מתי נוצר היקום הנוכחי? איך התחיל תהליך היווצרות היקום? לְמָה דומה הֶבֵּט הבורא? לפני כמה זמן נוצר כדור הארץ? ממה נוצר כדור הארץ? מי הם הנשמות המקוריות? מי הם הָאֵלִים הבוראים? לפני כמה זמן החלה התרחבות הָאֵלִים הבוראים? מָה היה התפקיד הראשוני של הָאֵלִים הבוראים? איך נראו הָאֵלִים הבוראים? מדוע הָאֵלִים הבוראים לא הצליחו לַחֲווֹת חיים בעולמות השונים? מָה היה הפתרון של הָאֵלִים הבוראים לַחֲווֹת את העולמות השונים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֶת הָאֵלִים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הָאֵלִים הבוראים מָסְרוּ, שעם הצהרה קצרה זו, ניתן להתחיל לספר על היקום שבו אנשים מוצאים עצמם, שהתחיל מלפני 20 מיליארד שנה כנקודת אור בתוך תודעתו של הבורא. נקודת אור זו, היא הייתה כלולה בתוך נקודת אור גדולה יותר, וכדומה עד אינסוף.

יש היבט של הבורא שתמיד קיים, שמתרחב ומתכווץ אינסוף פעמים, שבו כל החיים מתרחבים ללא הרף. ההתכווצות היא בְּדוֹמֶה למכשיר, בו ניתן להסתכל לתוכו עם זכוכית צבעונית של הקלידוסקופ.

במהלך אחד משלבי ההתפשטות מִלִּפְנֵי כ-4.5 מיליארד שנים, העולם של כדור הארץ נוצר מאבק וגז ראשוניים. כמו כל העולמות החדשים שנוצרו, זה היה בעיקר מימן ועוד כמה גזים שלא הכילו את סוג החיים.

לאורך התהליך הכימי הפיזיקלי הזה, האלוהות בשלב ההתרחבות הבדילה עצמה ליחידות תודעה, שלימים נקראה בשם נשמות. הנשמות המקוריות הללו נקראות " הָאֵלִים הבוראים".

הָאֵלִים הבוראים הם היו ניצוצות האור המקוריים, אשר יצאו מהמקור הבורא האינסופי האחד. במהלך התרחבות זו, האינדיבידואליות של הָאֵלִים הבוראים, היא החלה מלפני כמיליארד שנים.

הָאֵלִים הבוראים יצאו לחקור את הבריאה, והם מצאו מיליוני כוכבי לכת בשלבי ההתפתחות המוקדמים שלהם, כולל כדור הארץ. הָאֵלִים הבוראים נשארו בצורת ניצוצות, למרות שבעצם בעיני אנשים הם נראים כמו כוכבים כחולים לבנים גדולים.

רמת הדילול היחסי של הרטט של הָאֵלִים הבוראים, בהשוואה לרמת הרטט של העולמות האלה, הם לא הצליחו לַחֲווֹת חיים ישירות באף אחד מהעולמות האלה.

לכן הם היו פשוט מעל האור, או מרחפים מעל האטמוספרה של העולמות האלה. הָאֵלִים הבוראים, הם היו מתבוננים בתהליכים הכימיים המתרחשים, ובשלב מסוים ברצף מרחב הזמן המעוות, הם החליטו להטמיע חלק זעיר מעצמם לעולם המתפתח, כדי לחוות אותם בצורה ישירה יותר.

בעקבות כך, החלו תהליכים שונים שיפורטו בהמשך, כדי ליצור אנרגיה מודעת שתוכל לחוות את העולמות השונים, ומכאן מתחילים סיפורי הבריאה המרתקים האזוטריים.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

קַח צַעַד אֶחָד בְּכָל פַּעַם

יש לך חלומות וכוונות טובות, שכולם באים לידי ביטוי בזמן שאתה קורא את המילים האלה. אל תיתן לגודל השאיפות שלך להכריע אותך… הן בחלט ניתנות להשגה, כל עוד אתה עובד בשיתוף פעולה עם מלאכיך.

היום הנך מתבקש לעשות את הפעולות הבאות, קבל החלטה שאתה בהחלט חפץ במשהו. דע שהוא מגיע לך, חוש שהביטוי שלו אפשרי, תן למלאכיך רשות לעזור לך, פעל לפי ההדרכות שלך, ואפשר לטוב לבוא אליך.

כאשר אתה עושה את הדברים האלה, מלאכיך בהחלט יכוונו אותך לעבר פעולות שמביאות את חלומותיך לצורה חומרית. כל שאיפה גדולה מורכבת מצעדים רבים קטנים, אז התמקד בעשיית צעד אחד בכיוון חלומך עכשיו.

מלאכיך יתמכו בך במסרים מנחים, שתקבל כהרגשה חזקה, חזון מחשבה, מילים או סימנים אחרים. ככך שתפעל מהר יותר על פי ההדרכות שלך, כך חלומותיך יתגשמו מהר יותר.

אמור לעצמך, "ברור לי שאני מחליט מה אני רוצה, ומגיע לי החלום הזה. בהחלט אפשרי שזה יתגשם. אני מבקשך ממלאכי לעזור לי להפגין את רצוני, ואני שם לב ועוקב אחר כל הדרכה שאני מקבל. אני לוקח צעד אחד קטן בכל פעם, ופותח את זרועותיי כדי לקבל."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)