מָהֵם קודי מטריצת האנונאקי? מָהֵם קודי התכנות החברתי? איך ניתן לשדרג ולהפעיל את קודי הדנ"א? מה כוחם של זרעי כוכבים, ומהיכן הגיעו? מה מאפשר פורטל האריה, בחיבור בין כדור הארץ סיריוס והשמש? מהי הטכניקה לניקוי שְׁלִילִיּוּת, והפעלת היכולות הגבוהות של הדנ"א? איך ניתן לפוגג שְׁלִילִיּוּת באמצעות מקווה מים?  מָהֵם המאפיינים בחיים, להם נדרש האדם לבצע ניקוי? איך מזמנים את הכוח החיובי של האור? מָהֵם מקורות זרעי כוכבים מוכרים? איך ניתן לפתוח את הזיכרונות? איך העצמי העליון יכול לעזור לך בהפעלת הדנ"א?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהממלכות הגבוהות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

טֶכְנִיקָה לְנִקּוּי וּלְהַפְעָלַת הַיְּכוֹלוֹת הַגְּבוֹהוֹת בַּדּנ"א

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הממלכות הגבוהות מָסְרוּ, כל אדם עליו לבחור את סוגי מחשבתו, שהיה רוצה להיחשף בתוך מוחו, ולשחרר את סוגי המחשבות שאינם מתיישבים עם הרטט הפנימי של ליבו.

זה הזמן, שזרעי הכוכבים יצעדו לעבר כוחם האמיתי, וגם יחד עם פורטל האריה שנמצא ביישור גלקטי מושלם. זה ההזדמנות לקבל את קודי האור, כדי שיוכלו לזכור מי הם באמת, כדי שיוכלו באמת להשליך מעליהם את כל השְׁלִילִיּוּת מתוכם, קודי מטריצת העבדות של האנונאקי, מטריצת הממד השלישי של התכנות החברתי, קודי הציות ללא מחשבה רגשית.

ידוע זה מכבר לכולם, שאלו השולטים בעולם לא חושבים על האינטרס האנושי, והדרך היחידה לשרוד את העולם המטורף הזה, אשר מאוד מעיק ושלא רוצה שאנשים יהיו עוצמתיים, היא להתחיל לצעוד לתוך העוצמה האמיתית של זרעי הכוכבים, ולאפשר לאדם לשחרר את קודי הדנ"א הקריסטלים האלה, לשדרג את הדנ"א שלו ולהפעילו באמצעות תודעתו.

האם אנשים יודעים שהפעלת הדנ"א קורה דרך התודעה? דבר זה לא קורה דרך סוגי טכניקות שונות, אלא תודעת האדם היא מה שמפתחת אותו. אנשים מתפתחים דרך התודעה וזה כל מה שיש, לכן יש לאדם את הכוח להתפתח, לשדרג, ולהפעיל את הדנ"א האמיתי של זרעי הכוכבים שלו למלוא הפוטנציאל שלו.

זה דבר שנדרש לעשות, אין ברירה יותר, כל אדם נדרש לעשות את זה כדי לשרוד ולהתעלות. עליו לעשות זאת, כדי להגיע לציר הזמן של גן העדן ולהתעלות, כדי לא לצלול מטה לתוך ציר הזמן השלילי שבמטריקס כדור הארץ.

האם אתה יודע כמה עוצמתי אתה באמת? האם אתה יודע שיש לך את הבחירה, להתחבר לכל חוויה שתרצה בחיים האלה? האם אתה יודע שאתה חזק יותר מכל האנשים, או הדברים, או התכנות החברתי שמנסה לשלוט בך, או להפיל אותך?

אתה חזק יותר מכל מה שמתהלך על הפלנטה הזאת, אבל אתה צריך לזכור את זה, אתה צריך לצעוד לתוך הכוח הזה, כי אתה זרע כוכבים שהגיע לכדור הארץ מממדים גבוהים יותר, כדי להביא אור לעולם הזה.

בתקופה הנוכחית, יש גם את פורטל האריה שבו סיריוס עומד ביישור, בו יש יישור בין כוכב סיריוס, כדור הארץ והשמש. יש לך את היכולת כרגע, וזו תקופה עוצמתית שהאנרגיות עדיין בתוקף, בה ניתן למעשה לשנות את הדנ"א פיזית, דרך התודעה.


