הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך לדעת שניתן להחזיר את היכולות והכוחות, שרכשת מחיים קודמים על הפלנטה. כשהרגע הנכון מגיע, כל זעקה בוקעת מהלב, הרצון לחזור ולהיות הנשמה האדירה שהיא הייתה פעם, אַפְשֵׁר לעצמך להשתחרר ולהיזכר.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מלורד קוט-הומי

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הִזָּכֵר בְּעוֹצְמוֹת נִשְׁמָתְךָ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

לורד קוט-הומי מָסַר, שהרגע הנוכחי הוא משהו באמת יוצא דופן, בהשוואה לתקופה שבה הם חָיוּ לפני זמן מה. בתקופה קדומה, הם היו מודעים לכל מה שעובר עליך, אולם לא היה להם את האמצעים להגיע לכל הנשמות כמו שיש להם היום.

הזמן הזה של גילויים, של חידושים, פשוט לקבל גישה לכל כך הרבה דברים, שקודם לכן היו בלתי אפשריים במושגים שלך, והם מביאים בדיוק את היופי הרלוונטי לרגע זה.

הממלכות הגבוהות היו צריכים לְעַרֵב אותך, איכשהו בתהליך האבולוציה הנהדר הזה של הפלנטה, ושל הגזע האנושי. דבר זה נעשה כבר זמן מה, ועבור רבים עדיין קשה להאמין, לצפות שכל זה אפשרי, להאמין בעולם החדש, להאמין בחיים שקטים יותר בשפע ללא פחד, בלי סבל, בלי רָעָב.

עדיין דבר זה נראה כמו אגדה עבור רבים, אלה שליבם אינו במרוץ הזה, למעשה יודעים את כל האמת, יודעים את הדרך. אולם אתה יודע כאב מה הוא, אתה מכיר צד אחר של הסיפור, שהרוב המכריע של המין האנושי לא ידע.

נשמות רבות נמצאות בכדור הארץ כְּזַרְעֵי כוכבים, הם אלה שנכלאו בניגוד לרצונם במהלך נפילת התודעה על הפלנטה הזו. רבים סבלו הרבה מאוד, זו הייתה תקופה לא קלה עבורם, הם לא הורשו לעזוב ולא נתנו להם להמשיך, והם פעלו בדיוק כפי שעשו קודם.

זרעי כוכבים נאלצו לעבור ולהתנסות במשחקי מצפון רבים, כדי שהם ישכחו את הכוח שהיה להם. הרוב המכריע של הנשמות האלו היום, הן מרגישות בליבם שכל מה שנאמר הוא נכון.

אנשים חשים בליבם שכל מה שמֻּצָּע הוא אמיתי, כי הם חָיוּ את היום הזה, הם חָיוּ בעולם כפי שֶׁמֻּצָּע, והם יודעים שאפשר היום להרגיש עוצמתי, להרגיש אמיץ.

קשה לנשמות אלה, כי הן עדיין סובלות את הסבל ואת כל מה שהן נתונות לו, כדי שהן ישכחו הכול, כדי שלעולם לא יהיה להן שוב את הכוח שהיה להן פעם.

כל כך הַרְבֵּה נשמות מהקבוצה הגדולה הזו של זרעי כוכבים, הן שואלות עצמן איפה הכוחות שלי? איפה כל מה שידעתי פעם? איפה החוכמה שלי? איפה היכולת שלי לגרום לזה לקרות, כמו שזה קרה לפני זמן רב, איפה הכול?

חלקם אפילו חווים ושואלים עצמם, האם הם יכולים לראות כמה דברים? אולם הם יכולים לתרגל את כוחותיהם. אבל למה האחרים לא?

לכל זרע כוכבים שנמצא בכדור הארץ יש תדר, יש חוכמה, יש תדר נשמה. לאלה שֶׁנִּשְׁמָתָם הייתה עוצמתית יותר לפני הנפילה, הם היו המושפעים ביותר, האחרים הצליחו להרחיק את עצמם מכל התהליך הזה.

היום ניתן לומר, שלנשמות האלה שלעיתים קרובות מרגישות שאינן מסוגלות להאמין בעצמן, להאמין שהיו פעם עוצמתיות, עליהן פשוט להיכנע לזרם האבולוציה שלהן.

אל תשים עַצְמְךָ כאדם עלוב, וגם אל תשלול מעצמך את מה שנמסר. פשוט המשך הָלְאָה, אל תסתכל אחורה, אם יש לך ספקות השאר אותן בעבר.

מעתה ואילך, אתה צריך לאפשר לעצמך להתקדם, תן לעצמך את האפשרות להוביל עצמך מכל אלה הסובבים אותך, כמו המגינים והמאסטרים שלך.

תן לעצמך להוביל, תן לעצמך להתפתח ואל תְּפַקְפֵּק בכלום. אִם קָשֶׁה לך להאמין, אִם קָשֶׁה לְךָ לקבל את כל מה שהיית פעם, פשוט אל תעשה מאומה נגד זה.

