מה הקשר בין הגיאומטריות ליקום? מדוע המחומש פנטגרם נתפס כסמל רוע? מדוע הפנטגרם נתפס כסמל כישוף ומאגיה? מה באמת מייצג סמל הפנטאגרם? מה הקשר של ארבעת הארכי-מלאכים לפנטגרם? מה יחס הקטבים המגנטיים בהקשר לָאַרְכִי-מלאכים? מהו הסמל של לוֹרְד סֵנַנְדָה? מה הסמל של מְטַטְרוֹן? מה מְבַטֵּא סמל מגן דוד? מדוע קיים סימטריה בגוף? איזו השפעה של סמלי קעקועים יש על האדם? מה מייצגים ציורי פרחים? מה ההבדל בין כוכב, לכוכב מוקף עיגול? מה מאפשר ענידת תליון של פנטגרם? מה יכולים למשוך סמלים שונים בבית? מה מְבַטֵּא סמל חצי סהר הירח? מדוע יש להיזהר עם סמל הירח? מה הייצוג הגיאומטרי של הנשמה? מהו הייצוג הגיאומטרי של אַרְכִי-מלאך מיכאל? לְמָה משמשים חלקי הנשמה? מי שולט בכל חלקי הנשמה? איך ניתן להביע כוונה להתפתחות חלקי הנשמה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך למידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מארכי-מלאך מיכאל

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הָעוֹצְמוֹת שֶׁל הַגֵּאוֹמֶטְרִיּוֹת הָאֵזוֹטֵרִיּוֹת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

אַרְכִי-מלאך מיכאל סיפר, מה הקשר בין הגיאומטריה להיסטוריה כולה? כל הגיאומטריה עוסקת בהיסטוריה של האדם עם היסטורית היקום, ואלה שהעמיקו, אלה הַמַּכִּירִים כמה סמלים גיאומטריים הם יודעים שהם מושלמים.

הנה כמה דוגמאות, הפנטגרם ככוכב מחומש בעל 5 קודקודים משולשים זהים, הוא אחד מהסמלים הגיאומטריים המושלמים. הפנטגרם שימש פעמים רבות בִּמְכֻוָּן בצורה שגויה, כדי לגרום לו לאבד את המאפיינים שלו, ולגרום לאנשים להאמין שזה סמל מרושע.

לרבים היום עדיין יש את האמונה המגבילה הזה במוחם, כשהם רואים מחומש, הם מיד חושבים על כישוף ומאגיה. הפנטגרם הוא סמל עוצמתי, זה הסמל המייצג את האחדות של כולם יחד עם הבורא.

כמה נקודות יש לפנטגרם? חמש, הכוח של הפנטגרם מגיע מהאיחוד של ארבעת הארכי-מלאכים, גבריאל, אוריאל, רפאל, מיכאל. לפיכך מיקום הנקודה העליונה היא האֶתֶר.

זה פשוט מייצג את היקום, וממקם את הפנטגרם עם נקודה אחת הַפּוֹנָה כלפי מַעְלָה. אז הנקודה מעלה מַצְבִּיעַ על האֶתֶר, משמאל למעלה יהיה אַרְכִי-מלאך רפאל, בימין למעלה אַרְכִי-מלאך גבריאל, בשמאל למטה אַרְכִי-מלאך אוריאל, וימין למטה אַרְכִי-מלאך מיכאל.

לארבעת הארכי-מלאכים האלה, יש מקום מוגדר ביחס לקטבים המגנטיים של כדור הארץ. אוריאל מצפון, נפגש מדרום עם מיכאל, רפאל למזרח, וגבריאל למערב.

ארבעתם יחד יוצרים צלב מושלם, אין לשייך את הצלב הזה לסמל המשויך ללוֹרְד סֵנַנְדָה, כי זה משהו אחר. כפי שניתן לראות יש סמלים הקשורים לישויות אור, המכירות את דמות הקובייה של מְטַטְרוֹן בחלל.

זה עובד במידה רבה בצורה שטוחה, וניתן לראות את זה בצורה פשוטה יותר, כך שכל מה שנלמד בגיאומטריה מגיע דרך הטבע.

הכול מושלם, כולם מִסְפָּרִים מדויקים, המדענים הגדולים גילו את התגליות של המעלות, זוויות, עיגולים. כל אלה הודרכו כראוי, כך שהמושגים האלה הועברו אֶל האנשים.

רבים ראו את דמותו של הגבר בהשוואה למחומש, שבו הראש הוא הקצה העליון של המחומש, זרועות הכוכב והרגליים בחלק התחתון של הכוכב או הפנטגרם.

