איך פועל המעבר לַמֵּמַד החמישי על כוכב לכת? איך פועלים אנשים במעבר לממד חמישי? מה משמעות המילה ממד? על אילו צורות חיים משפיע רטט הממד החמישי? איזה מרכז אנרגטי בַּגּוּף מושפע מתודעת הממד החמישי? מה מבטאת התודעה הכוללת, בכדור שעבר לממד חמישי? האם סוג מזון, תרבות, שָׂפָה ישפיעו על הממד החמישי? מהי תודעת הממד החמישי? מהי מוּדָעוּת אַחְדוּת מושלמת? מָהֵם שמונת המקטעים במעבר לממד חמישי? מה יאפשר את התפוגגות מוח האגו? מה תהיה השפעה על הגוף? מה סוג התקשורת שתתקיים במקום דיבור?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מַעֲבַר כַּדּוּר הָאָרֶץ לְתוֹדַעַת הַמֵּמַד הַחֲמִישִׁי

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

כל אדם הנחשף למסר זה עליו להשתמש בכושר הבחנתו, לקבל רק את התובנות המהדהדות בליבו הפנימי. עליו להשאיר מאחור את אלו שאינן מהדהדות, שכן יש הבדל בין מה שהלב הפנימי יכול לזהות כאמת, ומה שהמוח האנליטי עשוי לקבל כנכון.

כיצד פועל כוכב לכת במעבר לממד חמישי? וכיצד ישויות פועלות על כוכבי לכת כאלה? מידע זה עשוי להיות רלוונטי עבור האנושות בזמן הזה, משום שכדור הארץ נע לממד החמישי.

האנשים על כדור הארץ יהיו עדים לאירוע מרכזי בהיסטורית כדור הארץ, אירוע סיום ומעבר של כוכב הלכת מרטט הממד השלישי, אל עבר רטט הממד החמישי.

למה בדיוק המילה ממד מתייחסת? היא מתייחסת לכמות האור שניתן להכיל בממד מסוים. כמות המידע תלויה בכמות האור, יותר אור פירושו יותר מידע.

עם יותר אור התודעה יכולה לבטא עצמה בדרכים מגוונות יותר, כאשר פלנטת כדור הארץ ממשיכה לעבור מסוג רטט בממד השלישי, אל תודעת הממד החמישי.

כוכב הלכת וכל הישויות החיות בו, כולל צורות החיים של הצומח ובעלי חיים, כמו גם בני האדם יתחילו להדהד ברטט הממד החמישי. איך זה ייראה וירגיש?

רבים מהאנשים מודעים לכך, שתודעת הממד החמישי מתאימה לְצַ'אקְרַת הקרן הירוקה של הלב. זה ממד האהבה שהמשמעות המילולית, היא תחושת אחדות במילים פשוטות.

כוכב הלכת ברטט הממד החמישי, בו כל הישויות הנמצאות מתאחדות ופועלות כקבוצה אחת. הסבר זה עשוי להיות קל יותר לאנשים להבין.

מנקודת התצפית של הפליאדים ניתן לדמיין לרגע, שאם המועצה תאפשר להם להופיע ישירות על פני כדור הארץ, לפגוש את האנשים על פלנטת כדור הארץ, אז באותו הזמן הם לא ידאגו לגבי פְּרָטֵי הממד השלישי, שאנשים מתמכרים אליהם כרגע.

כמו כן, הם לא יצטרכו לדאוג להשתייכות אדם אחד לגזע אחד, ולאדם שני לגזע שני וכן הלאה. זה הדבר האחרון שניתן למצוא בכוכב לכת שבתודעת הממד החמישי.

ההתייחסות היא לתושבים על כוכב הלכת בצורה זהה, לא משנה אפילו אם יש הבדלים בתרבות, התאמת המזון, השפה או מאפיין אחר, מכיוון שהם שייכים לאותו כוכב.

עבור הפליאדים הם כולם ייחשבו כאחד, הנמצאים בכוכב הלכת שבממד החמישי, הפרדה כזו בין ישויות באותו כוכב הלכת לא קיימת. לכן עד שסוג הישויות, האנשים ישיגו רמה זו של מימוש עצמי, אף תובנה לא תהיה אמיתית באמת.

אך כאשר האדם יוֹדֵעַ מעבר לכל צל של ספק, שאותם חיים זורמים דרכו, זורמים דרך הכול, אז האהבה לעצמי הופכת לאהבה לכולם באופן טבעי וללא מאמץ, וזוהי תודעת הממד החמישי.

צַ'אקְרַת הקרן הירוקה-מרכז הלב, היא השער המוביל לשלוש הצ'אקרות העליונות, והיא פועלת כגשר בין הצ'אקרות העליונות והתחתונה.

מבלי להפעיל את הקרן הירוקה-מרכז הלב, כמעט בלתי אפשרי להפעיל את היכולות של הקרן הכחולה-מרכז הגרון, קרן אינדיגו-מרכז העין השלישית, הקרן הסגולה-מרכז הכתר, ולגשת לעוצמות הנמצאות בכל אחת מהצ'אקרות האלה.

עבור כל אחד מהאנשים בכדור הארץ, פתיחת הלב היא המפתח שיוביל לקבל גישה לכל היכולות בתודעה. יש לכך סיבה טובה מאוד, הנובעת מהעובדה הפשוטה שכל הבריאה היא אחד, ואחד הוא בכל הבריאה.

