איך ניתן לדעת מי הם זִרְעֵי כוכבים? מאלו כוכבי לכת מגיעים זִרְעֵי כוכבים? מה המטרה המרכזית של זִרְעֵי כוכבים? לאיזו קבוצה משתייכים זִרְעֵי כוכבים? מדוע זִרְעֵי כוכבים נמצאים בכדור הארץ בתקופה הנוכחית? מדוע נקראים זִרְעֵי כוכבים גם כעובדי אור? איזו תחושה גורמת להתעוררות רוחנית בקרב זִרְעֵי כוכבים? מהי רשימת התכונות המאפיינת את זִרְעֵי הכוכבים? איזו הזדמנות מקבלים זִרְעֵי כוכבים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

זִרְעֵי כּוֹכָבִים עוֹבְדֵי-אוֹר

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

"איך אני יודע אם אני זרע כוכבים? למה אני כאן? מה אני יכול לעשות כדי לעזור לאנושות? אלה הם חלק מהשאלות שנשאלות.

באופן כללי ניתן לומר, שלזרע כוכבים משתייך אדם הקיים על פני כדור הארץ. עם זאת, זִרְעֵי כוכבים חוו חיים במקומות אחרים ביקום, על כוכבי לכת אחרים ובממדים לא פיזיים מלבד כדור הארץ.

זִרְעֵי כוכבים נושאים זיכרונות אלה בתוכם לעיתים קרובות, מבלי שיהיו מודעים אליהם. אלה הם נשמות עתיקות, והיו להם חיים קודמים מורכבים במקרים רבים, והם כאן לשירות האנושות.

בתקופה הנוכחית כל זִרְעֵי הכוכבים מודעים לכך, שישנם זִרְעֵי כוכבים על פני כדור הארץ. לזִרְעֵי כוכבים היו בדרך כלל, מספר תקופות חיים על פני כדור הארץ, הם ביקשו לזכור מי הם באמת, ולמה הם כאן.

זִרְעֵי כוכבים מגיעים מעולמות וממדים אחרים, גלקסיות ומערכות כוכבים, כגון מערכות כוכבים מסיריוס, אנדרומדה, ארקטורוס, פליאדות.

מדוע זִרְעֵי הכוכבים כאן? זִרְעֵי הכוכבים, הם נשמות שהתגלמו פעמים רבות על כוכב לכת אחר, ובמערכות אחרות ברחבי היקום. זִרְעֵי הכוכבים הם חלק מפדרציה גלקטית הפועלת יחד, כדי להעלות את רמת התודעה על כוכבי לכת כמו כדור הארץ, לאלה הבוחרים לעבור לרמות גבוהות יותר של אור.

זִרְעֵי הכוכבים האלה נקראים לעיתים קרובות עובדי אור, ויש להם תפקיד ספציפי בסיוע לכוכב הלכת ולתושביו בביצוע המעבר הזה. משימת זִרְעֵי כוכבים, היא להביא אהבה, ריפוי, אור ושמחה לכדור הארץ. הם כאן כדי לעזור להוביל את כדור הארץ לעידן של הארה, בו יש שלום אוניברסלי.

לזִרְעֵי כוכבים יש חוויות רבות ושונות, כשהם מתגלמים בגוף אנושי, רבים מרגישים לא במקום, או כזרים בעולמם שלהם. התחושה של חוסר שייכות לכדור הארץ, היא יכולה להיות מטרידה למדי עבור זִרְעֵי כוכבים מסוימים, מכיוון שהם עשויים לחוות התעוררות רוחנית.

זִרְעֵי כוכבים עשויים לעבור תקופה, שבה הם מוצאים עצמם מפקפקים בקיומם, או מדוע הם נמצאים על כדור הארץ. אולי הנחשף למסר הוא זֶרַע כוכבים? ניתן לזהות באם אדם הוא זֶרַע כוכבים או לא, עם יותר ממחצית רשימת התכונות חלות עליו, אז סביר מאוד להניח שהוא זֶרַע כוכבים.

זֶרַע כוכבים מרגיש שהוא לא שייך לכאן, והוא יכול להתקשות בקשר עם אחרים. זֶרַע כוכבים מרגיש תחושה עמוקה של געגוע לבית האמיתי שלו, ותוהה מה המטרה האמיתית שלו על הפלנטה הזאת. זֶרַע כוכבים מרגיש אָאוּטְסַיְדֶּר ולא ממש מתאים, ולעיתים קרובות יש לו בעיות שפע ארוכות, בעיקר בגלל שהוא מרגיש נטוש על ידי הרוח.

