איך מתבצע הניסיון להעצמת הרגשות השליליים בָּאֱנוֹשׁוּת? מהו המטריקס של המחשבה? מה תפקיד מוח האגו? מהו מכלול האשליה? איך האדם יכול להימצא במציאות נוכחית ולא במציאות עבר? איך מכלול האשליה יוצר לאדם מציאות? מה תפקיד חמשת החושים במציאות האשלייתית? מהי הטכניקה להשתכפל למציאות אחרת? מהי הטכניקה לאיזון מוח האגו?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַיְּצִיאָה מֵהַמֶּטְרִיקְס

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים הנמצאים במערכת הכוכבים הפליאדות, הם במטרה לתת הדרכה לתודעה הקולקטיבית האנושית, היא המבקשת הדרכה ודורשת סיוע בהעלאת התודעה הפלנטרית לקראת הממד החמישי.

כאשר כוכב הלכת מסתובב לאט קדימה אל מחזור חיובי יותר, יש אנשים על פני כדור הארץ שעוקבים אחר המסלול השלילי, ומנסים לחסום את העלייה ברטט החיובי.

אלה עושים זאת, במטרה להשתמש בהיבט האגו של כל אדם בודד, כחלק מקולקטיב האנשים שהתגלמו על פני כדור הארץ, על ידי הסחת דעתם, מתן רגשות שליליים, ומניעה של הבעת אהבה וחמלה.

מכיוון שהממד החמישי הוא ממד של אהבה והבנה, ומשמעות הדבר שֶׁאֵלּוּ שיוכלו לצרף תודעתם באהבה ובהבנה, הם ימצאו את זה מועיל, לחלוק את המסר לאנשים אחרים הסובבים אותם, שכן זה יגביר את התודעה הפלנטרית הרבה יותר מהר.

כל אדם הנחשף למסר זה, ומוצא עצמו נמשך למסרים אלה, הוא בעצם עובד אור שאמור להיחשף למסר זה. שכן התודעה שיש לאדם הַנֶּחֱשָׂף שׁוֹכֶנֶת לא רק בציר זמן אחד, אלא ניתן למצוא אותה במספר צירי זמן.

כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו בחוכמה לצורות המחשבה בַּמֶּסֶר, ולהשאיר מאחור את אלה, שלא מספקות לו את הסיפוק הפנימי של העצמי הפנימי שלו.

המטריקס של המחשבה תָּקֵף, מכיוון שמטריקס המחשבה קַיָּם בתוך כל אדם אינדיבידואלי, שעל פני כדור הארץ. כול אדם אינדיבידואלי מתמודד עם מטריקס המחשבה, שלוכד כל אדם אינדיבידואלי בתכנות התת-מודע והלא מודע, על סְמַךְ התגובות השונות, שנלמדו לאורך העידנים בהתפתחות המין האנושי.

מכיוון שהתודעה הקולקטיבית האנושית, שהייתה בְּרַבִּים מכוכב מאדים הִשְׁתַּנְּתָה, לכן עם השינויים הגנטיים עדיין יש היבט של מוח האגו.

היבט מוח האגו, תפקידו לחדור אֶל מכלול האשליה, שעליו אנשים מוצאים עצמם בַּזְּמַן הנוכחי, כאשר מכלול האשליה עשוי להיראות 100 אחוז אמיתי לַחוּשִׁים של האדם.

מכלול האשליה הזה, אינו המציאות האמיתית בה האדם מוצא עצמו. למעשה מכלול האשליה פועל באיחור זמן, כלומר האדם לא חי במכלול האשליה הנוכחי, אלא הוא חי בגרסה קודמת של מכלול האשליה בכל רגע.

כאשר האדם יפקח את עיניו, הוא ימצא עצמו במציאות הזויה לא של הרגע הנוכחי, אלא של ציר זמן עבר. זה אומר שכל האירועים והנסיבות שהאדם נתקל בהם, הם מתודעת עברו ולא מהמציאות הנוכחית.