דבר זה נובע מהעובדה שבתודעת הממד החמישי, נדרשת המודעות לאחדות מושלמת. כל אדם עליו לראות את כל האחרים כעצמו, לאהוב אותם, להתייחס אליהם בדיוק כפי שהיה מתייחס לעצמו בממד החמישי.

קיימים קווי מתאר קצרים של מקטעים שונים בממד החמישי, שהאנושות תתקדם בציר הזמן, זה עשוי להיחשב כהשלכה עתידית, או תחזית עתידית עבור המין האנושי.

ישנם שמונה מקטעים שונים לממד החמישי, שהאנושות צועדת אליו כעת.

במקטע הראשון, האנשים יהפכו מאוחדים יותר, וערוצי התקשורת בין חלקים נפרדים של הפלנטה, הם יתחילו להתרחש במהירות האור. במקטע הראשון, כל השחיתויות וכל האירועים בעלי אוריינטציה שלילית, הם ייחשפו הרבה יותר מהר.

לאחר זמן מה, האנושות תיכנס למקטע השני שהוא חיוני ביותר, עבור כל הישויות על כוכב לכת במעבר לתודעת הממד החמישי, כלומר יצירת מנגנוני תקשורת טלפתיים פשוטים.

זו לא תהיה צורה מתקדמת של טלפתיה, שתיראה על כוכב לכת בתודעת הממד החמישי. אולם היא תהיה מסוג בסיסי, מכיוון שמוח האדם מתחיל להשתנות בצפיפות המולקולרית שלו, ככל שהכוכב מתקדם.

אנשים יתחילו להבין הרבה יותר על איך האדם האחר מרגיש, הם יתחילו לדבר עם אנשים אחרים בחלומותיהם, או בזמן שהם חושבים עליהם. המידע לעיתים מועבר ישירות, ללא צורך לדבר עם אנשים אחרים, אולם זה יעודן בשלבים המאוחרים של תודעת הממד החמישי

זה מוביל למקטע השלישי של הממד החמישי, שבו האנשים יתחילו להיות מְכֻוָּנִים יותר לרוחניות ומדיטציה. במקטע הזה, רוב האנשים יבצעו מדיטציות יומיות במשך שעות על גבי שעות.

מעל המקטע השלישי, במקטע הרביעי של הממד החמישי, ישויות פלנטריות אחרות, הם יתחילו להראות עצמן יותר ויותר לאנשים בכדור הארץ. זה יוביל ליצירת תקשורת בין ישויות פלנטריות שונות ביקום.

אחרי המקטע הרביעי, זה המקטע החשוב ביותר הוא המקטע החמישי, בו מסך השכחה יורם לגמרי מחייהם של האנשים. כל האנשים על פני כדור הארץ, הם יתחילו להבין את החיים שהם חָיוּ קודם.

אנשים יתחילו להבין שהם היו גבר ואישה בחיים קודמים, צֶמַח, אבן ועוד דברים נוספים בתהליך האבולוציה. מִקְטָע זה יוביל את העמים להיות מאוחדים יותר, מספר המשפחות המוכרות כעת יוכפל פי 10,000 במקטע זה של הממד החמישי.

לאחר שהאנושות תגיעה בהצלחה למקטע החמישי, המקטע השישי הבא יתחיל להופיע. במקטע השישי, האנושות תשאיר מאחור את היכולת להשתמש בתקשורת מילולית.

מִקְטָע זה יוביל לשיפור היכולות הטלפתיות של האדם, הוא ישתפר מספיק כדי לאפשר לאנשים לתקשר בצורה טלפתית. זה יהיה הסוף של מוח האגו לאנושות.

האגו מורכב ממילים, אולם רבים לא מבינים שברגע שאין מילים בראשם, האגו נעלם, ואז הם יראו את העצמי האמיתי שלהם, מקור האחדות.

㋆㋇ הממד החמישי המאוחר, הוא מוביל לַמִּקְטָעִים המאוחרים יותר של המקטעים השביעי והשמיני. במקטעים אלה גוף האדם יהפוך להיות יותר כמו אור, והדמיונות יתחילו מיד להתבטא, כל מה שהאדם רוצה יתחיל לקרות מהר יותר ויותר.

לאחר סיום המקטע השמיני, המין האנושי יסיים לעבר הממד החמישי, המעבר מתודעת הממד השלישי לחמישי עשוי להימשך בין 100 ל-1,000 שנים, בהתאם להתקדמות שבוצעה על ידי המין האנושי.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הַכֵּר בְּהֶשֵּׂגְךָ

אתה הגעת רחוק בלמידה ובהבנתך, השקעת מאמץ רב בתהליך זה, וכבר השגת הרבה. מלאכיך משבחים אותך על כך, וממליצים לך להכיר גם בהישגיך.

כאשר מטפס הרים עוצר באמצע הדרך לפסגה כדי ליהנות מהנוף, האנרגיה והמוטיבציה שלו מתחדשת, וכך זה גם איתך. כן, עינייך נשואות אל עבר מטרות גבוהות יותר, אבל אתה יכול להרוויח הרבה מלעצור לרגע, כדי לזהות את כל מה שעשית עד כה.

היום, כבד עצמך על הישגיך, גם אם אתה מרגיש שהם רק התחלות צנועות, העצמי הפנימי שלך מעריך את תשומת הלב.

חשוב לעצמך, "אני מכיר בהישגים שלי, וזה מרגיש לי טוב לכבד את ההישגים שלי. אני נהנה מהמסלול בדרך להשגת חלומותיי, הגעתי רחוק בחיי ולמדתי רבות."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)