכים שלו. דבר זה יקרה רק כשהאדם מגיע לרמה מסוימת של בגרות רוחנית.

מדריכי המסרים יעזרו לאדם לשפר את האינטואיציה, ואת כושר הבחנתו, כמו גם את החושים המאוזנים, כולל הכרת השחקן עם ראיית-הרוח, ויכולת הבחנה.

מדריכים כימאים, מדריך כימאי מתמחה בסיוע לאדם לשנות את גופו, כך שהאדם מסוגל והופך לערוץ ברור יותר לתקשורת עם אלה בעולם הרוחות.

המדריכים האלה עובדים עם אלה שהן מדיומים מקצועיים, ועם מדיומים שצריכים לכוון את הודעות ממסר גופם, לאנשים המחפשים לקבלם.

מדריכים רפואיים, מדריך זה בולט ביותר בחייהם של מרפאים במשרה מלאה. ניתן לשייכם לרופאים רפואיים, מרפאים רוחניים, ועובדי אנרגיה אחרים שהתמקדו בריפוי הגוף הפיזי.

במקרים של גישות רפואיות מסורתיות, זה יוצא דופן עבורם להודיע על נוכחותם, בשל מערכת האמונות הרווחת בקרב סוגים אלה של מְתַרְגְּלִים.

אולם עבור אלה המאבחנים באמצעות אמצעים רוחניים, הם מאוד פעילים בתהליך. המדיום הרפואי, הוא דוגמה למישהו שללא ספק נמצא בקשר עם אחד מרוחות הרופאים האלה.

המגן או שומר הסף, הוא נמצא עם האדם מלידתו ועד היום בו הוא חוזר לעולם הרוח. הוא קו ההגנה הראשון של האדם, מפני כל דבר שיבקש לפגוע בו.

לשומרי הסף יש את המילה האחרונה לגבי מי שיכול, לא יכול לתקשר עם האדם מעולם הרוחות. אם אדם ילך אי פעם לתקשור לַמְּתַקְשֶׁרֶת או למדיום, יש צורך לקבל אישור משומר הסף לִפְנֵי הַעֲבָרַת מֵידָע כלשהו.

דבר זה עוזר במידה מסוימת להסביר, מדוע אנשים מסוימים יכולים לקבל קריאה מדהימה בתקשור, בעוד שהאחר יכול לקבל כמעט כלום, לכן חשוב לשים לב לרצון רוח הַמָּגֵן ושומר הסף של האדם.

מלאכים, מלאכים מחזיקים בעמדה ייחודית ברשימה זו, משום שלכל אדם יש מלאך שומר, למרות שהוא לא השומר האישי שלו בדומה למדריכים או שומרי הסף האישיים שלאדם.

מלאכים הם ישויות חזרות במיוחד, והם יכולים להיות בכמה מקומות בו-זמנית ולהופיע בפני אנשים רבים ושונים. המלאכים לא בהכרח יופיעו בצורה שהאדם תופס את המלאך, הם תמיד יבחרו את הצורה או המתקשר להשגת תשומת הלב של האדם במהירות.

לורדים ומאסטרים נעלים, הם אלה שהילכו על פני כדור הארץ בעבר והגיעו למצב של הארה. כלומר, הם אינם זקוקים יותר לצורה אנושית, הם התעלו מעל החומר.

הישויות האלה הן רוחות מפותחות ביותר, אם כי לא תמיד נוצר קשר ישיר איתם. אולם אם אדם ירצה, הוא עדיין יכול לנסות לקרוא לאנרגיה שלהם, אם הוא מרגיש שהוא צריך עזרה, כדוגמה, לורד סַנְּט גֶּ'רְמָן, לורד סננדה, לורד סידהארטה ועוד.


איך מוקצים לאנשים מדריכים רוחניים? מדריך רוחני יבחר לעבוד עם אנשים, על סְמַךְ התאימות של הָאֵנֶרְגִּיּוֹת שלהם. המדריכים הרוחניים יִבְדְּקוּ איך הם מרגישים, שהם יכולים לשרת את האדם בצורה הטובה ביותר, ואין תחושה של בחירה אליטיסטית נמשכת.

האדם פשוט ייצמד למדריך שהכי מתאים לו לעבוד אתו באותו הזמן, והמדריך יקבל החלטה על סְמַךְ האנושיות המשותפת. דאגתם העיקרית שלהם, היא הַנְּכוֹנוּת של האדם להישאר נאמן לטובתו הגבוהה ביותר, ואין זה אומר שהאדם לא יכול לעשות טעויות.

