איך נראה האדם בבריאתו? איך אבולוצית האדם מתבצעת? במה מתבטאים אנשים עם אבולוציה גדולה, ואיך הם מסייעים לאנושות? מהי הַזֶּהוּת של בני האדם בכדור הארץ? מדוע לבני האדם יש שְׂעָרוֹת על הגוף, בשונה מִיֶּתֶר היצורים בגלקסיה? מדוע בוצעו מניפולציות רבות על גוף האדם? מדוע נדרש שינויים בגוף הפיזי, ומהיכן מגיעה אנרגיית השינוי? האם כל אדם גופו ישתנה בנפרד, או כולם ישתנו יחד? מהיכן מגיעה האמונה, שזוג אדם אחד אכלס את כדור הארץ? מדוע יש הרבה גְּוָנֶי עור, מידות וצורות גוף שונות? מי הם יצורי כוכבים, ונשמות כוכבים? מהי מטרת מרבית האנשים בהגיעם לכדור הארץ? מדוע משפחות הנשמה לא מראות עצמן? מתי השינוי בגוף האדם מתחיל?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מארכי-מלאך מיכאל

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

אֵבוֹלוּצְיַת גּוּף הָאָדָם

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

ארכי-מלאך מיכאל מסר, לכל כוכב לכת יש אטמוספירה, יש לו סביבה, ונמצא בו מָעוֹן גידול. לכל כוכב לכת יש צורה משלו, הנוצרת ומפותחת בהתאמה לסביבה.

כל הנחשף למסר זה עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את צורות המחשבה, המספקות לו חוויה גדולה ועמוקה יותר של המציאות.

כאשר האדם נברא, הוא היה מאוד גס, וניתן ללמוד על כך מהסיפורים בכתובים. ניתן לראות את האנשים הראשונים גסים בַּמַּרְאֶה, שעירים, גסים בהליכתם ובדיבורם, אם כי הם כמעט ולא דיברו.

למעשה כאילו בני האדם נולדו כחיה, אבל חיה עם מוח חושב, מוח שיכול להתפתח, ועם הזמן האדם התפתח. אנשים רבים שואלים איך האבולוציה מתרחשת? כל נשמה היא נְשָׁמָה, לכל נשמה יש את מידת האבולוציה שלה.

אלה אשר כבר הגיעו לכדור הארץ עם אבולוציה גדולה יותר, הם אלה המשיגים את העידן. הם אלו הגורמים לשאר להתפתח, הם אלה המביאים את ההמצאות, הם אלה המביאים טכנולוגיות חדשות וכן הלאה.

למעשה הם המדענים, הם החכמים, הם הכותבים, אם כי הם בעלי השקפת עולם קצת שׁוֹנָה מהמציאות הרגילה, הם חושבים קצת יותר קדימה. אלו נשמות שנעו בזמן, הם הגיעו מזמן העתיד לזמן הנוכחי, כדי שהאנושות תוכל להתפתח אחרת.

אלמלא הם, האנושות הייתה עדיין מכה באבן, צדים כדי לאכול, באותו האופן בו האדם נוצר, באותו האופן שהוא הגיע לכאן. כל אדם עליו לזכור, שהוא תוצר של גזעים שונים.

כמה מהגזעים, מהישויות הגיעו לכדור הארץ, והם לא כמו האדם, הם שונו כדי להפוך ליצורים ארציים, כדי שלכדור הארץ יהיה זֶהוּת. נשמות האדם הם כוכביות, הן באות מכוכבי לכת אחרים, נשמות האדם התגלגלו מחדש, אבל הפעם כבר בגופים ארציים.

ליצורים בכדור הארץ הייתה זהות, הם היו דמוי אדם, כך שהאדם היום עם שתי זרועות, שתי רַגְלַיִם וראש, הכול במקומו כפי שנראה היום. זה מצחיק שהאנושות חושבת שהיא יפה, יש הרבה ישויות שחושבות שבני האדם מכוערים, הם חושבים שזה מוזר שיש לאדם שְׂעָרוֹת.

לרוב המכריע בגלקסיה אין שְׂעָרוֹת, אין אנומליה זו בגופם. בני האדם חושבים שזה יפה, אבל זו אנומליה, כי לרוב הגלקסיה אין שְׂעָרוֹת. אין להם שְׂעָרוֹת, מכיוון שזה משהו ספציפי על פלנטת כדור הארץ.

כל זה מְכֻוָּן, כדי שתהיה לבני האדם זהות ארצית, כדי שיהיה לבני האדם מאפיינים ארציים. בני האדם נוצרו מתוך מניפולציות גנטיות, למעשה היו הרבה מניפולציות, היה יישום רב של מספר דברים.