הכוכבים הם מעגליים לחלוטין, אבל עד שהאור יגיע לכדור הארץ הוא זוהר פועם. כך בסופו של דבר שויך הדגם ככוכב, וזה סמל עוצמתי מאוד, הוא הסמל המאחד את כולם.

יש עוד סמלים עוצמתיים מאוד, כמו ההקסגרמה, מגן דוד, הכוכב בעל ששת הקצוות, שהיה קשור לְדָוִד, ומאוחר יותר קשור ליהדות.

הסמלים, הכול ביקום נעשה בצורה מסודרת, ולא בצורה אקראית. לכל דבר יש צורה, לכל דבר יש סימטריה, כל מה שהאנושות יודעת קיים בצורה של צורה גאומטרית.

כדור הארץ הוא 100 אחוז עגול, מכיוון שהקצוות העליונים והתחתונים שלו משוטחים מעט בגלל הַדֹּפֶק המגנטי. זה כאילו כדור הארץ הונח באמצע חוט, חוט העובר דרך כדור הארץ, ובקצוות הניחו משהו להחזיק את הכדור הזה.

אז הצורה נראית שטוחה, אבל ניתן לומר שכדור הארץ עגול, וכל כוכב לכת מקיף את השמש. לא מדובר על השמש המרכזית, אלא על השמש שאנשים רואים בשמיים, המאיר את החיים.

כוכבי לכת מסתובבים סביב השמש במסלול אחר עם נתיב אחר, לא כולם הולכים באותו נתיב, לכל אחד יש נתיב מוגדר וקבוע ככל שמתרחקים יותר מהשמש, כך לוקח יותר זמן להקיף את הכוכב.

כדור הארץ נמשך שנה אחת ב-365 ימים, ב-366 ימים להתאמת המסלולים שאינם מעגליים אלא הם אליפטיים. ואז מגיעה צורה גאומטרית אחרת, זה לא שהאדם יצר צורות גיאומטריות, הוא למד ממה שראה מהטבע והתורות שהועברו במשך הזמן.

סמלים רבים אחרים ידועים היום, כולם מסודרים בצורה מושלמת. אם אדם סקרן, הוא יכול לחפש באינטרנט את הצורה של פתיתי שלג, הם סימטריים לחלוטין.

אז הכול סימטרי, הכול מאוזן, יש אלה שלא מבינים שהאיזון צריך להיות בצורות מושלמות עגולות או מרובעות. שום איזון לא נובע מסימטריה, אלא מהמיקום הכולל של כל דבר ביקום וכל דבר שבגופם.

בתפיסת הגוף הכול סימטרי, לא אין מדדים שווים לחלוטין, אבל מה שיש בצד אחד, חוזר על עצמו בצד השני בצורה סימטרית באיזון. הכול נעשה מבחינה גיאומטרית, סידור הגלקסיות, סובב סביב משהו.

גלקסית שביל החלב מסתובבת סביב השמש המרכזית באותו אופן, שכדור הארץ מסתובב סביב השמש הנראית. זה לא שהאלים הבוראים החליטו ליצור משהו ולזרוק לחלל ואז נראה לאן זה הולך, זה לא מִשְׂחָק ביליארד בו משחקים, והיכן הכוכב לכת הזה או הכוכב יסתיים.

הכול מוגדר היטב, הכול ממוקם טוב מאוד אסטרטגית, ויש לכל דבר מטרה. הכול מתוכנן היטב, הכול נחקר היטב לפני שנותר על ידי האלים הבוראים.

מה החשיבות האמיתית של הכרת סמל? לפנטגרם יש כוח עצום, כי הוא מייצג את האיחוד של ארבעת הארכי-מלאכים. לאיזו מטרה להביא איזון לנשמה, בשלב מסוים לא משנה היכן נַעֲשָׂה שימוש בפנטגרם.

פעמים רבות אנשים רואים סמלים מסוימים, דמויות מסוימות שמוצאים אותם מעניינים, ומתחילים להשתמש בהם כדי להתקעקע עם הסמלים האלה, עם הרבה פחות ידיעה לגבי המשמעות שלהם.

דמות היא ייצוג של משהו, אז יש כוח, זה לא נייר שפשוט מצויר כי יש לו כוח. כאשר אנשים אוהבים לצייר ציורי פרחים במחברת, לצייר כוכבים.

מה הם שמים שם? הם שמים שם את המתיקות של שלוות הפרחים, כי פרח מייצג יופי, ידידות, אהבה והרמוניה. כן פרחים משמשים לעיתים קרובות במהלך עצב, בפרידה מאדם, אבל הפוטנציאל הגדול ביותר שלהם הוא יופי.