לעיתים קרובות זֶרַע כוכבים חכם מֵעֵבֶר לשנותיו, ואנשים בטח קראו לו נשמה עתיקה או זקנה. זה אתגר עבור זרע כוכבים לבלות בסביבות צפופות או רועשות, לעיתים קרובות הם מרגישים צורך, להטעין את האנרגיה שלהם בסוף היום על ידי מנוחה, ולעיתים יש להם נטייה להיות היפראקטיביים או עצבניים.

זִרְעֵי כוכבים חווים לעיתים קרובות דֶּזֱּ'ה ווּ, ולפעמים חלומותיהם חושפים אירועים עתידיים. זִרְעֵי כוכבים מרגישים חיבור עמוק לַחֲלַל, ולתנודות יצורי עוֹלָמוֹת אחרים. זִרְעֵי כוכבים יכולים לתפוס את העתיד, ולדעת דברים מבלי באמת לדעת, או למה הם מכירים אותם.

לזִרְעֵי כוכבים יש רצון עז לעזור לאחרים, במיוחד כאשר כולם נמצאים בנקודה הנמוכה ביותר שלהם. זִרְעֵי כוכבים עלולים להזדהות ולחוש את מה שאנשים אחרים מרגישים, גם כי אולי הם סבלו מאוד בחיים האלה, ובגלל רגישותם וִיכָלְתָּם לקרוא את רגשותיהם של אנשים אחרים.

לעיתים קרובות זִרְעֵי כוכבים חווים תחושות מעורפלות של חרדה, דאגה או פחד. בילדותם הם היו מאוד רגישים, ובפרספקטיבה אף אחד במשפחתם לא שם לב, או הֵבִין מה קוֹרֶה להם.

זִרְעֵי כוכבים עלולים להרגיש מדוכאים או לבד, ולא להבין למה אנשים אחרים נראים כל כך מרוצים מחייהם כפי שהם, ומה רוצים זִרְעֵי כוכבים. זִרְעֵי כוכבים רוצים לגדול ולהתפתח בדיוק כמו כולם, ואין מקום שעדיף לגדול ולהתפתח יותר מאשר על פני כדור הארץ.

אדם כזה עליו לחשוב על כך כעל חילופי אנרגיה, כי הוא זרע כוכבים יקר שהסכים לתרום את האור שלו, את הרטט שלו לניסוי הגדול הזה שנקרא התעלות כדור הארץ. בתמורה האדם מקבל הזדמנות לא מוצגת, להאצת ההתפתחות הרוחנית שלו, באחת ממעבדות הנשמה הגדולות ביותר ביקום.

בתהליך התעוררות רוחנית, רבים מזִרְעֵי כוכבים מרגישים אבודים ומבולבלים, כי הם לא מבינים מה קורה. אולם ככול שעובר הזמן, הם בסופו של דבר מבינים, שיש בחיים יותר ממה שהחברה מלמדת, והם מתחילים לחקור רוחניות ומטפיזיקה.

זִרְעֵי כוכבים גם מתחילים לחוות סִינְכְּרוֹנִיּוּת מוגברת, במהלך תהליך זה, וסימנים של התעוררות רוחנית, הכוללים התעניינות רבה יותר ברוחניות ומטפיזיקה.

זִרְעֵי כוכבים חווים הרגשה שהם לא מתאימים לחברה, שהתייחסותה להתעלות היא כצרוף מקרים וסינכרוניות. חלומות חיים תכופים יותר אצל זִרְעֵי כוכבים, והם מתחילים לזכור את חלומותיהם, הם מגלים יכולות גופניות כגון ראיית רוח או טלפתיה, והם מרגישים שיש יותר בחיים ממה שהם חווים כעת.

זִרְעֵי כוכבים נמשכים לנושאים רוחניים, כמו תאוריות קונספירציה של דת ורפואה אלטרנטיבית. לעיתים קרובות הם מתחילים לחקור את הנושאים האלה, ומוצאים את תחומי העניין שלהם.

זִרְעֵי כוכבים, הם הרבה יותר ממה שאלו שפעלו בעבר, אמונתם לגבי העולם מִשְׁתַּנָּה לעיתים קרובות באופן דרמטי. זִרְעֵי כוכבים מתנסים ברעיונות חדשות, ואז משליכים אותם כשהם לא עובדים בשבילם יותר.

זִרְעֵי כוכבים עשויים גם לַחֲווֹת אמפתיה מוגברת לאחרים, וחלקם חווים בספונטניות פתיחת יכולות אינטואיטיביות אחרות, ואתגרים ביקום כולו.

אנשים מאמינים שהם המינים המפותחים ביותר, ורבים גם מאמינים שאין חיים מעבר לבני אדם ביקום הזה. אולם, יש צורות חיים מחוץ לכדור הארץ בגלקסיות וביקומים אחרים.