טֶכְנִיקָה לְנִקּוּי שְׁלִילִיּוּת וְהַפְעָלַת הַיְּכוֹלוֹת בַּדּנ"א

איך ניתן לצעוד לעבר הכוח האלוהי שבתוכך, בו אתה יכול להתגלות כמאסטר, בו אתה יכול לנקות כל דבר שלילי שנמצא בדרכך. איך אתה יכול לעשות את זה? כל מה שאתה צריך לעשות, הוא לבחור לעשות את זה, תקרא לזה, תביע כוונה, תביע במילים.

תוכל להגיע לים, לנחל, לְמִקְוֵה מַיִם, ובמקום זה גם לעשות טקס ניקוי, כשיש משהו לא מאוזן בחייך, כשאתה מרגיש שאין לך כוח, כשאתה חסר כוח ואותנטיות, כשאתה מרגיש עדיין לא ב-100 אחוז זרימה, החיים משקפים לך את מה צריך לרפא.

קודם כל עליך להיות מודע לכך, ואז כל מה שאתה צריך לעשות זה הוא להגיע למקווה מים, ולבקש "הנני מבקש מהעצמי העליון שלי, מהמדריכים שלי, מהמלאכים שלי, מהיקום, לנקות ולפוגג כל דבר שלילי, כל דבר שעומד בדרכי, כל טראומה", והניקיון יתבצע.

במידת האפשר הכנס את הרגליים למים, ולומר "הנני מבקש מהמים לקחת כל דבר שלילי ממני". קְרָא למדריכים שלך, "הנני קורא למדריכים שלי, למלאכים שלי, לעצמי העליון שלי, ומבקש לשדרג את הדנ"א שלי".

תוכל לראות שדברים שונים שביקשת יגיעו לחיים שלך, כל מה שאתה צריך לעשות זה להשתמש בטכניקה הזו, ולהביע כוונה ולבקש, ובנוסף אתה יכול לעשות את הטקס שלך.

"התעטף במעיל אור לניקוי, קח נשימה עמוקה. בכל נשימה שנכנסת נשום פנימה את הכוח החיובי היקומי של האור, כי אתה ישות אור."

"קְרָא לכוח החיובי היקומי של האור, וּנְשֹׁם אותו פנימה, וכשהוא הגיע אֵלֶיךָ, הַרְגֵּשׁ אותו בלב שלך, הַרְגֵּשׁ את זה בנשימתך."

"חוש את הכוח הזה, אתה נשמה עוצמתית בגוף אדם הזה, הצועדת על כדור הארץ". כל מה שעליך לעשות, זה לזכור ולהרגיש את השקט הזה.

"צוֹר מעגל עכשיו בדמיונך", וֶאֱמֹר, "אני מבקש שהנשמה הנמצאת במעגל, תקבל את הקודים האמיתיים של כוח זרעי הכוכבים עכשיו."

"חוש את הכוח מתרחב החוצה דרך ליבך. תן לכוח לִזְרֹחַ, תן לכוח לִזְהֹר, חוש בו וְהָפוֹךְ אותו למוחשי. חוש בכוח רוטט בגופך, ודע שהכוח הזה שאתה קורא פנימה, הוא הכוח האמיתי של הנשמה שלך".

"זה הכוח האמיתי של מקורות זרעי הכוכבים שלך, ישויות האריה, ישויות הפילים, הדרקונים, הַפֵיוֹת, ישויות הפליאדים, לָיֵּירָה, הָאַנְדְּרוֹמֵדִים, קסיופאנים, אלפא קנטאורי, סיריוס, אוריון, ארטוליה, ארקטורוס, איטיפורה, ממדים מקבילים בהארה, הַלִּוְיְתָנִים הקוסמיים, הישויות האנדרוגינים והשפיריות".