ניתן לראות את האדם כיום, הוא התפתח עם הזמן, הוא התפתח עם הדורות. תמיד זהות זו נשמרת, הגוף הפיזי הקיים לו, למרות ששינויים רבים יתרחשו בגוף הפיזי, עד שהאנושות תגיע לממד החמישי.

בני האדם לא יהפכו להיות מפלצות קטנות, כפי שאנשים רבים חושבים, אולם הם ישתנו. הגוף ישתנה, כדי שהוא יוכל להדהד באופן שווה עם גופי הממד החמישי האחרים, לכן אנשים צריכים להיות מוכנים לפעול כְּיֵשׁוּת ממד חמישי.

גוף האדם עדיין הולך להשתנות הַרְבֵּה, אנשים יזכו בהרבה דברים, שיפורים רבים, שיפורים רבים בגופם. שיפורים אלה יאפשרו לחיות בִּיעִילוּת בממד החמישי, לכן אין מה להתחיל לפחד, אם אדם מרגיש כמה דברים שונים בגופו.

אנשים עליהם לזכור, שהם כבר מקבלים את אנרגיית הממד החמישי, אשר מגיעה היישר מהשמש המרכזית. כך האנרגיה מגיבה עם התאים, היא משנה את גוף האדם, לא לרעה אלא לטובה, כדי שהאדם יוכל להשתלב היטב בממד החמישי.

כל אדם עליו לצפות בשינויים, לא ניתן לומר מה יקרה. לא ניתן לומר, כי זה יוצר ציפייה, יוצר אשליה, יוצר פאניקה, יוצר פחד, יוצר הרבה דברים שאין בהם צורך.

האדם משתנה בפנימיותו, הוא כבר משתנה, ולאט לאט הוא יראה את השינוי בַּחִיצוֹנִיּוּת, האדם משתנה וזה חלק מהתהליך. אין האדם צריך לדאוג שחלק מהאנשים ישתנו ואחרים לא, מכיוון שכולם ישתנו בו זמנית.

אף אדם לא הולך להרוויח כסף על אדם אחר, אף אחד לא יצחק על אדם אחר, כי כולם ישתנו בו זמנית.

אנשים רבים עדיין מאמינים באמונות מגבילות, שרק זוג בודד אכלס את כדור הארץ. אנשים צריכים להתעורר, למה יש הבדלים בין כל כך הַרְבֵּה גזעים? כל כך הַרְבֵּה צבעים? כל כך הַרְבֵּה גדלים? כל כך הַרְבֵּה צורות שונות?

הסיבה היא, כי כל נקודה על פלנטת כדור הארץ התקיימה בה התיישבות. ניתן לומר, התיישבות על ידי מינים שונים, על ידי גזעים שונים שיצקו את עצמם לגזע כדור הארץ, אבל אנשים הם מגזעי כוכבים, כל אחד מהם.

יש כאלה בִּגְוָנֵי עור שחור שהגיעו עם עור כהה יותר, כי הם צאצאים מגזעי כוכבים שלהם צבעי עור כהים. יש את האסיאתיים בעלי גוון עור צהוב, ויש את הלבנים בצורה מושלמת. יש אלה עם גָּוַן עור חום זהוב, ויש את הלבנים בעלי שערות בצבע שחור. כלומר, כל כך הַרְבֵּה מִגְוָן מִזּוּג בודד אחד מהכתובים.

הסיפור הזה לא מתאים יותר, הסיפור הזה מזמן התפרק. בני האדם עליהם להתעורר, הם כולם יצורים כוכביים, לכולם יש נְשָׁמוֹת כוכבים. למעשה כדור הארץ הוא גם כוכב בו רבים הופיעו, ושירים רבים הם הפירות של כדור הארץ, הם לא מבחוץ.

לָרֹב אנשים הגיעו לכדור הארץ, הם הגיעו במטרה ללמוד, לחיות על פלנטת כדור הארץ היפה, להגשים חלק מהדברים שבחרו, לכן הגיעו.

האדם יתחיל להופיע יותר ויותר עם הגזעים המקוריים, האדם יאבד את זהותו הארצית. לאף אחד לא יהיו שני ראשים, עשר אצבעות, שלוש רגליים.

כל האנשים ימשיכו בדיוק, כפי שהם בני האדם, רק עם מאפיינים של הגזעים שמקורם בנשמותיהם, רק כדי שהם יוכלו להיות גאים מהמקום שממנו הגיעו.