כאשר אדם מצייר כוכב, הוא מביא את האור בעקיפין, כשאדם מצייר כוכב הפנטגרם, הוא מביא את הכוח של ארבעת הארכי-מלאכים. מה ההבדל בין שהאדם מצייר כוכב, לבין כוכב מוקף בעיגול? יש הבדל כי הכוכב כל הזמן מפזר אור.

כאשר אדם מצייר את המחומש מוקף בעיגול, הוא מעבה את האנרגיה בתוך העיגול הזה, מה שהופך את הכוכב הזה לייצוג הַרְבֵּה יותר חזק. כך שענידת מחומש על החזה, בטוח יהיה איזון של גבריאל, בריאותו של רפאל, איזון ההגנה של מיכאל, והשפע של אוריאל.

בהקשר למכלול, יש להיות זהיר מאוד בסמלים שאנשים משתמשים, כשמציבים בביתם, הסמלים ששמים בחדריהם, הסמל ששמים על גופם. פעמים רבות אנשים רואים בזה חמוד, ואין הם יודעים עד כמה זה יכול להביא להם אנרגיה רעה.

חוסר איזון בדמות, ציור, צילום הם לא דברים חסרי חיים, הם לא חסרי כוח, יש להם כוח, כי הם מייצגים משהו. הסמל הנפוץ ביותר בכדור הארץ הוא הצלב של לוֹרְד סֵנַנְדָה.

רבים חושבים שזה רק קישוט עם צורה יפה, זה הרבה יותר מזה, זה לומר ליקום שיש את הייצוג של לורד סננדה לצידך כל הזמן. לכוכב דוד יש גם את הכוח שלו להבין שיש שָׁם איזון, הם שני משולשים הפוכים זה על זה, היוצרים כוכב סימטרי ובעל עוצמה רבה, כוח האיזון.

יש סמלים רבים הפזורים סביב, ושאין לאנשים מושג מה הם, ולמה הם נועדו. כמה מהם, הידוע ביותר הוא סמל הירח, הירח החתוך או סהר הירח, ותמיד לא הירי כמו הכדור.

מהו הירח? הירח הוא גוף שמימי שמסתובב קרוב לכדור הארץ ומשפיע על הגאות והשפל. אין לא אור שמלו, הירח אינו פולט אור, הוא מקבל אור אז הוא מאיר, אבל הוא לא פולט אור.

לכן יש לעיתים קרובות הרבה זהירות עם הירח המשמש לפרוצדורות מסוימות, בטקסים מסוימים. אין פה המקום כדי להדגים טקסים ביחס לירח, אולם ניתן לומר שהסמל של הירח, הוא סמל מתחלף שבו ניתן לקבל אור ואז לקבל צל, כך שהוא לא סמל לאיזון רב לשימוש מתמיד.

הארכיטקטורה הקיימת, כל הפורמטים מציינים את הזמנים שנוצרו על ידי גיאומטריה מקודשת. ומה לגבי הגיאומטריה בגוף האדם? המבנה הראשוני של האדם הוא לגמרי גיאומטרי, המדענים כבר גילו שהם כבר עיצבו את בסיס מולקולות האדם.

החוטים המרכיבים את הדנ"א של האדם, הוא הבסיס לכל מה שקיים בגופו יש יותר גיאומטריה, ומשם כל הגופים של האנשים נוצרו מאיחוד של שני תאים שמתמזגים, ומתחילים ליצור ישות חדשה בתלבושת חדשה.

האם לנשמות יש ייצוג? איך ניתן לצייר נשמה? איך ניתן לצייר את ארכי-מלאך מיכאל? בגלל גודלו, לא תהיה אפשרות, מכיוון שהוא אנרגיה טהורה.

ניתן לדמיין את הארכי-מלאך מיכאל ככוכב גדול, ולא עם חמש נקודות בלבד, אלא לצייר כוכב גדול עם נקודות רבות. ניתן לדמיין את צבע האור הלבן הקריסטלי שמאוד דומים לאורות שרואים כיום, לא הצהובים, הלבנים, זה לא אותו הדבר אבל זה מאוד דומה.

אז לצייר את ארכי-מלאך מיכאל זה יהיה כמעט בלתי אפשרי, אבל לחשוב על נשמה, האם לנשמה יש ייצוג? אם הכול גיאומטריה מהי נְשָׁמָה? הנשמה היא אנרגיה, זו אנרגיה עם תודעה בדיוק כמו הארכי-מלאכים, אבל רק עם פונקציה אחרת, פונקציה של אבולוציה, אז היא צריכה לקבל תחפושת כדי שתוכל להתפתח.

