מדוע האנושות נחלקת לשתיים? מה מבטא את האנשים הנמצאים בממד השלישי, בממד החמישי?  מה נשמה בוחרת טרם הַגִּיעֶהָ לגלגול בכדור הארץ? מה נשמה מבקשת ללמוד בהתגלמות בכדור הארץ? מה המטרה המקורית של אגודת שומרי הַמַּרְאָה? מה הסיבה שיצרה דיכוטומיה בתוך אגודת שומרי הַמַּרְאָה? מדוע אגודת שומרי הַמַּרְאָה הִתְפָּרְקָה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מקולקטיב רא

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

פֵּרוּק אֲגֻדַּת שׁוֹמְרֵי הַמַּרְאָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

קולקטיב רא העביר את המסר, שכל הנחשף למסר עליו להשתמש בהבחנתו. מה שאומר שיש לו את הבחירה החופשית והזכות לדחות כל מידע, שאינו נותן לו סיפוק פנימי מהעצמי האמיתי שלו, ולהשאיר מאחור את המידע המרגיש לא נכון עבור מכלול הנפש רוח גוף שלו.

בזמן שהכדור הפלנטרי מסתובב לפיצול של קוטביות הממד השלישי, לעבר הממד החמישי, בניפוי הרטט האנרגטי של האנשים ניתן לזהות, שיש שתי קבוצות אנשים.

קבוצה אחת של אנשים בעיקר מעורבים במציאות הממד השלישי, ולכודים במשחק מכלול האשליה. לעומתם אנשים הנמצאים ברטט הממד החמישי של אהבה וחמלה, המבינים ומסוגלים להתבונן מעל למשחק הממד השלישי של המציאות.

כמו גם, הממד השלישי יכול להיחשב כמשחק בגלגול, שפירושו שלפני שהגלגול מתרחש, כל נשמה מתחילה בבחירה של סוג מכלול האשליה שבו היא תתגלם.

כל נשמה בוחרת את מכלול האשליה שתתגלם, כדי להבין את ההיבטים המסוימים לגבי העצמי שלה, ובהתאם נדרש אופי קטליטי של הבנה.

לשם כך הנשמה בוחרת את הוריה ואת הסביבה כביכול, שבה היא רוצה להתגלם ולשחק במכלול האשליה, כדי לנסות להבין, וללמוד את הלקחים הנדרשים כדי להתמצא, לקראת אופי מאוזן יותר.

אגודת שומרי הַמַּרְאָה פעלה, כדי לספק מידע על רצף מרחב-זמן בכדור הארץ, על מנת להזהיר את האנושות מהתוכניות שתוכננו על ידי אנשים באוריינטציה שלילית, כדי לעצור אותם.

אולם נמצא שיש דיכוטומיה, או הטיה בתוך אגודת שומרי הַמַּרְאָה, יש אנשים רבים בקרב שומרי מכשיר המראה, שרצו להשתמש בטכנולוגיה כזו למען הרווח האישי שלהם. היו גם אנשים מסוימים, שלא רצו שזה יִקְרֶה.

בגלל הדיכוטומיה הזו, הם חולקו לשתי קבוצות, והם נאלצו להילחם בינם לבין עצמם באמצעות המכשירים הטכנולוגיים. דבר זה גרם לאגודת שומרי הַמַּרְאָה כִּבְיָכוֹל להתפרק, ויש רק מעט מכלולי רוח נפש גוף הנמצאים באוריינטציה חיובית.

שכן רבים מהם בחרו להיכנס למסלול השירות העצמי השלילי, כי הם גילו שאפילו על ידי מתן ידע להציל את האנושות, הם לא מצאו מספיק סיפוק, לכן זה התרחש.

יהיו אנשים רבים בעתיד שינסו ליצור הודעות של פחד, כעס, שנאה וכדומה. לכן ההמלצה היא לכל אדם, לנקוט משנה זהירות בחשיפה למידע מקבוצות אלה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הַקְדֵּשׁ אֶת הַיּוֹם הַזֶּה

אתה יכול לקבוע את הטון של יומך, על ידי הקדשתו לכוונה, לשיעור או לנושא ספציפי שאתה רוצה לחוות.

לדוגמה, אתה יכול להקדיש את עצמך לקיום יחסים חמים ואוהבים, לראות את היופי שבתוכך, בכל האחרים ובכל מצב. כמו כן, טפל היטב בעצמך, אפשר לעצמך להרוויח כסף בדרכים משמעותיות, או משהו אחר שהוא משמעותי עבורך באופן אישי.

על ידי מתן הקדשה בכל בוקר, נשמתך שולחת אות כלפי חוץ ליקום, כמו דייג שזורק רשת גדולה, המושכת מצבים לאורך הנושא בדיוק כפי שביקשת.

הקדשות הן דרך עוצמתית עבורך, להבין עד כמה אתה והחלטותיך חזקות.

אמור לעצמך, "אני מקדיש את היום הזה לי. אני קורא לבורא ולמלאכים שלי לעזור לי לשים לב, וליהנות מהמתנות שהקדשה שלי מביאה לי."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (3 votes)