מה תפקיד הפדרציה הגלקטית? מה מְבַטֵּא גוף נפש רוח? מהו הפוטנציאל של הרוח? עבור מִי האוריינטציה השלילית נראית רעה? איך הבורא מבטא עצמו? מי היא ישות מלאכית בשם לוציפר? מה המטרה העיקרית של קולקטיב לוציפר? האם לוציפר חלק מהבורא? באלו ממדים בגלקסית שביל החלב קולקטיב לוציפר מייצר זרזים? מתי ניתן לומר על ישות שהיא באוריינטציה שלילית? איך התבטא הקיטוב השלילי של ג'ינגיס חאן? האם יש אנשים עם תסריט חיים שלילי? איזה מרכז אנרגטי בגוף האדם לא פעיל בְּדֶרֶךְ שלילית? האם יש עצמי עליון באוריינטציה שלילית? האם שדים הם בעלי נשמה, ומה מאפיין אותם?  באיזה ממד נמצאות ישויות קולקטיב לוציפר? לאלו אנשים ישויות השדים מתחברות? מה טבע ישות באוריינטציה שלילית? מה הדרך היחידה לעצור השפעה שלילית? מדוע אהבה ואור הוא האויב של האוריינטציה השלילית?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

קוֹלֶקְטִיב לוּצִיפֶר וְהָאוֹרְיֶנְטַצְיָה הַשְּׁלִילִית

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית מסרה, שהיא לא סמכות על בני האדם, הם רק שליחים לדרך האור בדיוק כמו עובדי האור. הפדרציה הגלקטית אינה רוצה להיות אבן נגף, לדרך החיפוש של בני האדם.

כל אדם עליו לקחת את התובנות המהדהדות ולהשאיר את השאר מאחור, זו דרך האמת. כל האמת אינה מיועדת עבור כולם, משום שכל אדם נמצא במסע משלו, יש תהודה לאמת הזו המדברת אל החיפוש האישי של האדם, ולמצבו האישי.

כל הנחשף למסר יסמוך על כוחות ההבחנה שלו, כי לכל אדם יש את העצמי הפנימי היודע את האמת, כאשר הוא שומע זאת במערכת הקיום הנוכחית שלו.

התמונות הארכיטיפיות של האדם מופרדות לשלושה חלקים, האחד הנוגע לגוף, השני הוא זה הנוגע לנפש, השלישי הוא הנוגע לרוח. בכל אחת מהמערכות האלה קיימת מטריצה מוצקה, שהיא מבנה מוצק בלתי מעורער, הפועל כפורטל קליטה בעל פוטנציאל מוגבל מאוד לביצוע פעולות.

מבנה זה, הדבר היחיד שהוא יכול לעשות הוא לרצות, הוא יכול להציע את עזרתו. המטריצה היא מסוג זה, היא פורטל דרכו יוצרים זרזים, ובאמצעותם יועברו חוויות הזרז בתמונות אַרְכִיטִיפִּיּוֹת אֵלֶּה.

אפשרות זו, היא מסוגלת להפוך משמעותית לקיומה של המטריצה, ויש קשר דינמי בלתי נראה, הקיים בין המטריצה לאפשרות הסמויה. העיקרון הבסיסי, הוא שאפשר להגיעה אל המוח בתודעת תנועה מתמדת הטמונה בגוף, והמפעיל של הגוף, וברוח הבלתי מושגת.

רוח זו היא חופשיה הממתינה בתקווה, בִּכְמִיהָה, בהתאוות למידע על עצמה, באמצעות דינמיות הרצון לחוות. הזרז מתחיל את הפוטנציאל של הרוח, שהוא האור.

ממלכת הרוח כוללת גם את האוריינטציה השלילית, דבר זה נאמר לא בגלל שאוריינטציה שלילית היא רעה. האוריינטציה השלילית היא לא לגמרי מרושעת כפי שמרבית חושבים, אולם היא עשויה להיראות כך לאדם מהממד השלישי.

האוריינטציה השלילית חייבת לִהְיוֹת שְׁלִילִית, והאור חייב לִהְיוֹת באוריינטציה חיובית. כל אדם בתקופת גלגולו דרך הממד השלישי מתמודד עם האוריינטציה השלילית, ולעיתים יפגוש רק את האורות הממדיים, המקבלים מידי פעם רעם של ברק אור.