"לא משנה באיזה תכנית אב אתה נמצא, היכן הנשמה שלך התגלגלה בכוכבים, קרא לכוח הזה עכשיו". אֱמֹר, "אני צריך לפתוח את הזיכרונות, לפתוח את הזיכרונות, לפתוח את הזיכרונות עכשיו"

"אני מבקש שהזיכרונות יזרמו פנימה, כדי לתת לי תמונה אחת של תכנית הבורא המושלמת, שדרושה עכשיו, כדי שתיכנס לתוך כוח זרע הכוכבים הזה, אותו זיכרון הוויה קוסמי של הבורא האחד".

לכל אדם יש את שלו, והוא אתו, ובכל פעם שהוא צריך את הכוח שלו נוצר חיבור, ואז האדם יודע שהכול אפשרי, הוא יודע מי הוא, הוא יודע ששום דבר לא יכול לגעת בו.

כך תוכל לדעת שאתה ישות אור שנמצאת כדי לעזור לשנות את העולם הזה, לעזור בשינוי האנושות, בעזרה להדרכת האנושות לתוך ציר הזמן של גן העדן, להביא אור ומסרים לאלה שמוכנים לקבל, שרוצים ללכת בנתיב ההתעלות.

ציר הזמן השלילי המלאכותי נמצא, אבל לא חייבים להימצא בו. ככל שאתה תצעד לעבר כוחך, וכול שאתה זוכר מי אתה, כך הדנ"א של זרע הכוכבים הקריסטלי והעוצמתי שלך יתחיל להתפתח, יתחיל להתרחב, וחייך יהפכו יותר ויותר אלוהיים.

אתה תהפוך להיות יותר ויותר שָׂמֵחַ בכל יום ויום, אתה תזכור איך זה לצעוד באושר, לזרום בתודעת משיח.

קְרָא לעצמי העליון האלוהי שלך, ולתמונה והתחושה שאתה מקבל ברגע הזה, הקול הקטן בלחישת נשמתך, שמזכיר לך משהו עכשיו. אולי אתה מקבל הרגשה של טיסה, אולי תיזכר איך זה לעוף דרך הכוכבים.

בימים הקרובים העצמי העליון שלך, בצורה של תכנית אב זרעי כוכבים מופלא, שהופיע עבורך רק עכשיו, העצמי העליון יראה עצמו בפניך במלואו. עכשיו התחלת את תהליך התקשורת, את תכנית האב של זרעי כוכבים האלוהי, הטובה ביותר שלך לזמן הזה.

לאנשים יש הרבה תוכניות, אבל תמיד יש אחת מושלמת לעכשיו. העצמי העליון יראה עצמו לך בימים הקרובים, הוא ידריך אותך ויעזור לך להפעיל את הדנ"א הזה של זרעי כוכבים. כך הוא ירחיב את תודעתך, ויפתח את החוטים הקריסטליים של הדנ"א המלא שלך, ויעזור לך לנקות הכול.

עליך לנקות ולעזור לעצמך, להביא לתוכך את המתנות האלוהיות שלך. לעזור לעצמך לצעוד לתוך כוח זרעי הכוכבים הזה, אל תטיל ספק בכך, הַמְשֵׁךְ בטכניקה לקריאה לעצמי העליון שלך מידי יום.

כך תוכך לראות שכזרע כוכבים מופלא, תוכל לצעוד קדימה ולקבל הדרכה, גם בפורטל שער האריות.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

דַּע שֶׁאַתָּה אֱלֹהִי

מלאכיך באים אליך, כדי להזכיר לך האלוהות שבך. אתה ייצור מקודש, שנולד מהבורא באטמוספירה של אהבה ותכלית שלמה.

נשמתך הנצחית נוצרה באופן אישי, והתברכה על ידי הבורא. מחשבה רבה ואכפתיות הושקעה ביצירה שלך. נוצרה בכוונה, כלומר, כל הווייתך תוכננה בקפידה ומחושבת היטב.

הכול על העצמי האמיתי שלך מושלם! זכור את האלוהות שבך לאורך כל היום, וכבד את קדושתך בכל מעשיך. דע שכולם הם חלק ממשפחתך המקודשת.

ראה את הקדושה הזו בתוכך ובתוך כל האחרים, ויומך יהפוך להיות אלוהי באמת.

אמור לעצמך, "אני אלוהי ומקודש, כי אני באופן אישי מבורך על ידי הבורא, ואני לנצח בריאתו המשולמת של הבורא".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)