לא יהיה רק רגש גאווה עצמית שהוא ברטט נמוך, אלא גאווה על האהבה להיות חלק מתרבות זו, הגזע שבמקורו בו, שבמקור נשמתו. אנשים יתחילו לראות עם הזמן כמה שינויים, והם ילמדו לחיות אחד עם השני עם השינויים.

זה יהיה טוב מאוד, כי האדם חושב שהוא היפה והמושלם ביקום, והוא יראה שזה לא ממש ככה. בני האדם דומים מאוד לאלו המגיעים, והם משוועים להראות עצמם, אבל הם לא.

אלה לא יכולים להראות עצמם, כי הם יודעים שהם הולכים לגרום לְפָּאנִיקָה. כל אדם עליו לפתוח לבבו, לפתוח את דעתו. כל אדם ישתנה, כל אדם משתנה גם אם כולם רוצים או לא. זו האבולוציה של כדור הארץ, זו האבולוציה של בני האדם.

כל אדם בזמנו הוא, אבל כולם ישתנו, במיוחד אלה שכבר מְהַדְהֲדִים עם הממד החמישי. מי שלא מהדהד נשאר איפה שהוא, אבל מי שכבר מהדהד יתחיל להשתנות.

אין על האדם לדאוג, הוא לא יהיה מכוער, להיפך הוא יהיה גזע כדור הארץ יפיפה הממד החמישי. כל כוכבי הלכת יבואו לפגוש את בני האדם, כי הם יהיו יפים, הם יהיו היצורים, הגזעים היפים ביותר ביקום, משום שהם שונים ויהפכו ליפים יותר.

בעתיד הלא רחוק אנשים יאמרו, "ואאוּ, כמה יפה הפכתי, אני יפה.", הם יאמרו את זה כל יום. הם יאמרו מבלי עליונות בהסתכלות על השני, מבלי לומר לָאַחֵר אתה מכוער, כי כולם יהיו יפים.

בני האדם יהיו מאוד יפים, כי הרגשת עליונות ונחיתות לא תתקיים בְּנֵיהֶם, בְּמָקוֹם שבו אֶחָד מוֹצֵא עצמו יפה יותר מהשני. כך למעשה, כל האנשים יהיו יפים מאוד.

כל אדם עליו לחכות באהבה גדולה להוויה החדשה הנולדת, הישות החדשה שֶׁתַּרְאֶה עצמה, שם בגוף הפיזי של האדם ולא בנשמתו. הגוף הפיזי של האדם המהדהד בממד החמישי, הוא מתחיל להשתנות, אין לפחד, אין טעם לא לרצות.

אדם שלא רוצה, הוא לא צריך, אם הוא לא רוצה, הוא יכול להישאר ולחזור לממד השלישי, ויפסיק להדהד בממד החמישי. אבל אם אדם מהדהד בממד החמישי ומעלה, הוא כבר משתנה. אנשים אלה עליהם לחכות, שהיצורים היפים האלה יופיעו, וכל אדם יהיה יפה מאוד.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הֱיֵה סַבְלָנִי עִם עַצְמְךָ

אתה לומד ומתפתח כל יום, גם כשאתה לא מודע להתקדמותך. כאשר תסתכל מאוחר יותר על תקופה זו בחייך, תבין איך החלקים משתלבים זה בזה.

אתה תראה את הברכות, והלקחים שהרווחת מתקופת זמן זו. יחד עם זאת, אתה לפעמים קשה מדי עם עצמך!. עברת דרך ארוכה, ובכל זאת אתה מייסר עצמך, על זה שאתה לא מתקדם מהר, או רחוק מספיק.

המסר עבורך, הוא סבלנות עם עצמך ועם תהליכי החיים. כל הדברים מתוזמנים על ידי הבורא, כפי שורד פורש את עלי הכותרת שלו בדיוק ברגע הנכון, כך גם חייך מתקדמים לאורך ציר זמן מושלם.

אם הייתה מכריח את הפרח לפרוח, על ידי חיטוט בעלי הכותרת בידיך, הוא היה נובל במהרה… וכך זה גם בחייך. ככל שאתה סבלני יותר לתהליך ההתקדמות, כך אתה פותח את הדלתות האנרגטיות, כדי שמתנותיך יבואו אליך.

תן למלאכיך את כל החרדות שאתה עשוי להרגיש לגבי הזמן, ואפשר להם להעביר אותך לאנרגיה הנצחית שבה מתרחש הקסם.

אמור לעצמך, "אני סבלני עם עצמי, ועם החיים עצמם. אני מוותר על כל המאבקים, וכל צורך לשלוט או להכריח דברים לקרות. אני מאמץ בשמחה את הידיעה, שכל מה שאני רוצה הוא שלי, כדי ליהנות עכשיו."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)