ברק של הגשמה המדבר אל הלב הפנימי של האדם, אשר יכול להיחשב ככוכב המנחה והמביא את רגע הַבְּהִירוּת, אמת הרוח לתוך ליבו.

ברוח אין טוב ורע מלכתחילה, אולם זה פשוט התמצית המתווספת כחלק מהרוח. זו הדרך בה כל אדם נוצר, בדרך זו הרטטים שלו מתמזגים עם דפוסי האנרגיה, או שדות האנרגיה.

ככה הבורא מבטא את עצמו בכדור הארץ או בממד, ויחד עמה התפתחה חווית הבורא. אלה החולקים אור, במונחים של הפדרציה הגלקטית, במונחים או במסלול שלהם, דרכם ניתן לראות את אלה המביאים קוטביות או זרז.

על קיומה של ישות מלאכית בשם לוציפר, ניתן רק לומר, כי ישות זו היא ארכיטיפ של הכוחות השליליים ביקום. יש קבוצה של ישויות שכולן מקוטבות שלילית, ויצרו אוסף הנקרא מכלול חברתי.

ישויות אלה דומות למלאכים אחרים בעלי אוריינטציה חיובית, הם המסייעים לישויות שונות במישורים שונים וּבִמְמַדֵּי בְּרִיאָה שונים. עם זאת, הן מתמקדות יותר בקיטוב שלילי.

ישות זו בשם לוציפר, מטרתה העיקרית היא להוסיף קוטביות וזרז לממדים שונים, במטרה לאפשר לנשמות לצמוח ולחוות הצצות לדרך השלילית. דבר זה נכון במיוחד, שזה יכול להיחשב יותר כמצב תודעתי המספק אוריינטציה שלילית.

כאשר ישויות במישור כדור הארץ מבקשות לַחֲווֹת אוריינטציה שלילית, לפעמים המטרה העיקרית של ישויות מלאכיות אלה, היא לאפשר הצצות לדרך השלילית בממדי קיום שונים.

דבר זה מאפשר לאדם לחוות את האוריינטציה השלילית, ולבחור איזו דרך הוא רוצה להתקדם. חלק אוהבים את הדרך השלילית, ולכן חווים יותר שְׁלִילִיּוּת בחייהם. לעומתם אנשים מסוימים בורחים מהדרך השלילית, לכן הם חווים יותר אור בחוויותיהם.

ממש כפי שֶׁיֵּשׁ רצון חופשי במישור כדור הארץ, הישויות המלאכיות אינן יכולות לחדור ולהגיע אֶל בני האדם, מבלי שהאדם יזמין ישויות מלאכיות אלה להיכנס לעזרה.

הישות המכונה לוציפר, היא גם חלק מהבורא, והיא אחראית על מתן זרז, או קוטביות שלילית במישורים השונים, או בממדי הבחירה אשר קיימים בגלקסית שביל החלב. כדי שכל נשמה תקטב ישויות לדרך שלילית, נדרשת אוריינטציה שלילית של 95 אחוזים בדרך השלילית.

אחת הישויות שֶׁקֻּטְּבָה למסלול שלילי, היא מוכרת בשם ג'ינגיס חאן, שתפקד כמלך עז ופראי. ג'ינגיס חאן, הוא בילה כמעט את כל חייו הבוגרים בְּהֶרֶג ובאונס, והוא כבש כמעט 17 מיליון קמ"ר של אדמה, ורצח גם את אחיו ואת חברו הטוב ביותר.

מהות הדרך השלילית היא קשה מאוד, מכיוון שישויות אלה לא יכולות להראות או להיות מושפעות מאהבה. אהבה היא האויב הגדול ביותר של הדרך השלילית, כך שהדרך השלילית מדלגת על הצ'אקרה הירוקה, צ'אקרת הלב.

אין עצמי עליון שהוא באוריינטציה שלילית, מכיוון שאוריינטציה שלילית, היא אינה יכולה לעבור מעבר לממד חמישי. בממד השישי יש רק אהבה ואור, אלה נדרשים להתפתחות הלאה.

