מי הוא קליגול? מָה עשו הפליאדים כדי שגופם יתרגל לדחיסות כדור הארץ? האם בַּמִּפְגָּשׁ הראשון עם האנושות, תהיה השפעה על שני הצדדים? האם אנשים יודעים איך הפליאדים נראים? איך הפגנת אהבה מתקיימת אצל הפליאדים? מה קורה בפעולת חיבוק? מה הפליאדים מבקשים לנסות במפגש עם אנשים? מתי המפגש עם הפליאדים יתרחש? איך הפליאדים תופסים את המזון של האנושות? האם הפליאדים ניסו את המזון האנושי? מדוע הפליאדים הביאו ממזון כדור הארץ לביתם? מאילו סוגי מזון הפליאדים ניזונים? אילו סוגי מזון ומשקאות יובאו לכדור הארץ? איזו טכנולוגיה מתקדמת תובא לאנשי כדור הארץ? איך יהיה ניתן לשפר את תפיסת הבריאות בָּאֱנוֹשׁוּת? איך ניתן יהיה לדעת שאדם למד אהבה ללא תנאי? מה יקרה כשהאנושות תלמד אהבה ללא תנאי?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך למידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהממלכות הגבוהות

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַמִּפְגָּשׁ עִם הַפְּלָיַאדִים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

קליגול מפקד ספינות הפליאדים מסר, ניתן לחוש בשמחתם וברטט שלהם, כי הם לבושים למסיבה. כולם לובשים את מיטב בגדיהם, כי הם רוצים להיראות טוב עבור האנושות.

הפליאדים נחשבו כאגדה, אך הם נמצאו על פני השטח זמן רב ולא נראו, הם הולכים שם למרחקים ארוכים, כדי שגופם יתרגל קצת לאנרגיה הדחוסה שבפלנטה.

הפליאדים מכינים עצמם למגע שֶׁיִּקְרֶה, כמובן שהם לא ייצרו קשר עם כולם. הם יודעים בדיוק, ורואים את ליבם של כל אחד מתושבי כדור הארץ.

הפליאדים מכירים את אלה המכבדים אותם, שאוהבים אותם, וזה יהיה אפשרי לאחר המגע וההשפעה הראשונה. אין לחשוב שלא תהיה לכך גם השפעה עליהם. הפליאדים שונים מבני האדם, ובני האדם שונים מהם, ההשפעה תהיה הדדית כמובן.

בתקופה הנוכחית הפליאדים למדו להתבונן בָּאֱנוֹשׁוּת, ולהכיר אותה. הם סבורים שהם כבר מכירים כמעט כל סוג שֶׁקַּיָּם בכדור הארץ, אך האנושות לא מכירה אותם.

האנושות מכמה תמונות או דמויות, שכמה אנשים מתעקשים לומר שזו דמותם, היא מדמיינת אותם. אולם במציאות, האנושות לא באמת יודעת איך הם נראים.

רק מעטים מאוד ראו את הפליאדים ויצרו קשר עימם, ואין לאנשים אלה צורך לחשוף אותם, לומר שהם ככה או ככה. מרבית האנשים יהיו מעט מופתעים לראותם, כל כך קרובים, מקרוב, ממרחק של לְחִיצַת יד, או בפעולה שבדרך כלל אנשים חולקים בכדור הארץ, שזה החיבוק.

הפליאדים רגילים באהבה ללא תנאי, אין זה אומר שאין להם רגעים של חיבה, כמובן שיש. אבל אין הם צריכים להראות את זה כל הזמן, כי זה שלידם יודע שהם אוהבים אותו ללא תנאים, אין הם צריכים להראות את אהבתם.

הפגנת אהבתם נעשית באכפתיות, בתשומת לב, בהרמוניה של משפחתם, בשמחת צאצאיהם, בהרמוניה במפגשיהם. הפליאדים לא זקוקים ליצור קשר קרוב כזה כל הזמן, כדי להפגין את אהבתם.

זה דבר שהם לא מורגלים לעשות, והם מעריצים כמה ממנהגי האנושות, כמו חיבוק, נשיקות, הפגנת אהבה, ידידות והוקרה, גם אם הם מזויפים, אולם אנשים התרגלו לכך.

הפליאדים הכינו עצמם לחיות את הרגע הזה, והם מתוודים שהם באמת רוצים לחוות את פעולת החיבוק. חילופי האנרגיות האלה כל כך עמוקים וכל כך יפים, שאנשים עושים זאת כשהם שמחים, שפוגשים משהו שאוהבים, או מכל סיבה שלא תהיה. זו תהיה חווית למידה נהדרת עבורם.

יחד עם זאת, כל אחד מהפליאדים חווה כמה ממנהגי האנושות, הם ניסו את המזון האנושי, את המשקאות. כמובן שהם מקפידים שהכול יהיה טבעי מאוד, מזונות מעובדים לא מגיעים בספינות שלהם.

ניתן לומר שהפליאדים גידלו דברים רבים, ויבול בספינות שלהם, בסביבות טהורות וללא הכימיקלים שהאנושות מכניסה למזון שלה, והם נהנו מִטְּעָמִים רבים, והם ייקחו אותם איתם.

כדור הארץ עשיר, מאוד עשיר, הוא מגוון אבסורדי של מזון ומינרלים, בו לכוכבי לכת נדירים ביקום יש מִגְוָן עצום. הבורא אפשר לפליאדים, לקחת מעט מכדור הארץ לַבָּתִּים שלהם, לכוכבי הלכת שלהם, כדי להראות לבני מינם כמה מעניינים ההרגלים של האנושות.