תן לַזְּמַן עצמו ולזרימת האבולוציה שלך להתרחש, כדי לתת לך תמונה. חוש שאתה נמתח עד למקסימום, נמתח במובן של התרגשות לבצע בחירה, לבקש עזרה, לנסות לצאת מהחסימה הזו, שהוכנסת לתוכה.

כאשר הרגע הזה קוֹרֶה, הרגע הזה שבו אתה הולך לומר, "מספיק, אני לא רוֹצֶה את זה יותר. אני רוֹצֶה להיות הנשמה האדירה שהייתי פעם, אני רוֹצֶה להיות בעל בטחון עצמי כזה שהייתי פעם. אני רוֹצֶה להיות מסוגל לעשות את זה, עבור עצמי ועבור הסובבים אותי, כפי שעשיתי פעם.

כאשר אתה צועק את זה, כשאתה אומר, "מספיק החבל המתוח הזה שהייתי נתון אליו, הוא ישתחרר עכשיו". אל תפחד מהמקום שאליו אתה הולך להגיע, הַאֲמֵן שהחבל נמתח למקסימום.

כאשר החבל הזה ישוחרר, הוא ישגר אותך הרבה הרבה יותר רחוק. עכשיו אל פחד, אל תפחד לאן שיובילו אותך, ניתן לומר, שהחסימה שהיית נתון אליה נגמרה.

זה יספיק, שלב אחר שלב כדי שתתחיל לזכור, ולחיות מחדש כל רגע ממה שהיית פעם. כאשר זה יִקְרֶה, כל אחד מזרעי הכוכבים הנחשף למסר, יחד אתך יעשה את ההבדל.

דע שכל אחד שמשתחרר, הוא יגרום לשחרור אחד נוסף, ואחד נוסף, כי זו תהיה תגובת שרשרת. פתאום כל זרעי הכוכבים יקבלו בחזרה את כל הכוחות שהיו להם, פעם כשהגיעו לפלנטה, וזה יהיה לעבור בדיוק דרך הממד הזה, שהם נאלצו לוותר עליו.

הזמן לכול אחד מזרעי הכוכבים לומר "מספיק", הוא אינדיבידואלי. זה הזמן שצריך להרגיש את זה, ולא רק לומר את זה. זה הזמן בו יתחיל מהפך גדול, אבל זה צריך לבוא מהלב, הוא צריך לבוא מתוך בהירות רבה מתוך רגע בחיים.

הממלכות הגבוהות צופות, עוקבות, מגינות על כל אחד מכם. אל תפחד, פשוט תן לעצמך להשתחרר, ותרגיש את כוח החופש, את הכוח שהבורא עובד בו.

אל תפחד מהטיסה, אל תפחד מהשחרור, אם אתה רוצה לעוף גָּדֵל כנפיים, ותהיה מסוגל לעשות את זה. האמן באור, האמן בכוח האור שמגיע לפלנטה, האמן בפסיעותיך, שבוודאות גורם לכל זרע כוכבים לומר מילה אחת פשוטה, "מספיק".


לורד קוט-הומי

לורד קוט-הומי הוא אחד מהלורדים של שבע הקרניים, קרן הזהב. התגלגל מספר פעמים בכדור הארץ והבולטים הם: פרעה המצרי תחותמס השלישי, פרעה המצרי רעמסס השני, פיתגורס ועוד.

שומר הסף של תעלומות הנסתר הקדומות, מגן שותף עם אַרְכִי-מַלְאָךְ מיכאל. מגן דוד בעל ששת הקודקודים הוא הסמל שלו, המביא לאיזון מושלם של נפש, גוף רוח ומערכות יחסים.

לורד קוט-הומי מעודד חמלה, טוב לב, שמחה וסבלנות. מעודד קרקוע וחיבור לאנרגיות גאיה. אם אדם מרגיש מדוכא, הוא יקרא לו, והאנרגיה שלו תרומם אותו ותעזור לו לאהוב, לחיות וליהנות מכל רגע.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מְצָא אוֹר בַּחֹשֶׁךְ

כך זה עם החיים שלך, בכל פעם שמחשבותיך או מצב רוחך חשוך, האור זורח אפילו יותר בתוכך ומסביבך. דמיין לעצמך שקיעה מדהימה בתוכך ברגע זה, בגוונים מפוארים של צהוב, כתום, וורוד וסגול, ותחווה את החמימות והיופי המקרינים שלה.

תן לעצמך להרגיש את השקיעה הפנימית שלך הולכת וגדלה ומוארת, מאירה אותך מבפנים ומסביבך. ככל שאתה רואה את הזוהר הזה יותר, כך חייך, מצב הרוח ורמת האנרגיה שלך מתבהרים יותר.

מלאכיך לידך עכשיו, זוהרים באהבתו של הבורא לכולם. הישען על האור שלהם מתי שתרצה, והם ידריכו אותך למצוא ולהפיק תועלת מהזוהר שתמיד יזרח מתוכך.

אמור לעצמך, "אני מתמלא באור ריפי יפיפה כרגע, וקרני הבורא מאירות את דרכי, ומנחות את הצעדים הבאים שלי. אני בטוח בתוך הזוהר הזה, שמגן עלי ושומר עלי בכל דרך. יש לי את זה בתוכי, כי אני האור ואני מאיר באור."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)