כל ישות עם קיטוב שלילי בממד החמישי, היא תוותר על הקיטוב השלילי שלה, כדי להיכנס לממד השישי, ולקבל אהבה ואור לתוך הווייתן.

הדרך השלילית, היא זקוקה לחוסר הרמוניה במקום אחדות, היא זקוקה לחילוקי דעות במקום לאהבה. הדרך השלילית, היא סובבת סביב פחד, במאפיינים אלה קשה מאוד לקטב את המילה. הבורא מאפשר לכל ישות, לבחור בדרך השלילית או החיובית.

שדים הם בעלי נשמה בדיוק כמו של בני האדם, הם אשר סיימו את הקיטוב של הממד השלישי. אלה בחרו בדרך של פחד, חוסר הרמוניה, ונכנסו למסלולים השליליים בממד הרביעי והחמישי.

מרבית השדים, או ישות לוציפר הם בחרו גם הם בדרך השלילית, ובמהלך התפתחותם נכנסו לתוך הממד השלישי והרביעי, ואף התקדמו לממד החמישי השלילי.

אולם, כאשר ישות זו ניתן לה הבחירה להיכנס לממד השישי, בִּמְקוֹם היא בחרה להישאר בממד החמישי של האבולוציה. בכך ישות זו, היא לא התקדמה לממד השישי, שהוא ממד של אהבה ואור.

אם ישות לוציפר, היא הייתה בוחרת להיכנס לממד השישי, היא הייתה מאבדת את כל הקיטוב השלילי שלה. בנוסף לכך, במקום קוטביות שלילית, היא תתמלא באהבה בממד שישי.

ישות לוציפר במהלך התפתחותה, היא בחרה להישאר בקיטוב השלילי, ולסייע במתן זרז שלילי לצמיחה בכמה כוכבי לכת שונים, אשר נמצאים בממד השלישי.

ליתר דיוק, ישות זו הנקראת לוציפר, היא לא מתייחסת לישות אחת, אלא לאוסף של ישויות המרכיבות קבוצה חברתית העובדת יחד, כדי להגדיל את מספר הישויות השליליות.

ישויות השדים האלה, הן עונות לקריאה שלילית, הם נוטים יותר לתפעל אנשים הנמצאים בשלטון, ויש להם יותר השפעה על אנשים אחרים. ישויות אלה, הן עושות את זה כדי למשוך יותר נשמות למסלול השלילי.

ניתן להשיג זאת, רק אם האדם הוא בעל השפעה, או כל אדם אחר שהפך להיות באוריינטציה שלילית בעצמו, ומחשבותיו ומעשיו הופכים להיות גם לכיוון השלילי.

שדים בוחרים להיראות יפים בממדים שונים, יפים באופן לא טבעי, על מנת למשוך בני אדם לעבר הדרך השלילית. כך הם מלמדים אותם חלקים מהשירות לעצמי. ההבדל היחיד, הוא שהם מלמדים בני אדם את הדרך של השירות לעצמי, במקום השירות לאחרים.

לאחר סיום הלימוד בממד הרביעי, אם ישויות בוחרות גוף פיזי, הן יכולות להשתמש בכוחן הנפשי, כדי ליצור כל סוג של רכב פיזי, אשר הן רוצות בממד החמישי והשישי. אולם קיומם העיקרי יהיה של גוף אור.

טבעה של ישות באוריינטציה שלילית, היא עריצות. אולם ישויות שליליות, הן לא יכולות להיכנס ישירות לגופם של נשמות. אולם היא עשויה פשוט לתמרן את בני האדם באמצעות פחד, שנאה וכדומה.

ישויות באוריינטציה שלילית, הן לא רוצות לחיות בתוך גוף אחד. ישויות אלה, הן מציבות נקודת עיגון כלשהי במוחם של אנשים רבים, הגורמות להם להתמקד בעיקר בְּשִׂנְאָה, פחד וכעס במוחם.

הדרך היחידה לעצור את ההשפעה השלילית הזו, היא לזרוע אהבה ואור, וישויות אלה מיד נעלמות. האפלה של הרוח, היא דומה לאפלה הגלויה של השמים, כאשר אדם מביט מכדור הארץ אל החלל החיצון.

