הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך לדעת שיש לשחרר את הַשִּׁפּוּטִיּוּת לאחרים. בעולם הישן הַשִּׁפּוּטִיּוּת, הכללים והחוקים שימשו את התכנות החברתי, שעשה שימוש בהיגיון מחשבתי קולקטיבי, ולא של מחשבה מהלב המרגיש וחש. כאשר הבנה זו מתעוררת ומקבלת תאחיזה בָּרֶגֶשׁ, אנשים מחפשים את החיבור לקבוצה ולקולקטיב, התואם ברטט הרגש ליצירת אחדות ושינוי, וכמו כן התואם את השינוי בחיבור לחוכמה שבפנים.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך למידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהממלכות הגבוהות

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַכֵּר בְּטֶבַע הָאָדָם

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הממלכות הגבוהות מסרו, עולם חדש נולד. בעולם הקודם השיפוט שלט. היו חוקים נגד אלה שאינם מתאימים לנורמות החברה, אלה שנדחו, נשפטו, נכלאו, נענשו, פשוט כי הם לא התאימו לתווית שנוצרה, והיה חשוב לשמור על הכול בשליטה.

אנשים נאלצו לעקוב אחר ההיגיון, ולחשוב על כל דבר אחר, עד שהם התנתקו מהרגשות שלהם. כך הם איבדו את יכולתם, לגלות אמפתיה זה לזה.

חוקים נכנסו למקומם כדי שיתאימו לשחור או לבן, כשהמוח שולט אין אמפתיה, יש רק צורך בְּסֵדֶר וציות, אין מקום לחיבור ואחדות. כולם נשפטים ולא משנה מה הם עושים, וניתן לראות שאנשים אוהבים לשפוט את האחרים, כי הם שכחו את הטבע האמיתי של האנושות.

אם אנשים יִשְׁאֲלוּ אדם אחר מה הוא חושב על האנושות, לעיתים קרובות ניתן לשמוע שהאנושות היא גזע שנועד להיכשל, ואף בכתובים מופיע "יצר לב האדם רע מנעוריו", וזה למעשה הגורם לכל הרוע בעולם.

אנשים מאשימים את עצמם כחלק מקולקטיב שבו הם נמצאים, וְשֶׁבַּעֲבוּר כולם זה קורה על פני כדור הארץ. אולם דבר זה לא נכון, הטבע האמיתי של האדם הוא שליו, אוהב ורחום.

ייתכן שרבים לא יסכימו, כי זה לא מה שנאמר או מה שנראה בעולם, אולם רוב האנשים רוצים לחיות בהרמוניה, ומחפשים את הקשר הזה בדרכים רבות.

אנשים רבים אבודים ואינם יודעים, אינם יודעים איך לבסס את הקשר הזה. אבל האנושות במהותה היא כולה אהבה, זה טבע הליבה של האדם, וזו הסיבה שכולם כאן.

כל יצור חי על הפלנטה הזו מחפש את אותו הדבר, אהבה. אולי אלה לא יודעים את זה, אולי הם לא מתנהגים כמו זה, אבל זה מה שכל אדם באמת כמהה אליו.

הניתוק של האנשים בא לידי ביטוי בחברה, באמצעות החוקים שיש לפעול לפיהם, ויש ענישה אם לא מצייתים. החופש של האנושות מוגבל, כך שכולם צועדים באותה פעימה, בין אם היא תואמת את המקצב האישי או לא, כולם צועדים לפי הקצב של ההבנייה המלאכותית הזו כבר זמן רב.

עבר זמן רב כל כך, שרבים מהאנשים אפילו לא זוכרים שיש להם אפשרויות בחירה. אנשים יכולים לעשות לעצמם כמה דברים, שלא נראו להם כלל כאפשרויות.

לכן הרוב מקיים את הצווים הבאים, ורואה בהם טקטיקה הוגנת. רבים עדיין מאמינים שעליהם לפעול לפי כללים ותוויות, כדי להתאים עצמם.

כל אדם נושא בתוכו מערכת אמונה, תכנות חברתי, שהוכנס ומתפרק עכשיו לרסיסים, מה שהתקיים כבר מזה שנים רבות. ישנן מערכות אמונה רבות, שאנשים לא מודעים להן.

כל זה משתנה עכשיו, זה מרגש ופוקח עיניים להיות מודע לכך, שאדם אומר לעצמו "אני כבר לא משוגע לחשוב, שאני נענש בלא לקיים כלל אבסורדי, שהיה לא פחות ממטורף קודם".

עכשיו נדמה שחוקים וכללים רבים הוחלטו ונכפו על ידי אנשים, שמנטלית לא היו מסוגלים לקבל החלטות מתוך מחשבה רגשית. רוב החוקים והכללים מנותקים לחלוטין מהאנשים שהם אמורים לשרת, ואין להם קשר כְּלָל ללב.

ההבניה הזו עשתה הכול כדי לגרום לך להאמין, שאתה המשוגע היחידי, דחין, פורע חוק, עבריין, כדי שתעשה הכול להשתלב ולהשתייך לאנשים המשוועים לְהַגְנָה, לְבִטְחוֹן, ולְקבלה.