דבר זה גם אומר, שהרגע היחיד שבו אדם מסוגל לחזור לציר הזמן הנוכחי, הוא כאשר הוא סוגר את חושיו ופונה פנימה לתוך תודעתו. כאשר האדם רואה עצמו, הוא יכול לראות את הגוף האתרי והגוף הדמיוני שלו.

האדם מוצא עצמו במציאות אמיתית, זו המציאות הנוכחית בה האדם נמצא עם כל האירועים. כל הַתּוֹדָעוֹת, אותן הוא מארח בכל צורות המחשבה, זמן קצר לאחר עיכוב מסוים משתקף במכלול האשליה של הממד השלישי.

מכלול האשליה של הממד השלישי, היא מערכת השתקפות שנוצרה על ידי קולקטיב האלוהים. המערכת נוצרה כדי לאפשר לאדם להבין את תודעתו, וכיצד היא משפיעה על העולם החיצון.

זו הסיבה שבגללה רבים מהאנשים חייבים להבין, שכל המצבים שעמם הם מתמודדים כעת, הם נוצרו על ידם בחלק של מרחב זמן בתוך העצמי שלהם, על ידי אירוח צורות מחשבה מסוימות ורטט אנרגיה, המשתקף כעת במצב החיים הנוכחי שלהם.

יתר על כן, מכלול האשליה של מציאות הממד השלישי, הוא גורם לאדם להאמין שהוא אמיתי על סְמַךְ חמשת החושים שלהם. החוש החשוב ביותר, ששימש את האדם במטרה לשמור עליו מיושר עם המציאות האשלייתית של הממד השלישי, הוא חוש המישוש, או האזורים הרגישים לְלַחַץ בגוף.

בכל פעם שהאדם מתעורר ממצב שינה, הוא מוצא עצמו באזור לחץ. האדם מסוגל לחוש את הסביבה על סְמַךְ חושי הלחץ שלו, במכלול הפיזי שלו.

האדם מסוגל לגעת בחפצים מסוימים, ולחוש את השעבוד באמצעות תהליך חוּשֵׁי המגע שלו, זה מעגן את האדם לחלוטין למכלול האשליה, וגורם לו להאמין שזו המציאות הנוכחית.

אולם ניתן לומר כעובדה, שהמציאות שהאדם קורה לה הווה, היא מציאות עבר, ומרחב זמן מרחב של החושים הפנימיים של האדם, היא המציאות הנוכחית שלו.

לכן ניתן לקבוע, שכל אדם חי כעת במטריקס של המוח, המוח יוצר את כל המציאות הנוכחית, והמוח מקרין מחוץ למה שאנשים חווים בתוכו. דבר זה קורה ברצף של זמן השהייה, כדי לא לגרום לאדם להבין איך זה עובד. אולם אם האדם מסוגל לעקוב אחר מה שהוא עושה בתוכו, לאחר מכן ימצא עצמו נתקל באותו דבר בימים הקרובים.

לכן, ההצעה לאנשים המוכנים להיכנס לכדור הארץ החדש, היא שהם ימצאו שזאת עובדה, שהם ימצאו את החוויה הזו, והם יוכלו לבדוק את עצמם.

טכניקה למעבר למציאות אחרת

הטכניקה היא, ברגע שהם מוצאים עצמם יושבים במקום, שהם מוצאים עצמם נוגעים בכיסא, או מקום שבו הם יושבים בתחושה כזו, הם יכולים להשתכפל למציאות אחרת.

ניתן לעשות זאת, גם על ידי עצימת עיניים, ואז הם יוכלו לדמיין עצמם נמצאים במקום אחר. המציאות הנוכחית של הממד השלישי, שהאדם תופס כל כך אמיתית, היא יכולה להיות מוחלפת כהרף עין, שכן כל החושים של האדם, הם מסתמכים על הקלט מהמציאות בממד השלישי.

ברגע שהאדם מבין, שהוא חי במציאות מטריקס הוֹלוֹגְרָפִית שנוצרה על ידי המוח, במטרה ללמד את האדם שיעורים להיות בורא, זה הסימן הסופי שהוא יקבל לפני שיכנס לכדור הארץ החדש.

