מה היבט "סליל הכסף" לַנְּשָׁמָה, ואיך פועל בהתגלמות האדם? איך אנשים יכולים להיות מוגנים, בפני השפעות שליליות? מתי נחוות חוויות אסטרליות או רוּחָנִיּוֹת? מאיזו רמה נוצר החיבור ב"סליל הכסף"? איך ניתן לחזק את "סליל הכסף"? אלו מרכזים משפיעים על צבע "סליל הכסף"? לאיזה מרכז קַיָּם החיבור החזק ביותר ל"סליל הכסף"? מדוע "סליל הכסף" מתואר בצבע כסף? מה קורה לאחר המוות ל"סליל הכסף"? איך אדם יכול להגן על "סליל הכסף" שלו מחדירות שליליות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

סְלִיל הַכֶּסֶף לַנְּשָׁמָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית מסרה, כל הנחשף למסר עליו להשתמש בכושר הבחנתו טרם הקשבה למסר, ולהתחבר ללב הפנימי לבחירת המסר שיתקבל כאמת.

מהו ההיבט של "סליל הכסף" לנשמה, וכיצד הוא פועל בהתגלמות האדם? איך יכולים אנשים על כדור הארץ להישאר מוגנים, בפני השפעת ישויות שליליות?

"סליל הכסף", הוא מבנה מורכב של חוטי אנרגיה, שמתנהג בדומה להיבט "חבל הטבור", שאחראי לקישור בין מכלול הגוף הפיזי, מכלול הגוף האסטרלי, והאתרי, לבין מתחם האסטרלי, או הרוחני במהלך סוגי החוויות.

החוויות במתחם האסטרלי או הרוחני, אנשים רבים חווים במהלך מצב שינה, ובמהלך מצבי הקרנה אסטרלים מדיטטיביים, ובמצבים אחרים הכוללים חוויות של כמעט מוות, בחזרה ממוות קליני.

"סליל הכסף" הוא סוג של קישור אנרגטי בלתי שביר, בין מכלול הגוף הפיזי, למכלול הגוף האסטרלי, או הנשמה במכלול הגוף. זה יוצר חיבור לא מרמת הַמּוּדָעוּת, אלא מהרמה הלא מודעת הפנימית.

סוגי החוויות שחווים במהלך שינה עמוקה, שבה הכניסה לא נמצאת במכלול הגוף אלא במיקום אחר, היא מסופקת עם סוג של אנרגיה. כאשר חוויות כאלה מתרחשות, הם בָּאוֹת לתמוך בתפקוד של מכלול הנשמה המוקרן אסטרלי.

רמת האיכות והמעורבות בסביבה המוקרנת אסטרלית, היא תלויה לחלוטין באנרגיה הזורמת דרך "סליל הכסף". רמה גבוהה יותר של אנרגיה, ותודעה הזורמת דרך "סליל הכסף", היא מספקת חיבור חזק יותר.

השילוב בזמן שהאנרגיה זורמת, הוא תלוי לחלוטין ברמת האיזון וחוסר האיזון של מרכזי האנרגיה של האדם. אם האדם מסוגל לאזן את כל מרכזי האנרגיה שלו, הוא מסוגל להקרין צורה גבוהה יותר של אנרגיה דרך "סליל הכסף", והחיבור בטוח מאוד.

יתרה מכך, ההיבט של הקרנה אסטרלית, וחוויות מחוץ לגוף דורשים במודע אנרגיה רבה. מכיוון שכאשר התודעה ממוקמת במכלול הגופני, וגם במכלול הנשמה בחוויית הגוף החיצוני, היא יוצרת רצפי אנרגיה, כדי לשמור הן במכלול הגופני, והן במכלול הנשמה.

הנוכחות של מצבים אסטרליים במהלך תודעת השינה, היא דורשת פחות אנרגיה, מכיוון שֶׁהַמּוּדָעוּת במכלול הגופני לא נוכחת, והאדם מודע רק למצב המוקרן אסטרלי.

"סליל הכסף" פועל כמחבר ראשי לחיזוק התקשורת, וקשה מאוד למצוא ולברר את מיקומו של סליל הכסף במכלול הגופני הפיזי. לכל מרכז אנרגיה יש קישור עם "סליל הכסף", או קו מְקַשֵּׁר עם סליל הכסף.