המערכת לעיתים מתנהגת כהורה מתעלל, שמספק לך כל עוד אתה מציית ומציית. אם לא תציית תיענש, זו מערכת יחסים רעילה, וזו שמרבית האנושות נמצאת בה עכשיו.

מכיוון שכולם בחרו לשבור ולשנות הכול יחד, אנשים נמצאים בשלב מכריע עכשיו. השינוי בתודעה מתרחש, הָאֱנוֹשׁוּת הגיע לנקודה בה מסתיימות מערכות היחסים הרעילות וְהַקְאַרְמָתִיּוֹת, ברמה האישית וברמה הקולקטיבית.

מערכת השליטה הקיימת מזה תקופה ארוכה, היא מאבדת את השליטה ואת אחיזתה באנשים. עלייה בַּמּוּדָעוּת מתרחשת ברחבי העולם, וכעת ההבניה הזו מתפרקת מבפנים.

אנשים מחפשים קשרים כשהם מתעוררים, ומחפשים את אלה המתעוררים. אנשים מחפשים תשובות כשרואים מה קורה בעולם, זה לא בהתאמה למה שהם מרגישים, כי עכשיו אנשים קיבלו את הכוח על הרגשות שלהם, ויכולת האמפתיה.

זה המקום בו הכוח האמיתי של האנשים מביא כאב, כי הם מתחברים ללב שלהם. אנשים חוזרים לאהוב, אם כי הם מרגישים מוגבלים, נצפים ונשלטים, ומחולקים על פי מערכות.

זה לא הדרך, לכן איחוד מתרחש בתקופה הכי קָשָׁה ששינוי אפשרי. זה כאשר דברים מתפוררים, וניתן ליצור דרך חדשה לחיות בה.

לכולם יש את הידע איך זה לא עובד, ואת היכולת להתחבר מחדש לחוכמה שבפנים. אנשים זוכרים את הידע העתיק, ואיך הציוויליזציה האחרת התקיימה באחדות ובאהבה.

אנשים חוזרים לזה עכשיו, והם מקבלים עזרה בדרך אנרגטית, רגשית, פיזית ורוחנית. פרט לכך אנשים מתחילים ליצור קהילות, והם מתחילים להגיע אחד לַשֵּׁנִי לתמיכה.

עליך להשתמש בכישרון שלך, ולהרחיב את מה שטבעי לך. היכולות הייחודיות שלך ייראו, וישמשו כדי ליצור דרך חדשה לחיות ולהיות. הקהילה החברתית החדשה תהיה כולה על החיבור, יהיה מקום להבנה, קַבָּלָה, חמלה, אהבה, חופש, הרחבת תקשורת, שקיפות שוויון ועוד.

דַּמְיֵן את עולם שאתה רוצה לחיות בו, מה אתה רוצה לראות, לחוות ולחלום עליו. חוש את זה בליבך, ודע שאתה יותר ביחד, ושכל זה קורה במקום כשאתה חושב על כך.

שַׁחְרֵר כל שיפוט כלפי אחרים ומה שהם עושים, כי הם השבט שלך הנמצא שם איתך. כל מה שאתה צריך להרגיש ולראות זה את הקשר הזה, להרפות מכל שליליות שאתה עלול להיתקל בה.

השינוי מתרחש ללא קשר להתנגדות שתהיה לו, זה בלתי ניתן לעצירה, וזה מה שהיה תמיד אמור לקרות. סְמֹךְ על הקשר שלך, הִתְעַלָּה מעל הפחד שאתה רואה.

זכור, פחד הוא אשליה, אהבה היא האמת.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

צֹק מִלִּים חִיּוּבִיּוֹת לַעֲתִידְךָ

בדיוק כפי שאתה יכול לשלוח אנרגיה אוהבת לעתיד שלך, היכן שהיא תשב ותחכה לך, ותתאים כל מצב לפוטנציאל הגבוה ביותר שלו, כך גם ההתבטאויות שלך יכולות.

כפי שאתה כבר יודע, לכל מילה שאתה מדבר, חושב או אומר יש השפעות עוצמתיות. זה שווה ערך להזמנת קנייה המבקשת את מה שאתה רוצה לחוות.

היום בחר מילים, המשקפות את מה שאתה באמת רוצה. צור כל דבר ממהותך האוהבת שבפנים, שבאמת דואגת לך ומהעולם.

צֹק דיבור חיובי לעתיד שלך, כמתנה לעצמך. בדיוק כמו למצוא משהו בעל ערך שהסתרת מזמן ושכחת ממנו, הפירות של ביטויי העבר שלך יחבקו אותך בעתיד.

אמור לעצמך, "מכיוון שאני יצירת האהבה, כך גם כל היצירות שלי נולדו מאהבה. כל המילים שלי מגיעות, מהמקום האוהב הזה שבתוכי. אני מקיף את כל מה שאני אומר באהבה, ומדבר בחביבות על עצמי ועל כל האחרים. אני מדבר, שומע, כותב וחושב במונחים אוהבים, ואני מקבל בשמחה את הגילויים האלה".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)