טכניקה לאיזון מוח האגו

ניתן לחזק את ההבנה שהאדם הוא בורא באמצעות תהליך של למידה, איך לאזן את האגו עצמו. שכן האיזון של האגו עצמו יכול להיעשות על ידי תהליך הבנה, שהעצמי האגו, או המוח האגו הוא מאוזן בצורה דרסטית.

מוח האגו מאוזן בצורה דרסטית, כאשר אדם מסוגל להבין שהתהליך מוח האגו פועל על תפיסת החושים שלו, והוא זה שמעיר על הקלט החזותי מהחושים שלו.

לדוגמה, מוח האגו של האדם, הוא עשוי להעיר על הופעתו של אדם אחר, או על המראה של האחר. בגלל הפרשנות והשיפוט הפנימיים האלה, יש יצירה של אדם אינדיבידואלי נפרד בתוך מוח האגו, זה המכשול הגדול ביותר של האדם בטיהור ובהתעוררות.

הוצעה טכניקה פשוטה, שניתן לעקוב אחר האיזון של היבט זה, החשוב מאוד עבור אלה המבקשים להתעלות לממד החמישי. התהליך הוא פשוט למקד את הַמּוּדָעוּת, ולהבחין בתנועות שהאדם חש במכלול גופו.

אם אדם יושב על כיסא, פשוט עליו לתת תשומת לב, לשים לב איך הוא מרגיש את הכיסא שעליו הוא יושב. עליו להתמקד במגעו ובתחושה, להתבונן ולשים לב כיצד הוא חש את הקלט החושי הזה.

כאשר האדם מתחיל לזוז או ללכת, הוא יכול להתחיל לחוש כיצד הוא נוגע בקרקע בכל צעד. ניתן לחוש זאת, על ידי מודל החיישנים שלו.

ברגע שהאדם יתחיל לשים לבו על תהליך המעקב הזה, ויבחין בתנועות התחושה שלו, על ידי מעקב אחר תחושת המגע, הוא יבין שבעצם הוא כלוא בתוך מערכת פיזית שמייצרת תחושות אלו, והוא הבורא הנצחי בתוך רכב פיזי זמני.

כל אלה שיעקבו אחר התרגיל, הם ימצאו עצמם מתנתקים מהיבט האגו, ויכנסו לרטט של אנרגיה מטוהרת, ובסיום הלימודים לכדור הארץ החדש.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

שִׂים לֵב לַצְּלִילִים

האנרגיה הלא פיזית של הצליל, מאפשרת לך להעלות את התדר שלך. סביר להניח שכבר שמת לב למודעות השמיעתית המוגברת שלך, שהיא חלק מהתדר המוגבר שלך.

הרגישות המוגברת שלך מאפשרת לך לשמוע את קולות מלאכיך, כמו גם מאפשרת לך להיות מודע לאופן שבו הצליל משפיע עליך. אתה בטח כבר מודע לאיזה סוג מוזיקה אתה נמשך, כמו גם העדפות אישיות אחרות לגבי עוצמת קול וטון.

עליך להתכוונן יותר, ולהיות מודע היטב לכל מה שאתה שומע מבפנים ומבחוץ. השתמש במודעותך כדי להבחין בצלילים השונים שמשתלבים יחד.

מה נשמע לך נעים או לא נעים? איך הם משפיעים עליך פיזית ורגשית? ככל שתהיה מודע להשפעה של הצליל עליך, כך רמת הרגישות שלך יכולה לעלות יותר, וזה חלק מתדר האנרגיה המוגבר שלך.

כבד את פתיחותך, ודע שזו באמת מתנה.

חשוב לעצמך, "אני מכוון לצלילים שסביבי, שם לב איך כל אחד מהם משפיע עלי. אני סומך על התחושות המתעוררות בתגובה לכל הרעש, ואני מכבד את הרגישות הגוברת שלי, ורואה בה מתנה."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)