איך ניתן לצייר את הנשמה הזו? האם זה כוכב? יש לזכור שהנשמה מחולקת לכמה חלקים. יש לזכור את התמנון, בדיוק כפי שהנשמה צריכה להתחלק, כך היא יכולה להיות בו זמנית בהרבה מקומות.

רק אז היא יכולה להתפתח, אחרת הנשמה תמיד תהיה באותו מקום, כי לא יהיה מי שימשוך אותה למעלה. אז כאשר הנשמה נוצרת היא מחולקת, וכל חלק הולך לממד, מקום, כוכב לכת, לא משנה לזכור כי הכול קשור.

הנשמה לא אבודה, חלקי הנשמה לא הולכים לאיבוד, כל חלק הולך בדרכו שלו, וכל מי ששולט בכל זה הוא העצמי העליון של האדם, ששולט בנתיב של כל חלק קטן.

אלה ששמעו על המרכבה, זה הייצוג של הנשמה, הנשמה השלמה. אז זו הצורה הגיאומטרית שמייצגת נשמה. רבים עשויים למצוא את ההסבר הזה מאוד מבלבל, אבל לא זה לא מבלבל.

המסר מדבר על סמלים, מדבר על צורות גיאומטריות כדי שניתן יהיה להבין. הנשמה תהיה הנושא החלש, למה מוסבר על הסמלים, ומה זה קשור לנשמה?

הכול קשור לנשמה, כי כל סמל בייצוג זה ניתן להבין, ואין צורך להיות סקרן. המסר החשוב ביותר הוא כי לכל סמל וסמל יש כוח, יש לו כוח, וכל אדם עליו להיזהר מאוד.

הבעת כוונה ובקשה עבור חלקי הנשמה, "ארכי-מלאך מיכאל, שהנשמה שלי תהיה נבונה, מתפתחת, נחושה ומוכנה ללכת בנתיב האבולוציה. שכל פיסת נשמתי תהיה מסוגלת למצוא איזון, שלווה והרמוניה, ואת הנתיב שייקח אותם לממדים הגבוהים. שהנשמה שלי תמיד תוכל לזהות את הדרך הטובה ביותר לאבולוציה".

ארכי-מלאך מיכאל, מראה בדיוק את כל מה שיש לאדם סביבו, כדי שידע בדיוק איך לפעול ולאן ללכת.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מְצָא אֶת הַמְתָּנָה בְּמַצָּבִים כּוֹאֲבִים

אין שום ערך או סגולה, בלהיצמד לכאב מכל סוג שהוא. הכישרון הוא באייך אתה מוציא עצמך מהסבל, כמו כלי טיס העולה מעל שכבת ענן.

הסבל נושא מסר שדורש את תשובת ליבך, התעלמות או מיסוך זה לא הפתרון, מכיוון שהוא פשוט ימצא עוד אפיק תקשורת. מלאכיך עובדים אתך בהכרה במתנה שהייסורים שלך הביאו לך, ולאחר מכן בשחרורה בחמלה.

בין התחושות הכואבות נובעות מזוגיות, מצב כלכלי, אובדן, דאגה לאדם אהוב, או חוסר איזון בגוף, השיטה זהה. ברגע זה, נשום עמוק פנימה, והפנה את תודעתך לעבר האזור המאתגר.

השקט דעתך כמיטב יכולתך, ואז בקש לגלות איזה מתנה טמונה בסיטואציה הכואבת. תמיד יש איזה ברכה נסתרת, כמו סבלנות הלמידה שלך, חמלה, סליחה, איתנות וכדומה.

ברגע שאתה מכיר במתנה מתוך הכאב, הוא כבר לא צריך לזעוק לתשומת ליבך, הוא מסר את המסר שלו וכעת הוא יכול לסגת. כש"השליח" הזה עוזב, השלווה שתמיד שוכנת בתוכך הופכת ברורה יותר. זה בסיס לפתרונות לכל בעיה לכאורה.

יחד, שחרר את המצב הכואב לבורא, מתוך אמון שבכך הוא נפתר במישור הרוחני, אך בידיעה שהוא מתבטא כעת גם ברמה הפיזית. פתח זרועותיך למתנת פתרון השלווה, ריפוי וניסים.

אמור לעצמך, "אני רואה את המתנות, בכל מצב שאני נתקל בו. אני חזק בטוח ויציב, והבורא כבר יודע את הפתרון לכל בעיה בחיי. אני מוסר את המצב הזה באהבה ובאמונה לחוכמת האל, לחוכמה האינסופית של הבורא. תודה לך האל הבורא שעזרת לי בכל דרך, כעת אני מקבל את עזרתך לחלוטין".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)