העטיפה העבה של החלל האינסופי אט אט הופכת דקה יותר, היא כמו ההיבט הרוחני של האדם, כמדינה מלאה בגבעות ועמקים אשר לא ידועים, וכל מקום הוא מקודש.

בנוסף, כל מקום מַלֵּא בְּמֵידָע, אולם כל מקום לא נִרְאֶה כפי שהוא שבאמת. קיים חושך סמיך ועומק גדול של אי ידיעה לרוח, אשר בתוך הממד השלישי של הקיום האנושי.

מעטה השכחה הוא עמוק מאוד, ובנוסף האור הנותן חיים כאשר נופל, הוא עדיין לא תמיד חושף דרכו. מעבר לכך יש התבוננות נהדרת באיזה אור יש להביט מעבר למכלול המזויף.

השילוב של דפוסי כעס הרוח ופחד, הוא הדלק המבעיר את הישויות באוריינטציה שלילית. ישויות אלה מקפידות מאוד על הגנת הקיטוב השלילי עליהן, והן יברחו מאהבה ואור.

אהבה ואור הוא האויב העיקרי שלהן, ישויות אלה בחרו בַּחֵלֶק הקשה של הקיטוב, ואינן רוצות לאבד אותו. ישויות אלה משפיעות בעיקר, רק על בני אדם עם מחשבות שליליות, אשר כמעט מלאות בראשם גם כאשר מעטה השכחה מורם, גם כאשר הם עולים לממד מָלֵא בְּאוֹר.

בכל זאת, רוח האדם אינה ידועה בעקשנות, כך ששכבות של מידע מוטעה ודפוסים כוזבים, הם ייפלו ככל שהממדים משתנים. בני האדם יגלו שיש עדיין אמיתות אחרות הנלמדות בתוכם, זה רק סוג של תחושה בשכבות, שְׁכָבוֹת הרוח ואמת הרוח מתגלות.

יש עוד הרבה לַבּוֹרֵא לדעת על עצמו, בנוסף עדיין דרך הקיטוב, הוא תהליך איטי לכל מה שהבורא מגלה על עצמו. הבורא מגלה מכל אחד מבני האדם, מכל הישויות חיוביות או שליליות, החיות, העוברות במהותן בתוך הבריאה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

שַׁחְרֵר בְּאַהֲבָה

אם הרצונות שלך לא מתממשים מהר כפי שאתה רוצה, שאל עצמך:
-האם אני מנסה יותר מידי לגרום למשהו לקרות?
-האן יש לי פחדים בסיסיים שהחלומות שלי לא יתגשמו?
-האם יש לי רעיונות קבועים לגבי איך הרצונות שלי יתממשו?
-האם אני מאשים מישהו במצב הזה, כולל את עצמי?

כל תשובה של "כן" מעידה על צורך להרפות ולהכניע רצונותיך לבורא, לספק האינסופי. כאשר אתה מבטא בבירור את חלומותיך ומשחררם ליקום, הם יכולים להתגשם מהר מאוד.

היום עבוד על וויתור הרצונות שלך, אם כי יש אנשים שמאמינים כי כניעה זהה לאדישות, וכי שחרור פירושו "כבר לא אכפת לי מהחלום הזה".

אבל ההיפך הוא למעשה הנכון: ככל שאתה מעריך רצון, כך חשוב יותר לשגר אותו ליקום, אחרת דאגתך עשויה לזמן מצעד של חרדה, שעלול לצעוד בכל החלום שלך ולפוגג את כוח החיים ממנו.

מלאכיך יעזרו לך להשתחרר באהבה היום, ושהמוח האינסופי כבר מספק לך את צרכיך, גם אם ההנחיות האלה עדיין לא ברורות לך.

אמור לעצמך, "הבורא ומלאכים, עכשיו אני מוותר על החלום שלי, שהוא ____. אתם יודעים שאכפת לי מאוד מהרצון הזה, ושאני מאוד מייחל לו, או למשהו טוב יותר להתבטא בחיי עכשיו. תודה שהנחית אותי בצורה ברורה, ושעזרתם לחלומי להתמלא כבר עכשיו."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)