בהתבסס על ההפעלה של סוגי מרכזי אנרגיה שונים, נראה ש"סליל הכסף", הוא בעל אופי שונה. הַצֶּבַע וההקרנה של "סליל הכסף" משתרעים בעיקר ממרכזי האנרגיה התחתונים, ויש לו גם סוגים מסוימים של חיבורים, למרכזי האנרגיה העליונים.

אולם, החיבור החזק ביותר נמצא במרכז האנרגיה של הלב, שהוא המושב הראשי של חיבור "סליל הכסף". ההצמדה של "סליל הכסף", היא מאפשרת זרימת אנרגיה בין מרכזי האנרגיה השונים, ואותו סוג של עיוות נֶחֱוָה במכלול הגוף הער, ונחווה גם במצב אסטרלי.

יתר על כן, ההצמדות של "סליל הכסף" למכלול הגופני משתנות בכל רגע במהלך חוויות הגלגול, ובמהלך כל מצב הקרנה אסטרלי, או מצב שינה. שכן, ההתקשרות תלויה לחלוטין בשונות הממדית של מרכזי האנרגיה של האנשים.

"סליל הכסף" במהותו עובר מבסיס עמוד השדרה, דרך מרכזי האנרגיה של הגוף הפיזי לראש צ'אקרת הכתר של כל אדם. "סליל הכסף" הזה נקשר במהותו ישירות לעצמי העליון של כל אדם, הנמצא בתחום הקוונטי של זמן מרחב וגם במציאות הנוכחית.

כמו כן, "סליל הכסף" גם מופיע פעמים רבות כמו חומר נוצץ כסוף, או כסלילי אנרגיה. דבר זה מאפשר לאנרגיה לזרום דרכו, וסוג אחר של רטט מתקדם ב"סליל הכסף", יכול להיחשף רק על ידי ישויות בממד גבוה יותר.

אנשים בכדור הארץ יכולים רק למדוד אותו, ולמדוד את הפעילות שלו באמצעות מכשירים. וכן "סליל הכסף" בלתי פגיע, ולפיכך בלתי נִתָּן לפגיעה.

יחד עם זאת, "סליל הכסף" אינו נהרס, או אינו יכול להיות נוקשה. אולם במהלך תהליך המוות "סליל הכסף" מאבד מרוחב הקישור שלו למרכזי האנרגיה במכלול הגוף, כך ההצמדה אובדת.

בנוסף, "סליל הכסף" הוא ההיבט העיקרי של המכלול הגופני של כל אדם. כל אדם חייב לזכור להגן על "סליל הכסף", לפני הכניסה למצב שינה.

זהו ההיבט החשוב ביותר, שחייב להיעשות על מנת להישאר מוגן. יש לדבוק במודעות עצמית לרטטים הנוכחים במרכזי האנרגיה המרכזיים, להימצא בטבע רגשי של אהבה ושמחה, שיסייעו לערכים כאלה להיות מוגנים בפני חדירות שליליות בזמן הזה.

המטען של אנרגיה אוהבת, הוא יגן על כל אחד בזמן הזה, או מי שרוצה להגן על העצמי בפני חדירות שליליות, לפני הכניסה למצב שינה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

קַח סִכּוּן

מהי המשאלה הסודית שלך, שתרצה להגשים להביא למימוש ובמציאות? אולי אתה חושש מאכזבה, לכן אתה לא שש להודות ברצון הפנימי ביותר שלך, או לנקוט בפעולה לקראת הגשמתו.

זכור אתה אהוב, ומלאכיך תומכים בך ובשאיפותיך. קח סיכון ואפשר לעצמך לחלום, לדמיין שהרצון שלך מתגשם, ועשה משהו שיעזור להגשימו.

מה שאתה עושה, הוא משני לפעולה הפשוטה של לנוע לכיוון הרצון העמוק ביותר שלך. בין אם זה ביצוע שיחת טלפון, כתיבה, מחקר, אישור או כל דבר אחר שאתה מרגיש נמשך אליו, האנרגיה שאתה מוציא תפעיל את היקום בשמך.

אמור לעצמך, "אני לוקח סיכון לגביי. אני מסתכן בהגשמה, שמחה וסיפוק, בידיעה שיש לי את האומץ להאמין בחלומות שלי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)