כיצד בְּרִיאַת הנשמות משתלבת בציר הזמן הלינארי היקומי? מתי נבראו הָאֵלִים הבוראים? מתי נוצרו המינרלים בממד הראשון? מתי נוצרו החי והצומח? מתי נוצרו בעלי החיים? מתי נוצרו הנשמות העתיקות, הארכי-מלאכים וְהַמָּאֶסְטְרִים הנעלים? מתי נוצרו צורות החיים בממד השביעי, השישי, החמישי, הרביעי, השלישי? לפני כמה זמן התחילו נשמות בוגרות, נשמות מנוסות? מה ההבדל בין נשמה עתיקה לנשמה צעירה? מתי החלה הצורה דמוי-אדם? לפני כמה זמן נוצרו כוכבי הלכת העתיקים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך למידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

כְּרוֹנוֹלוֹגְיַת בְּרִיאַת הַיְּקוּם

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הָאֵלִים הבוראים מסרו, כיצד בריאת הנשמות, משתלבת בציר הזמן הלינארי היקומי הגדול ביותר? כרונולוגיה של הבריאה:

הכרונולוגיה שלעיל מביאה את התאריכים המשוערים, שבהם התרחשו שלבים שונים של הבריאה, מותאמת לשנים של כדור הארץ. ניתן לראות, שרוב הנשמות התחילו את מסעם ב-100 מיליון השנים האחרונות.

"הנשמות העתיקות", הן בנות עד מיליארד שנים. הָאֵלִים הבוראים, הם בני מיליארדי שנים רבות. מלאכים רבים, ארכי-מלאכים ומאסטרים נעלים, הם גם בני עד מיליארד שנים.

אם אדם הוא "נשמה עתיקה", זה אומר שהוא יצא מהאלוהות מלפני 85 עד 100 מיליון שנים, בעוד של-"נשמות בוגרות" יש בדרך כלל תוחלת חיים של 65 עד 85 מיליון שנים.

נשמות מנוסות", הן בדרך כלל בנות 50 עד 65 מילון שנה. בעוד שנשמות צעירות, הן בנות פחות מ-50 מיליון שנים.

אורך ניסיון הנשמה האינדיבידואלית, אינו תורם בהכרח לרמת האינטליגנציה, וניתן להסתכל על זה בשתי דרכים:
דרך א': האדם הוא נשמה עתיקה, כלומר, יש לו יותר ניסון חיים, ולכן הוא חכם יותר מנשמות צעירות.
דרך ב': האדם הוא נשמה עתיקה, מה שאומר שלקח לו יותר זמן ללמוד את שיעורי הנשמה שלו, מאשר לנשמות צעירות.

בעיקרו של דבר, לא מֶשֶׁךְ הזמן שהאדם היה נשמה אינדיבידואלית הוא החשוב, אלא איכות חייו האישיים בכל אחת משבע הממדים. תקופות חיים ארוכות יותר, כרוכות בדרך כלל בצמיחה רוחנית יותר, מאשר תקופות חיים קצרות יותר.

נשמות שהיה להן הרבה תקופות חיים קצרות יותר, הן למעשה עשויות להתקשות יותר לאזן את הקארמה, ולהתקדם בִּסְפִּירָלַת ההתעלות מאשר לנשמות שיש להן פחות, אבל תקופות חיים ארוכות יותר.

בעת צפייה בכרונולוגיה זו, יש לזכור שחיי מינרליים וצמחים, כמו גם דְּמוּיי אדם, החלו בזמנים שונים על כוכבי לכת שונים. עם זאת, בחזרה אחורה לפני 10 מיליארד שנים, לא ניתן למצוא חיים צמחיים באף כוכב לכת ביקום הזה.

באופן כללי, אין כוכבי לכת עתיקים מ-12 מיליארד שנים, מכיוון שחלפו כשני מיליארד שנים, עד שהכוכבים הראשונים נוצרו מהגזים הקדמונים של "המפץ הגדול".

ביקום או במולטי-יקום שמעבר ליקום הנוכחי, היו מספר אינסופי של "מפצים גדולים" ו"כפיפות גדולות". הסבר התמונה הגדולה, היא נותנת מושג על הופעתם האחרונה יחסית של נשמות אינדיבידואליות, בהשוואה לשעון הקוסמי הגדול יותר.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

דַּע שֶׁאַתָּה יָכוֹל לַעֲשׂוֹת הַכֹּל

היכולות והכוח שלך הם בלתי מוגבלים, אז אתה יכול לעשות כל דבר שאתה מכוון אליו וללב. פנה לכל מצב בקלילות, פשוט התמקד במטרתך, כאילו היא כבר באה לידי ביטוי בצורה חומרית.

מה שתרצה פשוט אשר שזה כבר כך, זה כולל התנהגויות ופעולות. לדוגמה, במקום לומר "הלואי שהייתי מתאמן יותר", הבע את כוונתך, לדעת שאתה כבר עושה זאת.

ראה והרגש עצמך כבעל מוטיבציה גבוהה להתאמן, וככזה שבאמת נהנה מהחוויה. הודה שהרגל הכושר שלך כבר קיים. אותו דבר לגבי כל דבר שאתה רוצה, ראה והחוש עצמך סבלני, משגשג, בריא, שמח, נהנה מהעבודה וממערכות היחסים שלך, ומכל דבר אחר שאתה מייחל אליו.

המונח רוח מושרש במילים לעורר ולשאוף, וכשאתה שואף למשהו, אתה מקבל השארה מרוח. אתה נתמך על ידי הכוח הנצחי הזה, אותו אחד שאתה חולק עם הבורא, המלאכים וכל אדם על הפלנטה.

אתה, כרוח הבורא, יכול לעשות הכול!

אמור לעצמך, "אני מאמין בעצמי ובכל האפשרויות שלי. אני הופך ספקות לחלומות, ופחדים להתרגשות. אני נשען על כוחו של הבורא בתוכי, בידיעה שהאנרגיה הזו מניעה ותומכת בי בכל הדברים".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)