המדריכים הרוחניים לא היו שם כדי להדריך את האדם אם היה מושלם, אבל מצופה ממנו שכוונותיו טהורות. האדם עליו להתכונן למגע עם המדריכים הרוחניים שלו, לפני שיוכל ליצור קשר פעיל עם המדריכים שלו.

האדם עליו להשקיע מעט בעבודת הכנה, דבר שיכול לתת לו דיבידנדים עצומים. זה בעצם יכול להיות ההבדל בין חוויה צלולה, לבין מאבק לעבור את הרעש הלבן, להבנת המסרים שעוברים.

חלק מיסודות התקשור, הוא לכל הפחות לנקות את שדה ההארה, גוף האור של האדם, ולהימצא במַּיְנְדְּפוּלְנֵס בקבלה רגועה של הרגשות, המחשבות ותחושות הגוף. אלה הן השיטות המועילות ביותר אבל אלה הם המינימום, אלה חשובים אך הם רק ההיבטים הבסיסיים בשגרת האדם לניקוי ההילה וגוף האור.

ההילה של האדם היא שדה ביו-מגנטי המקיף את הגוף, זה גוף האנרגיה העדין המשמש את הרחבת הנשמה. דבר זה עוזר לאדם לקיים אינטראקציה עִם העולם הבלתי נראה, ולהזדהות אם רגשותיהם של האחרים.

ככל שההילה חזקה ותוססת יותר, כך האדם יוכל לתקשר טוב יותר עם הרוח. אמנם האדם לא צריך ללכת על בסיס צִמְחִי לחלוטין, אבל התאמת מזון הבנויה סביב המאכלים האלה, היא תהיה מועילה ביותר לטיפוח ותרגול מַּיְנְדְּפוּלְנֵס.

המונח מַּיְנְדְּפוּלְנֵס הפך לביטוי מושך מאוד, והוא איבד חלק מהמשמעות המקורית שלו בשנים האחרונות. אולם זו מיומנות חיונית ליצירת תקשורת עם המדריכים, האדם צריך להיות מסוגל להבחין, איך הוא מרגיש, חש, והאם התחושות האלה מגיעות ממקור חיצוני.

ישנם שני סוגים של מַּיְנְדְּפוּלְנֵס, יש מַּיְנְדְּפוּלְנֵס של הגוף, ומַּיְנְדְּפוּלְנֵס של קוגניציה או מֶנְטָלִי. באמצעות אימון, האדם מתאים עצמו יותר להיבטים האלה בהווייתו.

כך האדם יהיה מצויד יותר באינטואיציה לרמזים המוצגים, כאשר המדריכים שלו מנסים ליזום אתו קשר, באמצעות טכניקות הגנה רוחנית.

תמיד כדאי להיות מוכנים, ולדעת שכולם פועלים תחת נסיבות שונות, ואין ערובה לְמָה שֶׁיִּקְרֶה ב- 99.99% מהזמן. גם אם האדם יחווה מגע עם ישויות מטיבות, שרק טובתו עומדת בלב, ההגנה הרוחנית היא אמצעי מניעה, היא יזומה ולא תגובתית.

המשך במאמר "טֶכְנִיקַה לַהֲגָנָה וּלְתִקְשׁוּר עִם הַמַּדְרִיךְ הָרוּחָנִי".

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

דַּע שֶׁאַתָּה אָהוּב לָנֶצַח

מלאכיך תמיד אהבוך, מאז ראשית נשמתך מלפני זמן רב. נולדת כיצירה מושלמת של הבורא, וחיבתו אליך מעולם לא התערערה.

מלאכיך תמיד ימשיכו להיות איתך לאורך הנצח, לעולם לצידך. הם מוקירים אותך לנצח, הרווחת את זה בזכות היותך ילד הבורא.

אתה לא צריך לעשות שום דבר אחר, כדי להוכיח או להיות ראוי לטובה הזו, היא כבר שלך לנצח.

חשוב לעצמך, "אני אהוב מאוד עכשיו, אני ראוי ומקבל בברכה אהבה, כי זה בטוח עבורי להרגיש את הרגש הזה. הלב שלי פתוח לחלוטין, לקבל את האכפתיות של הבורא."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)