כמובן שאין להם יותר צורך באוכל פיזי כמו האנושות, הם ניזונים מאנרגיה, אולם הם יכולים גם לבחור כן לאכול, ויהיה להם שפע רב יותר, מִגְוָן רב יותר לחוות.

כדור הארץ הזה יִלָּמֵד בבתי הספר בכל היקום, והפליאדים יביאו לאנושות את מה שיש להם. זה יהיה חילוף, כי יש להם גם מזון טוב, משקאות טובים. משקאות בכוס אחת, שיספיקו להשביע רָעָב של משפחה, מזונות עשירים מאוד בחומרים מזינים.

זה יהיה מאוד חשוב להביא בריאות לאנשי כדור הארץ, לאלה שיסכימו לשתות את זה. כמובן, ששום דבר לא ייכפה, ההצעה תוצע ומי שירצה יוכל לקחת.

קיים בטחון שהכול ייעשה עם כל כך הרבה אהבה, שרבים יראו בכוס הקטנה את ההזדמנות באופן מִיָּדִי. כאילו מדובר בכדור אנרגיה גדול, ואולי אף להאכיל את ילדיהם.

אז הכול בתמורה, הפליאדים לא רק לוקחים מכדור הארץ, אלא הם גם מביאים כמו כן. הם יביאו טכנולוגיה, טכנולוגיה רבה שתסיים את צריכת תכונות כדור הארץ.

טכנולוגיה נקייה, מתקדמת שתגרום לכך שהאנושות לא תצטרך לעשות זאת לכדור הארץ, כדי שיהיה אנרגיה, מים נקיים, מים טהורים ועוד הרבה דברים אחרים שיביאו במתנה.

האנושות לא תתבקש לתת כלום, ומדובר כאן לא רק על הפליאדים, מדובר על כל בני המשפחה הגלקטית, שנמצאים סביב כדור הארץ. כך כל אחד מהמשפחה הגלקטית, הוא יביא התפתחות לכדור הארץ.

אז איך האנושות לא יכולה לצפות לרגע הזה? איך ניתן לדעת? איך האנושות לא מצפה להסתכל על האוקיאנוסים ולא לראות עוד אשפה מרחפת מסביב? איך האנושות לא צופה על כל בני האדם, ולראותם בריאים ושבעים? איך האנושות לא יכולה להרים מבטה לשמיים, ולראות את האוויר נקי וטהור ללא סוג של זיהום?

המשפחה הגלקטית רוצה לעשות את זה בקרוב ומהר, הם להוטים להתחיל לעבוד עם האנושות ביחד. אין הם הולכים לעשות במקום האנושות, אין הם אלה שמביאים, מוסרים ועושים הכול בעצמם, לא, זו תהיה פעילות משותפת.

אנשים יהיו איתם ללמוד, ללמוד כיצד לשעתק טכנולוגיה, ללמוד איך להשתמש בטכנולוגיה, כי ביום שלמחרת הם יעזבו והאנושות תישאר כאן, כדי לשמור שתמשיך לעבוד.

הפליאדים מְצַפִּים לזה, והם יודעים שזה קרוב מאוד, והזהירו אותם. נראה כאילו הם תמיד עם הבגדים שלהם תלויים בחוץ, מוכנים ללבוש ללבישה מהירה, להיות נחמדים לכולם ומסודרים, בהמתנה לרגע הגדול.

בליבם של חלק מהאנשים ניתן לראות חרדה, וניתן לומר ללא צל של ספק, שבכל התהליכים האלה, מה שהם מקווים, זה שהם יוכלו לפתוח את הידיים ולקבל חיבוק, כפי שהאנשים עושים ביניהם.

אנשים שיהיו מסוגלים לתת להם חיבוק, הפליאדים יהיו בטוחים ללא צל של ספק, שהם כבר למדו אהבה ללא תנאי, שהם למדו לאהוב את מה ששונה, שהם כבר למדו לאהוב מה שמוזר להם.

הרגע הזה יהדהד ביקום, וכולם יידעו "שבני האדם יודעים, האדם על פני כדור הארץ יודע מהי אהבה ללא תנאי".

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

אַפְשֵׁר לְמַלְאָכֶיךָ לַעֲזֹר לְךָ

זכור שאתה אהוב, ומלאכיך מתעניינים מאוד במצבך, באושר, ובשקט הפנימי שלך. כאשר אתה כועס, מלאכיך עומדים אפילו קרוב יותר אליך, ומחבקים אותך בחיבתם.

גם שאתה מרגיש לבד, או לא מובן, מלאכיך אתך, אוהבים אותך בהתמדה. מלאכיך הם חברי הצוות שלך, שמוכנים כל הזמן לקבל את כל מה שאתה תזרוק בדרכם.

כאשר אתה מתאם את מאמציך עם מלאכיך, הם יוכלו ללכת רחוק יחד אתך. משמעות הדבר היא שמירה על קווי תקשורת פתוחים בכל עת, במיוחד כאשר אתה מרגיש מוטרד או זקוק לתמיכה.

כשאתה מאפשר למלאכיך לעזור לך בכל דבר, אתה תראה עדות לעומק האהבה שלהם אליך. זה כל כך גדול, שהוא חורג מהיכולת של המילים לבטא את זה, אבל כשאתה מאפשר למלאכיך להפגין את מסירותם, אתה תרגיש את זה.

אמור לעצמך, "אני אהוב מאוד, המלאכים שלי מוקירים אותי על מי שאני עכשיו, ואני מאפשר להם לעזור לי. אני מבקש מהמלאכים שלי סיוע לאורך כל היום, אנחנו צוות מאוחד לחלוטין".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

3/5 - (2 votes)