זִרְעֵי כוכבים, הם הוכנו להליכה בכדור הארץ על ידי מדריכים ומלאכים. זִרְעֵי כוכבים הגיעו לכדור הארץ, כדי להביא את המתנות והכישרונות שלהם לכדור הארץ, בזמן זה של שינוי משמעותי.

זִרְעֵי כוכבים כדי להשיג את מטרתם, הם צריכים לפתח את הפוטנציאל והכישורים שלהם יותר על פני כדור הארץ, מאשר בעולמות אחרים או ביקום.

הנה כמה מהאתגרים שזִרְעֵי כוכבים מתמודדים, בזמן שהן חיים על פני כדור הארץ ברמת רטט נמוך. האטמוספירה של כדור הארץ רוטטת ברמת אנרגיה נמוכה, היא מעכבת את צמיחתם של זִרְעֵי הכוכבים באנרגיה שלילית.

זִרְעֵי כוכבים אינם יכולים להימלט לחלוטין מאנרגיה שלילית כל הזמן, כי הַשְּׁלִילִיּוּת מקיפה את כולם בכל מקום שאליו הולכים. זֶרַע כוכבים עליו לזכור מי הוא, ומה משימתו שניתנה לו במתנה.

זֶרַע כוכבים הוא יצור אור שהתנדב להתגלם בכדור הארץ, הוא הסכים ללבוש צורה אנושית, כדי לשרת את אמא אדמה באוכלוסייתה.

לזִרְעֵי כוכבים היו תקופות חיים קודמות על פני כדור הארץ, אם כי רוב זִרְעֵי הכוכבים לא מקורם כנשמה מכדור הארץ. אולם, מכיוון שזִרְעֵי כוכבים אינם מגיעים מכדור הארץ, אין להם זיכרונות על גזעים שנבעו מכדור הארץ.

לזִרְעֵי כוכבים בדרך כלל אין זיכרון מהמקור האמיתי שלהם, אולם דבר זה משתנה, ככל שיותר ויותר זִרְעֵי כוכבים מתחילים להתעורר לטבעם האמיתי, ולמטרתם להימצא בכדור הארץ בעת הנוכחית.

בדרך כלל זִרְעֵי כוכבים מתחילים להתעורר בסביבות גיל 30, אולם זה לא תמיד כך. אבל יש נטיות לשינוי במגמה זו בעשור האחרון לערך. זִרְעֵי כוכבים מתעוררים גם מוקדם יותר, ולכן הם מסוגלים להיות מודעים יותר לתרומתם, ולכך שֶׁנִּשְׁמָתָם שאולי מקורה מתקופת זמן או ממד אחר.

המשימה של זִרְעֵי כוכבים, היא לעזור לכדור הארץ ולאנושות להתפתח, משימת זִרְעֵי כוכבים היא מסע גילוי עצמי, היא עוסקת במציאת החלק העמוק ביותר בעצמי, וגילוי העצמי האמיתי.

המסע שכל אדם נמצא בו הוא ייחודי, ואף אחד מעולם לא עשה או יעשה בדיוק כפי שהוא עושה. הגיע הזמן שהאנושות תתעורר מחלום הַנִּפְרָדוּת, ותבין שכולם חֵלֶק מהמקור הבורא, כולם אחד עם כל אחד וכל דבר אחר בבריאה.

כל בני האדם נמצאים בכדור הארץ כדי להתעורר לאמת הזו, לנקות את הקארמה שלהם, ולהיכנס לריבונות מלאה מתוך בחירה חופשית. אם הגעת עד כאן, האם אתה מרגיש משתייך לזִרְעֵי כוכבים?

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

סְמֹךְ עַל עַצְמְךָ

המצפון הפנימי שלך מכוון אותך במדויק לכיוון החלומות והרצונות שלך. סמוך על ההדרכה שאתה מקבל, מכיוון שהיא מגיעה ישירות מחוכמתו האינסופית של הבורא, והיא עוזרת לך להתקדם לעבר האושר שהוא גן העדן עלי אדמות.

כאשר אתה שמח, האור שלך זורח בבהירות רבה יותר, ואתה מעורר השראה לאחרים להיות שמחים בעצמם. סמוך על הרגשות, הרעיונות והחזיונות הפנימיים שלך, מכיוון שהם כלים שניתנים על ידי הבורא, ונועדו להובילך הביתה בשלום ובאושר.

אמור לעצמך, "אני סומך על תחושות הבטן שלי, ומקשיב לחוכמה הפנימית שלי. יש לי אמונה בעצמי, בידיעה שאני מונחה ללא הרף על ידי אהבת הבורא."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)